-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду дитячо-юнацького центру Дарницького району м.Києва на вулиці Заслонова Костянтина, 14 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Торги відмінено
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2024 21:02 - 25.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
06d742892c6847e0815c820ac3643fc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-20-013245-a.b1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Кошториси ДЮЦ.pdf 16.04.2024 19:15
- скарга UA-2024-03-20-013245-a.docx.p7s.zip 16.04.2024 19:15
- sign.p7s 16.04.2024 19:18
- рішення від 18.04.2024 № 6938.pdf 18.04.2024 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2024 № 7561.pdf 30.04.2024 14:37
- рішення від 29.04.2024 № 7561.pdf 01.05.2024 14:29
- АМКУ пояснення (фасад ДЮЦ).docx 22.04.2024 17:52
- АМКУ пояснення (фасад ДЮЦ).pdf 22.04.2024 17:52
- Протокол № 892.pdf 27.05.2024 15:43
- Протокол № 892.pdf 27.05.2024 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 19:50
Дата розгляду скарги:
29.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2024 14:30
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2024 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення № 567 від 11.07.2024р. рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт фасаду дитячо-юнацького центру Дарницького району м.Києва на вулиці Заслонова Костянтина, 14 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000- 4 "Фасадні роботи")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-20-013245-a. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7561-р/пк-пз від 29.04.2024..
Пункт скарги
Номер:
f372c9455d4542d380c28e3bb1a2fe32
Заголовок пункту скарги:
11 квітня 2024 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будівельна компанія «Вертикаль-плюс» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню
Опис заперечення:
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 3 до цієї тендерної документації)).
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3).
Відповідно до 4. Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає:
- розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.1 (не нижче, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 3 до цієї тендерної документації)).
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3).
Відповідно до 4. Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає:
- розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.1 (не нижче, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Аналіз пропозиції Переможця
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано кошторисну документацію на закупівлю робіт згідно процедури закупівлі (файл «Кошториси ДЮЦ.pdf») у складі:
- Дог- договірна ціна;
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №;
- пояснювальна записка;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01.
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона розроблена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація розроблена не згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши Тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був визнати відхилити тендерну пропозицію Переможця та перейти до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним , за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано кошторисну документацію на закупівлю робіт згідно процедури закупівлі (файл «Кошториси ДЮЦ.pdf») у складі:
- Дог- договірна ціна;
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва №;
- пояснювальна записка;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01.
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона розроблена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація розроблена не згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши Тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був визнати відхилити тендерну пропозицію Переможця та перейти до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним , за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
×
-
Назва доказу:
Кошториси ДЮЦ
-
Опис доказу:
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про: - Визначено згідно з______ Таким чином надана у складі кошторисна документація розроблена не згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
-
Повʼязаний документ:
Кошториси ДЮЦ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Будівельна компанія «Вертикаль-плюс» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи Капітальний ремонт фасаду дитячо-юнацького центру Дарницького району м.Києва на вулиці Заслонова Костянтина, 14 (заходи з енергозбереження)) , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-20-013245-a Всі інші необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.