• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання матеріалів, будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2024 13:23 - 25.03.2024 00:00
Вимога
Без відповіді

Скасування рішення про незаконне визнання переможцем

Номер: f598e4205234495ea8b325bda13d1144
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-006901-a.c3
Назва: Скасування рішення про незаконне визнання переможцем
Вимога:
Уповноваженій особі КНП «Павлоградська міська лікарня № 1» ПМР Україна, 51400, вул. Шевченка, 63, м. Павлоград, Дніпропетровської обл. Канаєвій Оксані Євгеніївні ВИМОГА ЗАМОВНИКУ на усунення порушення законодавства з питань публічних закупівель про скасування рішення про незаконне визнання переможцем Шановний Замовнику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Під час розгляду результатів проведення державної закупівлі UA-2024-03-20-006901-a згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали при прийнятті рішення про визнання переможцем ФОП Цимбалов О.В. замовником КНПО «Павлоградська міська лікарня №1» допущені неодноразові порушення вищевказаного та інших вимог Закону. Так, 02.04.2024 року незважаючи на чисельні очевидні порушення умов та вимог тендерної документації ФОП Цимбалов О.В. було визнано переможцем, а після скарг на це рішення майже всіх інших учасників, прийняте рішення було скасовано, але ж знову прийняте чергове неправомірне рішення та винесено вимогу про надання цьому учаснику можливості усунути допущені ним порушення в своїй тендерній документації. Згідно п.16. ст.29 Закону зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, серед іншого замовник зобов’язаний надати перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вказану вимогу Закону проігноровано замовником. Цей перелік невідповідностей чітко вказаний в Законі, відсилання до ст.16 Закону, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Цей перелік є вичерпаним і не підлягає тлумаченню на власний розсуд. Крім того, сам термін «усунення невідповідностей» передбачає надання Замовником можливості Учаснику виправлення якихось помилок (технічних), надання уточнень, і аж ніяк не виправлених порушень вимог тендерної документації, Закону чи доопрацювання своєї пропозиції після її публічної перевірки Замовником. Відповідно до п.43 Особливостей - під невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності інформації (документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В тендерній документації замовника у додатку 2 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначена умова про те, що товар повинен відповідати діючим державним стандартам ДСТУ та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в тендерній пропозиції учасника копіями паспортів якості, сертифікатів якості тощо, тобто будь-яким документом, який можна віднести до сертифікаційного або документа про технічні характеристики запропонованого товару, або документу органів контролю щодо відповідності його державним стандартам. Натомість у початковій пропозиції ФОП Цимбалов О.В. не надає жодного документу на лиштву 64 * 6 ПВХ зол.вільха РІВНИЙ. Сертифікат відповідності з’являється вже лише на етапі усунення «невідповідностей». Також, учасник ФОП Цимбалов О.В., на зауваження про відсутність документів по погонажним виробам, при виправленні «невідповідностей» розміщує вже інший документ на даний товар. Все це призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В документах пропозиції на плінтус ПВХ та фурнітуру ПВХ виробника ТІС учасник ФОП Цимбалов О.В. на плінтус надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а на фурнітуру лист про несертифікацію, хоча мав би надати такий самий висновок. Далі як приклад з пропозиції ФОП Ліпченко Г.С. Навіть після надання неправомірної переваги ФОП Цимбалову О.В. в усуненні порушень та доопрацюванні своєї тендерної пропозиції під час ним всі порушення не усунуті, що знову залишилося поза увагою замовника. У додатку 2 тендерної документації замовник замовляє лиштву 64 * 6 ПВХ зол.вільха РІВНИЙ, на що вже під час кваліфікації на виконання неправомірної вимоги ФОП Цимбалов О.В. долучає документ (файл PDF) під назвою Сертифікат_лиштва Сертифікат відповідності на «вироби оздоблювальні з деревоволокнистої плити», що ніяк не може бути виробом з ПВХ. Таке саме порушення допущене ФОП Цимбалов О.В. щодо замовленої Плитка для підлоги Basic beige 600х600х8мм матова, як зазначено торгівельної марки ALLORE GROUP, а в документі на підтвердження даної товарної позиції (файл PDF) під назвою Сертифікат_1 Сертифікат відповідності зазначений ТОВ «Епіцентр К». Більше ніж очевидно, що вказані документи не мають відношення до запропонованих ФОП Цимбалов О.В. товарів. Більше того, документи надані в тендерній пропозиції ФОП Цимбалов О.В. є підробленими. Порівнюючи сертифікат відповідності № UA.PN.060.1038-22 із терміном дії з 10.10.2022р. до 09.10.2025р. на ФО-П Василевський Віктор Якович, наданий ФОП Цимбалов під час кваліфікації, із сертифікатом відповідності, розміщеному на сайті виробника (https://www.omis.ua/sertifkati.html), стає очевидним що вони відрізняються лише номером та датами, все інше ідентично до коми і крапки. з сайту виробника підроблений, наданий ФОП Цимбалов О.В. Перевіркою наданого ФОП Цимбалов О.В. сертифікату відповідності в органі оцінки відповідності який нібито видавав цій документ встановлено, що такого сертифікату в реєстрі не зареєстровано. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ФОП Цимбалов О.В. не відповідає умовам технічної специфікації, що вимагається Замовником і повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей. Вимагаю, скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Цимбалов О.В., та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі, грунтується на підроблених документах та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника. Згідно ст. 164-14 КУпАП «Порушення законодавства про закупівлі», передбачено, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Надання переваг одному з учасників закупівлі, лобіювання його інтересів, зацікавленість в перемозі одного з учасників, є порушенням діючого законодавства, в тому числі законодавства про боротьбу з корупцією. Законом встановлена чітка процедура та порядок проведення закупівель і в жодному разі вони не можуть бути порушені, навіть в інтересах учасника, який надав найдешевшу, дуже дивну за ціною, на межі собівартості товару пропозицію. У разі ігнорування зазначених вище вимог, буду вимушена звертатися до органів аудиторської служби України, інших контролюючих та правоохоронних органів, керівництва лікарні, а також в АМКУ. Додаток: на 4 арк.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення про визнання Переможцем

Номер: 47f4295266924d4f8e24f0d96d5dc337
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-006901-a.c2
Назва: Скасування рішення про визнання Переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Фізична особа-підприємець Ліпченко Г.С. учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями, згідно коду CPV за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали за UA-2024-03-20-006901-a, не згодна з рішенням про визнання переможцем ФОП "ЦИМБАЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", далі, ФОП Цимбалов О.В. Не погоджуючись з рішенням уповноваженої особи КНПО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПМР Протоколу № 151, наголошуємо на невідповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП Цимбалов О.В., технічним вимогам що викладені в Додатку 2 тендерної документації, а саме: - в додатку 2 тендерної документації вказано «ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ ПЕРВІРКИ ДОСТОВІРНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ, ПОДАНОЇ В ТАБЛИЦІ, УЧАСНИК ВКАЗУЄ ТОРГОВІ МАРКИ ТОВАРІВ, ЩО ПЛАНУЄ ПОСТАВЛЯТИ.», учасник закупівлі ФОП Цимбалов О.В. в своїй пропозиції розміщує «Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі)» в якому не вказує торгові марки товарів на такі позиції як №1, та № 20-26, таким чином порушуючи вимогу технічної специфікації Замовника. - на товар лінолеум п.16-17 учасник закупівлі ФОП Цимбалов О.В. надає в своїй пропозиції «Сертифікат_9.», (сертифікат відповідності TARKETT DOO), термін дії якого закінчився 22.03.2024 р., тобто термін дії його сплинув ще до терміну закінчення подання пропозицій по закупівлі. Таким чином на товар п.16-17 учасник ФОП Цимбалов О.В. не надав документ згідно вимоги замовника п.п.1 Додатку 2 тендерної документації.; - учасник закупівлі ФОП Цимбалов О.В. надає документ «Сертифікат_12» (висновок ДСЕЕ) на вироби полівінілхлориді погонажні, але документ наданий не в повному обсязі без 2-ї сторінки, що не дає можливості з’ясувати термін дії даного документу. Таким можна вважати що учасник ФОП Цимбалов О.В. не надав документ згідно вимоги замовника п.п.1 Додатку 2 тендерної документації. А також, не вказавши в Додатку 2 ТД торгові марки товарів на позиції 20-26, не зрозуміло на який товар учасник надає цей документ. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ФОП Цимбалов О.В. має цілий ряд невідповідностей та не відповідає умовам (параметрам) технічної специфікації, що вимагається Замовником, тому повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей. Вимагаємо, скасувати рішення про визнання переможцем ФОП "ЦИМБАЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякую за Ваше звернення, Учасника буде повернено на кваліфікацію та вчинено дії, передбачені чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Підстави визначення переможцем

Номер: 57f2058ee240407c8ec96f8ee5ead92c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-006901-a.a1
Назва: Підстави визначення переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 33 п.4 просимо надати роз’яснення щодо причин визначення ФОП "ЦИМБАЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" переможцем даної тендерної процедури. Ми немаємо змоги ознайомитись з документами тендерної пропозиції даного учасника у зв’язку з тим, що у всіх документів, що входять до складу тендерної пропозиції ФОП "ЦИМБАЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" встановлений статус «конфіденційний». Ми як учасники даної тендерної процедури, теж повинні переконатись, що даний учасник повністю виконав вимоги тендерної документації, особливо щодо надання документів, що підтверджують - «Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам ДСТУ та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника копіями паспортів якості, сертифікатів якості тощо». Нам вже очевидно, що порушено положення Особливостей – п. 40 «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.» Та з огляду на п. 44 Особливостей – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;» - дана тендерна пропозиція повинна бути відхилена. Просимо надати роз’яснення. З повагою, ФОП ЯЦІВ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, документи подані ФОП "ЦИМБАЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не визначені конфіденційними. На них накладено КЕП. Зверніться за допомогою на майданчик
Статус вимоги: Відхилено