-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Торги не відбулися
334 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 345.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 345.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2024 09:25 - 25.03.2024 00:00
Вимога
Без відповіді
про перегляд та скасування Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.04.2024 до Закупівлі № UA-2024-03-20-000795-a
Номер:
8ee0ba3e35b84bed80aead1e8e5b517a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-20-000795-a.b1
Назва:
про перегляд та скасування Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.04.2024 до Закупівлі № UA-2024-03-20-000795-a
Вимога:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.04.2024 до Закупівлі № UA-2024-03-20-000795-a Вами було відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» з таких підстав:
- тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Учасником не наданий гарантійний лист з зазначенням Ісламської Республіки Іран, вимога п. 1 Розділу ІІІ;
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана не за формою Замовника, зазначеною у Додатку 2, вимога п. 1 Розділу ІІІ;
не надані паспорти від виробника з детальним технічним описом обладнання та керівництвом з експлуатації, монтажу обладнання, вимога Додатку 2 Тендерної документації;
не надано сертифікат/відповідності/експертизи типу вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 № 27 (для фільтрів чавунних та клапанів редукційних регулюючих тиск «після себе»), на позиції 2 та 3 Додатку 2 (виробник «F.I.V. s.r.l.»).
Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не погоджується із таким рішенням Уповноваженої особи, виходячи з наступного.
І. З приводу того, що Учасником не було надано гарантійного листа із зазначенням Ісламської Республіки Іран, хочемо повідомити наступне.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471), надалі – Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасникомпроцедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, гарантійний лист щодо відсутності зв’язків з підсанкційними країнами не належить ані до забезпечення тендерної пропозиції ані до інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, випливає висновок, що на виконання вимог пункту 43 Особливостей, Замовник мав розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності в електронній системі закупівель, а не відхиляти його тендерну пропозицію в порушення вимог закону.
Також повідомляємо, що відповідний Гарантійний лист щодо відсутності зв’язків з підсанкційними країнами із зазначенням Ісламської Республіки Іран додається до даної вимоги.
ІІ. З приводу того, що Учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» була надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не за формою Замовника, зазначеною у Додатку 2, повідомляємо наступне.
Відповідно до абз. 4 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація про наявність/відсутність підстав, встановлених в пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів з, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) за формою Замовника, зазначеною у Додатку 2.
Так, у відповідному Додатку 2 до Тендерної документації встановлено найменування, кількість, код ДК 021:2015, основні технічні вимоги предмету закупівлі, а також перелік документів, які учасник надає в складі тендерної пропозиції на підтвердження якісних та технічних характеристик запропонованого товару.
Проте, конкретної форми для заповнення Додаток 2 не передбачає, він містить лише перелік загальних вимог до предмету закупівлі.
На виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» було надано у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
− Довідка про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками щодо предмету закупівлі від 25.03.2024 № 383-ЕІ;
− Гарантійний лист щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі від 25.03.2024 № 389-ЕІ;
− Порівняльна таблиця від 25.03.2024 № 384-ЕІ.
Відтак, відповідними документами Учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» було у повній мірі надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оскільки, як вже було зазначено вище, Замовником не було передбачено у Тендерній документації, зокрема, у Додатку 2, конкретної форми для заповнення.
ІІІ. Що стосується того, що Учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не були надані паспорти від виробника з детальним технічним описом обладнання та керівництвом з експлуатації, монтажу обладнання, повідомляємо наступне. Так, зазначене вище зауваження Замовника не відповідає дійсним обставинам справи, оскільки Учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у складі своєї тендерної пропозиції по кожній позиції були надані паспорти від виробника з детальним технічним описом обладнання та керівництвом з експлуатації, а саме:
− по позиції № 1 – було завантажено файл «Сертифікати + технічна документація ZETKAMA», стор. 19-23;
− по позиціям № 2 та № 3 – було завантажено файл «Сертифікати + технічна документація F.I.V», стор. 20-22;
− по позиції № 4 – було завантажено файл «Сертифікати + технічна документація TIS», стор. 20-38.
Додатково хочемо наголосити на тому, що паспорти на товар видаються безпосередньо при поставці такого товару разом із самим товаром, як це передбачено п. 5.5 проєкту договору постачання, який буде укладено за результатами закупівлі (Додаток № 3 до Тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції надається зразок такого паспорту від виробника, у відповідності до якого при поставці товару буде надано відповідний оригінал паспорту на конкретний товар.
ІV. З приводу того, що Учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не було надано сертифікат відповідності / експертизи типу вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 № 27 (для фільтрів чавунних та клапанів редукційних регулюючих тиск «після себе»), на позиції 2 та 3 Додатку 2 (виробник «F.I.V. s.r.l.»), повідомляємо Вам наступне.
Так, у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації під позицією № 2 міститься товар: фільтр осадовий чавунний фланцевий Ду100, а під позицією № 3 – фільтр осадовий латунний муфтовий Ду50
Відповідно до переліку документів, які учасник надає в складі тендерної пропозиції на підтвердження якісних та технічних характеристик запропонованого товару, встановленого для позицій 2 та 3, а саме: фільтрів латунних, встановлена вимога надати:
«Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ EN 12266-1:2015 (EN 12266-1:2012,ІDT) п. 4 (Таблиця 1, рядки 1-3) (для фільтрів латунних) з додатками та декларацією відповідності».
На виконання відповідної вимоги, встановленої Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації, Учасником ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» у складі своєї тендерної пропозиції було завантажено файл «Сертифікати + технічна документація F.I.V», стор. 1-3.
А відповідно вимога замовника щодо надання сертифікатів відповідності / експертизи типу вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 № 27, встановлена у Додатку 2 до Тендерної документації - для фільтрів чавунних та клапанів редукційних регулюючих тиск «після себе», тобто для позицій № 1 та № 4.
Таким чином, висновок Уповноваженої особи про те, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕТНА-ІНДАСТРІ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, є передчасним, протиправним, таким, що не відповідає дійсним обставинам справи, а також таким, що не підтверджується належними для цього доказами, натомість, тендерна пропозиція, надана Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ», є найбільш економічно вигідною, повністю відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також іншим вимогам щодо предмета закупівлі відповідно до тендерної документації, у зв’язку із чим відхилення тендерної пропозиції Замовником у відповідності до підпункту 2 пункту 44 Особливостей є неправомірним та таким,що призвело до порушення законних прав та охоронюваних законом інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» як учасника вказаної процедури закупівлі, зокрема, порушено право бути визначеним переможцем процедури закупівлі та право на укладання договору про закупівлю, порушено право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
У разі ігнорування Уповноваженою особою Комунального підприємства «Водоканал» даної вимоги, з метою відновлення своїх порушених прав, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» залишає за собою право звернутися із скаргою на Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.04.2024 до Антимонопольного комітету України.
На підставі вищевикладеного, з метою недопущення порушення законних прав та охоронюваних законом інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» як учасника вказаної процедури закупівлі, -
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 03.04.2024 по закупівлі «Код ДК 021:2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої», яким відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕТНА-ІНДАСТРІ» (код ЄДРПОУ: 44535581).
Додатки:
- Гарантійний лист щодо відсутності зв’язків з підсанкційними країнами із зазначенням Ісламської Республіки Іран на 1 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про перегляд рішення_КП Водоканал.pdf 05.04.2024 15:22
- Вимога про перегляд рішення_КП Водоканал.pdf.p7s 05.04.2024 15:22
Дата подачі:
05.04.2024 15:22