• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин –А-95, дизельне паливо

Категорія Замовника: пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовником вимагається тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, детальна інфрмація відповідно до документації

Завершена

1 144 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 440.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2024 15:44 - 12.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга від 23.03.2024 р. на умови тендерної документації

Номер: 09d8e7101406450b9b86b73cef428b0b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-19-010269-a.b1
Назва: Скарга від 23.03.2024 р. на умови тендерної документації
Скарга:
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Млинівська селищна рада Дубенського району Рівненської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі — Бензин –А-95, дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Код ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин; Код ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-19-010269-Aa, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання учасниками банківської гарантії, як забезпечення тендерної пропозиції, яка видана банком, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку. 2. Узгодити між собою умови документації в частині строку поставки товару.
Дата розгляду скарги: 03.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2024 18:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.04.2024 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Бензин –А-95, дизельне паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2024-03-19-010269-a, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 5980-р/пк-пз від 03.04.2024
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 7fa7c44a53994e2dbcecd92f7f37b2d8
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні умови та умови, що не узгоджуються між собою
Опис заперечення: 19.03.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-19-010269-Aa, за предметом Бензин –А-95, дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Код ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин; Код ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо), Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить дискримінаційні умови, які обмежують ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», в праві на участь, а також зазначена тендерна документація складена з умовами, що не узгоджуються між собою.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерних пропозицій
Тип порушення: Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників.
Опис суті пункту скарги: 2. В пункті 3 додатку 2 до тендерної документації (сторінка 33-34 тендерної документації)та в пункті 5.7. додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимоги, які суперечать іншим умовам тендерної документації в частині строку поставки товару.
«3. Термін дії паливних талонів або скретч-карток становить не менше 12 місяців з дати передачі паливних талонів або скретч-карток Покупцю.»
«5.7. Замовник зобов’язаний отримати Товар зі зберігання в межах терміну (строку) дії карток на пальне.
Термін дії карток на пальне вказується у відповідному Акті приймання-передачі карток на пальне і погоджується Сторонами шляхом підписання відповідного Акту приймання-передачі карток на пальне та становить не менше 12 місяців з дати передачі картки на пальне Замовнику.»
В пункті 4.4. частини 4 розділу 1 тендерної документації (сторінка 2 тендерної документації) Замовник визначив умову про строк поставки товарів, який складає до 31.12.2024 року включно:
«4.4 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг До 31.12.2024 року включно»
За таких обставин, зазначені вимоги щодо строку поставки товарів не узгоджуються між собою, що, в свою чергу, не дає Скаржнику можливості належним чином підготувати свою Пропозицію, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.


1. В частині 2 розділу 3 тендерної документації (сторінка 9-12 тендерної документації) Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які нададуть йому забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді банківської гарантії, яка видана банком, в якому держава має частку статутного капіталу понад 75%.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне:
Порядок надання/отримання гарантій регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (надалі – Положення).
Згідно пункту 3 цього Положення, банк-гарант - банк, який надає гарантію на користь бенефіціара. Жодних вимог до банку-гаранту, зокрема в частині частки володіння держави в статутному капіталі, резидентства, кредитного рейтингу, згідно Положення або будь-якого іншого чинного нормативно-правового акту – не встановлено.
Таким чином, в Замовника відсутні будь-які підстави обмежувати коло учасників виключно до тих, які нададуть гарантію видану однією з наступних фінансових установ:
- банком, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 (сімдесят п’ять) % статутного капіталу банку.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації