-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів (додатковий пост охорони) код ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
18.03.2024 15:48 - 10.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги
Номер:
5c4115da673840429d374cfd7a54e102
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-010281-a.c4
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ № 6653-рпк-пз від 08.11.2022 року.pdf 22.03.2024 16:02
- Скарга.docx 22.03.2024 16:02
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» працівника ТОВ А1 ОХОРОНА.pdf 22.03.2024 16:02
- Тендерна документація з додатками.doc 22.03.2024 16:02
- Документи, що підтверджують наявність транспорту реагування .pdf 22.03.2024 16:02
- Рішення АМКУ №11575-рпк-пз від 27.07.2023 року.pdf 22.03.2024 16:02
- Додаток 2 Технічна специфікація.docx 22.03.2024 16:02
- Рішення АМКУ № 11548-рпк-пз від 27.07.2023 року.pdf 22.03.2024 16:02
- Скарга.PDF 22.03.2024 16:02
- Інформація з Єдиного реєстру боржників.pdf 22.03.2024 16:02
- sign.p7s 22.03.2024 16:03
- рішення від 26.03.2024 №5424.pdf 26.03.2024 18:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 №6015.pdf 04.04.2024 17:59
- рішення від 03.04.2024 №6015.pdf 08.04.2024 13:41
- Пояснення щодо розбіжностей.pdf 28.03.2024 15:17
- Пояснення по скарзі.docx 28.03.2024 15:17
- Постанова_від_19.12.2018_№_127_15574_16-а_Верховний_Суд._Касаційний_адміністративний_суд.pdf 28.03.2024 15:17
- Пояснення щодо розбіжностей.docx 28.03.2024 15:17
- Пояснення по скарзі.pdf 28.03.2024 15:17
- протокол N 46 внесення змін+.pdf 08.04.2024 16:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 16:12
Дата розгляду скарги:
03.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2024 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2024 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6015-р/пк- пз від 03 квітня 2024 року Замовником усунуто виявлені органом оскарження порушення та внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
a9a86105257149b4b1b571cbf9737423
Заголовок пункту скарги:
Наявність власного транспорту реагування у м. Львів
Опис заперечення:
Пунктом 1.3.1. Додатку I. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, та повинні надаватися учасниками в складі тендерної пропозиції, встановлено:
" На підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв".
" На підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «А1 ОХОРОНА», так як при цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за формою власності та дислокації транспорту реагування.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог.
ТОВ "А1 ОХОРОНА" будучи зареєстрований в іншому регіоні України, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі ТОВ " А1 ОХОРОНА " як Учасника.
ТОВ «А1 ОХОРОНА» має досвід по здійсненню охоронних послуг відповідно до ліцензії серії АВ № 592384 від 07.10.2011 року на провадження охоронної діяльності, виданої згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.09.2011 № 716. Також зазначаємо, що законодавством України, і зокрема статтею 16 Закону не встановлено право Замовника обмежувати надання послуг наявністю матеріальної бази за територіальною ознакою.
Враховуючи вищевикладене, Замовник хоче бачити переможця із наявністю власного транспорту реагування у м. Львів, але ж Замовник проводить відкриту та прозору процедуру, тому є вимога діяти відповідно до чинного законодавства України.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог.
ТОВ "А1 ОХОРОНА" будучи зареєстрований в іншому регіоні України, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі ТОВ " А1 ОХОРОНА " як Учасника.
ТОВ «А1 ОХОРОНА» має досвід по здійсненню охоронних послуг відповідно до ліцензії серії АВ № 592384 від 07.10.2011 року на провадження охоронної діяльності, виданої згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.09.2011 № 716. Також зазначаємо, що законодавством України, і зокрема статтею 16 Закону не встановлено право Замовника обмежувати надання послуг наявністю матеріальної бази за територіальною ознакою.
Враховуючи вищевикладене, Замовник хоче бачити переможця із наявністю власного транспорту реагування у м. Львів, але ж Замовник проводить відкриту та прозору процедуру, тому є вимога діяти відповідно до чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
Документи, що підтверджують наявність транспорту реагування
-
Опис доказу:
ТОВ "А1 Охорона" дійсно має в наявності власний транспорт реагування для належного надання послуг реагування по всій території України
-
Повʼязаний документ:
Документи, що підтверджують наявність транспорту реагування .pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення №6653-р/пк-пз від 08.11.2022 року та Рішення від 14.11.2023 № 18261
-
Опис доказу:
Можливість належно надати послуги реагування маючи власний транпорт реагування зареєстований в іншому регіоні
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ № 6653-рпк-пз від 08.11.2022 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи з вищезазначеного, просимо Колегію зобов’язати Замовника виключити вимогу про власний транспорт реагування у м. Львів з тендерної документації.
Номер:
a419eb73823342149fa4dc77471c7b89
Заголовок пункту скарги:
Про наявність відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості
Опис заперечення:
Пунктом 2.4., Додатку I. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, та повинні надаватися учасниками в складі тендерної пропозиції, встановлено:
"На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам — учасник надає на кожного охоронника (не менше 3 осіб), копії наступних документів (в сканованому вигляді):
- скановані з оригіналу трудові книжки (з відомостями про працевлаштування в учасника);
- у разі працевлаштування осіб на посаду охоронника до Учасника після 21 червня 2023 року, додатково надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації (на відповідність змін до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою КМ від 18 квітня 2023 року № 341.;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває".
"На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам — учасник надає на кожного охоронника (не менше 3 осіб), копії наступних документів (в сканованому вигляді):
- скановані з оригіналу трудові книжки (з відомостями про працевлаштування в учасника);
- у разі працевлаштування осіб на посаду охоронника до Учасника після 21 червня 2023 року, додатково надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації (на відповідність змін до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою КМ від 18 квітня 2023 року № 341.;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів.
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів.
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
×
-
Назва доказу:
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» працівника ТОВ А1 ОХОРОНА
-
Опис доказу:
Працівники ТОВ "А1 Охорона" щороку відповідно до ліцензійних умов та вимог діючого законодавства України прроходять обовязкове медичне обстеження, обстеження психолога/нарколога, а також отримують Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
-
Повʼязаний документ:
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» працівника ТОВ А1 ОХОРОНА.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ №11548-р/пк-пз від 27.07.2023
-
Опис доказу:
Вимагання умовами тендерної документації витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває має дискримінаційний характер
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ №11575-рпк-пз від 27.07.2023 року.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ №11575-р/пк-пз від 27.07.2023
-
Опис доказу:
Вимагання умовами тендерної документації витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває має дискримінаційний характер
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ №11575-рпк-пз від 27.07.2023 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи з вищезазначеного, просимо Колегію зобов’язати Замовника виключити дангу вимогу з тендерної документації.
Номер:
0bfb80194d064b3ab96508512fdf71e0
Заголовок пункту скарги:
Про надання довідки/інформаційного листа щодо відсутності виконавчих проваджень
Опис заперечення:
Пунктом 10, розділу 5.2.1. Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити, Тендерної документації , встановлено:
"10. У складі тендерної пропозиції учасником надається довідка/інформаційний лист з виконавчої служби про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на день подання пропозиції".
"10. У складі тендерної пропозиції учасником надається довідка/інформаційний лист з виконавчої служби про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на день подання пропозиції".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» отримання відповідної довідки/інформаційного запиту Скаржником від органів виконавчої служби управління Міністерства юстиції України може складати не більше одного місяця. Цей термін є загальним для розгляду звернення громадянина (громадян). Також, якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, з наданням проміжної відповіді не більше 45 днів.
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати довідка/інформаційний лист з виконавчої служби про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на день подання пропозиції. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть її і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які звернулись з даним зверненням до структурних підрозділів Міністерства Юстиції України на момент або не раніше ніж за 45 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що інформація, яка дає змогу переконатись у відсутності/наявності в потенційного учасника процедури закупівлі виконавчих проваджень знаходиться у вільному доступі за посиланням до Автоматизованої системи виконавчого провадження (https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors).
Додатково, Скаржником додається Інформація з Єдиного реєстру боржників станом на 22.03.2024р., яка містить інформацію щодо відсутності Скаржника у зазначеному реєстрі як боржника.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» отримання відповідної довідки/інформаційного запиту Скаржником від органів виконавчої служби управління Міністерства юстиції України може складати не більше одного місяця. Цей термін є загальним для розгляду звернення громадянина (громадян). Також, якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, з наданням проміжної відповіді не більше 45 днів.
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати довідка/інформаційний лист з виконавчої служби про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на день подання пропозиції. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть її і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які звернулись з даним зверненням до структурних підрозділів Міністерства Юстиції України на момент або не раніше ніж за 45 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що інформація, яка дає змогу переконатись у відсутності/наявності в потенційного учасника процедури закупівлі виконавчих проваджень знаходиться у вільному доступі за посиланням до Автоматизованої системи виконавчого провадження (https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors).
Додатково, Скаржником додається Інформація з Єдиного реєстру боржників станом на 22.03.2024р., яка містить інформацію щодо відсутності Скаржника у зазначеному реєстрі як боржника.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
×
-
Назва доказу:
Інформація з Єдиного реєстру боржників
-
Опис доказу:
Інформація, яка дає змогу переконатись у відсутності в потенційного учасника процедури закупівлі виконавчих проваджень, а також підтверджує можливість Замовника самостійно перевірити наявність/відсутність в потенційного учасника процедури закупівлі виконавчих проваджень
-
Повʼязаний документ:
Інформація з Єдиного реєстру боржників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи з вищезазначеного, просимо Колегію зобов’язати Замовника виключити дангу вимогу з тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Щодо витягів про несудимість на охоронників
Номер:
1053b079fbb142f0955a2e85089a2615
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-010281-a.b3
Назва:
Щодо витягів про несудимість на охоронників
Вимога:
Відповідно до ТД п.2.4 Додатку 1, Замовником встановлено вимогу про надання документа - витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 40 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внесення зміни в Документацію та виключити дану вимогу.
Відповідно до ТД п.2.4 Додатку 1, Замовником встановлено вимогу про надання документа - витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Дана вимога дискримінує та обмежує коло учасників, зокрема Скаржника, які мають відповідні документи, які видані раніше ніж за 40 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Відповідно до інформації з Порталу Дія (https://guide.diia.gov.ua/view/vytiah-z-informatsiino-analitychnoi-systemy-oblik-vidomostei-pro-prytiahnennia-osoby-do-kryminalnoi-vidpovidalnosti-ta-naiavnost) строк надання зазначеного документу – до 30 календарних днів
Згідно пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасники, які виявлять бажання взяти участь в закупівлі, повинні отримати на працівників документи які підтверджують, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, з незалежних від учасників торгів причин, вони можуть їх і не отримати в необхідний строк. Тобто, взяти участь в закупівлі зможуть тільки ті учасники, які отримали відповідні документи на момент або не раніше ніж за 30 днів до виходу відповідного оголошення про проведення закупівлі.
Разом з тим, зауважуємо, що витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості та інші документи, які свідчать про непритягнення особи до кримінальної відповідальності не містять строку чинності, а видається станом на певну дату.
Зауважуємо, що аналогічна вимога вже розглядалась Органом оскарження та були прийняті відповідні рішення №11575-р/пк-пз від 27.07.2023 та № 11548-р/пк-пз від 27.07.2023.
Дана вимога ставить учасників у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності, не знятої та непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває
На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внесення зміни в Документацію та виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2024 17:20
Вирішення:
Розглянувши вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, вважаємо її необгрунтованою та відхиляємо з наступних підстав.
Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Міністерства внутрішніх справ України (розділ Електронні інформаційні послуги) строки надання витягу встановлені Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженим наказом МВС від 30.03.2022 № 207. Результати перевірки запитів, що були подані в електронному вигляді на сайтіhttps://vytiah.mvs.gov.ua, надаються заявнику невідкладно після проведення відповідної перевірки. І лише відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
Такм чином, вказаною інформацією спростовується ваше твердження про неможливість отримання витягу з ІАС в електронній формі під час підготовки тендерної пропозиції, а відтак про дискримінаційний характер даної вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо трудових кннижок
Номер:
4a59b2b257e54017b51e7bad32483fbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-010281-a.c2
Назва:
Щодо трудових кннижок
Вимога:
Шановний Замовник! В кваліфікаційних вимогах Вами прописана вимога: «2.4. На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам — учасник надає на кожного охоронника (не менше 3 осіб), копії наступних документів (в сканованому вигляді):
- скановані з оригіналу трудові книжки (з відомостями про працевлаштування в учасника);
- у разі працевлаштуванння осіб на посаду охоронника до Учасника після 21 червня 2023 року, додатково надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації (на відповідність змін до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджені постановою КМ від 18 квітня 2023 року № 341.;»
Враховуючи чинне законодавство України, що регулюює трудові відносини між працівником та роботодавцем, внесення запису до трудовоъ книжки щодо відповідних вище відносин не є обовʼязковим.
У відповідності до пункту першого статті 47 Кодексу законів про працю України (в редакції чинній станом на 16 лютого 2024 року) роботодавець зобов'язаний у день звільнення на вимогу працівника внести належні записи про звільнення до трудової книжки, що зберігається у працівника. Згідно статті 48 вище зазначеного нормативно-правового акта облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", трудова книжка оформляється роботодавцем в обов'язковому порядку на вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов'язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ, ЩО ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТРУДОВІ КНИЖКИ ЗАПОВНЮЮТЬСЯ ЛИШЕ ЗА ВИМОГОЮ ПРАЦІВНИКА В ДЕНЬ ЙОГО ЗВІЛЬНЕННЯ.
Зауважимо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації, а саме для підтвердження працевлаштування працівників на охоронному підприємстві прописати наступне: «Для підтвердження перебування в штаті суб’єкта охоронної діяльності надати звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб і сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 №4 (у редакції наказу МФУ 15.12.2020 року №773) за останній квартал 2023 року, попередній щодо подачі тендерної пропозиції, з наданням скан-копій квитанцій №2 або інші податкові документи. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду надається оригінал та/або електронна копія повідомлення про прийняття на роботу працівника (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 №413).» та ПРИБРАТИ ВИМОГУ ПРО НАДАННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК ОХОРОННИКІВ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2024 17:16
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації (Щодо трудових книжок), Замовником прийнято рішення про її задоволення та про внесення відповідних змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога про власний транспорт реагування у місті Львів
Номер:
474a6e50079d441a846b0eb3d9e2e8ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-010281-a.b1
Назва:
Вимога про власний транспорт реагування у місті Львів
Вимога:
Добрий день. В Додатку 1 до тендерної документації в п.1.3.1. Вами прописана наступна вимога:
«.3.1. На підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м.Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв»
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про наявність у Учасника власного транспорту реагування у м. Львів (не менше двох одиниць), порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що власну або орендованої групу швидкого реагування у Львові може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у місті Львів. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас як до Учасника, так як при цьому законодавство, що регулює охоронну діяльність не встановлює обмежень для суб'єктів охоронної діяльності за територіальними ознаками.
Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог.
Наше підприємство будучи зареєстрований в іншому регіоні України, має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі нас як Учасника.
Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Львова, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону!
Хочемо зауважити, що до такого рішення прийшла Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні від 14.11.2023 № 18261.pdf.
Отже, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про наявність власного транспорту у м.Львів з тендерної документації!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2024 17:15
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно підпункту 1.3 пункту 1 розділу 1 додатку №1 до тендерної документації, у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом залучення груп швидкого реагування. Згідно підпункту 1.3.1 на підтвердження наявності власного транспорту реагування Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника у м. Львів не менше двох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Разом з тим, підпунктом 1.3.2 встановлено, що у разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, а залучається на договірних засадах з іншим суб’єктом охоронної діяльності, такий Учасник, крім документів вказаних в пункту 1.3.1 цього додатку, повинен надати копію відповідного договору реагування, укладеного з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством, та з яким укладено договір реагування у м. Львів), із наданням підтверджуючих документів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», термін дії якого складає не менше ніж до 31.12.2024 р.
Також, згідно підпункту 6 Додатку 2 (Технічної специфікації) Учасник (Виконавець) зобов’язаний забезпечити: Наявність груп швидкого реагування (власних або на умовах договорів співпраці з іншими суб’єктами охоронної діяльності) для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Час прибуття групи швидкого реагування на об’єкт охорони з моменту повідомлення про вчинення протиправних дій або виникнення надзвичайної ситуації, яка вимагає втручання — до 10 хв. (Учасник надає гарантійний лист про зобов’язання забезпечити прибуття груп реагування протягом зазначеного часу).
Відповідно до визначення, наведеного у статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Отже, законом покладено на суб’єкта охоронної діяльності обов’язок застосовувати транспорт реагування для забезпечення «НЕГАЙНОГО» реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони.
Таким чином, відсутність власного транспорту реагування або відсутність договірних відносин в Учасника з іншим суб’єктом охоронної діяльності, у якого є власний транспорт реагування, що знаходиться у місті Львові, робить неможливим прибуття груп швидкого реагування на об’єкт охорони не лише «негайно», а і впродовж 10 хвилин, як це прописано у Додатку №2 до тендерної документації.
Учаснику повинен розуміти, що Замовник, який до речі, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, що надає медичні послуги, потребує негайного захисту на протиправні дії з боку як порушників громадського порядку, так і у випадку виникнення терористичних загроз.
Враховуючи наведене, повідомляємо про відхилення вашої вимоги як необгрунтованої.
Статус вимоги:
Відхилено