-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)
Завершена
153 587 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 767 937.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 767 937.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2024 19:26 - 20.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимоги щодо надання документів, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення Товару залізничим транспортом
Номер:
7bda3379e6f24caa86df2efe6f51c34f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-013010-a.c3
Назва:
Вимоги щодо надання документів, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення Товару залізничим транспортом
Вимога:
Згідно вимог Тендерної документації (надалі – ТД) кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб їх підтвердження, визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону та з урахуванням положень пункту 28 Особливостей, викладені у Додатку 2 до Документації, а саме:
Пунктом 3 Додатку 2 визначено – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документи які Учасник має надати – Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного(-их) договору(-ів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів) (у тому числі обов’язково – залізничних, що оформлені та підписані належним чином), копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором, лист-відгук від замовника, який містить номер, дату та назву предмету договору, інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного Замовника. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі, тобто щодо постачання лісоматеріалів круглих хвойних (разом із доставкою товару Замовнику). Пунктом 8 Додатку 2 переліку документів визначено, що у складі пропозиції документації необхідно надати документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею).
Згідно п. 4 Додатку 3 - Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження. Тобто питання доставки Товару, а саме: спосіб транспортування відноситься виключно до компетенції Учасника.
Ми, як Учасник, що також спеціалізується на наданні лісозаготівельних послуг та послуг з перевезення, навантаження та розвантаження лісоматеріалів, який має транспортні засоби, в тому числі - сідлові тягачі з напівпричепами (лісовози) та спеціалізовані навантажувачі (маніпулятори), в достатній кількості для виконання своєчасної доставки Товару Замовнику. Вимога щодо надання Учасником документів, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею) суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно ЗУ «Про захист економічної конкуренції» створює умови, які обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних Учасників.
Відповідно до п. 54 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити з Додатку №2 до Документації п.8 «Надати у складі пропозиції документації документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею)» та внести зміни в п.3 таблиці Додатку №2 до Документації та викласти його в редакції: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного(-их) договору(-ів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів), копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором, лист-відгук від замовника, який містить номер, дату та назву предмету договору, інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного Замовника. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі, тобто щодо постачання лісоматеріалів круглих хвойних (разом із доставкою товару Замовнику).»
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
19.03.2024 12:55
Вирішення:
Доброго дня. Уважно ознайомилися з Вашою Вимогою, але не можемо її задовільнити та погодитися з Вашими думками через наступне. Провівши аналіз закупівель аналогічного товару за попередні роки, а також, розібравши фактори, що впливають на швидкість виконання договорів попередніми Постачальниками, швидкість доправлення товару до місць розвантаження, дійшли висновку, що можливість Постачальника здійснювати заходи доправлення товару до місць розвантаження лише автомобільним або лише залізничним транспортом значно збільшують час на реалізацію цих заходів, а отже звужують можливості Замовника, щодо швидкого отримання товару в різних пунктах розвантаження. Враховуючи достатньо великий об'єм товару, який Замовник планує закупити, терміни за якими планується проведення доправлення товару до місць розвантаження, а також стислі терміни на будівництво оборонних рубежів, де застосовується товар у великій кількості, - Замовник розробив та планує використовувати, для виконання питань логістики, як автомобільні шляхи так і залізницю. Це дозволить відвантажувати більшу кількість товару одночасно, та, в свою чергу, прискорить виконання умов договору. В цілому, дасть змогу швидше виконати заходи, що пов'язані з будівництвом оборонних рубежів. На думку Замовника, вищезазначена вимога не є дискримінаційною, а лише такою, яка розширить можливості Постачальника по якісному та швидкому виконанню умов договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимоги щодо надання сертифікату FSC
Номер:
16b9082caca64b04bfd6b7151e1a0c2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-013010-a.b2
Назва:
Вимоги щодо надання сертифікату FSC
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 Документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю за ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) та лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)), а саме – Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи, п.6:
«6. Сертифікат FSC (Forest Stewardship Council) Рада з відповідального управління лісами, метою якої є відповідальне ведення лісового господарства завдяки добровільній сертифікації, виданий на ім’я учасника, що підтверджує, що продукція, яка буде постачатися є сертифікованою, у випадку, якщо Учасник є постійним або тимчасовим лісокористувачем. У разі, якщо Учасник не є постійним або тимчасовим лісокористувачем (не є виробником товару), то такий Учасник повинен надати сертифікат за міжнародною системою сертифікації FSC, виданий на ім’я Учасника, що підтверджує ланцюг постачання сертифікованої продукції.»
Учасник є суб’єктом господарювання, що займається продажем готової продукції – лісоматеріалів круглих хвойних. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
Учасник не здійснює діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного сертифікату FSC як виробника неможливе в силу відсутності предмету сертифікації. Задля отримання FSC сертифікату, що підтверджує ланцюг постачання сертифікованої продукції, необхідно налагодити зв’язки з лише тими виробниками Товару (тобто, лісовими господарствами), які мають Сертифікат FSC, що підтверджує, що продукція, яка буде постачатися є сертифікованою, що, у свою чергу, ставить Учасника у залежність по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Зобов’язання Замовника, щоб учасники, які не є виробниками товару, вели свою діяльність на рівні з виробниками товару, які мають змогу отримати відповідні сертифікати FSC, оскільки вони для них є необхідними задля продажу сертифікованої продукції, порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Окрім того, навіть значна частина постійних та тимчасових лісокористувачів не мають сертифікатів FSC (Forest Stewardship Council), що підтверджує тезу про те, що вищевказана вимога обмежує потенційних учасників прийняти участь у процедурі закупівлі.
Вимога надання сертифікату FSC на кожного учасника обмежує конкуренцію на ринку лісоматеріалів та суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції” створює умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, просимо виключити п.6 до Додатку 3 Документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю за ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) та лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)), абзац «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи».
Відповідно до п. 54 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації з усуненням вищезазначеної вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.03.2024 15:32
Дата подачі:
18.03.2024 15:33
Вирішення:
Доброго дня. Прийнято рішення задовільнити вимогу та внести зміни до тендерної документації та додатково завантажити перелік змін.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
payment
Номер:
72462fd9e4104d73afb6ee7b41e05cad
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-013010-a.a1
Назва:
payment
Вимога:
From which tree have you fallen head down? Pine, oak, or baobab?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 17:41
Вирішення:
Доброго вечора. УО не володіє англійською. Спілкування можливе лише державною мовою, відповідно до тендерної документації. Дякуємо за Увагу.
Статус вимоги:
Відхилено