• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2018 08:58 - 10.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження переможця

Номер: 376604ee1f6b41959daf598f94aa352a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000078-c.a4
Назва: Оскарження переможця
Скарга:
СКАРГА щодо порушення Міським центром соціальної допомоги процедури закупівлі Міський центр соціальної допомоги (далі – Замовник) проводить процедуру торгів - відкриті торги – код за ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі в системі електронних UA-2018-02-27-000078-c від 27.02.2018р.). Протоколом № 19 від 15.05.2018р. переможцем зазначеної закупівлі було визнано ТОВ "ОКРАЇНА" зазначене рішення вважаємо необґрунтованим та прийнятим з порушенням норм законодавства України з огляду на наступне: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; • наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). В додатку № 1 до тендерної документації Замовником були встановлені наступні кваліфікаційні критерії та документи, які підтверджують їх відповідність: >Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація:1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. > Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід-Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація:1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи в зазначеній сфері. >Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору-Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та оригіналом листа-відгуку контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується. На виконання пункту 1 зазначених вимог Замовника ТОВ "ОКРАЇНА" було подано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (без номеру та дати) з якої вбачається, що у ТОВ "ОКРАЇНА" наявні 12 одиниць матеріально-технічної бази (телефон, монітор, програма, 2 автомобілі які не є предметом закупівлі, тощо). На виконання пункту 2 зазначених вимог Замовника ТОВ "ОКРАЇНА" було подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без номеру та дати) з якої вбачається що на ТОВ "ОКРАЇНА" працюють 3 (три) особи, директор, заступник директора і начальник відділу тендерних процедур. В своїй відповіді на вимогу UA-2018-02-27-000078-c.a3 іншого учасника зазначеної закупівлі, розміщену на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-27-000078-c Замовник зазначає зокрема: «В даному випадку для нас, як для замовника важливо бути впевненими, що у переможця даної закупівлі вже є досвід поставки саме мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, адже специфіка даного товару полягає у підйомниках, якими вони повинні бути обладнані» і відхиляє пропозицію цього учасника. Проте в Протоколі № 19 від 15.05.2018р. Замовник зазначає, що пропозиція ТОВ "ОКРАЇНА" повністю відповідає кваліфікаційним критеріям при цьому грубо ігноруючи наступні факти: 1. З Довідки ТОВ "ОКРАЇНА" про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (без номеру та дати) чітко та однозначно вбачається повна відсутність у даного учасника матеріально-технічної бази для переобладнання мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, зокрема обладнання їх підйомниками. 2. З Довідки ТОВ "ОКРАЇНА" про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без номеру та дати) чітко та однозначно вбачається повна відсутність у даного учасника фахівців для переобладнання мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, зокрема обладнання їх підйомниками. 3. В обох зазначених довідках ТОВ "ОКРАЇНА" зазначає, що на договірних засадах залучає кваліфікованих фахівців та компанії які мають необхідне виробниче обладнання. При цьому в інформаційній довідці про субпідрядників (без номеру та дати) ТОВ "ОКРАЇНА" відмовляється повідомити інформацію про них. Слід зазначити, що з документів поданих ТОВ "ОКРАЇНА" для виконання робіт пов’язаних з поставкою мікроавтобус обладнаний для перевезення осіб з інвалідністю, Код ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі їм обов’язково необхідно залучати субпідрядників для виконання робіт з переобладнання автомобіля (зокрема встановлення підйомника) в обсязі що значно перевищує 20%. Вищевикладене свідчить про відсутність у ТОВ "ОКРАЇНА" як обладнання та матеріально-технічної бази так і працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в зазначеній сфері. Довідки подані ТОВ "ОКРАЇНА" на виконання кваліфікаційних критеріїв Замовника не містять необхідної інформації і не можуть бути доказом відповідності кваліфікаційним критеріям. На виконання пункту 3 зазначених вимог Замовника ТОВ "ОКРАЇНА" було подано зокрема Лист-відгук КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне депо» який не містить печатки зазначеного підприємства, при цьому Договір купівлі-продажу № 372 від 20.06.2017р. між ТОВ "ОКРАЇНА" та КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне депо» містить печатку КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне депо». Пункт 4.4. Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі(Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю) передбачає вимогу: витрати пального на швидкості 70 км/год не більше 8,6 л / 100 км. ТОВ "ОКРАЇНА" подало Відповідність технічним вимогам до зазначеної закупівлі (без номеру та дати), де зазначило, що зазначеній вимозі їх пропозиція відповідає. При цьому в Описі предмету закупівлі технічні та якісні характеристики (без номеру та дати) ТОВ «ОКРАЇНА» було зазначено наступне: «Витрата палива (міський / змішаний / заміський цикл)* 10,2 / 7,8 / 8,7». Перш за все, хочемо звернути увагу на той факт, що ТОВ «ОКРАЇНА» не розшифрувало що значить позначка «*» та в яких одиницях виміряється витрати палива. Крім того загальновідомим і таким що не підлягає доведенню є той факт, що витрати в змішаному циклі є більшими ніж при заміському. Таким чином інформація ТОВ «ОКРАЇНА» є недостовірною і витрати палива при змішаному циклі за їх вихідними даними мають становити 8,7 літрів (імовірно), тоді як згідно вимог Замовника не мають перевищувати 8,6. Тобто пропозиція ТОВ «ОКРАЇНА» не відповідає вимогам Пункту 4.4. Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі(Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю). Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 30 зазначеного Закону передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З вищевикладеного вбачається, що пропозиція ТОВ «ОКРАЇНА» не відповідає наступним вимогам статтею 16 цього Закону: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Замовник зазначені факти залишив поза увагою і в порушення приписів статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» неправомірно не відхилив пропозицію ТОВ «ОКРАЇНА» та визнав його переможцем закупівлі. На підставі вищевикладеного та у відповідності зі ст. ст. 3, 18, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі, в т.ч. укладання договору про закупівлю, на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі, яке полягає в акцепті пропозиції, що не відповідає вимогам документації тендерних торгів по закупівлі – «код за ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)». 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю та відхилити пропозицію ТОВ «ОКРАЇНА» через невідповідність вимогам документації тендерних торгів по закупівлі – «код за ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)». Додаток: Платіжне доручення про оплату за подання скарги. Генеральний директор ТОВ «Валідус Спецавто» А.О. Нагорний
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.06.2018 19:46
Автор: ООО "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО ", Андрій Нагорний +380445253339 che@specvan.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дисваліфікація

Номер: 2750c9f5e5404136845a7b9b04380ff3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000078-c.a3
Назва: Неправомірна дисваліфікація
Вимога:
Згідно Протоколу №18 від 10.05.2018 Замовником прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ "Сінгл-Мотор", як учасника процедури закупівлі. Вказані наступні причини: Причина № 1. "повинна бути наявність документально підтверженного досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ" - ВІДПОВІДЬ: ТОВ "Сінгл-Мотор" було надано копію Договору про закупівлю товарів №106 від 27 листопада 2017 року, згідно якого предметом закупівлі є Товар відповідно до ДК: 021:2015 - 34110000-1 "Легкові автомобілі". Предметом закупівлі тендеру, замовником якого є КП "Міський центр соціальної допомоги" також є Товар відповідно до ДК: 021:2015 - 34110000-1 "Легкові автомобілі", тобто Договір, копію якого надав Учасник, є АНАЛОГІЧНИМ. Згідно ДК: 021:2015 код 34110000-1 "Легкові автомобілі" далі не ділеться на підкатегорії ("мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю", "легковий автомобіль" тощо), скан-копія додається. Причина № 2. "Відсутній детальний опис мікроавтобусів, що пропонується" - ВІДПОВІДЬ: Учасником на вимогу тендерної документації надано документ "4.1. Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі". В даному документі ВКАЗАНА відповідність Товару, запропонованого Учасником, УСІМ ВИМОГАМ Замовника, що викладені в Додатку №3. Подання "Детального опису мікроавтобусів, що пропонуються" НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ умовами тендерної документації. Причина № 3. "Відсутність довідки про відповідність запропонованого товару вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства" - ВІДПОВІДЬ: Надання даної довідки НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ згідно умов тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ "Сінгл-Мотор" неправомірною та такою, що порушує норми Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» нами, як замовником у складі тендерної пропозиції було зазначено кваліфікаційні вимоги до учасників процедури відкритих торгів на закупівлю код відповідно до ДК 021:2015-34110000-1 «Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)». Одним із критеріїв є - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СІНГЛ - МОТОР», що була завантажена до електронної системи – виявлено невідповідність кваліфікаційним критеріям, що встановлені замовником. Договір № 106 від 27 листопада 2017 року про закупівлю товарів, що був наданий в складі тендерної пропозиції – дійсно має аналогічний код відповідно до ДК 021:2015-34110000-1 «Легкові автомобілі», але предмет закупівлі є абсолютно різним. Законом не передбачено визначення терміну «аналогічний договір», тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням принципів визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку для нас, як для замовника важливо бути впевненими, що у переможця даної закупівлі вже є досвід поставки саме мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, адже специфіка даного товару полягає у підйомниках, якими вони повинні бути обладнані. Враховуючи вищезазначене, визначення ТОВ «СІНГЛ - МОТОР» переможцем закупівлі буде суперечити вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаючи увагу, на технічний опис предмету закупівлі завантажений у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІНГЛ – МОТОР» - замовнику не надалося можливим ретельно проаналізувати відповідність технічним вимогам, оскільки учасником було надано даний документ у вигляді таблиці, де напроти кожного критерія замовника стояла позначка «Так». Відсутність конкретного опису технічних характеристик - унеможливлює визначення відповідності запропонованого товару умовам, що вимагаються замовником. Згідно із пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації процедури відкритих торгів на закупівлю код відповідно до ДК 021:2015-34110000-1 «Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У тендерній пропозиції ТОВ «СІНГЛ - МОТОР» довідка на відповідність вищезазначеним вимогам – відсутня.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Порушення процедури закупівлі

Номер: 82f95fcb544e4d7bb411b5d3ecc5563f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000078-c.a2
Назва: Порушення процедури закупівлі
Скарга:
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.04.2018 20:43
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2018 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Щодо виконання вимог рішення АМКУ
Автор: ООО "ОКРАЇНА", Олександр Рибальченко +380913568439 okraina@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Порушення процедури закупівлі

Номер: af96ecfa701b4d229a77f465897be7a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000078-c.a1
Назва: Порушення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога Замовнику торгів щодо усунення порушень процедури закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу учасника закупівлі ТОВ "Окраїна".
Статус вимоги: Відхилено