• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги охорони об’єкту Замовника

Завершена

1 546 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 465.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2024 10:51 - 25.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на неправомірне визнання переможцем

Номер: d01d2d061f234564bf3edeffe1578fc6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-20-003308-a.c1
Назва: СКАРГА на неправомірне визнання переможцем
Скарга:
Відповідно до ПРОТОКОЛУ №20 від 05.04.2024 тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" прийнята як така що відповідає вимогам тендерної документації відповідно до чого і прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів, однак ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" не може погодитися з даним рішенням замовника
Дата розгляду скарги: 18.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.04.2024 16:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.04.2024 13:21
Автор: ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", Шульга Володимир Васильович +380504036307 tovozoffice@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 39b7d0cfe96743d0baa6a15ff0be31cc
Заголовок пункту скарги: аномально низька ціна тендерної пропозиції
Опис заперечення: 1. Заперечення щодо визнання переможцем
29.03.2024 16:04 електронною системою закупівель було визначено аномально низьку ціну тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" та надано строк для усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Порушення п.37 Особливостей
Опис суті пункту скарги: Згідно п.37 Особливостей Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Назва предмета закупівлі: «ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги охорони об’єкта Замовника)».
Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги охорони об’єкту Замовника)» передбачає вимоги, а саме:
«Запропоновані Виконавцем послуги за своїми властивостями повинні відповідати наступним вимогам:
1. Послуги охорони полягають у здійсненні учасником комплексу заходів по охороні майна та території замовника, а також забезпеченні охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території замовника.
ОХОРОНА МАЙНА - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього;
ЗАХОДИ ОХОРОНИ - комплекс заходів, спрямованих на забезпечення недоторканності майна та забезпечення громадського порядку на об’єктах Замовника, а саме:
- здійснення контрольно-пропускного режиму та забезпечення внутрішньо-об’єктового режиму шляхом цілодобового чергування, спостереження (відеоспостереження) та патрулювання на об’єктах визначених Замовником;
- контроль несення служби охоронниками на постах з боку керівного складу Виконавця, груп швидкого реагування (ГШР), а також технічний контроль за допомогою пульта централізованого спостереження виконавця (ПЦС);»
29.03.2024 о 16:52 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" оприлюднено лист-обґрунтування аномально низької ціни (файл «Довідка АНЦ.pdf») за № 240 від 29.03.2024, в якому зазначено про:
- кваліфікований персонал в регіоні надання послуг, що (на думку переможця закупівлі) суттєво скорочує витрати на транспорт та проживання;
- знаходження на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок 5%);
- наявність спеціальних акційних цінових пропозицій від виробників обладнання та матеріалів, необхідних для надання послуг згідно технічного завдання Замовника.

ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» вважає зазначене обґрунтування таким, що не має відношення до цієї закупівлі з наступних підстав:
- наявність кваліфікованого персоналу в «регіоні надання послуг», може суттєво скоротити витрати на транспорт та проживання тільки тоді, коли учасник за своїм місцем розташування та веденням господарської діяльності знаходиться в місті надання послуг. Об’єкт охорони знаходиться в місті Харків Харківської області, місцезнаходженням ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" є місто Київ. Жодних документів щодо наявності в місті Харкові офісу, чи регіонального підрозділу, чи співвиконавця, що буде залучений для надання послу, у складі пропозиції не надано;
- Технічними вимогами закупівлі за предметом надання послуг охорони об’єкта Замовника не передбачено виготовлення «обладнання та матеріалів, необхідних для надання послуг», на що виробники можуть надавати «спеціальні акційні цінові пропозиції»;
- відсутня інформація про можливість контролю несення служби охоронниками на постах з боку керівного складу Виконавця, груп швидкого реагування (ГШР), а також технічний контроль за допомогою пульта централізованого спостереження виконавця (ПЦС).
Вивчивши обґрунтування Учасника, Замовник мав дійти висновку, що надане Учасником обґрунтування не містить аргументацію ціни тендерної пропозиції стосовно предмета Закупівлі, а вказані в обґрунтуванні аргументи не мають безпосереднього відношення до предмета Закупівлі.



На підставі наведеного, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" не надано обґрунтування щодо цін або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції.
Згідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Згідно п.45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Враховуючи викладене, незаконно прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" порушує права учасника ТОВ «ОХОРОНА ЗАХИСТ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Не відхиливши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" Замовник порушив норми законодавства про публічні закупівлі та продовжив розгляд пропозиції Учасника, визнавши його переможцем.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: e25406a8e4014881985f38b3848825be
Заголовок пункту скарги: Порушення статті 16
Опис заперечення: Порушення статті 16
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: 2. Заперечення щодо визнання переможцем Замовник відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» вимагає підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, а саме: «2.1. Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію та досвід роботи працівників, які будуть залучені учасником для виконання вимог замовника щодо предмету закупівлі, безпосередньо на постах охорони (персоналу охорони) не менше ніж на 5 осіб (кількість підрахована при дотриманні вимог КЗПП України, законів «Про відпустки», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» тощо). 2.2. Копія/ії розпорядчого/их документа/ів про призначення на посаду керівника та копії документів, що підтверджують наявність трудових договорів (стаття 11 Закону № 4616-VI) з працівниками, задіяними до виконання функцій охорони, які перелічені в вищеназваній довідці. 2.3. Оригінали або посвідчені належним чином копії документів (довідок) з Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці), які будуть залучені учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. При цьому, підстави для видачі цих довідок, чи то для оформлення на роботу, чи то для оформлення участі в процедурі державних закупівель тощо не матимуть значення, крім наявності не знятої судимості.» Однак ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" не виконали дану вимогу в повному обсязі, оскільки існують порушення в оформлені документів.
Опис суті пункту скарги: Уповноваженою особою Департаменту цивільного захисту Харківської обласної державної адміністрації 03.04.24 р. було оприлюднено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, але без посилання на невідповідності, що мають суттєве значення при розгляді та оцінки тендерної пропозиції Учасника та винесенні рішення про намір укласти договір.
З огляду на наведене, Замовник мав надати можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
1. для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник мав надати «Довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію та досвід роботи працівників, які будуть залучені учасником для виконання вимог замовника щодо предмету закупівлі, безпосередньо на постах охорони (персоналу охорони) не менше ніж на 5 осіб…».
У складі пропозиції надано Довідку за №217 від 27.03.2024 (файли «Довідка про наявність працівників.pdf»), яка містить інформацію про наявність працівників у кількості 5 осіб за посадами «охоронець», накази про прийняття на роботу (файл «Накази на працівників 5 осіб.pdf») вказують на то, що ці працівники прийняті на посаду «охоронник». Для усунення цієї невідповідності учасник має надати або виправлену Довідку з назвою посади працівників відповідно до наданих наказів про прийняття на роботу цих працівників на посаду «охоронник», або накази, що підтверджують прийняття на роботу цих працівників на посаду «охоронець» відповідно до наданої Довідки.
2. на вимогу надання «Копія/ії розпорядчого/их документа/ів про призначення на посаду керівника та копії документів, що підтверджують наявність трудових договорів (стаття 11 Закону № 4616-VI) з працівниками, задіяними до виконання функцій охорони, які перелічені в вищеназваній довідці.», в підтвердження наявності трудових договорів з працівниками, задіяними до виконання функцій охорони, які перелічені в довідці, Учасник має надати або трудові договори, укладені між двома сторонами (працівником та працедавцем) в письмовому вигляді відповідно до норм трудового законодавства, або накази про прийняття на роботу з урахуванням типової форми, передбаченої Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ від 05.12.2008 N 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» з наявною інформацією про ознайомлення працівників з наказами про прийняття на роботу.
3. на вимогу надання «2.3. Оригінали або посвідчені належним чином копії документів (довідок) з Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці), які будуть залучені учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. При цьому, підстави для видачі цих довідок, чи то для оформлення на роботу, чи то для оформлення участі в процедурі державних закупівель тощо не матимуть значення, крім наявності не знятої судимості.»
Згідно поданих у складі пропозиції наказів про прийняття на роботу №№ 62ОП від13.11.2023 р., 63ОП від13.11.2023 р., 65ОП від13.11.2023 р., дата прийняття працівників БАГАЧ МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ, БІЛЯВСЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ, МАЗУР ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ - 15.11.2023 року. Надані ВИТЯГИ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на працівників: МАЗУР ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ – станом на 21.11.2023, БІЛЯВСЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ - станом на 21.11.2023, БАГАЧ МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ - станом на 21.11.2023.
Учасник має надати підтвердження відсутності непогашеної чи незнятої судимості вказаних працівників на дату прийняття їх на роботу.
Отже, Замовником не було ретельно розглянуто та оцінено документи тендерної пропозиції учасника та взагалі проігноровано наявність недоліків в документах учасника, якого визнано переможцем закупівлі..
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже Замовник через недоброякісну перевірку документації визнав переможцем учасника, який не надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим самим Замовником.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.


3. на вимогу надання «2.3. Оригінали або посвідчені належним чином копії документів (довідок) з Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці), які будуть залучені учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. При цьому, підстави для видачі цих довідок, чи то для оформлення на роботу, чи то для оформлення участі в процедурі державних закупівель тощо не матимуть значення, крім наявності не знятої судимості.» Учасником надані ВИТЯГИ з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на працівників:
МАЗУР ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ – станом на 21.11.2023
БІЛЯВСЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ - станом на 21.11.2023
БАГАЧ МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ - станом на 21.11.2023
(файли «Витяг-1785654-МАЗУР-2023-11-21.pdf», «Витяг-1785911-БІЛЯВСЬКИЙ-2023-11-21.pdf», «Витяг-1785927-БАГАЧ-2023-11-21.pdf»)

Звертаємо увагу, охоронна діяльність, яка є предметом закупівлі, регулюється нормами спеціального Закону, що відображено Замовником в технічних вимогах (Додаток 3 до тендерної документації), а саме: Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами), постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960 .
Посилання на норму спеціального закону міститься також і в вимогах надання підтвердження кваліфікації, а саме: «2.2 Копія/ії розпорядчого/их документа/ів про призначення на посаду керівника та копії документів, що підтверджують наявність трудових договорів (стаття 11 Закону № 4616-VI) з працівниками, задіяними до виконання функцій охорони, які перелічені в вищеназваній довідці.»
Згідно зі ст. 11 Закону № 4616-VI персонал охорони має пройти відповідне навчання або професійну підготовку, укласти трудовий договір із суб'єктом господарювання та подати документи, в тому числі, про те, що не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень.
Згідно поданих у складі пропозиції наказів про прийняття на роботу №№ 62ОП від13.11.2023 р., 63ОП від13.11.2023 р., 65ОП від13.11.2023 р., дата прийняття працівників БАГАЧ МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ, БІЛЯВСЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ, МАЗУР ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ - 15.11.2023 року.
Документи, що вказані працівники не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів станом на 21.11.2023 року.
Тобто, на дату прийняття працівників на роботу підтвердження відсутності в них непогашеної чи незнятої судимості відсутнє, що є грубим порушенням Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 року № 4616-VІ (із змінами) та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 р. № 960).
З огляду на наведене, Замовником мала бути висунута вимога щодо усунення вказаних невідповідностей.

2. на вимогу надання «2.2 Копія/ії розпорядчого/их документа/ів про призначення на посаду керівника та копії документів, що підтверджують наявність трудових договорів (стаття 11 Закону № 4616-VI) з працівниками, задіяними до виконання функцій охорони, які перелічені в вищеназваній довідці.» ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" у складі пропозиції надано накази про прийняття на роботу (файл «Накази на працівників 5 осіб.pdf»).
Закон України № 4616-VI визначає що, працівники, які безпосередньо виконують функції з охорони майна або фізичних осіб відповідно до свого кваліфікаційного рівня є персоналом охорони (ст.1), а згідно зі ст. 11 цього Закону персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.

Надані у складі пропозиції накази про прийняття на роботу працівників не підтверджують наявність трудових договорів, оскільки Трудовий договір — договір між працівником і роботодавцем, за яким працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою з підпорядкуванням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник — виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором й угодою сторін.
Укладення трудового договору оформлюється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу з урахуванням типової форми, передбаченої Наказом ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ від 05.12.2008 N 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці», в якому міститься інформація про ознайомлення з цим наказом (розпорядженням).
До речі, всі надані Учасником накази, в правому верхньому куті містять посилання «Типова форма № П-1 ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Держкомстату України від 05 грудня 2008 р. №489», а наказ на прийняття на роботу керівника, як доказ дотримання учасником-переможцем вимог з використанням Типової форми № П-1, що затверджена наказом Держкомстату України від 05 грудня 2008 р. №489, містить підпис про ознайомлення його з наказом (с.2 файлу «Протокол загальних зборів №1 та наказ №1.pdf»).
Оскільки, накази №№ 62ОП від13.11.2023 р., 63ОП від13.11.2023 р., 64ОП від13.11.2023 р., 65ОП від13.11.2023 р., 66ОП від13.11.2023 р. про прийняття на роботу оформлені з порушенням вимог, що існують для укладення угоди між двома сторонами (працівником та працедавцем), а саме відсутня інформація про ознайомлення з наказом, Замовником мала бути висунута вимога щодо усунення вказаних невідповідностей.

1. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" у складі пропозиції надано Довідку за №217 від 27.03.2024 (файли «Довідка про наявність працівників.pdf») з зазначенням 5-ти працівників; підтвердження їх кваліфікації: файли «Багач М.А. - 3 розряд.pdf», «Білявський М.М. - 3 розряд.pdf», «Вернигора СВІДОЦТВО 3 розряд.pdf», «Кожурін С.А. Свідоцтво 3 розряд.pdf», «Мазур Г.В. - 3 розряд.pdf» та накази про прийняття на роботу (файл «Накази на працівників 5 осіб.pdf»).

Однак, інформація в Довідці не співпадає з інформацією, наданою в підтвердження кваліфікації вказаних працівників, а саме: надана Довідка містить інформацію про наявність працівників за посадами «охоронець», підтвердження кваліфікації надано на цих працівників за професією «охоронник», наказами про прийняття на роботу цих працівників прийнято на посаду «охоронник».

Оскільки, Державний стандарт професійно-технічної освіти ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014 передбачає підготовку (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник»
1 - 4 розрядів, а Професійний стандарт передбачає підготовку робітників за професією 5169 «Охоронець» (докази файл «2.3 Держстандарт розряду ОХОРОННИК.doc» та файл «професійний стандарт ОХОРОНЕЦЬ.pdf»), кваліфікаційні характеристики цих професій є різними.
Оскільки, вбачається невідповідність інформації, що існує в довідці, до інформації, що зазначена в документах, що надані в підтвердження кваліфікації вказаних працівників та наказах про прийняття їх на роботу, Замовником мала бути висунута вимога щодо усунення вказаних невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір