-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)
Торги не відбулися
897 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 974.52 UAH
мін. крок: 1% або 8 974.52 UAH
Період оскарження:
18.03.2024 08:51 - 23.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
61f1d7ff17be4b9a903be5cf8b186aee
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-000374-a.b2
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. відхилення Ткаченко.pdf 10.05.2024 12:13
- 3_Про_акредитацію_органів_з_о_від_17_05_2001_№_2407_III_Текст_для (2).pdf 10.05.2024 12:13
- 4. 17025-VL_23_04_2024.xlsx 10.05.2024 12:13
- sign.p7s 10.05.2024 12:33
- рішення від 13.05.2024 №8377.pdf 13.05.2024 18:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 №8928.pdf 22.05.2024 12:25
- рішення від 21.05.2024 №8928.pdf 23.05.2024 18:50
- 077-221-1824.pdf 14.05.2024 09:30
- пояснення по суті скарги АМКУ повторна.docx 14.05.2024 09:34
- 077-221-1824.pdf.p7s 14.05.2024 09:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2024 12:51
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2024 18:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.05.2024 18:50
Пункт скарги
Номер:
d84268185939411e8ee277d575f1dc4a
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції (протокол уповноваженої особи № 158/24 від 09.05.2024 року)
Опис заперечення:
18.03.2024 Комунальне підприємство ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями № UA-2024-03-18-000374-aa, на закупівлю Поліетиленових мішків та пакетів для сміття (Пакети для сміття) (далі – Закупівля).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 27.03.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли чотири учасники, а саме:
1) ФОП «Овчаренко Володимир Леонідович»;
2) ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»;
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР»
09.05.2024 згідно протоколу уповноваженої особи № 158/24 від 09.05.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» (далі – Скаржник). Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Відповідно до протоколу ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме:
«… уповноваженою особою направлено запит Постійно діючій Адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2024 М077/221-1469 про надання розʼяснень щодо визначення алгоритму подальших дій уповноваженої особи.
До моменту отримання розʼяснень, рішенням уповноваженої особи від 25.04.2024 (протокол від 25.04.2024 № 125/24) продовжено строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
08.05.2024 отримано відповідь Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 No20-29.3/11- 715.
Як вбачається із вищезазначеної відповіді, Постійно діюча Адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), в мотивувальній частині рішення від 15.04.2024 No6660-p/пк-пз встановила наявні невідповідності в пропозиції Фізичної особи - підприємця Ткаченка Кирила Едуардовича, які підлягають усуненню у відповідності до норм п. 43 Постанови.
Крім того, Колегія наголошує на тому, що не приймала рішення щодо зобовʼязання Замовника відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця Ткаченка Кирила Едуардовича, а за таких умов, Замовник повинен на виконання рішення Колегії усунути порушення відповідно до вимог п.43 Постанови та ч.9 ст. 26 Закону.
Нормами п.43 Постанови передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до норм ч.9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи все вищевикладене, з урахуванням інформації щодо встановлених в мотивувальній частині рішення Колегії від 15.04.2024 М6660-р/пк-пз невідповідностей, та беручи до уваги відповідь Колегії від 07.05.2024 М020-29.3/11-715, уповноважена особа прийняла рішення (протокол від 08.05.2024 No152/24) про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів на закупівлю: «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-000374-a) - Фізичній особі - підприємцю Ткаченко Кирилу Едуардовичу з ціною пропозиції за результатом електронного аукціону 772 770,94 грн з урахуванням податків, зборів, обов’язкових платежів (учасник не є платником ПДВ).
Термін усунення виявлених невідповідностей встановлено до 09.05.2024 09-17год. Учасником не усунуто виявлені невідповідності в передбачений термін, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника не надана копія чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування товару з додатками у разі їх наявності.
Натомість, учасником на повідомлення надано лист пояснення без № та дати про те, що відповідно до вимог закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Національний орган України з питань атестації проводить оцінку відповідності лабораторії, та у разі успішного проходження, видає атестат, а не свідоцтво.
Дане твердження не є коректним зважаючи на те, що тендерна документація на закупівлю містила вимогу саме про надання свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування товару з додатками у разі їх наявності. Дана вимога не була оскаржена учасником, отже мала бути їм виконана.
Відповідно до норм пі. 1 п. 44 Постанови, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 27.03.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли чотири учасники, а саме:
1) ФОП «Овчаренко Володимир Леонідович»;
2) ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»;
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАУС ПЕЙПЕР»
09.05.2024 згідно протоколу уповноваженої особи № 158/24 від 09.05.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» (далі – Скаржник). Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
Відповідно до протоколу ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме:
«… уповноваженою особою направлено запит Постійно діючій Адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2024 М077/221-1469 про надання розʼяснень щодо визначення алгоритму подальших дій уповноваженої особи.
До моменту отримання розʼяснень, рішенням уповноваженої особи від 25.04.2024 (протокол від 25.04.2024 № 125/24) продовжено строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
08.05.2024 отримано відповідь Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 No20-29.3/11- 715.
Як вбачається із вищезазначеної відповіді, Постійно діюча Адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія), в мотивувальній частині рішення від 15.04.2024 No6660-p/пк-пз встановила наявні невідповідності в пропозиції Фізичної особи - підприємця Ткаченка Кирила Едуардовича, які підлягають усуненню у відповідності до норм п. 43 Постанови.
Крім того, Колегія наголошує на тому, що не приймала рішення щодо зобовʼязання Замовника відхилити тендерну пропозицію Фізичної особи - підприємця Ткаченка Кирила Едуардовича, а за таких умов, Замовник повинен на виконання рішення Колегії усунути порушення відповідно до вимог п.43 Постанови та ч.9 ст. 26 Закону.
Нормами п.43 Постанови передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до норм ч.9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи все вищевикладене, з урахуванням інформації щодо встановлених в мотивувальній частині рішення Колегії від 15.04.2024 М6660-р/пк-пз невідповідностей, та беручи до уваги відповідь Колегії від 07.05.2024 М020-29.3/11-715, уповноважена особа прийняла рішення (протокол від 08.05.2024 No152/24) про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів на закупівлю: «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-000374-a) - Фізичній особі - підприємцю Ткаченко Кирилу Едуардовичу з ціною пропозиції за результатом електронного аукціону 772 770,94 грн з урахуванням податків, зборів, обов’язкових платежів (учасник не є платником ПДВ).
Термін усунення виявлених невідповідностей встановлено до 09.05.2024 09-17год. Учасником не усунуто виявлені невідповідності в передбачений термін, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника не надана копія чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування товару з додатками у разі їх наявності.
Натомість, учасником на повідомлення надано лист пояснення без № та дати про те, що відповідно до вимог закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», Національний орган України з питань атестації проводить оцінку відповідності лабораторії, та у разі успішного проходження, видає атестат, а не свідоцтво.
Дане твердження не є коректним зважаючи на те, що тендерна документація на закупівлю містила вимогу саме про надання свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування товару з додатками у разі їх наявності. Дана вимога не була оскаржена учасником, отже мала бути їм виконана.
Відповідно до норм пі. 1 п. 44 Постанови, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
Пунктом 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Водночас пунктом 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Аналогічне положення міститься в частині 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Так, Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
На виконання зазначеної вище норми наказом Мінекономіки від 04.01.2002 № 5 утворено Національний орган з акредитації України.
Статтею 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено, що якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Наказом Мінекономіки від 04.01.2002 № 5 утворено Національний орган з акредитації України.
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано Атестат про акредитацію від 17.01.2023 № 20047, яким Національне агентство з акредитації України засвідчує компетентність Випробувального та науково-дослідного центру харчової та промислової продукції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДПРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ».
Тобто, учасником виконано вимогу тендерної документації замовника в повному обсязі та в межах чинного законодавства: надано у складі тендерної пропозиції документ - Атестат про акредитацію, який підтверджує право та можливість Випробувального та науково-дослідного центру харчової та промислової продукції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДПРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» здійснювати відповідні випробування продукції (пакетів для сміття).
Адже законодавство передбачає у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності видачу саме атестату про акредитацію, а не свідоцтва про акредитацію/та або атестацію.
Окрім цього, на офіційному сайті Національного органу з акредитації України оприлюднено реєстр акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
В зазначеному реєстрі відображено інформацію, зокрема, щодо номеру атестата акредитації, термін дії атестата акредитації та узагальнену сферу акредитації:
Тобто, Національний органу з акредитації України засвідчує компетентність випробувальної лабораторії саме Атестатом про акредитацію з додатком «сфера акредитації».
Враховуючи викладене вище замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Пунктом 6 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Водночас пунктом 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Аналогічне положення міститься в частині 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Так, Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність.
На виконання зазначеної вище норми наказом Мінекономіки від 04.01.2002 № 5 утворено Національний орган з акредитації України.
Статтею 11 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено, що якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
Наказом Мінекономіки від 04.01.2002 № 5 утворено Національний орган з акредитації України.
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано Атестат про акредитацію від 17.01.2023 № 20047, яким Національне агентство з акредитації України засвідчує компетентність Випробувального та науково-дослідного центру харчової та промислової продукції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДПРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ».
Тобто, учасником виконано вимогу тендерної документації замовника в повному обсязі та в межах чинного законодавства: надано у складі тендерної пропозиції документ - Атестат про акредитацію, який підтверджує право та можливість Випробувального та науково-дослідного центру харчової та промислової продукції ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДПРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» здійснювати відповідні випробування продукції (пакетів для сміття).
Адже законодавство передбачає у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності видачу саме атестату про акредитацію, а не свідоцтва про акредитацію/та або атестацію.
Окрім цього, на офіційному сайті Національного органу з акредитації України оприлюднено реєстр акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
В зазначеному реєстрі відображено інформацію, зокрема, щодо номеру атестата акредитації, термін дії атестата акредитації та узагальнену сферу акредитації:
Тобто, Національний органу з акредитації України засвідчує компетентність випробувальної лабораторії саме Атестатом про акредитацію з додатком «сфера акредитації».
Враховуючи викладене вище замовник неправомірно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
×
-
Назва доказу:
4. Реєстр (Перелік) випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT), та на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017)
-
Опис доказу:
4. Реєстр (Перелік) випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT), та на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) – підтверджує, що не існує свідоцтва про акредитацію лабораторії.
-
Повʼязаний документ:
4. 17025-VL_23_04_2024.xlsx
-
-
Назва доказу:
2. Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
-
Опис доказу:
2. Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» містить підтвердження видачі саме атестату про акредитацію, а не свідоцтва про акредитацію/та або атестацію
-
Повʼязаний документ:
3_Про_акредитацію_органів_з_о_від_17_05_2001_№_2407_III_Текст_для (2).pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокол уповноваженої особи № 158/24 від 09.05.2024 року
-
Опис доказу:
1. Протокол уповноваженої особи № 158/24 від 09.05.2024 року містить інформацію про опис та підставу відхилення тендерної пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
2. відхилення Ткаченко.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії. Керуючись пунктами 56, 59 Особливостей та статтями 5, 18 Закону, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, викладене у протоколі уповноваженої особи № 158/24 від 09.05.2024 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
70046cc359514a62b580bb7efa69207f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-18-000374-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.asice.zip 04.04.2024 12:06
- sign.p7s 04.04.2024 12:07
- Рішення від 08.04.2024 №6190.pdf 08.04.2024 17:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 №6660.pdf 16.04.2024 13:18
- Рішення від 15.04.2024 №6660.pdf 18.04.2024 12:07
- 077-221-1328.pdf 09.04.2024 14:02
- пояснення по суті скарги АМКУ.docx 09.04.2024 14:02
- 077-221-1328.pdf.p7s 09.04.2024 14:02
- протокол скасування акцепт Ткаченко.pdf 18.04.2024 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2024 13:00
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2024 12:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2024 №6660-р/пк-пз уповноваженою особою прийнято рішення про скасування рішення про визначення фізичної особи - підприємця Ткаченка Кирила Едуардовича переможцем за процедурою закупівлі: «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття)», код ДК 021:2015: 19640000-4 (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-18-000374-a) (протокол від 18.04.2024 №105/24 додається). Враховуючи технічних регламент роботи електронних майданчиків, зазначене рішення реалізовано шляхом виконання функції «повернути на кваліфікацію».
Пункт скарги
Номер:
dfd0926f8dd145ce971698dfee027884
Заголовок пункту скарги:
Протокол №80/24 від 01.04.2024 (Неправомірне визначення переможцем ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ")
Опис заперечення:
Протокол №80/24 від 01.04.2024 (Неправомірне визначення переможцем ФОП "ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ")
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Опис суті пункту скарги:
Товариством з обмеженою відповідальністю «ХАУС ПЕЙПЕР» вважає рішення про визнання переможцем ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ», необґрунтованим, дискримінаційним по відношенню до інших учасників та таким, що грубо порушує його права та законні інтереси в частині необ’єктивного та неправомірного визнання учасника ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»– переможцем.
Зробивши повний аналіз всіх поданих документів учасником ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»,ми дійшли до наступних висновків про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначеним учасником.
1. Пунктом 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар та/або матеріал з якого виготовляється пакети.
2. Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
3. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника, яким виробник або офіційний представник підтверджує можливість поставки Учаснику предмету закупівлі (товару) цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені в документації. Гарантійний лист повинен містити посилання на ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro. У разі надання листа від офіційного представника, додатково надати у складі пропозиції підтвердження від виробника щодо офіційного представництва.
Тендерна пропозиція учасника, яка не містить документа(-ів), що передбачений(-і) цим пунктом, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей.
На виконання вищезазначеної вимоги ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол випробувань №18575 ПР у файлі з ім’ям «9. Протокол.pdf», атестат про акредитацію №20047 від 17 січня 2023 року у файлі з ім’ям «10.1. Атестат лабораторія.pdf», аркуш 1 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін у файлі з ім’ям «10.2.1 Сфера.pdf», аркуш 221 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін у файлі з ім’ям «10.2.2 Сфера.pdf».
У наданих документах ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»не відображений атестат про акредитацію «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» в повному обсязі. В атестаті про акредитацію №20047 від 17 січня 2023 року зазначається, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 252 аркушів:
Натомість ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» надано лише 2 (два) аркуші із додатку атестата (аркуш 1 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін та аркуш 221 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін.
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником була надана неправомірна можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом до завантаженняФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»всіх аркушів, як додатку до атестату про акредитацію №20047 від 17 січня 2023 року, оскільки дані документи відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Також, необхідно наголосити на тому, що ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол випробувань №18575 ПР у файлі з ім’ям «9.Протокол.pdf», у якому відображений показник вантажопідйомність пакета (навантаження пакета).
Згідно із наведеною сферою акредитації Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації не є уповноваженим на проведення відповідного дослідження. До переліку випробувань та (або) характеристик (параметрів), що визначаються атестатом про акредитацію (які стосуються мішків та пакетів з полімерних та композитних матеріалів) входять:
Контроль зовнішнього виду пакетів;
Вимірювання внутрішніх розмірів пакетів;
Вимірювання товщини плівки в пакеті;
Визначення міцності швів в пакеті;
Визначення герметичності зварних швів в пакеті.
Тобто, «ФОП ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» не виконав вимогу, що встановлена п.п.2 п.6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, та відповідно до цього просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені статтею п’ятою Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма пункту четвертого частини десятої статті одинадцятої Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Зробивши повний аналіз всіх поданих документів учасником ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»,ми дійшли до наступних висновків про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначеним учасником.
1. Пунктом 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар та/або матеріал з якого виготовляється пакети.
2. Протокол лабораторних досліджень (або протокол випробувань лабораторії) на запропонований товар на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик. В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію чинного свідоцтва про акредитацію/та або атестацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
3. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника, яким виробник або офіційний представник підтверджує можливість поставки Учаснику предмету закупівлі (товару) цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені в документації. Гарантійний лист повинен містити посилання на ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro. У разі надання листа від офіційного представника, додатково надати у складі пропозиції підтвердження від виробника щодо офіційного представництва.
Тендерна пропозиція учасника, яка не містить документа(-ів), що передбачений(-і) цим пунктом, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей.
На виконання вищезазначеної вимоги ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол випробувань №18575 ПР у файлі з ім’ям «9. Протокол.pdf», атестат про акредитацію №20047 від 17 січня 2023 року у файлі з ім’ям «10.1. Атестат лабораторія.pdf», аркуш 1 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін у файлі з ім’ям «10.2.1 Сфера.pdf», аркуш 221 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін у файлі з ім’ям «10.2.2 Сфера.pdf».
У наданих документах ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»не відображений атестат про акредитацію «Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» в повному обсязі. В атестаті про акредитацію №20047 від 17 січня 2023 року зазначається, що додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 252 аркушів:
Натомість ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» надано лише 2 (два) аркуші із додатку атестата (аркуш 1 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін та аркуш 221 Додатку від 17 січня 2023 р. до атестата про акредитацію №20047 на заміну виданого від 17 червня 2019 р. у зв’язку з внесенням змін.
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником була надана неправомірна можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом до завантаженняФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ»всіх аркушів, як додатку до атестату про акредитацію №20047 від 17 січня 2023 року, оскільки дані документи відносяться до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Також, необхідно наголосити на тому, що ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол випробувань №18575 ПР у файлі з ім’ям «9.Протокол.pdf», у якому відображений показник вантажопідйомність пакета (навантаження пакета).
Згідно із наведеною сферою акредитації Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації не є уповноваженим на проведення відповідного дослідження. До переліку випробувань та (або) характеристик (параметрів), що визначаються атестатом про акредитацію (які стосуються мішків та пакетів з полімерних та композитних матеріалів) входять:
Контроль зовнішнього виду пакетів;
Вимірювання внутрішніх розмірів пакетів;
Вимірювання товщини плівки в пакеті;
Визначення міцності швів в пакеті;
Визначення герметичності зварних швів в пакеті.
Тобто, «ФОП ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» не виконав вимогу, що встановлена п.п.2 п.6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, та відповідно до цього просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені статтею п’ятою Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма пункту четвертого частини десятої статті одинадцятої Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП «ТКАЧЕНКО КИРИЛО ЕДУАРДОВИЧ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з підстав що наведені у Скарзі.