• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва за адресою: 02064, місто Київ, вулиця Олександри Екстер, 6

Торги відмінено

3 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2024 16:52 - 24.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 9c29678bc768415caa4448ba59125425
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-011233-a.c5
Назва: Скарга на рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.04.2024 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.04.2024 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: З рішенням АКУК № 6890-р/пк-пз від 17.04.20024 ознайомлені, погоджуємося.
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ", Андрій Козярівський +380504694609 bkmegastyle@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 47d7d22ceab641539c41f62eeb8938d7
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Опис заперечення: Відповідно до оголошення № UA-2024-03-15-011233-a, школою І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва за адресою: 02064, місто Київ, вулиця Олександри Екстер, 6 відповідно до коду національного класифікатора ДК 015:2021 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (надалі – Процедура закупівлі).
В результаті завершення аукціону, що відбувся 27.03.2024, участь у Процедурі закупівлі взяли наступні учасники:

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМОНТАЖЛЮКС» 2 677 312,80
UAH з ПДВ 2 661 750,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» 2 907 597,02
UAH з ПДВ 2 677 312,00
UAH з ПДВ


03.04.2024 уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМОНТАЖЛЮКС» (надалі – Переможець), а також рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю із вказаним учасником.
Вважаємо, що Переможця було неправомірно визначено переможцем Процедури закупівлі чим порушено охоронювані законом інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надалі – Скаржник). Скаржник переконаний, що вказане рішення уповноваженої особи Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, що, в свою чергу, зумовило порушення права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавило його можливості укласти договір про закупівлю за результатами проведення Процедури закупівлі.
Скаржник, детально вивчивши тендерну пропозицію Переможця, не погоджується із вказаним рішенням Замовника з огляду на наступне.

1. У відповідності до положень пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації по Процедурі закупівлі (надалі – ТД), учасник гарантує дотримуватися в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ.
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків, про що надається гарантійний лист у складі тендерних пропозицій;
- Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 N 361-IX;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».

Не зважаючи на зміст вказаної вимоги ТД, Переможцем в складі його тендерної пропозиції не було надано жодного документа та/або відомостей, які містили гарантію Переможця щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ.
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків, про що надається гарантійний лист у складі тендерних пропозицій;
- Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 N 361-IX;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас, нормами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості), встановлено, що у випадку якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовником, у встановлені законодавством в сфері закупівель терміни, не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначеної вище невідповідності, чим порушено норми пункту 43 Особливостей.
Зазначене вказує на те, що Замовник не в повній мірі дослідив документи тендерної пропозиції Переможця, що в свою чергу свідчить про необ’єктивність прийнятого Замовником рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Переможця, а також про те, що прийняте рішення про намір укласти з Переможцем договір про закупівлю суперечить законодавству в сфері закупівель.

2. Згідно з вимогами додатку №1 до ТД, передбачено, що учасник додатково в складі тендерної пропозиції повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) про те, що у разі перемоги в відкритих торгах, як учасник-переможець, надасть/завантажить замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені Особливостями та додатком 1 до Тендерної документації в строки, передбачені Особливостями та Тендерною документацією.
Разом з тим, тендерна пропозиція Переможця не містить вказаного гарантійного листа.
Як і у випадку із згаданим раніше недоліком, що міститься в складі тендерної пропозиції Переможця, дану помилку можна було виправити у порядку, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Проте, зазначена обставина стала причиною допущення Замовником чергового порушення вимог чинного законодавства України під час розгляду тендерної пропозиції Переможця.

3. У відповідності до пункту 2.2. таблиці 2 додатку №1 до ТД встановлено наступну вимогу:

«2.2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») (зі змінами) за виконання робіт:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- застосування мастик на бітумній основі;
- газонебезпечні роботи;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.».

В порушення вказаної вимоги ТД, Переможець в складі тендерної пропозиції не надав ні дозволу Держпраці, ні відповідної декларації про відповідність матеріально-технічної бази щодо виконання наступних робіт:
- газонебезпечні роботи;
- промисловий альпінізм.
Скаржник наголошує на тому, що положеннями пункту 43 Особливостей передбачено, наступне:

«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».

Отже, описаний в даному пункті скарги Скаржника недолік, що містився в складі тендерної пропозиції Переможця, не може бути виправлений у відповідності до положень чинного законодавства України, оскільки зазначені вище документи та відомості у відповідності до вимог ТД надавався саме для підтвердження Переможцем відповідності робіт, які він пропонує технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі по Процедурі закупівлі.
Проте, Замовник, найвірогідніше умисно, надав Переможцю можливість виправити даний недолік, що є прямим порушенням пункту 43 Особливостей та свідчить про незаконність та необʼєктивність рішень, прийнятих уповноваженою особою Замовника під час проведення Процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції Переможця.

4. Згідно з пунктом 1.10. таблиці 2 додатку №1 до ТД передбачено необхідність надання в складі тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі копій діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2015, 14001:2015 та 45001:2019 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.
При цьому, сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, що міститься в складі тендерної пропозиції Переможця, наданий без звіту за результатами останнього аудиту, а з огляду на дату видачі вказаного сертифікату, останнім щодо нього аудитом, був аудит діяльності Переможця, на підставі якого йому було надано вказаний сертифікат.

Вказаний недолік, що був допущений Переможцем у власній тендерній пропозиції мав зумовити відхилення тендерної пропозиції Переможця у відповідності до Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі».

Водночас у відповідності до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення № UA-2024-03-15-011233-a, школою І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва за адресою: 02064, місто Київ, вулиця Олександри Екстер, 6 відповідно до коду національного класифікатора ДК 015:2021 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (надалі – Процедура закупівлі).
В результаті завершення аукціону, що відбувся 27.03.2024, участь у Процедурі закупівлі взяли наступні учасники:

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМОНТАЖЛЮКС» 2 677 312,80
UAH з ПДВ 2 661 750,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» 2 907 597,02
UAH з ПДВ 2 677 312,00
UAH з ПДВ


03.04.2024 уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМОНТАЖЛЮКС» (надалі – Переможець), а також рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю із вказаним учасником.
Вважаємо, що Переможця було неправомірно визначено переможцем Процедури закупівлі чим порушено охоронювані законом інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надалі – Скаржник). Скаржник переконаний, що вказане рішення уповноваженої особи Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, що, в свою чергу, зумовило порушення права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавило його можливості укласти договір про закупівлю за результатами проведення Процедури закупівлі.
Скаржник, детально вивчивши тендерну пропозицію Переможця, не погоджується із вказаним рішенням Замовника з огляду на наступне.

1. У відповідності до положень пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації по Процедурі закупівлі (надалі – ТД), учасник гарантує дотримуватися в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ.
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків, про що надається гарантійний лист у складі тендерних пропозицій;
- Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 N 361-IX;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію».

Не зважаючи на зміст вказаної вимоги ТД, Переможцем в складі його тендерної пропозиції не було надано жодного документа та/або відомостей, які містили гарантію Переможця щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ.
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків, про що надається гарантійний лист у складі тендерних пропозицій;
- Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 N 361-IX;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас, нормами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості), встановлено, що у випадку якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовником, у встановлені законодавством в сфері закупівель терміни, не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначеної вище невідповідності, чим порушено норми пункту 43 Особливостей.
Зазначене вказує на те, що Замовник не в повній мірі дослідив документи тендерної пропозиції Переможця, що в свою чергу свідчить про необ’єктивність прийнятого Замовником рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Переможця, а також про те, що прийняте рішення про намір укласти з Переможцем договір про закупівлю суперечить законодавству в сфері закупівель.

2. Згідно з вимогами додатку №1 до ТД, передбачено, що учасник додатково в складі тендерної пропозиції повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) про те, що у разі перемоги в відкритих торгах, як учасник-переможець, надасть/завантажить замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені Особливостями та додатком 1 до Тендерної документації в строки, передбачені Особливостями та Тендерною документацією.
Разом з тим, тендерна пропозиція Переможця не містить вказаного гарантійного листа.
Як і у випадку із згаданим раніше недоліком, що міститься в складі тендерної пропозиції Переможця, дану помилку можна було виправити у порядку, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Проте, зазначена обставина стала причиною допущення Замовником чергового порушення вимог чинного законодавства України під час розгляду тендерної пропозиції Переможця.

3. У відповідності до пункту 2.2. таблиці 2 додатку №1 до ТД встановлено наступну вимогу:

«2.2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації Учасник надає чинний Дозвіл Держпраці та/або Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») (зі змінами) за виконання робіт:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я;
- застосування мастик на бітумній основі;
- газонебезпечні роботи;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.».

В порушення вказаної вимоги ТД, Переможець в складі тендерної пропозиції не надав ні дозволу Держпраці, ні відповідної декларації про відповідність матеріально-технічної бази щодо виконання наступних робіт:
- газонебезпечні роботи;
- промисловий альпінізм.
Скаржник наголошує на тому, що положеннями пункту 43 Особливостей передбачено, наступне:

«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».

Отже, описаний в даному пункті скарги Скаржника недолік, що містився в складі тендерної пропозиції Переможця, не може бути виправлений у відповідності до положень чинного законодавства України, оскільки зазначені вище документи та відомості у відповідності до вимог ТД надавався саме для підтвердження Переможцем відповідності робіт, які він пропонує технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі по Процедурі закупівлі.
Проте, Замовник, найвірогідніше умисно, надав Переможцю можливість виправити даний недолік, що є прямим порушенням пункту 43 Особливостей та свідчить про незаконність та необʼєктивність рішень, прийнятих уповноваженою особою Замовника під час проведення Процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції Переможця.

4. Згідно з пунктом 1.10. таблиці 2 додатку №1 до ТД передбачено необхідність надання в складі тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі копій діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2015, 14001:2015 та 45001:2019 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.
При цьому, сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, що міститься в складі тендерної пропозиції Переможця, наданий без звіту за результатами останнього аудиту, а з огляду на дату видачі вказаного сертифікату, останнім щодо нього аудитом, був аудит діяльності Переможця, на підставі якого йому було надано вказаний сертифікат.

Вказаний недолік, що був допущений Переможцем у власній тендерній пропозиції мав зумовити відхилення тендерної пропозиції Переможця у відповідності до Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі».

Водночас у відповідності до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Залишено без розгляду

Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення

Номер: 04287817e8434313afd0017e83e95e4b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-011233-a.c4
Назва: Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
Вимога:
Просимо виключити вимогу стосовно надання Учасникому складі тендерної пропозиції повинен надати ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання, вогнезахисне заповнення). Як таку, що обмежує конкуренцію та не відноситься до робіт зазначених в технічному завданні!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, пропонуємо звернути увагу, що тендерною документацією вимагається надання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання, вогнезахисне заповнення) за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії. Вимога учасника відхиляється.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2024 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Декларація

Номер: 96905965b7bc4715adfe3e6270476321
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-011233-a.a3
Назва: Декларація
Вимога:
Просимо прибрати вимогу стосовно наявності чинного Дозволу Держпраці та/або Декларації про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») (зі змінами) за виконання робіт: - газонебезпечні роботи; Якщо звернутися за роз’ясненням, що саме відноситься до даних робіт, то це роботи, пов’язані з оглядом, чисткою, ремонтом технологічного обладнання, у тому числі роботи всередині ємностей (резервуари, цистерни, тунелі, колодязі, приямки тощо), при виконанні яких мається або не виключена можливість виділення у робочу зону, відповідно до ГОСТ 12.1.005-76, вибухо- та пожежонебезпечних або шкідливих парів, газів та других речовин, а також роботи при недостатньому вмісту кисню (об’ємна частка нижче 20%). https://kiev.dsp.gov.ua/roz-yasnennya/ - роз’яснення по газонебезпечним роботам Даний вид робіт відсутній у технічному завданні даної закупівлі. Просимо прибрати дану вимогу як таку, що обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, технічним завданням передбачено виконання робіт з улаштування покрівель рулонних і примикань з матеріалів, що наплавляються, із застосуванням газопламеневих пальників. Тобто, ці роботи пов’язані із зберіганням, а також використанням газу пропану в газових балонах. Як наслідок, при виконанні робіт не виключена можливість виділення у робочу зону газів. До того ж відповідно до п. 6.2.19. проекту договору «підрядник повинен забезпечити виконання вимог охорони праці за кожним видом робіт, виконувати правила техніки безпеки і протипожежної безпеки на місці виконання робіт, проводити контроль за дотриманням працівниками безпечних умов праці, своєчасно забезпечувати своїх працівників засобами індивідуального та колективного захисту». Усі виконавці робіт мають знати, як проводити газонебезпечні роботи та експлуатувати відповідне обладнання (газові балони). Саме з цією метою замовник вимагає додатково від безпосередніх виконавців робіт мати допуск до експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18), допуск до безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85), а також навчання з питань пожежно-технічного мінімуму. Вимога учасника відхиляється .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2024 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Спорядження для висотних робіт

Номер: 4c02d76918e543abac00207ffeca1ee4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-011233-a.b2
Назва: Спорядження для висотних робіт
Вимога:
Замовник вимагає в підпункті 1.1. пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначити інформацію про наявність спорядження для висотних робіт. Разом з тим згідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці при роботі на висоті», затверджених наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62, роботи на висоті — це роботи, при виконанні яких працівник перебуває на відстані менше 2 м від межі неогороджених зовнішніх або не перекритих внутрішніх перепадів по вертикалі 1,3 м і більше від робочої поверхні (ґрунту, перекриття, робочого настилу), а також роботи на похилій робочій поверхні незалежно від відстані від межі перепадів по вертикалі та наявності огородження. Основним засобом захисту, що запобігає падінню з висоти, є захисне огородження перепадів по вертикалі або перекриття робочим настилом внутрішніх прорізів робочої поверхні, а допоміжним — безлямковий запобіжний пояс, який за функціональним призначенням використовують лише для підтримування працівника. Але технічне завдання закупівлі не передбачає роботи, при виконанні яких працівник перебуває на відстані менше 2 м від межі неогороджених зовнішніх або не перекритих внутрішніх перепадів по вертикалі 1,3 м і більше від робочої поверхні (ґрунту, перекриття, робочого настилу), а також роботи на похилій робочій поверхні незалежно від відстані від межі перепадів по вертикалі та наявності огородження. Технічне завдання передбачає ремонт м’якої горизонтальної покрівлі, яка огороджена парапетами. Просимо прибрати вимогу про наявність спорядження для висотних робіт та надання протоколу періодичних випробувань спорядження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, якщо ви ще не скористались можливістю ознайомитись з місцем виконання робіт, то запрошуємо вашого представника відвідати об’єкт капітального ремонту. Звертаємо вашу увагу на те, що висота будівлі складає близько 10 м, на краю даху будівлі відсутнє огородження, є тільки парапет висотою близько 0,5 м. Накриття парапету відповідно до технічного завдання підлягає заміні, тобто працівник буде перебувати на відстані менше 2 м від межі неогороджених зовнішніх або не перекритих внутрішніх перепадів по вертикалі 1,3 м і більше від робочої поверхні. До того ж відповідно до п. 6.2.19. проекту договору «підрядник повинен забезпечити виконання вимог охорони праці за кожним видом робіт, виконувати правила техніки безпеки і протипожежної безпеки на місці виконання робіт, проводити контроль за дотриманням працівниками безпечних умов праці, своєчасно забезпечувати своїх працівників засобами індивідуального та колективного захисту». Саме тому безпосередні виконавці робіт мають використовувати засоби індивідуального захисту з метою запобігання падіння з висоти. Для цього замовник вимагає підтвердити наявність у учасника спорядження для роботи на висоті. Вимога учасника відхиляється.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2024 00:01
Вимога
Вирішена

Аналогічні договори

Номер: fe08915c43254352acca2ebe490ce917
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-011233-a.c1
Назва: Аналогічні договори
Вимога:
Шановний Замовнику, в п.3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації зазначена наступна вимога: На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - копія, завірена належним чином повністю виконаного аналогічного договору. Просимо замінити дану вимогу на можливість надання сканованого оригіналу повністю виконаного аналогічного договору, оскільки це сприятиме запобіганню зайвого використання паперу та в цілому буде заходом із збереження довкілля.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вашу вимогу задоволено
Статус вимоги: Задоволено