-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-24Т_042_ВО:Запасні частини до компресорів (42120000-6 – Насоси та компресори)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Торги не відбулися
1 014 008.73
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 070.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 070.04 UAH
Період оскарження:
14.03.2024 15:14 - 22.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
ba3f8a9b929f4882982f04d39545116c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a10
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією процедури закупівлі завод, як вітчизняний виробник продукції залізничного призначення та потенційний постачальник повідомляємо про наступне: Згідно підпункту 8 п.5.3. «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації: «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 7 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 цієї тендерної документації. За результатом дослідження умов запропонованого Проєкту договору поставки (Додаток №7), вбачається значна нерівність сторін щодо встановлення санкцій, зокрема: 1) Відповідальність Покупця: Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. 2) Відповідальність Постачальника: 9.3.1. При порушенні строків постачання Постачальник оплачує Покупцю штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк товару на умовах, передбачених п. 4.2 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк товару за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець. Окрім цього, згідно п. 11.1. Проєкту договору, Постачальник до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 5 (п'ять) %, від вартості цього Договору. 11.3. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором. При цьому, окрім зазначеного, для Постачальника додатково передбачено ряд підстав нарахування штрафних санкцій. Виходячи з вищенаведеного, за порушення Постачальником строку поставки, він зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф 15% + пеню 0,1% + 5% від вартості Договору за банківською гарантією. Проте Покупець, в свою чергу, за порушення строків оплати погоджується оплатити лише суму грошових коштів з урахуванням 0,1% річних, що в десятки разів нижче ніж від відповідальності Постачальника, що свідчить про неспіврозмірність та санкцій та порушення принципу справедливості. Згідно із частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. Відповідно до статті 3 Цивільного кодексу України одними із загальних засад цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Виходячи з положень частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов`язання має ґрунтуватись на засадах добросовісності, розумності та справедливості. При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 4 та ч. 5 ст. 41, не забороняє зміну інших умов на етапі підписання договору (не істотних умов), ті ж умови, які були виключені з проекту договору, ніяким чином не змінюють його істотні умови та відповідають вимогам тендерної пропозиції щодо предмета закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Проекту договору поставки (Додаток №7), та дотриматись принципу рівності сторін, прописавши співрозмірні санкції для обох Сторін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 14:38
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
88514c7e26624995a32d06f4476fd975
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a9
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Повідомляємо Вам про те, що за період військової агресії відбулося значне зростання цін на матеріальні та енергетичні ресурси, а через те і стрімка тенденція зростання собівартості продукції залізничного призначення з таких основних причин: - вартість основних матеріалів для виробництва, питома вага яких в собівартості складає - 60%, зросла від 20-50% до 200%, що збільшило і загальну собівартість по різним видам продукції. (наприклад чавун передільний здорожчав з 16,08 до 35 грн/кг на 110%, мідь катодна з 312 до 536,4 грн. кг на 71%, олово з 1316 до 1626 грн/кг на 23%, нікель катодний з 661 до 1198,8 грн/кг на 81%, ферохром з 113 грн/кг до 178 грн/кг на 57%, феромарганець з 45,7 до 230 грн/кг на 380%, феромолібден з 814,17 до 1948,8 грн/кг на 130%, феросиліцій з 66 до 147 грн/кг на 120%, модифікатори з 115 до 475 грн/кг на 213% ; те саме і з прокатом чорних металів, трубною продукцією; іншими компонентами для заготівельного, ливарного, гальванічного виробництва та ін.); - виросли затрати на енергоносії, питома вага яких в собівартості складає 9-12% (суттєво зросли тарифи на електроенергію та природний газ, і прогнозується подальше їх підвищення найближчим часом. Тариф на електроенергію з урахуванням всіх його складових, ціни на енергетику, тарифу на постачання і тарифу на розподіл зріс на 60% до 6,42 грн/кВт), що збільшило загальну собівартість до 10%; - зросли транспортно-заготівельні витрати, витрати по доставці готової продукції, а також паливно мастильних матеріалів (зросла більше ніж від 20% (наприклад пропан-бутан подорожчав з 24,59 до 29,5 грн/л, пічне паливо з 13,5 до 23,5 грн/кг на 70%, ДТ і Бензин з 28 до 52 грн/л на 85%, оливи індустріальні з 35,9 до 61,5 грн./л на 71%, оливи консерваційні з 56,5 до 180 грн/л на 210% ), питома вага яких в собівартості становить 4-5%; - проведено донарахування заробітної плати у зв'язку з ростом мінімальної зарплати (на 23%) , що також підвищило собівартість продукції на 6-10%; - значно зросли витрати на утримання та обслуговування обладнання, що призвело до збільшення загальновиробничих накладних витрат для виробників. У зв'язку з вищевикладеним просимо Вас збільшити очікувану вартість закупівлі. Сподіваємось на порозуміння та позитивне вирішення вищевказаного питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 14:37
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
https://smarttender.biz/ru/publichnye-zakupki-prozorro/33553912
Номер:
3f77b39957c14439af3e490b7c3b8e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a8
Назва:
https://smarttender.biz/ru/publichnye-zakupki-prozorro/33553912
Вимога:
Наше підприємство має можливість виготовлення та постачання запасних частин до компресорів. Для своєчасного ритмічного виготовлення продукції в умовах воєнного стану, просимо внести зміни до тендерної документації та Додатку 7, а саме: Оплата за кожну партію ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ у вигляді 100% попередньої оплати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 14:36
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо умов договору
Номер:
b7cb39bb30f246f29b551f643963dda6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a7
Назва:
Щодо умов договору
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням UA-2024-03-14-009361-a, яке передбачає закупівлю «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до компресорів)». Ознайомившись з тендерною документацією та умовами запропонованого проекту договору поставки (додаток №7), відзначається значна нерівність сторін щодо встановлених санкцій. Просимо Вас внести зміни до проекту договору поставки, рівноправно вирівнявши права та обов’язки для обох сторін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 11:29
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Терміни оплати
Номер:
9851126648aa4876a17dd5bafc72970a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a6
Назва:
Терміни оплати
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням UA-2024-03-14-009361-a, яке передбачає закупівлю «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до компресорів)». Для можливості участі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме змінити терміни оплати «на 10-й банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію товару».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 11:28
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Номер:
b9803da1723a4766bb52d34738c2195d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.c5
Назва:
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю запасних частин до компресорів, повідомляємо про те, що на сьогоднішній день бюджет закупівлі значно занижений. Для можливості прийняття участі в тендері та постачанні необхідних запчастин, просимо Вас збільшити очікувану вартість закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 11:25
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до ТД (Додатку 7)
Номер:
55e936de590c439eb27909377477b604
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a4
Назва:
Щодо внесення змін до ТД (Додатку 7)
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією процедури закупівлі по предмету закупівлі «Запасні частини до компресорів (42120000-6 – Насоси та компресори)» (далі за текстом – Тендерна документація) ТОВ «ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ», як потенційний учасник закупівлі та Постачальник повідомляємо про наступне: За результатом дослідження умов запропонованого Проєкту договору поставки (Додаток №7), вбачається значна нерівність сторін щодо встановлення санкцій, зокрема: 1) Відповідальність Покупця: Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. 2) Відповідальність Постачальника: 9.3.1. При порушенні строків постачання Постачальник оплачує Покупцю штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк товару на умовах, передбачених п. 4.2 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк товару за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець. Окрім цього, згідно п. 11.1. Проєкту договору, Постачальник до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 5 (п'ять) %, від вартості цього Договору. 11.3. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором. При цьому, окрім зазначеного, для Постачальника додатково передбачено ряд підстав нарахування штрафних санкцій. Виходячи з вищенаведеного, за порушення Постачальником строку поставки, він зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф 15% + пеню 0,1% + 5% від вартості Договору за банківською гарантією. Проте Покупець, в свою чергу, за порушення строків оплати погоджується оплатити лише суму грошових коштів з урахуванням 0,1% річних, що в десятки разів нижче ніж від відповідальності Постачальника, що свідчить про неспіврозмірність та санкцій та порушення принципу справедливості. Згідно із частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. Відповідно до статті 3 Цивільного кодексу України одними із загальних засад цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Виходячи з положень частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов`язання має ґрунтуватись на засадах добросовісності, розумності та справедливості. При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 4 та ч. 5 ст. 41, не забороняє зміну інших умов на етапі підписання договору (не істотних умов), ті ж умови, які були виключені з проекту договору, ніяким чином не змінюють його істотні умови та відповідають вимогам тендерної пропозиції щодо предмета закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Додатку №7, та дотриматись принципу рівності сторін, прописавши співрозмірні санкції для обох Сторін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 10:38
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо строків постачання
Номер:
189015413540491cab9e84441a4038c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.b3
Назва:
Щодо строків постачання
Вимога:
Продукція, що вказана у торгах має певний технологічний цикл виробництва, який складає понад 30 робочих днів. З метою отримання продукції 2024 року виготовлення, просимо Вас внести зміни в пункт 1.4.4 тендерної документації та збільшити строк поставки до 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки Замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2024 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 10:33
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо строків оплати за продукцію
Номер:
14dce143892847e0b364bcd9ff752368
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a2
Назва:
Щодо строків оплати за продукцію
Вимога:
Воєнний стан, введений 24.02.2022 р., став новим тяжким випробуванням для всіх господарчих підприємств. Він сильно вплинув на господарську діяльність, в зв’язку з цим постало питання, як врегулювати договірні відносини у цей непростий період, тому просимо Вас внести корективи по оплаті за продукцію, а саме: на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 10:31
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Номер:
f51f2b38d1a04bf0b5dc5aa5d1fc2da0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-009361-a.a1
Назва:
Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Дійсним повідомляємо про те, що на сьогоднішній день очікувана вартість закупівлі не відповідає актуальній ринковій вартості на вказану продукцію. Просимо Вас розглянути наше звернення щодо перегляду очікуваної вартості закупівлі у бік збільшення. Сподіваємось на Ваше позитивне рішення!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 10:30
Вирішення:
Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено