-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Завершена
939 511.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 697.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 697.56 UAH
Період оскарження:
19.03.2024 18:52 - 05.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Номер:
49acc09d82dd47d381121b7dbb7e472d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-013356-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка достовірність інформації.pdf 03.06.2024 15:26
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ ТОП ФАЄР (5).pdf 03.06.2024 15:26
- Довідка підтвердження працевлаштування.pdf 03.06.2024 15:26
- Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ ТОП ФАЄР.docx 03.06.2024 15:26
- Листи про навчання поставку.pdf 03.06.2024 15:26
- sign.p7s 03.06.2024 15:27
- Заперечення на пояснення Замовника.docx 17.06.2024 15:48
- Заперечення на пояснення Замовника (1).pdf 17.06.2024 15:48
- рішення від 05.06.2024 №9843.pdf 05.06.2024 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2024 № 10587.pdf 19.06.2024 14:58
- рішення від 18.06.2024 № 10587.pdf 21.06.2024 14:39
- Відповідь АМКУ від 07.06.2024.pdf 07.06.2024 17:03
- ЛИСТ_СКБ ЕЛЕКТРОНМАШ_.pdf 07.06.2024 17:03
- ЛИСТ_СТА електроніка_.pdf 07.06.2024 17:03
- ВІдповідь на вимогу АМКУ_07.06.2024_.docx 07.06.2024 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2024 18:36
Дата розгляду скарги:
18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.06.2024 14:40
Дата виконання рішення Замовником:
05.07.2024 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0bad27c282284f1e970da19ca5543dfe
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність інформації в листі ТОВ "Укртехнобез" за вих. № 07/05 від 07.05.2024 р.
Невідповідність інформації в листі ТОВ "Укртехнобез" за вих. № 07/06 від 07.05.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
(щодо документу про навчання працівника)
По-перше, у тендерній документації не вимагалося, що учасники мають надати підтвердження повноважень від виробників обладнання для ТОВ «Укртехнобез» про проведення навчання з обслуговування протипожежного обладнання. У тендерній документації не вимагалося, що виключно виробники обладнання мають провести навчання з обслуговування протипожежного обладнання. У тендерній документації не вимагалося, що навчання має проводитися виключно в приміщенні виробника чи виключно співробітниками виробника. Тендерною документацію не вимагалося надати, виключно Сертифікати про проходження навчання.
Документацією передбачалося надати ДОКУМЕНТ ВІД виробника ТОВ «Тірас -12» (ТІРАС), ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ» (ВАРТА), ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка» (АБО ДИЛЛЕРА, АБО ІМПОРТЕРА) що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання .
Тобто, з даної умови документації передбачено, що учасники мають право надати документи від диллера або імпортера, що працівник пройшов навчання з обслуговування протипожежного обладнання.
Наголошуємо повторно, що документація не вимагала, що навчання має проводитися виключно в приміщенні виробника чи виключно співробітниками виробника. Документація передбачала як альтернативу навчання в диллера. Тобто навчання могло проводитися і в приміщенні диллера і спеціалістами диллера.
По-друге, відповідно до Великого тлумачного словника сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. — К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. — 1728 с. — ISBN 966-569-013-2, Диллер це фізична або юридична особа, що здійснює перепродаж товарів, а також цінних паперів і валют. (Дане визначення міститься на 295 стор. вищезазначеного словника, ознайомитися з даним словником можливо онлайн на адресою: https://archive.org/details/velykyislovnyk).
Відповідно до інформації, що розміщена на відкритих державних реєстрах за посиланням https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/39299695/: ТОВ «Укртехнобез» здійснює такі види економічної діяльності як:
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах.
Тобто, в вищевикладеного слідує, що ТОВ «Укртехнобез» здійснює та має право здійснювати діяльність з перепродажу товарів. Тому, ТОВ «Укртехнобез» являється диллером.
По-третє, працівник Суховій О.В. в період з 2020 р. по 2022 рік працював Елекромонтером ОПС у ТОВ «Укртехнобез», що підтверджується Листом від ТОВ «Укртехнобез, котрий надаємо як доказ до даної скарги. Та в той час пройшов навчання з обслуговування та монтажу протипожежного обладнання марки ТОВ «Тірас -12», ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ», ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка». Дане навчання було проведене в приміщенні ТОВ «Укртехнобез» та співробітниками ТОВ «Укртехнобез». Тому, стверджувати, що ТОВ «ТОП ФАЄР» надав недостовірну інформацію є АБСУРДНИМ ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
По-четверте, документація не містила окремих вимог, в складі пропозиції необхідно надавати дозвіл що виробники повинні надати підтвердження для проведення навчання. Документація не містила окремих вимог, що в складі пропозиції необхідно надати дозвіл від виробника про проведення навчання. Також, документація не містила вимог, що Диллер повинен мати сертифікат від певного виробника.
По-п’яте, відповідно до ДСТУ 2732:2023 «Документ — інформація, зафіксована на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі.» Тому, Лист за вих№ 07/05 від 07.05.2024 р. ТОВ «Укртехнобез» являється Документом.
Отже, з вищевикладеного слідує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умови тендерної документації, та надав у складі пропозиції Документ від Диллера який підтверджує, що один працівник ТОВ «ТОП ФАЄР» пройшов навчання з обслуговування протипожежного обладнання, що виробляється ТОВ «Тірас -12» (ТІРАС), ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ» (ВАРТА), ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка» .
(щодо листа про гарантію поставки обладнання)
По-перше, у тендерній документації не вимагалося, що учасники мають надати підтвердження поставок обладнання від виробників для ТОВ «Укртехнобез» про поставку обладнання у разі післягарнатійного випадку. У тендерній документації не вимагалося, що виробники мають надати листи для диллерів, дистриб’юторів, предcтавників, тощо про підтвердження поставок протипожежного обладнання у разі настання післягарантійного випадку. Тендерною документацію не вимагалося надати, виключно Сертифікати про представництво.
Документацією передбачалося надати ЛИСТ ВІД виробника ТОВ «Тірас -12» (ТІРАС), ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ» (ВАРТА), ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка» (АБО ДИЛЛЕРА/ ДИСТРИБ’ЮТОРА/ПРЕДСТАВНИКА/ТОЩО) що містить гарантію надання відповідного обладнання у разі настання післягарантійного випадку.
Тобто, з даної умови документації передбачено, що учасники мають право надати лист від диллера, дистриб’ютора, представника, тощо, що містить гарантію надання відповідного обладнання у разі настання післягарантійного випадку.
Наголошуємо повторно, що документація не вимагала, що вказані листи мають бути надані виключно від виробників протипожежного обладнання. Документація передбачала як альтернативу надати листи з гарантією від диллера. Тобто вказаний лист з гарантією про надання обладнання міг бути наданий диллера.
По-друге, відповідно до Великого тлумачного словника сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. — К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. — 1728 с. — ISBN 966-569-013-2, Диллер це фізична або юридична особа, що здійснює перепродаж товарів, а також цінних паперів і валют. (Дане визначення міститься на 295 стор. вищезазначеного словника, ознайомитися з даним словником можливо онлайн на адресою: https://archive.org/details/velykyislovnyk).
Відповідно до інформації, що розміщена на відкритих державних реєстрах за посиланням https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/39299695/: ТОВ «Укртехнобез» здійснює такі види економічної діяльності як:
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах.
Тобто, в вищевикладеного слідує, що ТОВ «Укртехнобез» здійснює та має право здійснювати діяльність з перепродажу товарів. Тому, ТОВ «Укртехнобез» являється диллером.
По-третє, ТОВ «Укртехнобез» здійснював перепродаж, поставку нам протипожежного та іншого обладнання впродовж одного року, та жодних зауважень до їхньої роботи у нас не було, не було жодної затримки обладнання, не було жодної невідповідності щодо товару.
ТОВ «Укртехнобез» гарантував ТОВ «ТОП ФАЄР» щодо своєчасного постачання в повному обсязі необхідного обладнання, що передбачені тендерною документацією для виконання робіт згідно закупівлі: Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-013356-a .
Тому, стверджувати, що ТОВ «ТОП ФАЄР» надав недостовірну інформацію є АБСУРДНИМ ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
По-четверте, документація не містила окремих вимог, в складі пропозиції необхідно надавати дозвіл від виробників про надання повноважень надавати гарантійні листи на поставку обладнання, тендерна документація не містила вимоги надати підтвердження від виробників на поставку протипожежного обладнання у разі настання післягарантійного випадку. Документація не містила окремих вимог, що в складі пропозиції необхідно надати дозвіл чи лист від виробника про надання повноважень диллерам надавати листи про поставку обладнаня. Також, документація не містила вимог, що Диллер повинен мати сертифікат від певного виробника.
Отже, з вищевикладеного слідує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умови тендерної документації, та надав у складі пропозиції Лист від Диллера який містить гарантію надання відповідного обладнання у разі настання післягарантійного випадку, таких виробників: ТОВ «Тірас -12», ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ», ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД», ТОВ «СТА Електроніка».
У протоколі відхилення, із листа ТДВ «СКБ «Електронмаш» Замовник вказує, що листи про навчання та поставку обладнання надані від імені ТДВ «СКБ «Електронмаш». Проте, НАГОЛОШУЄМО, що дані листи/ документи надані від ТОВ «Укртехнобез». Та жоден документ ми не надавали від імені виробників. Тому стверджувати, що надані нами документи є (підробленими) несправжніми є НЕДОБРОСОВІСНО, НЕПРИПУСТИМО та НЕЗАКОННО та, що наводить наклеп на нашу ДІЛОВУ РЕПУТАЦІЮ. Замовник вказує, що нами надано недостовірну інформацію, ХОЧА жоден документ не був підроблений, ЖОДЕН документ не наданий від імені тих виробників які надавали свої листи ТА ми змушені звертатися до Комісії АМКУ з метою захисту наших порушених прав та інтересів, а саме просимо скасувати протокол Уповноваженої особи Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 29.05.2024 р. та скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
По-перше, у тендерній документації не вимагалося, що учасники мають надати підтвердження повноважень від виробників обладнання для ТОВ «Укртехнобез» про проведення навчання з обслуговування протипожежного обладнання. У тендерній документації не вимагалося, що виключно виробники обладнання мають провести навчання з обслуговування протипожежного обладнання. У тендерній документації не вимагалося, що навчання має проводитися виключно в приміщенні виробника чи виключно співробітниками виробника. Тендерною документацію не вимагалося надати, виключно Сертифікати про проходження навчання.
Документацією передбачалося надати ДОКУМЕНТ ВІД виробника ТОВ «Тірас -12» (ТІРАС), ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ» (ВАРТА), ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка» (АБО ДИЛЛЕРА, АБО ІМПОРТЕРА) що працівники учасника (не менше 1 -го працівника, який зазначений в довідці про наявність працівників) пройшли навчання з обслуговування протипожежного обладнання .
Тобто, з даної умови документації передбачено, що учасники мають право надати документи від диллера або імпортера, що працівник пройшов навчання з обслуговування протипожежного обладнання.
Наголошуємо повторно, що документація не вимагала, що навчання має проводитися виключно в приміщенні виробника чи виключно співробітниками виробника. Документація передбачала як альтернативу навчання в диллера. Тобто навчання могло проводитися і в приміщенні диллера і спеціалістами диллера.
По-друге, відповідно до Великого тлумачного словника сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. — К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. — 1728 с. — ISBN 966-569-013-2, Диллер це фізична або юридична особа, що здійснює перепродаж товарів, а також цінних паперів і валют. (Дане визначення міститься на 295 стор. вищезазначеного словника, ознайомитися з даним словником можливо онлайн на адресою: https://archive.org/details/velykyislovnyk).
Відповідно до інформації, що розміщена на відкритих державних реєстрах за посиланням https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/39299695/: ТОВ «Укртехнобез» здійснює такі види економічної діяльності як:
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах.
Тобто, в вищевикладеного слідує, що ТОВ «Укртехнобез» здійснює та має право здійснювати діяльність з перепродажу товарів. Тому, ТОВ «Укртехнобез» являється диллером.
По-третє, працівник Суховій О.В. в період з 2020 р. по 2022 рік працював Елекромонтером ОПС у ТОВ «Укртехнобез», що підтверджується Листом від ТОВ «Укртехнобез, котрий надаємо як доказ до даної скарги. Та в той час пройшов навчання з обслуговування та монтажу протипожежного обладнання марки ТОВ «Тірас -12», ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ», ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка». Дане навчання було проведене в приміщенні ТОВ «Укртехнобез» та співробітниками ТОВ «Укртехнобез». Тому, стверджувати, що ТОВ «ТОП ФАЄР» надав недостовірну інформацію є АБСУРДНИМ ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
По-четверте, документація не містила окремих вимог, в складі пропозиції необхідно надавати дозвіл що виробники повинні надати підтвердження для проведення навчання. Документація не містила окремих вимог, що в складі пропозиції необхідно надати дозвіл від виробника про проведення навчання. Також, документація не містила вимог, що Диллер повинен мати сертифікат від певного виробника.
По-п’яте, відповідно до ДСТУ 2732:2023 «Документ — інформація, зафіксована на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі.» Тому, Лист за вих№ 07/05 від 07.05.2024 р. ТОВ «Укртехнобез» являється Документом.
Отже, з вищевикладеного слідує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умови тендерної документації, та надав у складі пропозиції Документ від Диллера який підтверджує, що один працівник ТОВ «ТОП ФАЄР» пройшов навчання з обслуговування протипожежного обладнання, що виробляється ТОВ «Тірас -12» (ТІРАС), ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ» (ВАРТА), ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка» .
(щодо листа про гарантію поставки обладнання)
По-перше, у тендерній документації не вимагалося, що учасники мають надати підтвердження поставок обладнання від виробників для ТОВ «Укртехнобез» про поставку обладнання у разі післягарнатійного випадку. У тендерній документації не вимагалося, що виробники мають надати листи для диллерів, дистриб’юторів, предcтавників, тощо про підтвердження поставок протипожежного обладнання у разі настання післягарантійного випадку. Тендерною документацію не вимагалося надати, виключно Сертифікати про представництво.
Документацією передбачалося надати ЛИСТ ВІД виробника ТОВ «Тірас -12» (ТІРАС), ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ» (ВАРТА), ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» (Велез), ТОВ «СТА Електроніка» (АБО ДИЛЛЕРА/ ДИСТРИБ’ЮТОРА/ПРЕДСТАВНИКА/ТОЩО) що містить гарантію надання відповідного обладнання у разі настання післягарантійного випадку.
Тобто, з даної умови документації передбачено, що учасники мають право надати лист від диллера, дистриб’ютора, представника, тощо, що містить гарантію надання відповідного обладнання у разі настання післягарантійного випадку.
Наголошуємо повторно, що документація не вимагала, що вказані листи мають бути надані виключно від виробників протипожежного обладнання. Документація передбачала як альтернативу надати листи з гарантією від диллера. Тобто вказаний лист з гарантією про надання обладнання міг бути наданий диллера.
По-друге, відповідно до Великого тлумачного словника сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. — К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. — 1728 с. — ISBN 966-569-013-2, Диллер це фізична або юридична особа, що здійснює перепродаж товарів, а також цінних паперів і валют. (Дане визначення міститься на 295 стор. вищезазначеного словника, ознайомитися з даним словником можливо онлайн на адресою: https://archive.org/details/velykyislovnyk).
Відповідно до інформації, що розміщена на відкритих державних реєстрах за посиланням https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/39299695/: ТОВ «Укртехнобез» здійснює такі види економічної діяльності як:
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля
47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах.
Тобто, в вищевикладеного слідує, що ТОВ «Укртехнобез» здійснює та має право здійснювати діяльність з перепродажу товарів. Тому, ТОВ «Укртехнобез» являється диллером.
По-третє, ТОВ «Укртехнобез» здійснював перепродаж, поставку нам протипожежного та іншого обладнання впродовж одного року, та жодних зауважень до їхньої роботи у нас не було, не було жодної затримки обладнання, не було жодної невідповідності щодо товару.
ТОВ «Укртехнобез» гарантував ТОВ «ТОП ФАЄР» щодо своєчасного постачання в повному обсязі необхідного обладнання, що передбачені тендерною документацією для виконання робіт згідно закупівлі: Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-013356-a .
Тому, стверджувати, що ТОВ «ТОП ФАЄР» надав недостовірну інформацію є АБСУРДНИМ ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
По-четверте, документація не містила окремих вимог, в складі пропозиції необхідно надавати дозвіл від виробників про надання повноважень надавати гарантійні листи на поставку обладнання, тендерна документація не містила вимоги надати підтвердження від виробників на поставку протипожежного обладнання у разі настання післягарантійного випадку. Документація не містила окремих вимог, що в складі пропозиції необхідно надати дозвіл чи лист від виробника про надання повноважень диллерам надавати листи про поставку обладнаня. Також, документація не містила вимог, що Диллер повинен мати сертифікат від певного виробника.
Отже, з вищевикладеного слідує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» виконав умови тендерної документації, та надав у складі пропозиції Лист від Диллера який містить гарантію надання відповідного обладнання у разі настання післягарантійного випадку, таких виробників: ТОВ «Тірас -12», ТзОВ СКБ «ЕЛЕКТРОНМАШ», ТзОВ «НВП «ЕЛЕКТРОПРИЛАД», ТОВ «СТА Електроніка».
У протоколі відхилення, із листа ТДВ «СКБ «Електронмаш» Замовник вказує, що листи про навчання та поставку обладнання надані від імені ТДВ «СКБ «Електронмаш». Проте, НАГОЛОШУЄМО, що дані листи/ документи надані від ТОВ «Укртехнобез». Та жоден документ ми не надавали від імені виробників. Тому стверджувати, що надані нами документи є (підробленими) несправжніми є НЕДОБРОСОВІСНО, НЕПРИПУСТИМО та НЕЗАКОННО та, що наводить наклеп на нашу ДІЛОВУ РЕПУТАЦІЮ. Замовник вказує, що нами надано недостовірну інформацію, ХОЧА жоден документ не був підроблений, ЖОДЕН документ не наданий від імені тих виробників які надавали свої листи ТА ми змушені звертатися до Комісії АМКУ з метою захисту наших порушених прав та інтересів, а саме просимо скасувати протокол Уповноваженої особи Київського національного університету імені Тараса Шевченка від 29.05.2024 р. та скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Лист за вих. №07//05 від 07. 05.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Листи про навчання поставку.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист за вих. №07/06 від 07.05.2024 р
-
Повʼязаний документ:
Листи про навчання поставку.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка ТОВ «Укртехнобез» від 31.05.2024 р. працевлаштування Суховій О.В.
-
Повʼязаний документ:
Довідка підтвердження працевлаштування.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка ТОВ «Укртехнобез» від 31.05.2024 р. Про достовірність інформації
-
Повʼязаний документ:
Довідка достовірність інформації.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом від 29.05.2024 р
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
4a8c716dd3f344cc8d6a0a14a8d71304
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-013356-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оренди Складу+ДУ.pdf 22.03.2024 10:51
- Договір Страхування.pdf 22.03.2024 10:51
- Форма 20-ОПП.pdf 22.03.2024 10:51
- Скарга на дискримінаційні умови документації (1).pdf 22.03.2024 10:51
- (Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf 22.03.2024 10:51
- рішення від 24.07.2023 № 11208.pdf 22.03.2024 10:51
- Скарга на дискримінаційні умови документації.docx 22.03.2024 10:51
- sign.p7s 22.03.2024 10:51
- Рішення від 25.03.2024 № 5282.pdf 25.03.2024 17:27
- інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2024 № 485.pdf 02.04.2024 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2024 № 6431.pdf 11.04.2024 15:33
- Рішення від 10.04.2024 № 6431.pdf 15.04.2024 14:31
- Про надання інформація.pdf 28.03.2024 11:32
- щодо скарги Універ Шевченка (1).docx 28.03.2024 11:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 12:59
Дата розгляду скарги:
02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2024 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2024 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2686b7f7a0494d0db874a1e781b12c09
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога у додатку 1 п.1.3. Тендерної документації.
Опис заперечення:
«Обов’язкова наявність в Учасника складського приміщення для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого приміщення: якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо приміщення залучене - договір оренди із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Між ТОВ «ТОП ФАЄР» та ТОВ «Києво-Святошинське Ремонтно-Будівельне Управління» укладено Договір оренди приміщення.
- Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року, орендодавець – ТОВ «Києво-Святошинське Ремонтно Будівельне Управління» (СКЛАД).
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, що підтверджують право оренди складського приміщення передбаченого чинним законодавством.
Також стосовно оренди даних приміщення ТОВ «ТОП ФАЄР» подано звітність за формою №20-ОПП до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У м. КИЄВІ, ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ.
Але ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати умову документації, так як не може надати в складі пропозиції свідоцтва про державну реєстрацію. ТОВ «ТОП ФАЄР» звернувся до орендодавця з проханням надати йому дані документи для подачі в складі пропозиції на тендер UA-2024-03-19-013356-a для Замовника Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Орендодавці нам повідомили, що вони не мають жодного відношення до даної закупівлі, тому не зобов’язані надавати жодних власних документів для Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Тому з незалежних від нас обставин, а саме тому що орендодавці не надають нам документи на право власності для подачі їх в складі пропозиції в закупівлі UA-2024-03-19-013356-а, ми не можемо виконати умову документації та прийняти участь в закупівлі. Хоча маємо усі необхідні документи що підтверджують наше право користування приміщеннями а саме Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року та звітність за формою №20-ОПП подана до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У М.КИЄВІ, ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ (ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН М.КИЄВА)
- Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року, орендодавець – ТОВ «Києво-Святошинське Ремонтно Будівельне Управління» (СКЛАД).
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, що підтверджують право оренди складського приміщення передбаченого чинним законодавством.
Також стосовно оренди даних приміщення ТОВ «ТОП ФАЄР» подано звітність за формою №20-ОПП до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У м. КИЄВІ, ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ.
Але ТОВ «ТОП ФАЄР» не може виконати умову документації, так як не може надати в складі пропозиції свідоцтва про державну реєстрацію. ТОВ «ТОП ФАЄР» звернувся до орендодавця з проханням надати йому дані документи для подачі в складі пропозиції на тендер UA-2024-03-19-013356-a для Замовника Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Орендодавці нам повідомили, що вони не мають жодного відношення до даної закупівлі, тому не зобов’язані надавати жодних власних документів для Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Тому з незалежних від нас обставин, а саме тому що орендодавці не надають нам документи на право власності для подачі їх в складі пропозиції в закупівлі UA-2024-03-19-013356-а, ми не можемо виконати умову документації та прийняти участь в закупівлі. Хоча маємо усі необхідні документи що підтверджують наше право користування приміщеннями а саме Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року та звітність за формою №20-ОПП подана до ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У М.КИЄВІ, ДПІ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ (ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН М.КИЄВА)
×
-
Назва доказу:
- Звітність за формою №20-ОПП
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує, що у ТОВ "ТОП ФАЄР" має необхідні документи, що підтверджують право оренди складського приміщення передбаченого чинним законодавством.
-
Повʼязаний документ:
Форма 20-ОПП.pdf
-
-
Назва доказу:
- Договір №05/10-2022 від 01 жовтня 2022 року
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує, що у ТОВ "ТОП ФАЄР" має необхідні документи, що підтверджують право оренди складського приміщення передбаченого чинним законодавством.
-
Повʼязаний документ:
Договір оренди Складу+ДУ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни до документації та видалити дискримінаційну вимогу щодо надання свідоцтва про державну реєстрацію
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
2c2286cc2d99445f87ff3c2ddd6301a7
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога, зазначена у додатку 1 Розділі 2 п.12. Тендерної документації
Опис заперечення:
Учасник має надати в складі пропозиції, а саме: «Копія документу, видана органами ДСНС, що підтверджує, що учасник має Ліцензію на надання послуг, на вид робіт що є предметом закупівлі.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з даною вимогою, вважає її дискримінаційною та такою, що обмежує наше право на участь в даній процедурі закупівлі.
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 р.
Згідно даної декларації №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 р. (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні)
- Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
- Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання
- Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники)
Тобто, дана Декларація підтверджує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати копію документу, виданого органами ДСНС, що підтверджує, що учасник має Ліцензію на надання послуг, так як жодного документа при реєстрації декларації від органу ДСНС ми не отримували, так як вище зазначена декларація оформлювалася через Онлайн-сервіс державних послуг «ДІЯ».
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати лист/документ від ДСНС України що підтверджує, що учасник має Ліцензію на надання послуг, на вид робіт що є предметом закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР».
18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
В вище зазначеній постанові вказано:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг).
органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)».
Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 р.
Згідно даної декларації №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 р. (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи:
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні)
- Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту
- Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
- Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання
- Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники)
Тобто, дана Декларація підтверджує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати копію документу, виданого органами ДСНС, що підтверджує, що учасник має Ліцензію на надання послуг, так як жодного документа при реєстрації декларації від органу ДСНС ми не отримували, так як вище зазначена декларація оформлювалася через Онлайн-сервіс державних послуг «ДІЯ».
Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати лист/документ від ДСНС України що підтверджує, що учасник має Ліцензію на надання послуг, на вид робіт що є предметом закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР».
×
-
Назва доказу:
Скаржник не погоджується з даною вимогою, вважає її дискримінаційною та такою, що обмежує наше право на участь в даній процедурі закупівлі. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Таким чином, ТОВ «ТОП ФАЄР» отримали декларацію №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 р. Згідно даної декларації №011130/22 про провадження господарської діяльності від 07.10.2022 р. (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) ТОВ «ТОП ФАЄР», отримав такі дозвільні документи: - Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) - Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту - Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень - Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання - Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники) Тобто, дана Декларація підтверджує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі. ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати копію документу, виданого органами ДСНС, що підтверджує, що учасник має Ліцензію на надання послуг, так як жодного документа при реєстрації декларації від органу ДСНС ми не отримували, так як вище зазначена декларація оформлювалася через Онлайн-сервіс державних послуг «ДІЯ». Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати лист/документ від ДСНС України що підтверджує, що учасник має Ліцензію на надання послуг, на вид робіт що є предметом закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР».
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує, що ТОВ «ТОП ФАЄР» має Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
(Пожежка Ліцензії) Декларація_про_провадження_господарської_діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0780775ec4854db1bf11dfcd0d704948
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога, зазначена у додатку 3 абз. 9 Тендерної документації.
Опис заперечення:
"За вимогою Замовника до перевірки якості послуг, що є предметом закупівлі та працездатності систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації) відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» можуть залучатися представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України. Учасник надає гарантійний лист, у якому гарантуватиме можливість проведення вищевказаної перевірки та письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги. Всі витрати на дану перевірку покладаються на Учасника.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з даною вимогою, вважає її дискримінаційною та такою, що обмежує наше право на участь в даній процедурі закупівлі.
По перше, в даній вимозі Замовник вказує, що «За вимогою Замовника», отже Замовник має право на власний розсуд залучати або не залучати для перевірки виконаних робіт (послуг) Державний центр сертифікації ДСНС України. Тобто замовник встановив маніпулятивну вимогу, що для одних виконавців він зможе залучити даний інспекційний орган а для інших ні.
Пункт 4 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип публічних закупівель як 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Але даний пункт документації вже вказує що у Замовника є нерівне ставлення до учасників, для одних виконавців він залучить інспекційний орган а для інших ні.
По друге, вимога того що всі витрати на дану перевірку покладаються на Учасника - є нам незрозумілою, чому виконавець послуг повинен оплачувати витрати на дану перевірку Державного центру сертифікації ДСНС. Якщо Замовник самостійно вже вибрав та вирішив який орган, який буде проповидити перевірку, тому зрозуміло що і Замовник повинен оплачувати ці послуги.
Так само не зрозуміло навіщо нам надавати Згоду Державного центру сертифікації ДСНС України, якщо Замовник ше не вирішив чи буде до наших послуг залучати Державного центру сертифікації ДСНС.
По-третє,
Вказуючи вимогу, що учасники мають надати згоду Державного центру сертифікації ДСНС України про проведення перевірки Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Так як, Державний центр сертифікації ДСНС України може відмовити учаснику надати згоду.
Вказуючи вимогу, що Згода повинна бути надана тільки Держаним центром сертифікації ДСНС України, Замовник свідомо визначає для учасників конкретне підприємство. Хоча проводити перевірки якості послуг, що є предметом закупівлі та працездатності систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації) відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» можуть інші сертифіковані органи.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі.
Отже, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений змоги отримати згоду саме від Держаного центру сертифікації ДСНС України, з підстав, що не залежать від нас, що в подальшому може стати підставою відхилення нашої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР»
По перше, в даній вимозі Замовник вказує, що «За вимогою Замовника», отже Замовник має право на власний розсуд залучати або не залучати для перевірки виконаних робіт (послуг) Державний центр сертифікації ДСНС України. Тобто замовник встановив маніпулятивну вимогу, що для одних виконавців він зможе залучити даний інспекційний орган а для інших ні.
Пункт 4 частини 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип публічних закупівель як 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Але даний пункт документації вже вказує що у Замовника є нерівне ставлення до учасників, для одних виконавців він залучить інспекційний орган а для інших ні.
По друге, вимога того що всі витрати на дану перевірку покладаються на Учасника - є нам незрозумілою, чому виконавець послуг повинен оплачувати витрати на дану перевірку Державного центру сертифікації ДСНС. Якщо Замовник самостійно вже вибрав та вирішив який орган, який буде проповидити перевірку, тому зрозуміло що і Замовник повинен оплачувати ці послуги.
Так само не зрозуміло навіщо нам надавати Згоду Державного центру сертифікації ДСНС України, якщо Замовник ше не вирішив чи буде до наших послуг залучати Державного центру сертифікації ДСНС.
По-третє,
Вказуючи вимогу, що учасники мають надати згоду Державного центру сертифікації ДСНС України про проведення перевірки Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Так як, Державний центр сертифікації ДСНС України може відмовити учаснику надати згоду.
Вказуючи вимогу, що Згода повинна бути надана тільки Держаним центром сертифікації ДСНС України, Замовник свідомо визначає для учасників конкретне підприємство. Хоча проводити перевірки якості послуг, що є предметом закупівлі та працездатності систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації) відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» можуть інші сертифіковані органи.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі.
Отже, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений змоги отримати згоду саме від Держаного центру сертифікації ДСНС України, з підстав, що не залежать від нас, що в подальшому може стати підставою відхилення нашої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР»
×
-
Назва доказу:
- Рішення від 24.07.2023 р. №11208
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує правову позицію АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 24.07.2023 № 11208.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
9a9f70b3596544209ffcacedc57d5b8a
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога, зазначена у додатку 3 в розділі Документи, що надаються усіма учасниками у складі тендерної пропозиції абз 1 Тендерної документації.
Опис заперечення:
"Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно-монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше ніж сума даної закупівлі та термін дії даного договору – повинен бути чинний на весь період надання послуг».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ТОП ФАЄР» має Договір добровільного страхування при провадженні застрахованої діяльності №05-15-00402 від 26.10.2023 р. Загальна страхова сума по цьому Договору складає 2 000 000,00 грн.
Але вимога, що термін дії договору повинен бути чинний на весь період надання (згідно умов ТД до 31.12.2024 р.) послуг є дискримінаційною для нас. ТОВ «ТОП ФАЄР» уклав договір 26.10.2023 р. строком на 1 рік, наразі він чинний тому ми не маємо потреби укладати договір до 31.12.2024 р.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, Договір цивільного страхування але не може виконати умову документації.
Але вимога, що термін дії договору повинен бути чинний на весь період надання (згідно умов ТД до 31.12.2024 р.) послуг є дискримінаційною для нас. ТОВ «ТОП ФАЄР» уклав договір 26.10.2023 р. строком на 1 рік, наразі він чинний тому ми не маємо потреби укладати договір до 31.12.2024 р.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, Договір цивільного страхування але не може виконати умову документації.
×
-
Назва доказу:
Договір добровільного страхування при провадженні застрахованої діяльності №05-15-00402 від 26.10.2023 р.
-
Опис доказу:
Даний доказ підтверджує, ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, Договір цивільного страхування.
-
Повʼязаний документ:
Договір Страхування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо строку дії Договору страхування.