• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливно-мастильні матеріали (бензин, дизпаливо)

Завершена

1 596 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 961.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2024 15:47 - 14.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність вимогам тендерної документації

Номер: c3d702bbbb8d44f9a25e2caf75ff24fd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-010237-a.b2
Назва: Невідповідність вимогам тендерної документації
Вимога:
Пунктом 9 Додатку №1 до тендерної документації передбачено «Якщо учасник пропонує партнерські АЗС, то він має надати лист, в якому зазначити наступну інформацію: назву партнера, якому належать на праві власності або праві оренди АЗС, які пропонуються Учасником.». В тендерній пропозиції Учасника відсутній лист, в якому зазначити наступну інформацію: назву партнера, якому належать на праві власності або праві оренди АЗС, які пропонуються Учасником, що є невідповідністю технічним вимогам тендерної документації, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі пп.2 п.4. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції та п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на вашу вимогу, звертаємо увагу, що згідно вимоги п.9. Додатку №1 до Тендерної документації ТОВ "Волинь НП" зазначено інформацію у файлі 9."Довідка з переліком АЗС" вих. № Т 1604248 від 16.04.2024 року.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дії та рішення Замовника, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації

Номер: b083ec19cd7e49baaca362286368925a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-15-010237-a.a1
Назва: СКАРГА на дії та рішення Замовника, а саме встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2024 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.04.2024 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5978-р/пк-пз від 03.04.2024 внесено зміни до Тендерної документації відповідно до Протоколу № 128 від 12.04.2024
Автор: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Анастасія Гаргола +380673633980 olasbiz.aga@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 9ecb66f544474bd8ad677500975036c8
Заголовок пункту скарги: Вказані у пунктах 6-7 додатку №1 до тендерної документації умови тендерної документації звужують коло учасників та призводять до дискримінації.
Опис заперечення: Вимоги що оскаржуються. , а саме: п.6. додатку №1 до тендерної документації: "В зв’язку із тим, що Замовник являється закладом охорони здоров'я, що надає медичну допомогу населенню м.Рівного та Рівненської області, а також здійснює транспортування (за потребою) по всій території України, та враховуючи військову агресією російської федерації проти України та дією воєнного стану на території України безперебійність забезпечення пальним автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги є вкрай важливою, Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає Довідку згідно з Таблицею (наведеною нижче), у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше двох АЗС, розташованої в межах м.Рівного, та не менше однієї АЗС у кожній області по всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим".
п.7. додатку №1 до тендерної документації: "Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що він є власником або орендарем АЗС, або здійснює свою діяльність на умовах партнерських договорів - не менше 2 АЗС в межах міста Рівне та не менше однієї АЗС у кожній області по всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим, і що Замовник зможе використати придбані в Учасника талони/скретч-карти протягом календарного 2024 року і до закінчення їх терміну дії у 2025 році".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вказані вимоги є дискримінаційною по відношенню до Скаржника оскільки взяти участь у цій Закупівлі зможуть учасники які мають орендовані/партнерські АЗС у кожній області по всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим, а Скаржник пропонує орендовані АЗС у м.Рівне (не менше 2-х) та Рівненській області: а саме: АЗС «ОЛАС» за адресами: м.Рівне, вул.Млинівська, 18; м.Рівне, вул. Кн.Володимира,109; Рівненська обл., Рівненський р-н, Шпанівська сільська рада (за межами населених пунктів), масив Свободи, 1; смт. Зарічне, вул. Аерофлотська,5а; смт.Рокитне, вул. І.Франка, 12-а; смт. Володимирець, вул. Соборна, 2 а; м.Костопіль, вул. Бурова, 19а; м.Сарни вул.Ковельська, 20.
Щоб виконати вказані у п.6-7- додатку №1 до тендерної документації вимоги, потенційні Учасники які можуть взяти участь в даній закупівлі повинні мати наявність АЗС в кожній області України, що обмежує Учасників які мають наявність орендованих або партнерських АЗС лише в Рівненській області що призведе до меншого кола потенційних Учасників, а також призводить відповідно до того, що обмежує нас як Скаржника з широкою мережею АЗС в м. Рівне та Рівненській області взяти участь в даній закупівлі, а вказану вимогу зможе виконали лише один найбільший постачальник палива в Україні.
Твердження Замовника про те що Замовник надає медичну допомогу населенню м.Рівного та Рівненської області, а також здійснює транспортування (за потребою) по всій території України, та враховуючи військову агресією російської федерації проти України та дією воєнного стану на території України і тому Учасник має забезпечити АЗС не менше 2-х АЗС в межах м.Рівного, та не менше однієї АЗС у кожній області по всій території України, крім Донецької, Луганської областей та АР Крим є таким що не відповідає дійсності, оскільки в кожній області України є окремий заклад охорони здоров’я який надає медичну допомогу (у тому числі і транспортування) пацієнтів на території відповідної області.
Ключовим, в даному випадку є фраза «за потребою» яка не обгрунтована в тендерній документації. Замовник не надав докази такої «потреби транспортування по всій території України», що підтверджує дискримінацію такої вимоги по відношенню до Скаржника та інших потенційних учасників Закупівлі.
Також, Статутом Замовника (пунктом 2.1. Статуту) передбачено що Основною метою Лікарні є надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням дитячого населення, що постійно проживає (перебуває) на території Рівненської області, надання медичної допомоги пацієнтам старше 18 років, жителям інших областей та іноземним громадянам за їхнім бажанням, а також, вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я, саме на території Рівненської області.
Відповідна територіальність діяльність визначена Управлінням охорони здоров’я виконавчого комітету Рівненської міської ради та Статутом Замовника. Стає підозрілим навіщо Замовнику АЗС у кожній області України якщо свою діяльність він здійснює в межах в Рівненської області. Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною та обмежувальною до нас, як Скаржника, оскільки задовільнити відповідну вимогу зможе ОКРЕМИЙ постачальник України, який має АЗС у кількості не менше 2х у м. Рівне та у кожній області України крім Донецької, Луганської областей та АР Крим.
Вказана вище вимога щодо наявності АЗС у кожній області України крім Донецької, Луганської областей та АР Крим може виконати лише один найбільший постачальник України, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, до Скаржника, який може запропонувати наявність не менше 2-х АЗС в м. Рівне та не менше 6 (шести) АЗС в Рівненській області, та, взагалі, нівелює принцип конкуренції, закріплений у ЗУ «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та встановлено наявність АЗС на території Рівненської області та м. Рівне, ВІДПОВІДНО ДО МЕТИ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА НА ТЕРИТОРІЇ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, то буде збільшено коло учасників, крім одного, та додержано принципи здійснення публічних закупівель, закріплених у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (наявність АЗС є тотожною вимозі наявності матеріально-технічної бази, яка не застосовується Замовником у разі закупівлі палива). У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації