• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи - Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015. РПЗ - 4.12

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. (05136) 421-77. З технічних питань: фахівець: тел. (05136) 416-56. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.

Завершена

18 122 260.58 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 200 000.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2024 15:02 - 30.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

умови оплати

Номер: 922883b62b314a4fabfb5a76bb4ca138
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-008983-a.c2
Назва: умови оплати
Вимога:
Наша компанія має досвід реалізації різноманітних проектів в енергетичній сфері. Ми маємо намір взяти участь у закупівлі «Роботи - Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015. РПЗ - 4.12». Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо що питомою частиною витрат є придбання матеріальних ресурсів необхідних для виконання робіт. Звертаємо Вашу увагу на те, що через воєнний стан, що діє на території України, виробники товарів та матеріалів вимагають 100% передоплату. Виконати послуги на умовах оплати, зазначених у ТД (протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання робіт) є неможливим. Для можливості виконання умов закупівлі просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити аванс на наступних умовах: авансовий платіж у розмірі 25% протягом 10 календарних днів з дати надання Підрядником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом». Остаточна оплата за виконані роботи протягом 90 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 627 «Свобода договору» Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Згідно з розділом 4 «РОЗРАХУНКИ І ПЛАТЕЖІ» проєкту договору про закупівлю (зміни 1) робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН», код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015 визначено порядок і умови оплати за виконанні роботи, за поставлене обладнання та не передбачено авансування. Відповідно до пункту 2 статті 854 «Порядок оплати роботи» Цивільного кодексу України підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором. Проект договору про закупівлю робіт за темою: «Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН» відповідає діючому законодавству України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

умови оплати

Номер: ebc44f68a10e430b9a533d929fc1489d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-008983-a.b1
Назва: умови оплати
Вимога:
Наша компанія має досвід реалізації різноманітних проектів в енергетичній сфері. Ми маємо намір взяти участь у закупівлі «Роботи - Реконструкція. Встановлення системи кулькового очищення на конденсатори ТЖН код CPV 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт по ДК 021:2015. РПЗ - 4.12». Проаналізувавши тендерну документацію, повідомляємо що питомою частиною витрат є придбання матеріальних ресурсів необхідних для виконання робіт. Звертаємо Вашу увагу на те, що через воєнний стан, що діє на території України, виробники товарів та матеріалів вимагають 100% передоплату. Виконати послуги на умовах оплати, зазначених у ТД (протягом 180 календарних днів з моменту підписання сторонами акту здачі - приймання робіт) є неможливим. Для можливості виконання умов закупівлі просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити аванс на наступних умовах: авансовий платіж у розмірі 25% протягом 10 календарних днів з дати надання Підрядником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». Остаточна оплата за виконані роботи протягом 90 календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: для корегування
Дата скасування: 21.03.2024 10:32