• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Планшети

Завершена

498 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 980.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2024 17:57 - 23.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Умови договору

Номер: e09d913c08034bc2b40a9217e6d4e5b9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-18-012497-a.b1
Назва: Умови договору
Вимога:
Доброго дня! Просимо внести зміни до договору, а саме: пункт 4.1 "4.1. Постачання товару здійснюється за заявкою Покупця, протягом 4-денного строку, після надсилання заявки від Покупця в системі електронного документообігу Аскод.Онлайн, але не пізніше 10 квітня 2024 року". Тому що вимога надсилання заявки в даній системі електронного документообігу обмежує наше право, як учасника, прийняти участь в даній закупівлі і є дискримінаційною. Дана вимога пункту договору суперечать принципам здійснення процедур закупівель, а саме: Стаття 5. Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Просимо викласти даний пункт в наступній редакції: "4.1. Постачання товару здійснюється за заявкою Покупця, протягом 4-денного строку,після надсилання заявки від Покупця, але не пізніше 10 квітня 2024 року."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), У тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Повідомляємо, що Замовником у своїй діяльності впроваджено електронний документообіг. Згідно з частиною 1 статті 10 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», відправлення та передавання електронних документів здійснюються автором або посередником в електронній формі за допомогою засобів інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних систем або шляхом відправлення електронних носіїв, на яких записано цей документ. Замовник використовує систему електронного документообігу «Аскод.Онлайн», у тому числі для передачі документів контрагентам. Ця система є безкоштовною для використання контрагентам Замовника, не потребує попередньої реєстрації та не створює жодних перешкод для виконання умов договору. Отримання документів контрагентом здійснюється на підставі отримання сповіщення у вигляді листа на електронну пошту. Крім того, автором звернення не доведено та документально не підтверджено факт наявності дискримінаційних вимог у тексті тендерної документації. Разом з тим, надсилання Заявки відповідно до договору, що буде укладено за результатом закупівлі може бути здійснено й у інший спосіб, а тому Замовник погоджується з пропозицією та повідомляє про прийняття рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено