-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони)
розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року № 157 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178» та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель.
мін. крок: 0.5% або 3 355.00 UAH
СКАРГА
- Договір НТК Авіас.pdf 22.03.2024 17:46
- скарга у текстовому форматі.docx 22.03.2024 17:46
- СКАРГА 22.03.24 2.pdf 22.03.2024 17:46
- Зразки талонів АВІАС.pdf 22.03.2024 17:46
- sign.p7s 22.03.2024 17:49
- Рішення від 26.03.2024 № 5420.pdf 26.03.2024 18:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6085.pdf 05.04.2024 15:48
- Рішення від 04.04.2024 № 6085.pdf 09.04.2024 14:42
- Інформація про закупівлю.pdf 28.03.2024 13:57
- Пояснення 28.03.2024.doc 28.03.2024 14:32
Пункт скарги
1) учасник процедури закупівлі:
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;»
Згідно Змін, що вносяться до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постанови КМУ від 09.02.202 року № 131, - з 13.02.2024 року внесені зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закуівлі». Відповідно до внесених змін, абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 викладено в такій редакції:
«“є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);”;»
Враховуючи вищезазначене, необхідно привести тендерну документації у норми, відповідно до законодавства України, чинні на дату Оголошення процедури закупівлі, оскільки зазначені вище умови тендерної документації НЕ УЗГОДЖУЮТЬСЯ з чинними нормами законодавства в цій частині.
-
Назва доказу:
чинна редакція станом на дату оголошення процедури закупівлі Постанова № 1178 від 12.10.2022 року
-
Опис доказу:
Враховуючи вищезазначене, необхідно привести тендерну документації у норми, відповідно до законодавства України, чинні на дату Оголошення процедури закупівлі, оскільки зазначені вище умови тендерної документації НЕ УЗГОДЖУЮТЬСЯ з чинними нормами законодавства в цій частині.
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА 22.03.24 2.pdf
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Недригайлівської селищної ради внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-18-006129-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015 : 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони).
«1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
- мати власні АЗС або орендовані чи партнерські АЗС, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин забезпечуючи фактичну передачу, видачу товару покупцю при пред’явленні останнім картки «талона» на пальне.
- копії договорів з третіми особами (партнерами) підприємства, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
- власні (емітовані) талони (надати зразки);»
Емітентом талонів, які ми пропонуємо Замовнику є мережа АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням скретч-карток, талонів тощо, емітентом яких є не учасник, а мережа АЗС - не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів, емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Потенційний учасник ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» працює з партнерськими АЗС на умовах партнерських договорів та поставляє Замовникам вже придбане у власність паливо на партнерських АЗС. Суб’єкту господарювання ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не обов’язково бути емітентом талонів для того, щоб якісно здійснювати поставку талонів Замовнику для подальшого отоварення паливом на АЗС партнерів ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ».
Відповідна вимога, встановлена Замовником у тендерній документації, дозволить брати участь у закупівлі виключно учасникам – емітентів талонів, що нівелює принципи здійснення публічних закупівель та обмежую конкуренцію.
Вимагаючи від учасників наявність саме емітованих Учасниками талонів – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Оскільки Замовник вимагає від учасників на АЗС, розташованих в радіусі не більше ніж 10 км. від місця розташування Замовника: 42100 Сумська обл.,Роменський р-н., смт. Недригайлів, вул.Незалежності, – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС за адресою:
АЗС ANP, вулиця Комітерна, Недригайлів, Сумська область, 42100-3,2 км до Замовника
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС. На відповідній мережі АЗС введено в обіг здійснення відпуску палива за талонами, емітовані мережею АЗС.
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС. На відповідній мережі АЗС введено в обіг здійснення відпуску палива за талонами, емітовані мережею АЗС. Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Скаржник не є емітентом відповідних талонів.
-
Повʼязаний документ:
Договір НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Недригайлівської селищної ради внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-18-006129-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015 : 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони).
«1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
- мати власні АЗС або орендовані чи партнерські АЗС, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин забезпечуючи фактичну передачу, видачу товару покупцю при пред’явленні останнім картки «талона» на пальне.
- копії договорів з третіми особами (партнерами) підприємства, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
- власні (емітовані) талони (надати зразки);»
Скаржник не має власних/орендованих АЗС та не має партнерських відносин з експлуатантом АЗС (необхідних площ АЗС) розташованих в радіусі не більше ніж 10 км. від місця розташування Замовника: 42100 Сумська обл., Роменський р-н., смт. Недригайлів, вул. Незалежності та планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автотранспорту через мережу АЗС, яка НЕ належить Скаржнику на праві власності або оренди, та на використання якої Скаржник не має права на експлуатацію необхідних площ АЗС. Компанія Скаржника має укладені партнерські договори з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС Авіас.
Експлуатант АЗС – це особа, яка має майнові права на АЗС у вигляді права власності/оренди/користування.
Замовником встановлює такою дискримінаційною умовою тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з власником/орендарем/експлуатантом АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме власниками АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником відповідної АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з власниками АЗС.
Вимога щодо надання учасником партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем/експлуатантом АЗК у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з партнерами-власниками АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з експлуатантом АЗС. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, який НЕ Є ВЛАСНИКОМ МЕРЕЖІ АЗС, а саме з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), емітованих мережею АВІАС, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Партнером Скаржника є не експлуатантом АЗС.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
-
Назва доказу:
МТБ, яку вимагає Замовник всупереч п. 29 Особливостей
-
Опис доказу:
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
-
Повʼязаний документ:
СКАРГА 22.03.24 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, який НЕ Є ВЛАСНИКОМ МЕРЕЖІ АЗС, а саме з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди та укладений не з експлуатантом АЗС
-
Повʼязаний документ:
Договір НТК Авіас.pdf
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Недригайлівської селищної ради внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-18-006129-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015 : 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони).