-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС НА 2 РОБОЧІ МІСЦЯ З ЦИФРОВИМ ДЕТЕКТОРОМ) (НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Завершена
6 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 500.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2024 13:48 - 24.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
51b71d4e081549c9a13b0e5aa9def432
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-19-007436-a.b1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 5 Закону щодо рівного ставлення до учасників процедури закупівлі, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ "СЕЙФТІ ТРЕЙД", як учасника даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_результати закупівлі UA-2024-03-19-007436-a_Рентген комплекс на 2 роб м_Вінницька МКЛ №3_СЕЙФТІ ТРЕЙД.pdf 07.04.2024 15:35
- Скарга_результати закупівлі UA-2024-03-19-007436-a_Рентген комплекс на 2 роб м_Вінницька МКЛ №3_СЕЙФТІ ТРЕЙД.pdf 07.04.2024 15:37
- sign.p7s 07.04.2024 15:38
- Заперечення.docx 08.04.2024 15:47
- Заперечення.docx 08.04.2024 15:50
- Відповідь згідно рішення №6298 від 09.04.2024.pdf 11.04.2024 15:42
- рішення від 09.04.2024 № 6298.pdf 09.04.2024 18:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2024 № 6856.pdf 18.04.2024 14:35
- рішення від 17.04.2024 № 6856.pdf 22.04.2024 11:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2024 16:13
Дата розгляду скарги:
17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 18:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2024 11:14
Пункт скарги
Номер:
94fd67a8dc7d4733964ac7580da3dba9
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АСТРІУМ», у зв’язку з застосуванням замовником нерівного ставлення до учасників при розгляді тендерних пропозицій та необ’єктивному і упередженому розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРІУМ» і, як наслідок, обрання даного учасника переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого, на думку Скаржника, підлягає відхиленню.
Опис заперечення:
На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «4. Відповідність технічним вимогам згідно Додатку 2.pdf», який містить документи, що не підтверджують вимог пункту 11.1 та пункту 11.9 Загальних вимог Додатку 2.
Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «АСТРІУМ» не відповідає іншим вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Крім того, тендерна пропозиція ТОВ «АСТРІУМ» не відповідає іншим вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Також хочемо зауважити, що при детальному вивченні документів тендеру, нами була виявлена помилка, що допущена замовником при підготовці тендерної документації, яку на даному етапі неможливо виправити, а саме: замовник невірно зазначив назву предмету закупівлі та предмету договору, як ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентгенівська система) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова, в тексті Додатку 4 до ТД (Форма Цінова пропозиція) та в пункті 1.2 Додатку 3 до ТД (Проект договору), яка не співпадає з назвою предмету закупівлі в електронній системі закупівель, оголошення № UA-2024-03-19-007436-a, та в п. 4.1 тендерної документації, де назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС НА 2 РОБОЧІ МІСЦЯ З ЦИФРОВИМ ДЕТЕКТОРОМ) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова.
При цьому пунктом 4.2 частини 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації визначено:
4.2. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
4.3. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: …що визначені Особливосятми
Отже, невірна назва предмету договору не може бути змінена, оскільки це є істотною умовою договору.
Через неможливості усунення зазначених вище порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, наявні підстави для відміні відкритих торгів згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
ПІДСТАВА 1
відповідно до п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися зокрема, але не виключно, інформацією про необхідні документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до ТД
Пунктом 11.1 Загальних вимог Додатку 2 замовником встановлена наступна вимога:
«Предмет закупівлі, запропонований Учасником, повинен пройти процедуру оцінки відповідності технічним регламентам (позитивний висновок даної процедури має бути засвідчений наявністю Сертифікату відповідності та/або Декларації про відповідність).
Учасник повинен надати скановану копію Сертифікату відповідності та/або скановану копію Декларації про відповідність, що підтверджує можливість введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.»
На виконання вимоги п.11.1 Загальних вимог Додатку 2 в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «4. Відповідність технічним вимогам згідно Додатку 2.pdf», де на сторінках 17-19 даного файлу (далі - файл 4) надано Декларацію відповідності №24-11 XR видану 20.03.2024 р., дійсна до 27.02.2027 р., підписану Головою представництва «Кенон Медікал Сістемс Б.В.», в якій зазначено проходження процедури оцінки відповідності згідно додатку 3 (окрім п.8-п.11) Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 №753, зазначено інформацію про сертифікат відповідності №UA.TR.098.0071-17.
Постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (надалі – Техрегламент №753) встановлено порядок введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію, вимоги до медичних виробів, порядок проходження процедур оцінки відповідності тощо.
Пунктом 14 Техрегламенту №753 встановлено, що медичні вироби поділяються на класи I, IIа, IIб і III. Класифікація здійснюється відповідно до критеріїв, визначених у додатку 2 до Техрегламента №753. Додатком 2 встановлено поняття:
1) активний медичний виріб - будь-який медичний виріб, робота якого залежить від джерела електричної енергії або будь-якого джерела живлення (крім енергії, безпосередньо генерованої людським тілом або силою земного тяжіння), який діє шляхом перетворення енергії. Медичні вироби, призначені для передачі енергії, речовин або інших елементів між активними медичними виробами та споживачем без будь-яких істотних змін, не вважаються активними медичними виробами. Самостійне програмне забезпечення вважається активним медичним виробом;
2) активний медичний виріб для діагностики - будь-який активний медичний виріб, що використовується окремо або у поєднанні з іншими медичними виробами з метою одержання інформації для виявлення, діагностики, моніторингу фізіологічних умов, стану здоров’я, хвороб або вроджених дефектів і лікування.
Згідно норм Додатку 2 до Техрегламенту №753 запропонований товар відноситься до активних медичних виробів, які відповідно пунктів 17, 18 Додатку 2 відносяться до класу медичних виробів ІІа, ІІб.
Оцінка відповідності медичних виробів класу ІІа, ІІб, згідно норм Техрегламенту №753, відбувається виключно із залученням призначеного органу оцінки відповідності, який видає після проходження процедури сертифікат відповідності з підтвердженням та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту, після чого виробником або уповноваженим представником складається декларація про відповідність. При цьому декларація про відповідність являє собою документ встановленої форми, який містить посвідчення відповідності продукції, що виготовляється або імпортованої продукції вимогам технічних регламентів, яка складається в порядку і відповідності до вимог Постанови КМУ від від 13 січня 2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності», але декларація про відповідність не повинна містити інформацію про замовника конкретної процедури закупівлі і посилання на номер оголошення процедури закупівлі.
Проте, декларація відповідності в пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» має посилання на процедуру закупівлі, що свідчить, що вона складена для цієї процедури закупівлі не у відповідності до встановленої форми декларації про відповідність, отже, даною декларацією не підтверджена достовірність інформації щодо маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту призначеним органом оцінки відповідності, що передбачено для медичних виробів класу ІІа, ІІб, що відповідає вимогам Постанови КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1184 «Про затвердження форми, опису знака відповідності технічним регламентам, правил та умов його нанесення», а саме:
1. Знак відповідності технічним регламентам (далі - знак відповідності) має форму незамкненого з правого боку кола, усередині якого вміщено стилізоване зображення трилисника. .
2. Знак відповідності наноситься перед уведенням продукції в обіг. Знак відповідності може супроводжуватися піктограмою або будь-яким іншим знаком, що вказує на особливий ризик або використання.
3. Знак відповідності супроводжується ідентифікаційним номером призначеного органу з оцінки відповідності, якщо такий орган був залучений на етапі контролю виробництва, у форматі UA.TR.YYY або YYY, де:
UA - умовне позначення України латинськими літерами;
TR - умовне позначення, яке означає, що орган з оцінки відповідності призначено на виконання робіт з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів;
YYY - ідентифікаційний номер призначеного органу з оцінки відповідності.
Перевірити інформацію щодо сертифікату відповідності №UA.TR.098.0071-17, що зазначений в декларації і чи стосується він товару, що пропонується неможливо, оскільки даний сертифікат не наданий в складі тендерної пропозиції, а на офіційному сайті органу оцінки відповідності ТОВ» Український центр медичної сертифікації та прогнозування» (http://ucmcp.com.ua/) відсутній реєстр перевірки виданих сертифікатів.
Отже, учасником не підтверджено проходження запропонованим товаром процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту саме призначеним органом оцінки відповідності, як вимагається Постановою КМУ №753 для медичних виробів класу ІІа, ІІб, що може бути підтверджено виключно сертифікатом відповідності.
Самодекларування виробником або уповноваженим представником виробника передбачено лише для медичних виробів I класу без залучення органу оцінки відповідностію, отже, для медичних виробів класу ІІа, ІІб недостатньо надання декларації виробника або уповноваженого представника для підтвердження можливості введення в обіг товару, що пропонується.
Відповідно, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «АСТРІУМ» відсутнє підтвердження щодо запропонованого товару проходження ним процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту та норм чинного законодавства, оскільки для медичного виробу класу ІІа, ІІб таким підтвердженням може бути виключно документ, виданий призначеним органом оцінки відповідності, який видає сертифікат відповідності з маркуванням національним знаком відповідності після проходження процедури оцінки відповідності. Зазначений в наданій декларації номер сертифікату відповідності не надає змоги перевірити на який саме товар виданий цей сертифікат відповідності.
Також, Пунктом 11.9 Загальних вимог Додатку 2 замовником встановлена наступна вимога:
«Предмет закупівлі, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, встановленим у даному додатку до Документації конкурсних торгів.
Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником предмету закупівлі медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи та/або сторінки технічних документів (проспекту виробника та/або настанови з експлуатації та/або інструкції та/або технічного опису чи технічних умов, та/або інших технічних документів виробника українською мовою), в яких міститься ця інформація разом з додаванням відповідних документів. Підтвердження медико-технічним вимогам надається у формі заповненої таблиці.»
На виконання вимоги п.11.9 Загальних вимог Додатку 2 в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «4. Відповідність технічним вимогам згідно Додатку 2.pdf», де на сторінках 12-16 даного файлу (далі - файл 4) надано документ Технічна специфікація (опис предмета закупівлі) Рентгенівська система Radrex MRAD-A50S/GB, який не є документом виробника, як того вимагає тендерна документація, зауважуємо, що документ виробника не може містити в назві слова «(опис предмета закупівлі)», що свідчить, що він складений самим учасником при допомозі представництва «Кенон Медікал Сістемс Б.В.» (згідно даних Свідоцтва про реєстрацію №ПІ – 2074 від 05 лютого 2018 року, це представництво фірми «Кенон Медікал Сістемс Б.В.», Королівство Нідерланди (стор. 27 файлу 4.)), стоїть печатка представництва на Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), проте, в повноваження представництва не входить складання технічних документів від імені виробника Canon Medical Systems Corporation, Японія, згідно відомостей з ЄДРПОУ ДЕРЖСТАТА від 30.06.2021 (стор.28-29 файлу 4.) , правовий статус представництва БЕЗ ПРАВА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ та основним видом діяльності представництва є 73.20 дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки ).
Крім того, звертаємо увагу поважної Комісії з розгляду скарг, що Додаток 2 до ТД замовника та наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» документ Технічна специфікації (опис предмета закупівлі) Рентгенівська система Radrex MRAD-A50S/GB ідентичні, навіть по порядку розміщення інформації складових товару, що свідчить про узгоджені дії замовника процедури закупівлі з даним учасником при підготовці документів тендеру.
Отже, всі технічні документи, що надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ», мають підпис представництва «Кенон Медікал Сістемс Б.В.» і створені безпосередньо під цю конкретну закупівлю з назвою замовника закупівлі, предмету закупівлі, хоча технічні документи, такі як декларація про відповідність та технічні документи виробника (проспект виробника та/або настанови з експлуатації та/або інструкції та/або технічний опис чи технічні умови, та/або інші технічні документи виробника українською мовою), не створюються під конкретну закупівлю, а є незалежними окремими документами, що підтверджують якісні та технічні характеристики товару, що пропонується учасником, та можливість введенні в обіг та експлуатацію такого товару в Україні шляхом проведення незалежної процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АСТРІУМ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
ПІДСТАВА 2
відповідно до п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися зокрема, але не виключно, іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пунктом 3.6.13 частини 2 «Інша інформація» Розділу 5 тендерної документації вимагається:
«3.6.13. Учасник при поданні тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (Витяг не є обов’язковим, замовник може самостійно перевірити дані у відкритих реєстрах).»
На виконання вимоги п.3.6.13 ТД в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «6. Відповідність іншим вимогам.pdf», де на сторінці 2 даного файлу (далі- файл 6) надано документ Інформаційни лист №433 від 20.03.2024 р., який не містить підтвердження всієї інформації, що вимагається пунктом 3.6.13 тендерної документації, зокрема:
Не підтверджено в листі, що учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран,
а також відсутнє підтвердження в листі , що учасник
не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран;
не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран.
Отже, замовник не надав учаснику 24 години на усунення зазначених вище невідповідностей, таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
ПІДСТАВА 3
відповідно до п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися зокрема, але не виключно, цінової пропозиції – згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації.
В Додатку 4 до ТД зазначено, що «Форма „Цінова пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. Форма подається Учасником на фірмовому бланку».
На виконання даної вимоги в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «1. Цінова пропозиція згідно Додатку 4.pdf». Учасник в Ціновій пропозиції в стовпчику «Найменування предмета закупівлі (товару)» таблиці заначив найменування предмету закупівлі (товару):
ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентгенівська система) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова,
що НЕ ВІДПОВІДАЄ назві предмету закупівлі згідно тендерної документації,
ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС НА 2 РОБОЧІ МІСЦЯ З ЦИФРОВИМ ДЕТЕКТОРОМ) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова.
Замовник не надав учаснику 24 години на усунення зазначених вище невідповідностей, таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також хочемо зауважити, що при детальному вивченні документів тендеру, нами була виявлена помилка, що допущена замовником при підготовці тендерної документації, яку на даному етапі неможливо виправити, а саме: замовник невірно зазначив назву предмету закупівлі та предмету договору, як ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентгенівська система) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова, в тексті Додатку 4 до ТД (Форма Цінова пропозиція) та в пункті 1.2 Додатку 3 до ТД (Проект договору), яка не співпадає з назвою предмету закупівлі в електронній системі закупівель, оголошення № UA-2024-03-19-007436-a, та в п. 4.1 тендерної документації, де назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС НА 2 РОБОЧІ МІСЦЯ З ЦИФРОВИМ ДЕТЕКТОРОМ) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова.
При цьому пунктом 4.2 частини 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації визначено:
4.2. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
4.3. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: …що визначені Особливосятми
Отже, невірна назва предмету договору не може бути змінена, оскільки це є істотною умовою договору.
Через неможливості усунення зазначених вище порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, наявні підстави для відміні відкритих торгів згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником застосовано нерівний, дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ "СЕЙФТІ ТРЕЙД", як учасника даної процедури закупівлі. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі UA-2024-03-19-007436-a з урахуванням Особливостей, а саме порушення визначених статтею 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель, таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, пунктів 43 та 44 Особливостей.
Суб’єкт оскарження дізнався про неправомірні дії замовника та порушення своїх прав 02.04.2024 р., коли було оприлюднено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2024 року №21.
Згідно п.59 Особливостей, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, Скаржник має право подати скаргу до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 08.04.2024.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,ПІДСТАВА 1 до закінчення ПІДСТАВИ 3 до абзацу «Замовник не надав учаснику 24 години на усунення зазначених вище невідповідностей, таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
При цьому пунктом 4.2 частини 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації визначено:
4.2. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
4.3. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: …що визначені Особливосятми
Отже, невірна назва предмету договору не може бути змінена, оскільки це є істотною умовою договору.
Через неможливості усунення зазначених вище порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, наявні підстави для відміні відкритих торгів згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
ПІДСТАВА 1
відповідно до п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися зокрема, але не виключно, інформацією про необхідні документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до ТД
Пунктом 11.1 Загальних вимог Додатку 2 замовником встановлена наступна вимога:
«Предмет закупівлі, запропонований Учасником, повинен пройти процедуру оцінки відповідності технічним регламентам (позитивний висновок даної процедури має бути засвідчений наявністю Сертифікату відповідності та/або Декларації про відповідність).
Учасник повинен надати скановану копію Сертифікату відповідності та/або скановану копію Декларації про відповідність, що підтверджує можливість введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту.»
На виконання вимоги п.11.1 Загальних вимог Додатку 2 в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «4. Відповідність технічним вимогам згідно Додатку 2.pdf», де на сторінках 17-19 даного файлу (далі - файл 4) надано Декларацію відповідності №24-11 XR видану 20.03.2024 р., дійсна до 27.02.2027 р., підписану Головою представництва «Кенон Медікал Сістемс Б.В.», в якій зазначено проходження процедури оцінки відповідності згідно додатку 3 (окрім п.8-п.11) Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 №753, зазначено інформацію про сертифікат відповідності №UA.TR.098.0071-17.
Постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (надалі – Техрегламент №753) встановлено порядок введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію, вимоги до медичних виробів, порядок проходження процедур оцінки відповідності тощо.
Пунктом 14 Техрегламенту №753 встановлено, що медичні вироби поділяються на класи I, IIа, IIб і III. Класифікація здійснюється відповідно до критеріїв, визначених у додатку 2 до Техрегламента №753. Додатком 2 встановлено поняття:
1) активний медичний виріб - будь-який медичний виріб, робота якого залежить від джерела електричної енергії або будь-якого джерела живлення (крім енергії, безпосередньо генерованої людським тілом або силою земного тяжіння), який діє шляхом перетворення енергії. Медичні вироби, призначені для передачі енергії, речовин або інших елементів між активними медичними виробами та споживачем без будь-яких істотних змін, не вважаються активними медичними виробами. Самостійне програмне забезпечення вважається активним медичним виробом;
2) активний медичний виріб для діагностики - будь-який активний медичний виріб, що використовується окремо або у поєднанні з іншими медичними виробами з метою одержання інформації для виявлення, діагностики, моніторингу фізіологічних умов, стану здоров’я, хвороб або вроджених дефектів і лікування.
Згідно норм Додатку 2 до Техрегламенту №753 запропонований товар відноситься до активних медичних виробів, які відповідно пунктів 17, 18 Додатку 2 відносяться до класу медичних виробів ІІа, ІІб.
Оцінка відповідності медичних виробів класу ІІа, ІІб, згідно норм Техрегламенту №753, відбувається виключно із залученням призначеного органу оцінки відповідності, який видає після проходження процедури сертифікат відповідності з підтвердженням та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту, після чого виробником або уповноваженим представником складається декларація про відповідність. При цьому декларація про відповідність являє собою документ встановленої форми, який містить посвідчення відповідності продукції, що виготовляється або імпортованої продукції вимогам технічних регламентів, яка складається в порядку і відповідності до вимог Постанови КМУ від від 13 січня 2016 р. № 95 «Про затвердження модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правил використання модулів оцінки відповідності», але декларація про відповідність не повинна містити інформацію про замовника конкретної процедури закупівлі і посилання на номер оголошення процедури закупівлі.
Проте, декларація відповідності в пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» має посилання на процедуру закупівлі, що свідчить, що вона складена для цієї процедури закупівлі не у відповідності до встановленої форми декларації про відповідність, отже, даною декларацією не підтверджена достовірність інформації щодо маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту призначеним органом оцінки відповідності, що передбачено для медичних виробів класу ІІа, ІІб, що відповідає вимогам Постанови КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1184 «Про затвердження форми, опису знака відповідності технічним регламентам, правил та умов його нанесення», а саме:
1. Знак відповідності технічним регламентам (далі - знак відповідності) має форму незамкненого з правого боку кола, усередині якого вміщено стилізоване зображення трилисника. .
2. Знак відповідності наноситься перед уведенням продукції в обіг. Знак відповідності може супроводжуватися піктограмою або будь-яким іншим знаком, що вказує на особливий ризик або використання.
3. Знак відповідності супроводжується ідентифікаційним номером призначеного органу з оцінки відповідності, якщо такий орган був залучений на етапі контролю виробництва, у форматі UA.TR.YYY або YYY, де:
UA - умовне позначення України латинськими літерами;
TR - умовне позначення, яке означає, що орган з оцінки відповідності призначено на виконання робіт з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів;
YYY - ідентифікаційний номер призначеного органу з оцінки відповідності.
Перевірити інформацію щодо сертифікату відповідності №UA.TR.098.0071-17, що зазначений в декларації і чи стосується він товару, що пропонується неможливо, оскільки даний сертифікат не наданий в складі тендерної пропозиції, а на офіційному сайті органу оцінки відповідності ТОВ» Український центр медичної сертифікації та прогнозування» (http://ucmcp.com.ua/) відсутній реєстр перевірки виданих сертифікатів.
Отже, учасником не підтверджено проходження запропонованим товаром процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту саме призначеним органом оцінки відповідності, як вимагається Постановою КМУ №753 для медичних виробів класу ІІа, ІІб, що може бути підтверджено виключно сертифікатом відповідності.
Самодекларування виробником або уповноваженим представником виробника передбачено лише для медичних виробів I класу без залучення органу оцінки відповідностію, отже, для медичних виробів класу ІІа, ІІб недостатньо надання декларації виробника або уповноваженого представника для підтвердження можливості введення в обіг товару, що пропонується.
Відповідно, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «АСТРІУМ» відсутнє підтвердження щодо запропонованого товару проходження ним процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності згідно вимог технічного регламенту та норм чинного законодавства, оскільки для медичного виробу класу ІІа, ІІб таким підтвердженням може бути виключно документ, виданий призначеним органом оцінки відповідності, який видає сертифікат відповідності з маркуванням національним знаком відповідності після проходження процедури оцінки відповідності. Зазначений в наданій декларації номер сертифікату відповідності не надає змоги перевірити на який саме товар виданий цей сертифікат відповідності.
Також, Пунктом 11.9 Загальних вимог Додатку 2 замовником встановлена наступна вимога:
«Предмет закупівлі, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, встановленим у даному додатку до Документації конкурсних торгів.
Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником предмету закупівлі медико-технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи та/або сторінки технічних документів (проспекту виробника та/або настанови з експлуатації та/або інструкції та/або технічного опису чи технічних умов, та/або інших технічних документів виробника українською мовою), в яких міститься ця інформація разом з додаванням відповідних документів. Підтвердження медико-технічним вимогам надається у формі заповненої таблиці.»
На виконання вимоги п.11.9 Загальних вимог Додатку 2 в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «4. Відповідність технічним вимогам згідно Додатку 2.pdf», де на сторінках 12-16 даного файлу (далі - файл 4) надано документ Технічна специфікація (опис предмета закупівлі) Рентгенівська система Radrex MRAD-A50S/GB, який не є документом виробника, як того вимагає тендерна документація, зауважуємо, що документ виробника не може містити в назві слова «(опис предмета закупівлі)», що свідчить, що він складений самим учасником при допомозі представництва «Кенон Медікал Сістемс Б.В.» (згідно даних Свідоцтва про реєстрацію №ПІ – 2074 від 05 лютого 2018 року, це представництво фірми «Кенон Медікал Сістемс Б.В.», Королівство Нідерланди (стор. 27 файлу 4.)), стоїть печатка представництва на Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), проте, в повноваження представництва не входить складання технічних документів від імені виробника Canon Medical Systems Corporation, Японія, згідно відомостей з ЄДРПОУ ДЕРЖСТАТА від 30.06.2021 (стор.28-29 файлу 4.) , правовий статус представництва БЕЗ ПРАВА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ та основним видом діяльності представництва є 73.20 дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки ).
Крім того, звертаємо увагу поважної Комісії з розгляду скарг, що Додаток 2 до ТД замовника та наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» документ Технічна специфікації (опис предмета закупівлі) Рентгенівська система Radrex MRAD-A50S/GB ідентичні, навіть по порядку розміщення інформації складових товару, що свідчить про узгоджені дії замовника процедури закупівлі з даним учасником при підготовці документів тендеру.
Отже, всі технічні документи, що надані в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ», мають підпис представництва «Кенон Медікал Сістемс Б.В.» і створені безпосередньо під цю конкретну закупівлю з назвою замовника закупівлі, предмету закупівлі, хоча технічні документи, такі як декларація про відповідність та технічні документи виробника (проспект виробника та/або настанови з експлуатації та/або інструкції та/або технічний опис чи технічні умови, та/або інші технічні документи виробника українською мовою), не створюються під конкретну закупівлю, а є незалежними окремими документами, що підтверджують якісні та технічні характеристики товару, що пропонується учасником, та можливість введенні в обіг та експлуатацію такого товару в Україні шляхом проведення незалежної процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «АСТРІУМ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
ПІДСТАВА 2
відповідно до п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися зокрема, але не виключно, іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Пунктом 3.6.13 частини 2 «Інша інформація» Розділу 5 тендерної документації вимагається:
«3.6.13. Учасник при поданні тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (Витяг не є обов’язковим, замовник може самостійно перевірити дані у відкритих реєстрах).»
На виконання вимоги п.3.6.13 ТД в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «6. Відповідність іншим вимогам.pdf», де на сторінці 2 даного файлу (далі- файл 6) надано документ Інформаційни лист №433 від 20.03.2024 р., який не містить підтвердження всієї інформації, що вимагається пунктом 3.6.13 тендерної документації, зокрема:
Не підтверджено в листі, що учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран,
а також відсутнє підтвердження в листі , що учасник
не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран;
не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран.
Отже, замовник не надав учаснику 24 години на усунення зазначених вище невідповідностей, таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
ПІДСТАВА 3
відповідно до п. 1.2 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися зокрема, але не виключно, цінової пропозиції – згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації.
В Додатку 4 до ТД зазначено, що «Форма „Цінова пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. Форма подається Учасником на фірмовому бланку».
На виконання даної вимоги в складі тендерної пропозиції ТОВ «АСТРІУМ» надано документ «1. Цінова пропозиція згідно Додатку 4.pdf». Учасник в Ціновій пропозиції в стовпчику «Найменування предмета закупівлі (товару)» таблиці заначив найменування предмету закупівлі (товару):
ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентгенівська система) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова,
що НЕ ВІДПОВІДАЄ назві предмету закупівлі згідно тендерної документації,
ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС НА 2 РОБОЧІ МІСЦЯ З ЦИФРОВИМ ДЕТЕКТОРОМ) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова.
Замовник не надав учаснику 24 години на усунення зазначених вище невідповідностей, таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також хочемо зауважити, що при детальному вивченні документів тендеру, нами була виявлена помилка, що допущена замовником при підготовці тендерної документації, яку на даному етапі неможливо виправити, а саме: замовник невірно зазначив назву предмету закупівлі та предмету договору, як ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (рентгенівська система) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова, в тексті Додатку 4 до ТД (Форма Цінова пропозиція) та в пункті 1.2 Додатку 3 до ТД (Проект договору), яка не співпадає з назвою предмету закупівлі в електронній системі закупівель, оголошення № UA-2024-03-19-007436-a, та в п. 4.1 тендерної документації, де назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (РЕНТГЕНДІАГНОСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС НА 2 РОБОЧІ МІСЦЯ З ЦИФРОВИМ ДЕТЕКТОРОМ) НК 024:2023: 37645 — Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова.
При цьому пунктом 4.2 частини 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації визначено:
4.2. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
4.3. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: …що визначені Особливосятми
Отже, невірна назва предмету договору не може бути змінена, оскільки це є істотною умовою договору.
Через неможливості усунення зазначених вище порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, наявні підстави для відміні відкритих торгів згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником застосовано нерівний, дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ "СЕЙФТІ ТРЕЙД", як учасника даної процедури закупівлі. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі UA-2024-03-19-007436-a з урахуванням Особливостей, а саме порушення визначених статтею 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель, таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, пунктів 43 та 44 Особливостей.
Суб’єкт оскарження дізнався про неправомірні дії замовника та порушення своїх прав 02.04.2024 р., коли було оприлюднено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2024 року №21.
Згідно п.59 Особливостей, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, Скаржник має право подати скаргу до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 08.04.2024.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,ПІДСТАВА 1 до закінчення ПІДСТАВИ 3 до абзацу «Замовник не надав учаснику 24 години на усунення зазначених вище невідповідностей, таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про вибір переможцем процедури закупівлі ТОВ «АСТРІУМ¬, зазначене в ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2024 року №21. 3. Зобов’язати замовника відмінити відкриті торги, згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про вибір переможцем процедури закупівлі ТОВ «АСТРІУМ¬, зазначене в ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 квітня 2024 року №21. 3. Зобов’язати замовника відмінити відкриті торги, згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.