-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 09130000-9 "Нафта і дистиляти" Бензин А-95, дизельне паливо
Завершена
734 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 672.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 672.50 UAH
Період оскарження:
19.03.2024 14:21 - 24.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога на період уточнень
Номер:
a99f1d9c50484ff39cab39b6b8b00420
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-008293-a.c1
Назва:
Вимога на період уточнень
Вимога:
Вітаю!
Учасник у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Учасник готовий запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни.
Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: Додаток 3 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером, а саме: в тендерній документації передбачено мати п.12 додатку 3 – Особистий кабінет.
Особистий кабінет, це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Замовнику до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподілювати його між паливними скретч-картками/талонами та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування скретч-картками/талонами, блокування та розблокування доступу.
Замовник має право, у разі необхідності звернутися до Учасника за відеоматеріалами стосовно заправки транспортних засобів які належать Замовнику. Учасник після звернення Замовника повинен надати відеоматеріали на електронних носіях стосовно заправки транспортних засобів які належать Замовнику, в термін який не перевищує 72 (сімдесят дві) години.
Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між скретч-картками/талонами, за допомогою WEB додатку. Замовник повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрин відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі.
З аналізу та знання ринку постачальників пального з АЗС така вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах. Замовником не доведено доцільність/необхідність встановлення Особистого кабінету до автозаправних станцій Учасника та/або його партнерів. Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом скасування положення щодо обов’язку мати Особистий кабінет.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2024 11:52
Вирішення:
Доброго дня. Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно в тендерній документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником внесено зміни до додатку №3 тендерної документації, згідно рішення Уповноваженої особи від 21 березня 2024 року №133.
Статус вимоги:
Задоволено