-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Завершена
252 000.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.03.2024 11:31 - 23.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
1f990901d6b44a328dae1b1666aca904
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-003982-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможцем та намір укласти договір у закупівлі UA-2024-03-18-003982-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf 29.03.2024 13:33
- Nakaz-119-Vydacha-litsenziyi-TOV-NVK-UKREKOPROM.pdf 29.03.2024 13:33
- Reyestr_licenziativ_stanom-na-21.03.2024-pryhovano-adresu.xlsx 29.03.2024 13:33
- Протокол _41.pdf 29.03.2024 13:33
- Скарга текст.docx 29.03.2024 13:33
- Скарга.pdf.p7s 29.03.2024 13:33
- Скарга.pdf 29.03.2024 13:33
- Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами 21.03.2024.doc 29.03.2024 13:33
- ТД.doc 29.03.2024 13:33
- Додаток 5 Форма пропозиції.doc 29.03.2024 13:33
- Додаток 6 Лист згода.doc 29.03.2024 13:33
- Додаток 4 договір.doc 29.03.2024 13:33
- Додаток 2 п.47.doc 29.03.2024 13:33
- Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc 29.03.2024 13:33
- sign.p7s 29.03.2024 13:34
- Рішення від 01.04.2024 № 5753.pdf 01.04.2024 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6318.pdf 10.04.2024 13:00
- Рішення від 09.04.2024 № 6318.pdf 12.04.2024 11:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 14:29
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 11:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано Рішення уповноваженої особи від 27 березня 2024 року про намір укласти договір по предмету закупівлі, ідентифікатор UA-2024-03-18-003982-a, відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2024 року № 6318-р/пк-пз.
Пункт скарги
Номер:
ef8ae7d892444b95ab96903968849dec
Заголовок пункту скарги:
Заперечення
Опис заперечення:
Ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», було виявлено ряд порушень щодо виконання вимог Тендерної документації по процедурі Відкриті торги (з особливостями) (далі – Тендерна документація) та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до вимог Додатку № 3 до Тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати:
1. Копію Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів таких як: R1 та D10, D13, D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка містить операції з відновлення та видалення відходів таких як: (D 9, D10, D 13, D 15, R 7, R 9, R 12, R 13)
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Скаржник, як учасник даної процедури закупівлі, не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до вимог Додатку № 3 до Тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати:
1. Копію Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів таких як: R1 та D10, D13, D15. Відповідно до статті 4 ЗУ «Про управління відходами» операції вибрані з метою та у порядку пріоритетності до ієрархії управління відходами.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, яка містить операції з відновлення та видалення відходів таких як: (D 9, D10, D 13, D 15, R 7, R 9, R 12, R 13)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Однак ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» наданий наказ та додаток до нього про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8,9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням не містить операції з відновлення відходів такої як: R1.
Відповідно до Додатку 2 до Закону України ЗУ «Про управління відходами» ПЕРЕЛІК операцій з відновлення відходів: R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
З огляду на зазначене, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не має права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме їх відновлення та здійснення операції R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Відповідно до Додатку 2 до Закону України ЗУ «Про управління відходами» ПЕРЕЛІК операцій з відновлення відходів: R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
З огляду на зазначене, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не має права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, а саме їх відновлення та здійснення операції R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, інших вимог чинного законодавства.
Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
598ea10f881043e7a770a7f08263f9b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-003982-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник! відповідно до п.7 Додатку 2 до тендерної документації, вами вимагається "Ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії." Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 – код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (відновлення та видалення відходів), а не виробництво теплової енергії, вимагаємо видалити зазначену вимогу, яка не відповідає предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 21.03.2024 08:50
- Додаток №3 нова редакція 21.03.2024 08:50
- Перелік змін 21.03.2024 08:50
Дата подачі:
20.03.2024 17:40
Вирішення:
Доброго дня. До тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено