-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (50112100-4 – Послуги з ремонту автомобілів) Послуги з поточного ремонту автотранспорту
Завершена
4 578 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 782.40 UAH
мін. крок: 1% або 45 782.40 UAH
Період оскарження:
19.03.2024 15:28 - 30.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Номер:
80e38f1e6dc04bb3ba4caef94dbc703f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009949-a.b2
Назва:
Скарга щодо встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог
Скарга:
Детальний опис дискримінаційних вимог міститься в скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до ТД ст.16 п.47 .docx 22.03.2024 18:42
- Додаток 2 до ТД Проект договору.docx 22.03.2024 18:42
- Додаток 3 до ТД Технічне завдвння (1) (1).xls 22.03.2024 18:42
- Додаток 3 до ТД Технічне завдвння (1).xls 22.03.2024 18:42
- Порівняльна таблиці маси (ваги транспортних засобів).pdf 22.03.2024 18:42
- Додаток 4 до ТД Цiнова пропозицiя .docx 22.03.2024 18:42
- рішення від 10..04.2020 _ 6890 .pdf 22.03.2024 18:42
- рішення від 07.03.2024 _ 4314.pdf 22.03.2024 18:42
- Скріншот вимоги.pdf 22.03.2024 18:42
- Скріншот Запиту щодо надання роз_яснень.pdf 22.03.2024 18:42
- Тендерна документація .docx 22.03.2024 18:42
- Скріншот технічних харектеристик з офіційного сайту Рено.pdf 22.03.2024 18:42
- СКАРГА WORD.docx 22.03.2024 18:43
- СКАРГА PDF.pdf 22.03.2024 18:43
- sign.p7s 22.03.2024 18:47
- рішення від 26.03.2024 № 5367.pdf 26.03.2024 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6061.pdf 05.04.2024 14:14
- рішення від 04.04.2024 № 6061.pdf 09.04.2024 14:54
- Протокол УО від 28.03.2024 № 70-1 про внесення змін.pdf 29.03.2024 16:32
- Пояснення UA-2024-03-19-009949-a.b2.docx 29.03.2024 16:32
- Тендерна документація зі змінами.pdf 29.03.2024 16:32
- Додаток 1 до ТД ст.16 п.47 зі змінами.docx 29.03.2024 16:32
- Перелік змін.pdf 29.03.2024 16:32
- Пояснення в АМКУ 29.03.2024.pdf 29.03.2024 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 18:48
Дата розгляду скарги:
04.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 16:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.04.2024 14:55
Пункт скарги
Номер:
33d88fc14c56418a8e0af362b80f848a
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
абз. 3 п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником висунута наступна вимога:
«Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги».
п. 16 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації від потенційного учасника вимагається надати:
«Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що СТО буде здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника за однією адресою з зазначенням такої адреси.»
п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
СТО Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ, повинна обов’язково мати:
- оглядову яму;
- стенд для діагностики ходової та гальмівної частини автомобіля з індикатором часу спрацювання гальм;
- гідравлічний стенд для діагностики ходової частини автомобіля під навантаженням;
- огороджену охороняєму територію для збереження автотранспортних засобів, які проходитимуть технічне обслуговування та ремонт;
- підіймачі у кількості не менш ніж 12 (дванадцять) - вантажопідйомністю 3,5 т.;
- прилад для вакуумного прокачування гальм та заміни гальмівної рідини під тиском;
- 3D стенд перевірки та регулювання кутів розвалу-сходження коліс;
- прилад для вимірювання зусилля на кермовому колесі (люфтометр-динамометр);
- обладнання для перевірки та чищення форсунок;
- обладнання для ремонту двигунів;
- газоаналізатор;
- зварювальне обладнання;
- фарбувальна камера;
- рихтувальний стенд;
- генератор потужністю не менше KW/KVA 85/110, 380/220В.
Замовником вимагається наявність у потенційного учасника, зокрема:
- підіймачі у кількості не менш ніж 12 (дванадцять) - вантажопідйомністю 3,5 т.;
«Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги».
п. 16 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації від потенційного учасника вимагається надати:
«Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що СТО буде здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника за однією адресою з зазначенням такої адреси.»
п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено наступні вимоги:
СТО Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ, повинна обов’язково мати:
- оглядову яму;
- стенд для діагностики ходової та гальмівної частини автомобіля з індикатором часу спрацювання гальм;
- гідравлічний стенд для діагностики ходової частини автомобіля під навантаженням;
- огороджену охороняєму територію для збереження автотранспортних засобів, які проходитимуть технічне обслуговування та ремонт;
- підіймачі у кількості не менш ніж 12 (дванадцять) - вантажопідйомністю 3,5 т.;
- прилад для вакуумного прокачування гальм та заміни гальмівної рідини під тиском;
- 3D стенд перевірки та регулювання кутів розвалу-сходження коліс;
- прилад для вимірювання зусилля на кермовому колесі (люфтометр-динамометр);
- обладнання для перевірки та чищення форсунок;
- обладнання для ремонту двигунів;
- газоаналізатор;
- зварювальне обладнання;
- фарбувальна камера;
- рихтувальний стенд;
- генератор потужністю не менше KW/KVA 85/110, 380/220В.
Замовником вимагається наявність у потенційного учасника, зокрема:
- підіймачі у кількості не менш ніж 12 (дванадцять) - вантажопідйомністю 3,5 т.;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Замовником встановлені вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно обмежують коло потенційних учасників лише до тих, у кого матеріально-технічна база знаходиться виключно за однією адресою , порушуючи тим самим вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, такими, що визначені практикою Антимонопольного комітету дискримінаційними та такими, що мають бути видалені з вимог тендерної документації також Скаржник вважає вимогу щодо встановлення вантажопійомністі всіх 12 підіймачів саме в 3,5 тн необґрунтовано завищеною та такою, що штучно звужує коло потенційних учасників, унеможливлює участь Скаржника у процедурі закупівлі та такою, що грубо порушує базові засади Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Опис суті пункту скарги:
Дані вимоги грубо порушують права та охоронювані законом інтереси Скаржника, тому що Скаржник має бажання прийняти участь в процедурі закупівлі, але не взмозі виконати цю вимогу Замовника в повному обсязі.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація .docx
-
-
Назва доказу:
Скріншот технічних харектеристик з офіційного сайту Рено
-
Опис доказу:
Скріншот технічних харектеристик з офіційного сайту Рено
-
Повʼязаний документ:
Скріншот технічних харектеристик з офіційного сайту Рено.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот Запиту щодо надання роз'яснень
-
Опис доказу:
Скріншот Запиту щодо надання роз'яснень
-
Повʼязаний документ:
Скріншот Запиту щодо надання роз_яснень.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот вимоги
-
Опис доказу:
Скріншот вимоги
-
Повʼязаний документ:
Скріншот вимоги.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічна практика АМКУ
-
Опис доказу:
Аналогічна практика АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 07.03.2024 _ 4314.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічна практика АМКУ
-
Опис доказу:
Аналогічна практика АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 10..04.2020 _ 6890 .pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиці маси (ваги транспортних засобів)
-
Опис доказу:
Порівняльна таблиці маси (ваги транспортних засобів)
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиці маси (ваги транспортних засобів).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 до ТД Цiнова пропозицiя
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 до ТД Цiнова пропозицiя .docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до ТД Технічне завдвння (1)
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 до ТД Технічне завдвння (1).xls
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до ТД Технічне завдвння (1)
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 до ТД Технічне завдвння (1) (1).xls
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД Проект договору
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД Проект договору.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до ТД ст.16 п.47
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД ст.16 п.47 .docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині видалення дискримінаційних вимог, а саме: абз. 3 п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації: 1. «Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги». 2. п. 16 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації: «Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що СТО буде здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника за однією адресою з зазначенням такої адреси.» Привести у відповідність вимогу що передбачена 2. п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації до тендерної документації, а саме: Зменшити вимогу щодо вантажопідйомності підіймачів у кількості не менш ніж 12 (дванадцять) до 3 т.
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині видалення дискримінаційних вимог
Номер:
ea34c9b7817f437eb7b887d49eea3416
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-009949-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник, проаналізувавши вимоги тендерної документації нами були виявлені наступні дискримінаційні вимоги:
абз. 3 п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги.
п. 16 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що СТО буде здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника за однією адресою з зазначенням такої адреси.
Дані вимоги є грубим порушенням чинного законодавства з публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних вимог стосовно учасників.
Дані вимоги жодним чином не обґрунтовані та являються такими, що штучно звужують коло потенційних учасників.
Окремо звертаємо увагу Замовника на той факт, що рішенням Антимонопольного комітету від 07.03.2024 № 4314 за вашою закупівлею за абсолютно аналогічною вимогою, а саме щодо встановлення вимоги щодо надання послуг виключно за однією адресою, комісією було здійснено недвозначний висновок щодо дискримінаційності даної вимоги.
Тобто Замовник, будучі обізнаним щодо дискримінаційної складової такої вимоги, всупереч рішенню антимонопольного комітету вкотре включає її до тендерної документації.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині видалення в повному обсязі наступних вимог:
абз. 3 п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: Всі послуги повинні надаватись на СТО за однією адресою. Зазначене обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнанні спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском. У якості підтвердження учасник надає відповідну довідку у довільній формі із зазначенням адреси СТО, де будуть надаватись послуги.
п. 16 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати: Довідку на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) про те, що СТО буде здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту та діагностики автомобіля Замовника за однією адресою з зазначенням такої адреси.
У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету зі скаргою, дякуємо.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 66-3 22.03.2024 відповідь на вимогу.docx 22.03.2024 15:42
Дата подачі:
20.03.2024 20:02
Вирішення:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178), з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Відповідно до положень абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Залучення співвиконавця можливе декількома способами, які напряму залежать від спроможностей самого Учасника.
В одному випадку, Учасник може залучити співвиконавця, використовуючи його нерухомі об’єкти, невід’ємні їх частини, рухоме обладнання та інвентар, тобто проводити ремонтні роботи автомобілів використовуючи матеріальну базу співвиконавця (за його адресою).
Також, Учасник може залучити співвиконавця для надання окремих видів послуг, як приклад чищення форсунок, зварювання, ремонт двигунів, вимірювання зусилля на кермовому колесі та інш., тобто залучити фахівців та спец обладнання співвиконавця до своєї матеріальної бази (за своєю адресою).
Перелічені способи залучення співвиконавця є прикладами та не є вичерпними.
Вимога замовника щодо проведення робіт за однією адресою, без переміщення службових автомобілів за межі огородженої, охороняємої території СТО – Учасника, є обов’язковою та обумовлюється тим, що транспортні засоби, які плануються до проведення поточних ремонтних робіт і обслуговування є оперативними, обладнані спеціальними засобами, тобто з обмеженим допуском.
Стосовно виконання рішення Антимонопольного комітету від 07.03.2024 № 4314, то відповідно до пункту 23 статті 18 Закону, рішення органу оскарження буде оскаржене замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено