• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам/ручний джамер/антидронова рушниця

Завершена

25 652 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 040.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2024 16:52 - 25.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».

Номер: abeb9b0f698f4488ab9dcd0f3d07248e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-012237-a.c2
Назва: Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Вимога:
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e Узагальнена назва закупівлі: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер) Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Виконавчий комітет Криворізької міської ради Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13 20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер) ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав. Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей « не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано: 1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником 2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару. Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником. ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції. Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям та зловживанням. ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає: 1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме: Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується. По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено: ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися. аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника. По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».

Номер: ac1418d8e4b948c2a25f59a91d785710
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-012237-a.b1
Назва: Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс».
Вимога:
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-20-012237-a ID: 88f333900969428aac2ea20a534bba0e Узагальнена назва закупівлі: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер) Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Виконавчий комітет Криворізької міської ради Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальність -Фірма « Мінерал-Плюс» ( далі ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс», субєкт оскарження), Україна, 01024, місто Київ, вулиця Дарвіна, будинок 8, інше 74 ; пошта:llcfmp@gmail.com; телефон +380 (97) 874-80-13 20 березня 2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено тендерну документацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: Код ДК 021:2015: 38110000-9 - Навігаційні прилади (портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер) ТОВ-Фірма « мінерал -Плюс» подала пропозицію на участь у даній Процедурі закупівлі. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначено пропозицію ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Проте, Протоколом уповноваженої особи виконавчого комітету Криворізької міської ради № 12бВС від 11.04.2024 нашу пропозицію було відхилено на підставі аб.2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з наступних підстав. Замовник у Протоколі дискваліфікації посилається на підпункт 2 п. 44 Особливостей « не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» було надано: 1. Порівняльні таблиці до Лота 1 та Лота 2 відповідно до яких очевидно, що запропонований нами товар за своїми характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником 2. Довідку про аналогічний товар, в якій надано посилання на сайт виробника, що підтверджує технічні характеристики запропонованого нами товару. Отже, ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» пропонує аналог товару, який зазначений Замовником як предмет закупівлі, а саме портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам (БПЛА)/ ручний джамер, який за своїми технічними характеристиками кращий ніж було передбачено технічною специфікацією Замовником. ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс» не підпадає під жодні із підстав, встановлені п.44 цих Особливостей для відхилення тендерної пропозиції. Вважаємо, що дії Замовника порушують принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до ст. 5 З.У. «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям та зловживанням. ТОВ- Фірма « Мінерал-Плюс» вимагає: 1. Зобов’язати Виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі, а саме: Скасувати його рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ-Фірма «Мінерал -Плюс». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! По-перше. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати посилання на характеристики запропонованого еквіваленту товару на сайті виробника/продавця/дилера з метою їх перевірки відповідно до наданої порівняльної таблиці. Вами не було завантажено в систему таке посилання, тому Замовником було надано час на усунення такої невідповідності. За результатами перевірки вашої порівняльної таблиці виявлено, що запропоновані характеристики еквіваленту співпадають з характеристиками, що розміщено на сайті, посилання на яке вами надано, але натомість ці характеристики не співпадають з тими, що були зазначені Замовником у тендерній документації, тим самим вами не підтверджено ідентичність товару, що пропонується. По-друге. Замовник наголошує, що у тендерній документації вимагається не «аналог» товару, а «еквівалент». До того ж, визначення виразу «еквівалент» Замовником зазначено в тендерній документації, а саме: Під виразом «еквівалент» розуміється, що всі технічні характеристики співпадають, тобто товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним та/або знаходяться в інтервальних межах, що зазначаються замовником Крім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (ч.2 розділу «Загальні положення») зазначено: ідентичні товари - товари, що мають однакові характерні для них основні ознаки, в тому числі функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики. Незначні відмінності у зовнішньому вигляді товарів, які не мають суттєвого значення, можуть не враховуватися. аналогічні товари - товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. Зважаючи на зазначено, Замовником вірно визначено пункт відхилення пропозиції Учасника. По-третє. По тексту скарги: «ТОВ-Фірма «Мінерал-Плюс» вимагає зобов’язати виконавчий комітет Мачухівської сільської ради усунути допущені ним порушення порядку проведення процедури закупівлі». Замовник вважає не коректним таку назву.
Статус вимоги: Відхилено