-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-24Т_047_ВО: Запасні частини до дизель-поїздів серії Д-1 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Торги не відбулися
918 182.14
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 590.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 590.91 UAH
Період оскарження:
19.03.2024 15:13 - 25.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
31cc670040ea4171935994c408319d0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.b9
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Продукція, що вказана у торгах має певний цикл виробництва, тому для своєчасного виготовлення продукції просимо Вас внести зміни до тендерної документації та надати графік поставок продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 15:56
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
0e3f018a1e1f410b890c2e014822c0f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.b8
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією процедури закупівлі завод, як вітчизняний виробник продукції залізничного призначення та потенційний постачальник повідомляємо про наступне: Згідно підпункту 8 п.5.3. «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації: «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 7 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 цієї тендерної документації. За результатом дослідження умов запропонованого Проєкту договору поставки (Додаток №7), вбачається значна нерівність сторін щодо встановлення санкцій, зокрема: 1) Відповідальність Покупця: Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. 2) Відповідальність Постачальника: 9.3.1. При порушенні строків постачання Постачальник оплачує Покупцю штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк товару на умовах, передбачених п. 4.2 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк товару за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець. Окрім цього, згідно п. 11.1. Проєкту договору, Постачальник до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 2 (два) %, від вартості цього Договору. 11.3. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором. При цьому, окрім зазначеного, для Постачальника додатково передбачено ряд підстав нарахування штрафних санкцій. Виходячи з вищенаведеного, за порушення Постачальником строку поставки, він зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф 15% + пеню 0,1% + 2% від вартості Договору за банківською гарантією. Проте Покупець, в свою чергу, за порушення строків оплати погоджується оплатити лише суму грошових коштів з урахуванням 0,1% річних, що в десятки разів нижче ніж від відповідальності Постачальника, що свідчить про неспіврозмірність та санкцій та порушення принципу справедливості. Згідно із частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. Відповідно до статті 3 Цивільного кодексу України одними із загальних засад цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Виходячи з положень частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов`язання має ґрунтуватись на засадах добросовісності, розумності та справедливості. При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 4 та ч. 5 ст. 41, не забороняє зміну інших умов на етапі підписання договору (не істотних умов), ті ж умови, які були виключені з проекту договору, ніяким чином не змінюють його істотні умови та відповідають вимогам тендерної пропозиції щодо предмета закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Проекту договору поставки (Додаток №7), та дотриматись принципу рівності сторін, прописавши співрозмірні санкції для обох Сторін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 15:55
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
c38492e9fc85463d8ff76a3cd2909390
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.b7
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство має можливість виготовлення та постачання запасних частин до дизель-поїздів серії Д1. Для своєчасного ритмічного виготовлення продукції в умовах воєнного стану, просимо внести зміни до тендерної документації та Додатку 7, а саме: Оплата за кожну партію ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ у вигляді 100% попередньої оплати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 15:54
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Строки поставки
Номер:
52d150c12a424eb38258d1e01d47d282
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.c6
Назва:
Строки поставки
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням UA-2024-03-19-009875-a, яке передбачає закупівлю «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до дизель-поїздів серії Д-1)». Ознайомившись з тендерною документацією, просимо Вас внести зміни до тендерної документації для можливості участі у закупівлі, а саме збільшити строки поставки на «протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки Замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2024р.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 15:35
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо умов договору
Номер:
83e22f837d1b491da235ccf6a0994b46
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.c5
Назва:
Щодо умов договору
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням UA-2024-03-19-009875-a, яке передбачає закупівлю «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до дизель-поїздів серії Д-1)». Ознайомившись з тендерною документацією та умовами запропонованого проекту договору поставки (додаток №7), відзначається значна нерівність сторін щодо встановлених санкцій. Просимо Вас внести зміни до проекту договору поставки, рівноправно вирівнявши права та обов’язки для обох сторін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 15:33
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Терміни оплати
Номер:
94cf31e170ea406aa3b4f2f0f79ed50a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.c4
Назва:
Терміни оплати
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням UA-2024-03-19-009875-a, яке передбачає закупівлю «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до дизель-поїздів серії Д-1)». Для можливості участі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме змінити терміни оплати «на 10-й банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію товару».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 15:32
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо строків постачання
Номер:
cfceedf681094ec6a6df10c9e869fbe4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.c3
Назва:
Щодо строків постачання
Вимога:
Продукція, що вказана у торгах має певний технологічний цикл виробництва, який складає понад 30 робочих днів. З метою отримання продукції 2024 року виготовлення, просимо Вас внести зміни в пункт 1.4.4 тендерної документації та збільшити строк поставки до 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки Замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2024 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2024 16:42
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до ТД (Додатку 7)
Номер:
31fa9efe16c948cba1381c7095043e06
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.a2
Назва:
Щодо внесення змін до ТД (Додатку 7)
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією процедури закупівлі по предмету закупівлі «Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)» (далі за текстом – Тендерна документація) ТОВ «ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ», як потенційний учасник закупівлі та Постачальник повідомляємо про наступне: За результатом дослідження умов запропонованого Проєкту договору поставки (Додаток №7), вбачається значна нерівність сторін щодо встановлення санкцій, зокрема: 1) Відповідальність Покупця: Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. 2) Відповідальність Постачальника: 9.3.1. При порушенні строків постачання Постачальник оплачує Покупцю штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк товару на умовах, передбачених п. 4.2 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк товару за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець. Окрім цього, згідно п. 11.1. Проєкту договору, Постачальник до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 2 (два) %, від вартості цього Договору. 11.3. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором. При цьому, окрім зазначеного, для Постачальника додатково передбачено ряд підстав нарахування штрафних санкцій. Виходячи з вищенаведеного, за порушення Постачальником строку поставки, він зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф 15% + пеню 0,1% + 2% від вартості Договору за банківською гарантією. Проте Покупець, в свою чергу, за порушення строків оплати погоджується оплатити лише суму грошових коштів з урахуванням 0,1% річних, що в десятки разів нижче ніж від відповідальності Постачальника, що свідчить про неспіврозмірність та санкцій та порушення принципу справедливості. Згідно із частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. Відповідно до статті 3 Цивільного кодексу України одними із загальних засад цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Виходячи з положень частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов`язання має ґрунтуватись на засадах добросовісності, розумності та справедливості. При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 4 та ч. 5 ст. 41, не забороняє зміну інших умов на етапі підписання договору (не істотних умов), ті ж умови, які були виключені з проекту договору, ніяким чином не змінюють його істотні умови та відповідають вимогам тендерної пропозиції щодо предмета закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Додатку №7, та дотриматись принципу рівності сторін, прописавши співрозмірні санкції для обох Сторін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2024 16:39
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо строків оплати за продукцію
Номер:
1145b071142343928a42baecf28c3071
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009875-a.a1
Назва:
Щодо строків оплати за продукцію
Вимога:
Воєнний стан, введений 24.02.2022 р., став новим тяжким випробуванням для всіх господарчих підприємств. Він сильно вплинув на господарську діяльність, в зв’язку з цим постало питання, як врегулювати договірні відносини у цей непростий період, тому просимо Вас внести корективи по оплаті за продукцію, а саме: на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2024 16:36
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено