• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи вентиляції спортивного залу Броварського ліцею №4 ім. С. І. Олійника за адресою: вул. Москаленка Сергія, 3-А в м. Бровари Броварського району Київської області

ДК 021:2015 - 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи(45331200-8 - Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)

Завершена

2 457 483.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 287.42 UAH
Період оскарження: 15.03.2024 17:33 - 20.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо неправомірної дискримінаційної вимоги

Номер: 8158b02b9d9a4dc09d2b8956f3d7c2df
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-011497-a.c1
Назва: Щодо неправомірної дискримінаційної вимоги
Вимога:
Замовнику ваша документація повинна бути змінена в обовʼязковому порядку чи скасовано закупівлю в цілому ! Документація Замовника, розміщена уповноваженою особою МЕГЕРЯ Марина у відповідності до оголошеної закупівлі 15.03.2024 р. Містить вимоги які є протизаконні, та дискримінаційними в розумінні ст.22 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. п.31 та п.47 Особливостей. В тому числі порушують вимоги ст.28 Закону щодо взаємодії Учасника та Замовника до моменту початку аукціону, що суперечить Закону. Замовник визначив обовʼязкову наявність акту огляду об’єкту, який підтверджує факт огляду об’єкту Учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ та підписів уповноважених представників Замовника та Учасника. За наявності такої вимоги Учасники не вбережені від вибіркового (можливо, і корупційного) рішення Замовника: кого впускати на об’єкт, а кого ні; кому підписувати акт, а кому ні. Для не зловживання владою, яка вам дана при написані тендерної документації наполягаємо щоб уповноважена особа Замовника звернула увагу на рішення постійнодіючої комісії при АМКУ від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, щодо аналогічної вимоги та внести зміни в ТД, для уникнення адміністративної відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши Вашу вимогу, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Вимога щодо скасування закупівлі взагалі є недоречною, тому що відсутні причини для скасування процедури відкритих торгів, які передбачені пунктом 50 Особливостей. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час установ. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт на об’єктах і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. Окрім того, наголошуємо на тому, що учасник декларативно бездоказово посилається на корупційні ризики закупівлі, не надаючи жодних доказових чинників, невірно і суб’єктивно трактуючи поняття «дискримінаційних умов» для учасників. В зв’язку з чим, твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними! Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.03.2024 08:01