• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів )

Торги відмінено

144 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2024 15:53 - 20.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: e3849b59b6db44e8807bf4880a462adc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-010426-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122 ( номер закупівлі UA-2024-03-15-010426-a) код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122 було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 29c79a2283b64aa3a6efd9fad3de3d08 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-010426-a) код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Закупівлю було оголошено: 15.03.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 29.03.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 7 було відхилено найбільш економічно-вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до протоколу, підставою для відхилення пропозиції скаржника, Замовником було зазначено невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Натомість, згідно ч. 5.1 Розділу V Тендерної документації, «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Проте, Замовником не було розміщено відповідного повідомлення та не було надано можливості скаржнику усунути правопорушення, що є порушенням процедури закупівлі та умов оцінки тендерної пропозиції. Неправомірно відхиливши пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», Замовник згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 02.04.2024 р. визначив переможцем учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним вимогам тендерної документації. 1) Відповідно до п.9 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).». Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», та визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-15-010426-a ID у PROZORRO 29c79a2283b64aa3a6efd9fad3de3d08 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-010426-a) код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2024 17:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2024 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій за результатами аукціону по закупівлею UA-2024-03-15-010426-a найбільш економічно вигідну пропозицію було подано ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціновою пропозицією 125 946,00 UAH з ПДВ. Відповідно до Протоколу №7 від29.03.2024, дану пропозицію було відхилено із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абз.6 викладеного на сторінці 6 РІШЕННЯ комісії Антимонопольного комітету України від 15.04.2024 №6648-р/пк-пз, Замовник правомірно відхилив пропозиції Скаржника - ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". Протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.04.2024 Протокол №8 (далі – Рішення), було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" на відповідність вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна", на підставі статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей прийнято рішення щодо визнання Учасника переможцем Закупівлі ДК021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з ціновою пропозицією 134 460,00 грн. з ПДВ. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2024 №6648-р/пк-пз, зобов’язано ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ А3122 скасувати рішення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" переможцем процедури закупівлі – “Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-03-15-010426-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. На виконання РІШЕННЯ комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2024 №6648-р/пк-пз, скасувати рішення оформлене Протоколом від 02.04.2024 № 8 щодо визначення Учасника ТОВ "Еко Захист-Україна" переможцем щодо Закупівлі зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2024-03-15-010426-a.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: 27a3c9def2bb422398718b5bd79bfee2
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: СКАРГА
на рішення замовника
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122
( номер закупівлі UA-2024-03-15-010426-a)
код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122 було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 29c79a2283b64aa3a6efd9fad3de3d08 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-010426-a) код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 15.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
29.03.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 7 було відхилено найбільш економічно-вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до протоколу, підставою для відхилення пропозиції скаржника, Замовником було зазначено невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Натомість, згідно ч. 5.1 Розділу V Тендерної документації, «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Проте, Замовником не було розміщено відповідного повідомлення та не було надано можливості скаржнику усунути правопорушення, що є порушенням процедури закупівлі та умов оцінки тендерної пропозиції.

Неправомірно відхиливши пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», Замовник згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 02.04.2024 р. визначив переможцем учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним вимогам тендерної документації.
1) Відповідно до п.9 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).».
Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», та визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,


ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-15-010426-a ID у PROZORRO 29c79a2283b64aa3a6efd9fad3de3d08 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-010426-a) код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»;
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення замовника
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122
( номер закупівлі UA-2024-03-15-010426-a)
код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122 було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 29c79a2283b64aa3a6efd9fad3de3d08 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-010426-a) код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами».
Закупівлю було оголошено: 15.03.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
29.03.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 7 було відхилено найбільш економічно-вигідну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до протоколу, підставою для відхилення пропозиції скаржника, Замовником було зазначено невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Натомість, згідно ч. 5.1 Розділу V Тендерної документації, «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Проте, Замовником не було розміщено відповідного повідомлення та не було надано можливості скаржнику усунути правопорушення, що є порушенням процедури закупівлі та умов оцінки тендерної пропозиції.

Неправомірно відхиливши пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», Замовник згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 02.04.2024 р. визначив переможцем учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним вимогам тендерної документації.
1) Відповідно до п.9 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: «Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин).».
Натомість, у наданому учасником ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", дозволі № 627.19.18. відсутні такі роботи як «використання» та «знешкодження», що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме п. 9 Додатку 1.

З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" не відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122 у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», та визнання переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,


ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-15-010426-a ID у PROZORRO 29c79a2283b64aa3a6efd9fad3de3d08 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-010426-a) код ДК 021:2015: 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами». Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 3122.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»;
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 7f52f7e2bf8c40db89ca647f9729e689
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-010426-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі передбачається перевезення та видалення 18 01 03 відходів. Разом з тим, в тендерній документації Вами вимагається надання:  Чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів  Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки пов’язане з переробкою, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин (устаткування, пов’язане з використанням, переробкою, розподілом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухонебезпечних і безпечних речовин)  Чинний дозвіл ДЕРЖПРАЦІ на виконання робіт підвищеної небезпеки (використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин)  спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не менше трьох осіб.  спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти та обслуговування агрегатів і котлів, працюючих на газі і рідкому паливі.  посвідчення, сертифікати або свідоцтва (скан-копія) про навчання та перевірку знань працівників щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ) не менше двох  Копії чинних сертифікатів:На систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно збирання, зберігання, утилізації, оброблення, знешкодження небезпечних відходів ДСТУ ISO 45001:2019 з відповідним щорічним підтвердженням. Ці документи не мають відношення до суті послуг які передбачені предметом закупівлі. Вимагання «не менше двох» «не менше трьох» працівників не мають ніякого обґрунтування. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначені вимоги є дискримінаційними, звужують коло потенційних учасників та дискримінують нас як потенційного учасника. Такі дії призводять до неефективного використання бюджетних коштів. Просимо прибрати зазначені вимоги з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно листа Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302- 06/19552-07 "Щодо застосування законодавства у сфері закупівель", зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тендерну документацію розроблено з метою саме ефективного використання бюджетних коштів та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, усі технічні вимоги предмета закупівлі прописано у відповідності до ЗУ «Про управління відходами» та ніяким чином не призводить до дискримінації участиків. Предметом закупівлі є послуги з управління небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 код 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" Відповідно до умов тендерної документації, нами вимагається надання дозвільних документів, які гарантуватимуть належне виконання умов договору відповідно до закупівлі ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Статус вимоги: Відхилено