• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Індивідуальне обмундирування (бронежилети першого класу захисту з додатковим захистом боків та паху)

Строк поставки товарів: до 75 (сімдесят п’ять) календарних днів включно з дати підписання договору та реєстрації його у Замовника

Торги не відбулися

51 955 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 519 552.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2024 16:38 - 19.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації учасника

Номер: 51ae81d841004dfbab1ab097385f318e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-009477-a.b4
Назва: Оскарження дискваліфікації учасника
Вимога:
Національною поліцією України, як Замовником у сфері оборони, в умовах воєнного стану, проводиться закупівля індивідуального обмундирування (бронежилети першого класу захисту з додатковим захистом боків та паху), відповідно до вимог пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 шляхом проведення відкритих торгів відповідно до порядку визначеного постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості № 1178) (оголошення про проведення відкритих торгів з особливістю UA-2024-03-14-009477-a) 26 квітня 2024 року було оприлюднено протокол №23 щодо відхилення пропозиції ТОВ «НВП «ТЕМП-3000». Вивчивши протокол №23 від 26 квітня 2024 року щодо дискваліфікації пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000» (далі – Учасник) повідомляємо наступне: 1. Відсутній кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи. Дана невідповідність в документах Пропозиції відноситься до пункту 43 Особливостей, тобто, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником 5 процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000» не було надано можливості виправити дану невідповідність в документах Пропозиції. Звертаємо увагу, що надання учаснику можливості на усунення невідповідностей є обов’язком, а не правом замовника. 2. Відсутність підтвердження інформації щодо технічних та якісних характеристики предмета закупівлі у протоколі випробувань від 20.03.2024 №87/2024: - порушення вимог пункту 1 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації відсутня інформація про тип та конструктивне виконання бронежилету (Замовником вимагалося: бронежилет зовнішнього носіння типу А має складатися із передньої, спинної частини, двох частин для захисту області боків та захисного елементу області пахової зони що з’єднуються між собою за допомогою текстильних застібок та бокових бретелей. За конструктивним виконанням чохол повинен бути виготовленим на основі захисних елементів передньої та спинної частини з додатковими м’якими захисними елементами на основі спеціальних тканин (нетканого матеріалу)); - порушення вимог пункту 3 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації відсутня інформація про площу балістичного захисту м’яких балістичних пакетів бронежилета (Замовником вимагалося: площа балістичного захисту м’яких балістичних пакетів бронежилета повинна становити не менше 34,0 дм2 (передня, спинна частини, область боків та паху)); - порушення вимог пункту 7 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації відсутня інформація про те що маркування виконано незмивною фарбою, яка не змінює кольору в умовах експлуатування та є контрастною до кольору бронежилета чи захисного елемента, як вимагалося Замовником; - порушення вимог пункту 7 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації відсутня інформація про пакування бронежилета (Замовником вимагалося: кожен бронежилет повинен бути упакованим в індивідуальну тару (сумка для перенесення виробу), що повинна бути виготовлена з тканини чорного кольору. Сумка повинна закриватися за допомогою текстильної застібки та мати ручки для перенесення. Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме п. 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі : Документи подані згідно даного пункту, у сукупності повинні містити всю необхідну інформацію щодо відповідності Товару технічним, якісним та кількісним вимогам Документації. Конструктивне виконання (наявність текстильних застібок та бретелей), тип бронежилета, інформація щодо матеріалу м’яких пакетів, площі захисту, етикетки з маркуванням незмивною фарбою, пакування підтверджено: фото зразка 87/1, актом ідентифікації зразка, Додатком 3 до зміни 12 ТУ У 18.2-31778043.046-2003 (розділ опис виробу), довідкою №278 від 21.03.2024 року. Також, повідомляємо, що дана невідповідність в документах Пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000» не впливає та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасника у складі пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи вищезазначене, Замовнику необхідно надати можливість Учаснику виправити всі наявні невідповідності тендерної пропозиції в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин або у разі неможливості надання часу на виправлення невідповідностей відмінити закупівлю внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу про надання можливості Учаснику виправити всі наявні невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин, що передбачено п.43 постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості № 1178) повідомляємо наступне. 24.04.2024 в електронній системі закупівель оприлюднене відповідне рішення АМКУ від 19.04.2024 № 7020-р/пк-пз, в якому зобов’язано Національну поліцію України скасувати рішення про визначення ТОВ «НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕМП-3000» (далі- Учасник) переможцем процедури закупівлі - «Індивідуальне обмундирування (бронежилети першого класу захисту з додатковим захистом боків та паху)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-14-009477-a. 26.04.2024 Замовником у відповідності до ст. 18 Закону виконано рішення АМКУ від 19.04.2024 № 7020-р/пк-пз. Після цього повторно здійснено перевірку документів у складі тендерної пропозиції Учасника з урахуванням встановлених фактів відповідно до рішення АМКУ від 19.04.2024 № 7020-р/пк-пз. Відповідно до тексту рішення АМКУ від 19.04.2024 № 7020-р/пк-пз наданий Учасником у складі Пропозиції протокол випробування від 20.03.2024 № 87/2024 не містить інформації щодо відповідності товару вимогам визначеним у пунктах 1, 2, 3, 7 Технічних характеристик до предмету закупівлі додатку 3 Документації, у звязку із чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а від так мала б бути відхилена відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Слід зауважити, що відповідно до п. 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, усунути всі виявлені невідповідності документів у складі тендерної пропозиції Учасника згідно п.43 Особливостей № 1178 не можливо, а замовник зобов’язаний у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 відхилити тендерну пропозицію Учасника, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Стосовно вимоги Учасника відмінити закупівлю внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель пояснюємо наступне. Відповідно до ч.1 ст. 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до ч.3 ст. 32 Закону, про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації, що і відображено в Розділу VI Тендерної Документації. Враховуючи виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до тексту рішення АМКУ від 19.04.2024 № 7020-р/пк-пз, вчинення Замовником дій по їх виправленню, у Замовника відсутні підстави для відміни тендеру.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконне рішення про визначення переможця

Номер: ea9659f351784a2cb590606494e7c883
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-009477-a.c3
Назва: Скарга на незаконне рішення про визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2024 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2024 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7020-р/пк-пз від 19.04.2024.
Автор: ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО", Микола Крутоголов +380504103298 materialoznavstvo@gmail.com http://mate.com.ua

Пункт скарги

Номер: 0f2bad6d606845aaacb34a083ccd3c96
Заголовок пункту скарги: незаконне рішення про визначення переможця
Опис заперечення: Рішення Замовника, оформлене Протоколом №11/3 від 27.03.2024р., в частині визначення переможцем ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" та прийняття рішення про намір укласти договір, прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Протокол випробувань №87/2024 від 20.03.2024р. НЕ містить інформацію щодо відповідності товару вимогам, визначеним у пунктах 1, 2, 3, 7 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації:
- Відсутня інформація про тип бронежилету «А», яка вимагалося п. 1 Технічних характеристик;
- Відсутня інформація про зʼєднання між собою за допомогою текстильних застібок та бокових бретелей передньої, спинної частини, двох частин для захисту області боків та захисного елементу області пахової зони, яка вимагалося п. 1 Технічних характеристик;
- Відсутня інформація про виготовлення захисних елементів САМЕ З на основі спеціальних тканин (нетканого матеріалу), яка вимагалося п. 1 Технічних характеристик;
- Відсутня інформація, що Площа балістичного захисту м’яких балістичних пакетів бронежилета становить САМЕ не менше 34,0 дм2 (передня, спинна частини, область боків та паху). Відсилання на паспорт у цій частині є неприпустимим, оскільки паспорт не містить жодних відміток чи підтверджень, що його було надано під час випробувань саме у редакції, завантаженій у складі тендерної пропозиції яка вимагалося п. 3 Технічних характеристик;
- Відсутня інформація, що Марковання виконано САМЕ незмивною фарбою, яка не змінює кольору в умовах експлуатування та є контрастною до кольору бронежилета чи захисного елемента, яка вимагалося п. 7 Технічних характеристик;
- Відсутня інформація про пакування кожного бронежилету САМЕ в індивідуальну тару (сумка для перенесення виробу), що повинна бути виготовлена з тканини чорного кольору, про закривання сумки за допомогою текстильної застібки та мати ручки для перенесення, як вимагалося п. 7 Технічних характеристик.

Тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" не відповідає умовам тендерної документації та не містить накладеного саме КВАЛІФІКОВАНОГО електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, як того вимагає пункт 1 розділу ІІІ "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Відхилено

Продовження терміну подання пропозицій

Номер: ef088bfb323e46d592fecc7b31414c27
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-009477-a.c2
Назва: Продовження терміну подання пропозицій
Вимога:
У зв’язку з необхідністю надання протоколу випробувань, виданого у 2024 році Учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань. У протоколі випробувань має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», а також вимогам визначеним у пунктах 1, 2, 3, 7 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації, зокрема «конструктивному виконанню», «захисним властивостям», «маси та площі захисту», «маркуванню». з метою підтвердження відповідності запропонованого зразка вимогам Замовника повідомляємо, що за 5 робочих днів це зробити просто неможливо, тільки у разі наявності готових виробів на складі Учасника (але даний факт виключено, у зв’язку з розміщенням Замовником технічних вимог до предмета закупівлі лише 14.03.2024 року об 15:18). Процес підбору необхідних матеріалів згідно вимог Замовника, виготовлення зразків на випробування займає понад 4 робочі дні), проведення випробувань передбачає витримку зразків 24 години і лише потім проведення відповідних випробувань. Звертаємося з проханням продовжити термін подання пропозиції мінімум на 7 робочих днів з метою дотримання одного з основних принципів закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також допущення максимальної кількості учасників до закупівлі (виготовлення зразка у відповідності до конкретних вимог замовника та проведення балістичних випробувань становить мінімум 14 днів).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання роз’яснюємо наступне. Замовником передбачено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 18 год. 00 хв 22 березня 2024 року. Безпосередньо процес проведення балістичних випробувань щодо визначення захисних властивостей, конструктивного виконання, маси та площі захисту, маркування не потребує терміну, більше ніж визначено тендерною документацією. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

180 banking?

Номер: 8e075d46b0e54c4698e9aaf11ee9f9a9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-009477-a.a1
Назва: 180 banking?
Вимога:
From which tree you were falling head down? Baobab? You want to pay in 180 banking days when nobody wants to sell ballistic products even to MoD of Ukraine with 100% advance?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з приводу порушеного питання роз’яснюємо наступне, водночас рекомендуємо при подані звернень до органів державної влади (Національної поліції України) дотримуватись ділового та етичного стилю мовлення, уникаючи емоційних висловів та оцінок. Відповідно до частини 1 статті 8 Закону України «Про Національну поліцію», поліція діє виключно на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України. Замовник закупівлі - Національна поліція є бюджетною установою, яка фінансується за рахунок коштів державного бюджету, що передбачено підпунктом 9 пункту 5 Положення про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 877 (зі змінами). Керуючись частиною 3 статті 47, частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України, Національна поліція як розпорядник бюджетних коштів, забезпечує та контролює процес ефективного та результативного управління бюджетними коштами, організовує взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. Умови проекту договору про закупівлю (істотні умови) індивідуального обмундирування (бронежилети першого класу захисту з додатковим захистом боків та паху) сформовано в тендерній документації, відповідно до вимог Бюджетного кодексу, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та з урахуванням особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до частини дев’ятої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Статус вимоги: Відхилено