• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

192 717.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 963.58 UAH
Період оскарження: 19.03.2024 10:00 - 24.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 30b51ff31b5f45f9b8cb3076d66714fa
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-19-001820-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 7330d26a8f6242d49bda463c17b827b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-001820-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 19.03.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». 08.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав між іншого надати у складі пропозиції копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці. У складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-001820-a ID у PROZORRO 7330d26a8f6242d49bda463c17b827b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-001820-a Код ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Дата розгляду скарги: 22.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2024 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2024 11:31
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2024 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможця тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО»
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: 4aff8911db924b2b9e8ff365f9989aa8
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 7330d26a8f6242d49bda463c17b827b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-001820-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 19.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
08.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав між іншого надати у складі пропозиції копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-001820-a ID у PROZORRO 7330d26a8f6242d49bda463c17b827b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-001820-a Код ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 7330d26a8f6242d49bda463c17b827b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-001820-a) Код ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 19.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО» та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
08.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав між іншого надати у складі пропозиції копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законадавства з питань охорони праці.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-19-001820-a ID у PROZORRO 7330d26a8f6242d49bda463c17b827b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-19-001820-a Код ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська дитяча клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування рішення про визначення переможця

Номер: d5b52d0fb87643d092cbda79d8fedac4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-19-001820-a.b2
Назва: Вимога на скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Відповідно до вимога Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю: КОД ДК 021:2015 – 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Замовником були встановлені наступні вимоги: Вимоги до контейнера: • Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг. Учасник повинен надати фото контейнера та копії накладних на контейнери. • На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом) • На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню. • Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. • Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» і «С» з відповідним маркуванням на пакетах з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату відповідності. Товщина пакету має бути не менше 130 мікронів. Учасник повинен надати фото пакетів та копії накладних про закупівлю пакетів. • Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно. У складі пропозиції Переможця відсутні зазначені документи. Вимагаємо відхилення пропозиції Переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи вашу вимогу , ви маєте право звернутися до органу оскарження
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 7c45f279125643cc83bb85ea8ab197a8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-19-001820-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, усі ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (на операції: збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення) втратили чинність. З аналізу нових нормативно-правових актів можна зробити висновок про наступне: 1. Господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами ліквідована, введено в дію господарська діяльність з управління небезпечними відходами. Господарська діяльність з управління небезпечними відходами - комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення. 2. Операції поводження з відходами - збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів, які були передбачені Законом України «Про відходи» - ліквідовано. Законом України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. 3. Класифікація відходів здійснюється відповідно до Національного переліку відходів та додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням. 4. Код операції з видалення та / або відновлення відходів, визначається відповідно до додатку № 1 та додатку № 2 до Закону України «Про управління відходами». Таким чином, Замовником у тендерній документації має ставитись вимога щодо наявності в учасників ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» . З огляду вищевикладеного, вимоги Вашої тендерної документації не відповідають вимогам чинного законодавства. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи чинне законодавство, наголошуємо на необхідність внесення Замовником змін до тендерної документації і викладення вимоги щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з конкретним видом та кодом відходів і конкретним видом операції у відповідності до вимог Закону України «Про управління відходами», та Постанови КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником було прийнято рішення про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено