-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти. Дизельне паливо (Євро 5) в е-талонах
Завершена
1 767 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 835.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2024 17:32 - 23.03.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
5f1bb2f8385541319829d8b09d22a5e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-012351-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Новогродівська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (Євро 5) в е-талонах ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-18-012351-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника АЗС яких впроваджено обіг здійснення заправки автомобілів з визначенням ТИПУ – еТалону та наявності на АЗС Сканеру QR-кодів для здійснення відпуску палива за такими електронними талонами через мобільний застосунок;
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності АЗС у праві користуванні учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- ІФС-АВІАС ДОГОВІР (7).pdf 22.03.2024 20:52
- Скарга_від_22_03_2024_на_умови_документації_замовника_Новогродівської МР.pdf 22.03.2024 20:52
- Скарга_від_22_03_2024_на_умови_документації_замовника_UA-2024-03-18-012351-a.docx 22.03.2024 20:52
- Зразки талонів АВІАС (9).pdf 22.03.2024 20:52
- sign.p7s 22.03.2024 21:02
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.03.2024 00:00
Пункт скарги
Номер:
bab28d429e3a4dc0a5fed12975323160
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника АЗС яких впроваджено обіг здійснення заправки автомобілів з визначенням ТИПУ – еТалону та наявності на АЗС Сканеру QR-кодів для здійснення відпуску палива за такими електронними талонами через мобільний застосунок;
Опис заперечення:
1.1. В Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, на АЗС яких впроваджено обіг здійснення заправки автомобілів з визначенням ТИПУ – еТалону та наявності на АЗС Сканеру QR-кодів для здійснення відпуску палива за такими електронними талонами через мобільний застосунок.
«2. Паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення Пред’явником еТалону на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі тощо.
3. Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово на підставі пред’явлення Пред’явником еТалону можливим номіналом по 10 л, 15 л, 20 л,30 л,40 л. на АЗС Учасника в Дніпропетровській області та в кожній області України за виключенням тимчасово окупованих територій.
4. Учасник повинен безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку еТалонів, які не будуть використані замовником у встановлені терміни їх дії.
5. Фактична передача (видача) Товару Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється Учасником (Користувачем АЗС), шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів, при умові: пред’явлення еТалону Замовником (Пред’явником еТалону) через мобільний Застосунок ___________________ у вигляді унікального ідентифікаційного номеру та QR-коду або в іншій визначеній Постачальником правомірній формі його відображення/ідентифікації та Авторизації еТалону у Системі _____________________.
6. Підтвердженням фактичного отримання Замовником (Пред’явником еТалону) Товарів на АЗС визначеного асортименту та кількості є фіскальний касовий чек, що видається Замовнику (Пред’явнику еТалону).
Замовник зобов’язується протягом 3 (трьох) місяців зберігати фіскальні касові чеки, отримані після проведення операції з фактичної вибірки Товару.
7. Передача (відпуск) Товарів Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється лише за умови фактичної наявності Товарів на АЗС на момент проведення передачі Товару. Передача Товарів Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється шляхом заправки через паливороздавальні колонки.
Придбання пального буде здійснюватися на умовах отримання Замовником пального на відповідних АЗС в еТалонах.»
«2. Паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення Пред’явником еТалону на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі тощо.
3. Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово на підставі пред’явлення Пред’явником еТалону можливим номіналом по 10 л, 15 л, 20 л,30 л,40 л. на АЗС Учасника в Дніпропетровській області та в кожній області України за виключенням тимчасово окупованих територій.
4. Учасник повинен безкоштовно замінити або продовжити термін дії залишку еТалонів, які не будуть використані замовником у встановлені терміни їх дії.
5. Фактична передача (видача) Товару Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється Учасником (Користувачем АЗС), шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів, при умові: пред’явлення еТалону Замовником (Пред’явником еТалону) через мобільний Застосунок ___________________ у вигляді унікального ідентифікаційного номеру та QR-коду або в іншій визначеній Постачальником правомірній формі його відображення/ідентифікації та Авторизації еТалону у Системі _____________________.
6. Підтвердженням фактичного отримання Замовником (Пред’явником еТалону) Товарів на АЗС визначеного асортименту та кількості є фіскальний касовий чек, що видається Замовнику (Пред’явнику еТалону).
Замовник зобов’язується протягом 3 (трьох) місяців зберігати фіскальні касові чеки, отримані після проведення операції з фактичної вибірки Товару.
7. Передача (відпуск) Товарів Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється лише за умови фактичної наявності Товарів на АЗС на момент проведення передачі Товару. Передача Товарів Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється шляхом заправки через паливороздавальні колонки.
Придбання пального буде здійснюватися на умовах отримання Замовником пального на відповідних АЗС в еТалонах.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги у тендерній документації, яка суперечить п. 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за е-Талонами, та відповідною вимогою тендерної документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами.
Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами.
Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника, не впроваджено та не передбачено наявність в обігу здійснення відпуску палива за е-Талонами, а тільки впроваджено облік талонів на паливо.
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару: за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо Євро-е), при цьому встановлено дискримінацію щодо здійснення відпуску за е-Талонами.
Відповідно до розділу 3 Інструкції №281, талон на пальне — це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Також, Замовником визначена дискримінаційна вимога в частині наявності конкретного процесу відпуску палива за е-Талонами шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів через мобільний Застосунок.
Варто звернути увагу, що національного стандарту для предмета закупівлі – Дизельного палива, а саме ДСТУ 7688:2015, та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку здійснення відпуску палива на АЗС шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів, при умові: пред’явлення еТалону Замовником (Пред’явником еТалону) через мобільний Застосунок ___________________ у вигляді унікального ідентифікаційного номеру та QR-коду або в іншій визначеній Постачальником правомірній формі його відображення/ідентифікації та Авторизації еТалону у Системі _____________________.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива).
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника Сканеру QR-кодів для здійснення відпуску палива за такими електронними талонами через мобільний застосунок.
Скаржник планує запропонувати Замовнику для заправки автомобільного транспорту мережу АЗС Авіас, відповідно до укладеного партнерського договору про відпуск палива по довірчим документам – Талонам/скретч-картам.
Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами.
Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника, не впроваджено та не передбачено наявність в обігу здійснення відпуску палива за е-Талонами, а тільки впроваджено облік талонів на паливо.
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару: за ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо Євро-е), при цьому встановлено дискримінацію щодо здійснення відпуску за е-Талонами.
Відповідно до розділу 3 Інструкції №281, талон на пальне — це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Також, Замовником визначена дискримінаційна вимога в частині наявності конкретного процесу відпуску палива за е-Талонами шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів через мобільний Застосунок.
Варто звернути увагу, що національного стандарту для предмета закупівлі – Дизельного палива, а саме ДСТУ 7688:2015, та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку здійснення відпуску палива на АЗС шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів, при умові: пред’явлення еТалону Замовником (Пред’явником еТалону) через мобільний Застосунок ___________________ у вигляді унікального ідентифікаційного номеру та QR-коду або в іншій визначеній Постачальником правомірній формі його відображення/ідентифікації та Авторизації еТалону у Системі _____________________.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива).
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника Сканеру QR-кодів для здійснення відпуску палива за такими електронними талонами через мобільний застосунок.
Скаржник планує запропонувати Замовнику для заправки автомобільного транспорту мережу АЗС Авіас, відповідно до укладеного партнерського договору про відпуск палива по довірчим документам – Талонам/скретч-картам.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір на постачання скретч-карт/талонів
-
Опис доказу:
Додаток 1: Скаржник надає копії партнерських договорів, укладених з емітентами талонів мереж АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р). На умовах договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р.: 1.1. Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товари, а Покупець зобов'язується сплатити і прийняти вказаний Товар. 1.5. Відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно "Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами" затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997. 5.2.1. Передача товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки. 5.2.2. Скретч-картка є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного у карті об’єму і марки товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених скретч-картках вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в скретч-картці.)
-
Повʼязаний документ:
ІФС-АВІАС ДОГОВІР (7).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів, які не містять QR-кодів та отоварюються у мережі АЗС без застосування мобільного застосунку
-
Опис доказу:
Зразки талонів мережі АЗС Авіас.
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС (9).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Новогродівська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (Євро 5) в е-талонах ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-18-012351-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника АЗС яких впроваджено обіг здійснення заправки автомобілів з визначенням ТИПУ – еТалону та наявності на АЗС Сканеру QR-кодів для здійснення відпуску палива за такими електронними талонами через мобільний застосунок;
Номер:
7f67cd2adc59485dbea364e132d80a17
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності АЗС у праві користуванні учасників.
Опис заперечення:
1.2. В Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які є користувачами АЗС.
5. Фактична передача (видача) Товару Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється Учасником (Користувачем АЗС), шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів, при умові: пред’явлення еТалону Замовником (Пред’явником еТалону) через мобільний Застосунок ___________________ у вигляді унікального ідентифікаційного номеру та QR-коду або в іншій визначеній Постачальником правомірній формі його відображення/ідентифікації та Авторизації еТалону у Системі _____________________.
5. Фактична передача (видача) Товару Замовнику (Пред’явнику еТалону) здійснюється Учасником (Користувачем АЗС), шляхом використання встановленого на АЗС Сканеру QR-кодів, при умові: пред’явлення еТалону Замовником (Пред’явником еТалону) через мобільний Застосунок ___________________ у вигляді унікального ідентифікаційного номеру та QR-коду або в іншій визначеній Постачальником правомірній формі його відображення/ідентифікації та Авторизації еТалону у Системі _____________________.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Встановлення дискримінаційної вимоги у тендерній документації, яка суперечить п. 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
Отже, відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасник був користувачем АЗС.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів з терміном 12 місяців, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Замовник встановлює вимогу наявності у учасників АЗС у праві користуванні, що передбачає наявність у учасників права власності на АЗС (ЗМІСТ ПРАВА ВЛАСНОСТІ належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном. Ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику.)
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, або на праві користуванні АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати власні або орендовані АЗС, або АЗС з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють продаж талонів, які надають їм право реалізації палива через партнерську мережу АЗС. Учасники які не мають власних, орендованих АЗС або АЗС у праві користуванні та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник не має власних АЗС, а планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту через мережу АЗС, яка не належить Скаржнику на праві користуванні. Компанія Скаржника має укладені партнерські договори з емітентами талонів та власниками АЗС, при цьому не має АЗС у праві користуванні.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів з терміном 12 місяців, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Замовник встановлює вимогу наявності у учасників АЗС у праві користуванні, що передбачає наявність у учасників права власності на АЗС (ЗМІСТ ПРАВА ВЛАСНОСТІ належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном. Ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику.)
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, або на праві користуванні АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати власні або орендовані АЗС, або АЗС з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють продаж талонів, які надають їм право реалізації палива через партнерську мережу АЗС. Учасники які не мають власних, орендованих АЗС або АЗС у праві користуванні та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник не має власних АЗС, а планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту через мережу АЗС, яка не належить Скаржнику на праві користуванні. Компанія Скаржника має укладені партнерські договори з емітентами талонів та власниками АЗС, при цьому не має АЗС у праві користуванні.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір який не передбачає наявності у учасника права власності/оренди/користуванні АЗС
-
Опис доказу:
Скаржник надає копії партнерських договорів, укладених з емітентами талонів мереж АЗС Авіас (договір № СК 5/153 від 24.11.2023 р). На умовах договору № СК 5/153 від 24.11.2023 р.: 1.1. Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товари, а Покупець зобов'язується сплатити і прийняти вказаний Товар. 1.5. Відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно "Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами" затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997. 5.2.1. Передача товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки. 5.2.2. Скретч-картка є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного у карті об’єму і марки товару, після чого всі обов’язки сторін по погашених скретч-картках вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в скретч-картці.
-
Повʼязаний документ:
ІФС-АВІАС ДОГОВІР (7).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Новогродівська міська рада внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (Євро 5) в е-талонах ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-18-012351-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника АЗС яких впроваджено обіг здійснення заправки автомобілів з визначенням ТИПУ – еТалону та наявності на АЗС Сканеру QR-кодів для здійснення відпуску палива за такими електронними талонами через мобільний застосунок; 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності АЗС у праві користуванні учасників.