• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Психіатричний огляд, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин з видачею довідки (форма 100-2/о))

Торги не відбулися

49 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2024 15:37 - 25.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: ca7a7edca17247e8999b87af12721776
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-010385-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасник має надати підтвердження, що учасник є закладом охорони здоров’я ДСНС України, або закладом охорони здоров’я Міністерства оборони України, або Міністерства внутрішніх справ України, або центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, або іншим державним або комунальним закладом охорони здоров’я (пункт 7 розділу ІІІ “Порядку організації медичного забезпечення в системі Державної служби України з надзвичайних ситуацій”, затвердженого наказом МВС України від 18.08.2014 № 831, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 09.09.2014 №1095/25872). Проаналізувавши дану вимогу тендерної документації випливає наступне, що прийняти участь в даній закупівлі та надати таке підтвердження зможуть лише: - заклади охорони здоров'я, що належать до структури ДСНС України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, або центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я; - державні або комунальні заклади охорони здоров'я. Приватні підприємства, які надають медичні послуги в свою чергу не належать до жодної з категорій та надати такого підтвердження не зможуть і як результат не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Враховуючи викладене, вважаємо, що дана вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки вона порушує принципи недискримінації та рівного ставлення до учасників, що визначені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", обмежує коло потенційних учасників та штучно звужує конкуренцію, може призвести до неправомірного обрання переможця даної закупівлі. На підставі вищевикладеного, вимагаємо: - виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме надання Учасником підтвердження, що учасник є закладом охорони здоров’я ДСНС України, або закладом охорони здоров’я Міністерства оборони України, або Міністерства внутрішніх справ України, або центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, або іншим державним або комунальним закладом охорони здоров’я (пункт 7 розділу ІІІ “Порядку організації медичного забезпечення в системі Державної служби України з надзвичайних ситуацій”, затвердженого наказом МВС України від 18.08.2014 № 831, зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 09.09.2014 №1095/25872); - привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". У разі невиконання наших вимог, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з скаргою на порушення законодавства про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Кодексу цивільного захисту України та постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2014 року № 120 «Питання спрямування та координації діяльності Державної служби з надзвичайних ситуацій», в якій установлено, що діяльність Державної служби з надзвичайних ситуацій спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ, видано наказ Міністерства внутрішніх справ України від 18.08.2014 № 831, яким затверджено "Порядок організації медичного забезпечення в системі Державної служби України з надзвичайних ситуацій" (далі - Порядок) (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 9 вересня 2014 р. за № 1095/25872), що вказує, у тому числі, на порядок медичного обслуговування осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту та інших осіб,зазначених в пункті 2 розділу І Порядку. Оскільки, Замовник належить до сфери управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій, а дана процедура закупівлі стосується саме обслуговування осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, і наказ — це розпорядчий документ, який видається керівником установи на правах єдиноначальності та в межах своєї компетенції є обов'язковий для виконання підлеглими, іншого способу у Замовника, чим проведення закупівлі послуг з дотриманням вимог пункту 7 розділу ІІІ Порядку, де зазначено, що у разі відсутності за місцем проходження служби чи проживання прикріпленого контингенту закладів охорони здоров’я ДСНС, а також у разі відсутності в таких закладах (підрозділах) необхідних відділень, фахівців, спеціального обладнання безоплатна медична допомога зазначеним особам, крім працівників, надається в закладах охорони здоров’я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, інших державних або комунальних закладах охорони здоров’я за рахунок коштів, передбачених на утримання ДСНС, відсутності. Дякую за запитання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.03.2024 10:02