-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Опромінювачі бактерицидні
доставка товару в заклад за рахунок постачальника, ивключно представником учасника
Завершена
35 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2018 15:16 - 24.05.2018 15:21
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
3076aa82fa4641e6851e3e0dd66c4ed8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-21-002021-a.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
05.06.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися допорогові торги на закупівлю: «ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-05-21-002021-a.
В аукціоні взяли участь два учасника з такими ціновими пропозиціями:
1. ТОВ «Тотал Корпорейшн» 34`596.00 грн. з ПДВ
2. ФОП Бебик Дмитро Сергійович 31`917.00 грн.
Найбільш економічно вигіднішою пропозицією було визначено пропозицію учасника ФОП Бебик Дмитро Сергійович з ціною 31`917.00 грн.
Рішенням засідання комісії з питань щодо роботи в системі ProZorro Замовника, оформленого Протоколом № 70 від 04.06.2018, пропозицію ФОП Бебик Д.С. було визначено переможцем.
Однак, Рішенням Замовника, оформленого Протоколом № 71 від 05.06.2018, пропозицію ФОП Бебик Д.С. було дискваліфіковано із обґрунтуванням: «Козорог Л.В., яка виступила з пропозицією щодо дискваліфікації переможця аукціону в закупівлях бактерицидних опромінювачів. Свою пропозицію обґрунтувала надходженням від ТОВ «Тотал Корпорейшн» скарги на результати визнання переможця у закупівлі бактерицидних опромінювачів, у зв’язку з чим виникла необхідність у перегляді цінової пропозиції та доданих до неї документів ФОП Бебик Д.С.
В обґрунтування своїх вимог щодо дискваліфікації переможця аукціону ТОВ «Тотал Корпорейшн» вказує на відсутність у переможця аукціону дозвільних документів від Міністерства охорони здоров’я та на побутове призначення запропонованих приладів. Дані зауваження, на думку Козорог Л. являються переконливими та підлягають задоволенню».
Також, слід зауважити, що вказана скарга ТОВ «Тотал Корпорейшн», на яку посилається Замовник у своєму рішенні про дискваліфікацію пропозиції ФОП Бебик Д.С., скаржником було 05.06.2018 о 13:36 відкликано.
Рішенням Замовника, оформленого Протоколом № 72 від 06.06.2018, участника ТОВ «Тотал Корпорейшн» визначено переможцем.
Однак, звертаємо Вашу увагу на низку порушень та невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «Тотал Корпорейшн» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником до закупівлі: «ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-05-21-002021-a, та загалом порушень чинного законодавства, зокрема норм Кримінального кодексу України.
По-перше, п. 4 «Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів, на етапі подання пропозицій до початку проведення аукціону учасникам необхідно було надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції документи, зокрема, п. 4.4. Договір постачання за підписом уповноваженої особи учасника і скріплений печаткою учасника, п. 4.8. Гарантійний лист від виробника або імпортера.
У складі пропозиції учасника ТОВ «Тотал Корпорейшн» договір постачання за підписом уповноваженої особи учасника і скріплений печаткою учасника (лише довідка наявності досвіду) та гарантійний лист від виробника або імпортера пропонує мого до закупівлі товару (із зазначенням найменування), - відсутні.
Згідно опису та характеристик товару, встановлених Замовником, гарантія на опромінювані бактерицидні повинна бути не менше 36 місяців.
Водночас, згідно Гарантійного листа ПП «Заповіт», гарантійний термін опромінювачів бактерицидних становить 12 місяців, в той час як учасник ТОВ «Тотал Корпорейшн» зазначає про 36 місяців.
По-друге, відповідно до ч. 11 «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установа і організаціях», оформлення реквізитів організаційно-розпорядчої документації та порядок їх розташування мають відповідати Національному стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затвердженому наказом Державного КОМІТЕТУ України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07 квітня 2003 року № 55. Всупереч вищевказаним вимогам, надана учасником ТОВ «Тотал Корпорейшн» в складі тендерної пропозиції копія Статуту не завірена належним чином (взагалі).
По-третє, всі документи, виготовлені безпосередньо учасником ТОВ «Тотал Корпорейшн», містять явні ознаки застосування графічного редактора, а саме накладення підписів та печатки (скріншоти екрана додаються), що в свою чергу може кваліфікуватися за ознаками кримінального злочину згідно статті 358 Кримінального кодексу України як підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, та тягне за собою кримінальну відповідальність.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проведення допорогових закупівель регулюється також Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель».
Згідно розділу 9 Порядку:
9.1. Замовник розглядає учасника, який за результатами аукціону надав
найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам,
зазначеним у оголошенні закупівлі.
9.2. У разі дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну,
замовник публікує у Системі скан-копію документа з відповідним
аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не
відповідає умовам закупівлі;
• учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від
підписання договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Протокол № 71 від 05.06.2018 про дискваліфікацію учасника ФОП Бебик Д.С. не містить жодної визначеної законом підстави, окрім того, жоден Протокол Замовника, складений за результатами проведення даної закупівлі не містить жодного слова стосовно оцінки відповідності поданих пропозицій кваліфікаційним та іншим вимогам, встановленим Інформацією про проведення закупівлі із посиланням на її пункти, натомість наявні самі лише пропозиції щодо «затвердження переможця», «пропозицією щодо дискваліфікації у зв’язку із надходженням скарги (яку було відізвано скаржником)», та знову «пропозиція про затвердження переможця». Закрадається сумнів щодо професійності цього складу комісії з питань щодо роботи в системі ProZorro комунального закладу «Васильківський психоневрологічний інтернат» ДОР.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 7-1, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель»,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу по суті.
2. Скасувати Рішення, оформлене Протоколом № 72 від 06.06.2018, про визначення участника ТОВ «Тотал Корпорейшн» переможцем у закупівлі: «ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-05-21-002021-a.
3. Скасувати закупівлю «ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-05-21-002021-a, як таку, що не відбулась.
«07» червня 2018 року
З повагою,
ФОП Бебик Д.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога оскарження ФОП Бебик.pdf 07.06.2018 17:05
- Вимога.pdf 07.06.2018 17:05
Дата подачі:
07.06.2018 17:05
Вирішення:
По суті Ваших вимог нами була надана ґрунтовна відповідь 06.06.2018 року, в якій детально відображено причини Вашої дискваліфікації. Подальше листування з Вами на даній площадці ніяким чином не може вплинути на факт невиконання Вами вимог нашої технічної документації, а саме – ненадання обов’язкових для участі в закупівлі документів. Посилаючись у своїй скарзі на неправдиві дані, ви умисно затягуєте процес закупівлі необхідних приладів для забезпечення належного обслуговування 220 підопічних нашого закладу, більшість з яких являється інвалідами.
В подальшому рекомендуємо уважно вивчати технічну документацію наших закупівель та не створювати підґрунтя для конфліктних ситуацій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. №1101 якою ви керуєтесь втратила чинність
Номер:
c80c7253ee61417da54af06527690f90
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-21-002021-a.a3
Назва:
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. №1101 якою ви керуєтесь втратила чинність
Вимога:
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. №1101, про внесення змін у постанові Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 “Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів”, якою ви керуєтесь при дискваліфікації нашої пропозиції, втратила чинність з 01.01.2018р. (Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.93р. № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", з 16.03.2018р. наказ Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005р. (зі змінами та доповненнями) «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні»).
З 1 Липня 2015 року змінилися законодавчі вимоги щодо дозвільної документації, яка повинна супроводжувати медичний виріб для його введення на ринок України: відбувся перехід від системи державної реєстрації медичних виробів до процедур з оцінки відповідності Технічним регламентам, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України №753, №754 та №755 від 02.10.2013 року.
Зареєстровані вироби дозволені для введення в обіг без проведення процедури оцінки відповідності до закінчення строку дії свідоцтва, але не пізніше 1 Липня 2017 року (в залежності від того, що настане раніше). Реалізація продукції дозволяється до закінчення терміну придатності самого виробу, що дозволяє напрацювати товарні запаси в Україні і поступово виконати нові вимоги законодавства. Продовжити термін дії свідоцтва про реєстрацію чи внести будь-які зміни неможливо.
Для всіх медичних виробів, техніки і обладнання, які з 1 Липня 2015 вводяться в обіг вперше, необхідно пройти оцінку відповідності Технічним регламентам (Постанови КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013).
Клас медичного виробу визначає необхідність залучення органу з оцінки відповідності: для найбільш безпечних продуктів досить провести процедуру самодекларування. При процедурі самодекларування виробник або його уповноважений представник видає Декларацію про відповідність. Затвердженої форми декларації в законі не передбачено. Для інших медичних виробів необхідно пройти процедуру експертизи документації та інспектування виробництва, отримавши сертифікат на 5 років, або пройти процедуру по-партійної оцінки відповідності, отримавши сертифікат одноразово на конкретну партію.
Процедура самодекларування застосовується для наступних класів медичних виробів:
• Медичні вироби I-го класу (не стерильні, без вимірювальних функцій), згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ №753);
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2018 12:27
Вирішення:
Для визначення чинності нормативно-правових актів слід керуватись офіційними джерелами. Одним з таких джерел являється офіційний портал Верховної Ради України - http://www.rada.gov.ua.
Переконатись в чинності спірного нормативно-правового акта можна за посиланням: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1101-2015-%D0%BF
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Довідка-пояснення
Номер:
5eeb4d15d5464adcba2a68a210c769e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-21-002021-a.a2
Назва:
Довідка-пояснення
Вимога:
З 1 Липня 2015 року змінилися законодавчі вимоги щодо дозвільної документації, яка повинна супроводжувати медичний виріб для його введення на ринок України: відбувся перехід від системи державної реєстрації медичних виробів до процедур з оцінки відповідності Технічним регламентам, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України №753, №754 та №755 від 02.10.2013 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- dovidka_poyasnennya.pdf 05.06.2018 14:30
Дата подачі:
05.06.2018 14:30
Вирішення:
У відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Технічними вимогами (п.4.5, 4.6 та 4.7) до закупівлі бактерицидних опромінювачів передбачена обов’язкова наявність у складі цінової пропозиції пакету супровідних до закуповуваного товару документів, а саме:
- Сертифікат відповідності МОЗ;
- Декларація відповідності;
- Висновок СЕС.
У складі Вашої цінової пропозиції відсутній висновок СЕС, у якому передбачена сфера застосування «медична практика». Крім того, відсутній сертифікат відповідності МОЗ, що являється обов’язковою умовою для застосування виробів медичного призначення в галузі медицини. Замість сертифікату відповідності МОЗ Вами надано сертифікат відповідності Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, що не відповідає вимогам технічної документації.
Щодо декларації відповідності технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, яка додана до Вашої цінової пропозиції, повідомляємо наступне.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2015 р. №1101, про внесення змін у постанові Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 “Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів”, в якій зазначено, що на Технічний регламент стосовно медичних виробівне розповсюджується дія Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання. Отже, в складі Вашої цінової пропозиції відсутня декларація відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів.
Виходячи з вищевикладеного, Вами не було надано жодного із зазначених в п.п. 4.5, 4.6, 4.7 технічних вимог документів, на підставі чого, беручи до уваги скаргу другого учасника закупівлі, цілком обґрунтовано було прийнято рішення щодо Вашої дискваліфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на дискваліфікацію.
Номер:
a5ff49e9f1eb4845a6855652ef8e20db
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-21-002021-a.b1
Назва:
Вимога на дискваліфікацію.
Вимога:
Опис у додатку вкладено.
Пов'язані документи:
Учасник
- №62 от 04 06 18 Вимога Васильківка.pdf 04.06.2018 16:05
Дата подачі:
04.06.2018 16:05
Вирішення:
Беручи до уваги аргументацію Вашої скарги, Закладом було переглянуто пропозицію переможця аукціону в закупівлі бактерицидних опромінювачів. Комісія дійшла висновку про переконливість доводів, зазначених у скарзі та доцільність дискваліфікації переможця зазначеного аукціону.
Таким чином, повідомляємо про задоволення вимог Вашої скарги.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
05.06.2018 13:36