-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Морфологічне дослідження І категорії складності; Морфологічне дослідження ІІ категорії складності; Морфологічне дослідження ІІІ категорії складності; Морфологічне дослідження IV категорії складності; Імуногістохімічне дослідження І категорії складності; Імуногістохімічне дослідження ІІ категорії складності; Імуногістохімічне дослідження ІІІ категорії складності
Торги відмінено
1 059 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 295.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 295.30 UAH
Період оскарження:
14.03.2024 11:56 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Номер:
f570961c778e4d83b36bd9cff73121e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-004871-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 20.03.2024 16:29
- 5. Перелік здобувачів ліцензії.pdf 20.03.2024 16:29
- 6. Витяг відомостей з ліцензійного реєстру МОЗ.PDF 20.03.2024 16:29
- 7. Постанова КМУ 174.pdf 20.03.2024 16:29
- 8. Постанова КМУ 1394.pdf 20.03.2024 16:29
- 4. НАКАЗ МОЗ 1877.pdf 20.03.2024 16:29
- 3. Постанова КМУ 1178 зі змінами.pdf 20.03.2024 16:29
- СКАРГА АМКУ ХМЛ.docx.asice (2).zip 20.03.2024 16:29
- 1. Тендерна документація [UA-2024-03-14-004871-a].zip 20.03.2024 16:29
- sign.p7s 20.03.2024 16:31
- рішення від 22.03.2024 № 5228.pdf 22.03.2024 16:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2024 №5772.pdf 02.04.2024 12:50
- рішення від 01.04.2024 №5772.pdf 04.04.2024 14:24
- Заперечення на скаргу PDF 26.03.2024 12:52
- заперечення у ворд 26.03.2024 12:52
- договір з НСЗУ КНП "Хмельницький обласний протипухлинний центр" 26.03.2024 12:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2024 16:58
Дата розгляду скарги:
01.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.03.2024 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2024 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення по скарзі замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
232949e41c344936bbb5b3c2edc19d92
Заголовок пункту скарги:
вимоги встановлені у Додатку №2 до тендерної документації
Опис заперечення:
Додаток 2 до тендерної документації: «Для забезпечення стандартизованих методик та забезпечення збереження біологічного матеріалу в Учасника повинна бути в наявності відповідна матеріально-технічна база, а саме:
- Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання (обов’язкова наявність обладнання у власності або доступ до можливості проведення дослідження цілодобово):
- станція заливки парафінових блоків модульного типу з охолоджуючим блоком;
- вакуумний гістопроцесор закритого типу для проводки тканин;
- мінімум 1 ротаційний мікротом автоматичного типу;
- автомат для фарбування тканин (автостейнер);
- мінімум 1 мікроском лабораторного типу із встановленою цифровою камерою та ліцензійним програмним забезпеченням для проведення онлайн конференцій та можливості цифровізації гістологічного матеріалу;
- матеріально-технічна база та технології, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі»
В контексті даної вимоги, яку встановив Замовник, хочемо зазначити наступне: Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Даною вимогою Замовник обмежує кількість потенційних Учасників, які мають в достатній кількості обладнання, матеріально-технічну базу та технології для надання послуг. Разом із тим наголошуємо, що в КНП «ХОПЦ» наявна ліцензія на провадження медичної практики: організація і управління охороною здоров’я, патологічна анатомія, за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія), що є підтвердженням достатньої кількості матеріально-технічної бази для виконання повного спектру гістологічних досліджень. Проведення онлайн конференцій та цифровізація гістологічного матеріалу не є предметом закупівлі.
А також варто зазначити, що Замовник зазначив у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) п.п. 3.8.1. Не передбачено, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» ст..16 п. 3.
Варто відмітити, що Замовником не надано жодного обґрунтування для чого Учасник повинен надавати: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання (обов’язкова наявність обладнання у власності або доступ до можливості проведення дослідження цілодобово) з переліком обладнання яке визначив Замовник.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають відповідна матеріально-технічна база, а саме: 1) станція заливки парафінових блоків модульного типу з охолоджуючим блоком; 2) вакуумний гістопроцесор закритого типу для проводки тканин; 3) мінімум 1 ротаційний мікротом автоматичного типу; 4) автомат для фарбування тканин (автостейнер); 5) мінімум 1 мікроском лабораторного типу із встановленою цифровою камерою та ліцензійним програмним забезпеченням для проведення онлайн конференцій та можливості цифровізації гістологічного матеріалу, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначена вимога порушує права Скаржника та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
- Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання (обов’язкова наявність обладнання у власності або доступ до можливості проведення дослідження цілодобово):
- станція заливки парафінових блоків модульного типу з охолоджуючим блоком;
- вакуумний гістопроцесор закритого типу для проводки тканин;
- мінімум 1 ротаційний мікротом автоматичного типу;
- автомат для фарбування тканин (автостейнер);
- мінімум 1 мікроском лабораторного типу із встановленою цифровою камерою та ліцензійним програмним забезпеченням для проведення онлайн конференцій та можливості цифровізації гістологічного матеріалу;
- матеріально-технічна база та технології, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі»
В контексті даної вимоги, яку встановив Замовник, хочемо зазначити наступне: Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Даною вимогою Замовник обмежує кількість потенційних Учасників, які мають в достатній кількості обладнання, матеріально-технічну базу та технології для надання послуг. Разом із тим наголошуємо, що в КНП «ХОПЦ» наявна ліцензія на провадження медичної практики: організація і управління охороною здоров’я, патологічна анатомія, за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія), що є підтвердженням достатньої кількості матеріально-технічної бази для виконання повного спектру гістологічних досліджень. Проведення онлайн конференцій та цифровізація гістологічного матеріалу не є предметом закупівлі.
А також варто зазначити, що Замовник зазначив у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) п.п. 3.8.1. Не передбачено, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» ст..16 п. 3.
Варто відмітити, що Замовником не надано жодного обґрунтування для чого Учасник повинен надавати: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання (обов’язкова наявність обладнання у власності або доступ до можливості проведення дослідження цілодобово) з переліком обладнання яке визначив Замовник.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають відповідна матеріально-технічна база, а саме: 1) станція заливки парафінових блоків модульного типу з охолоджуючим блоком; 2) вакуумний гістопроцесор закритого типу для проводки тканин; 3) мінімум 1 ротаційний мікротом автоматичного типу; 4) автомат для фарбування тканин (автостейнер); 5) мінімум 1 мікроском лабораторного типу із встановленою цифровою камерою та ліцензійним програмним забезпеченням для проведення онлайн конференцій та можливості цифровізації гістологічного матеріалу, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначена вимога порушує права Скаржника та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Даною вимогою Замовник обмежує кількість потенційних Учасників, які мають в достатній кількості обладнання, матеріально-технічну базу та технології для надання послуг. Разом із тим наголошуємо, що в КНП «ХОПЦ» наявна ліцензія на провадження медичної практики: організація і управління охороною здоров’я, патологічна анатомія, за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія), що є підтвердженням достатньої кількості матеріально-технічної бази для виконання повного спектру гістологічних досліджень. Проведення онлайн конференцій та цифровізація гістологічного матеріалу не є предметом закупівлі.
А також варто зазначити, що Замовник зазначив у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) п.п. 3.8.1. Не передбачено, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» ст..16 п. 3.
Варто відмітити, що Замовником не надано жодного обґрунтування для чого Учасник повинен надавати: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання (обов’язкова наявність обладнання у власності або доступ до можливості проведення дослідження цілодобово) з переліком обладнання яке визначив Замовник.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають відповідна матеріально-технічна база, а саме: 1) станція заливки парафінових блоків модульного типу з охолоджуючим блоком; 2) вакуумний гістопроцесор закритого типу для проводки тканин; 3) мінімум 1 ротаційний мікротом автоматичного типу; 4) автомат для фарбування тканин (автостейнер); 5) мінімум 1 мікроском лабораторного типу із встановленою цифровою камерою та ліцензійним програмним забезпеченням для проведення онлайн конференцій та можливості цифровізації гістологічного матеріалу, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначена вимога порушує права Скаржника та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
А також варто зазначити, що Замовник зазначив у розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) п.п. 3.8.1. Не передбачено, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» ст..16 п. 3.
Варто відмітити, що Замовником не надано жодного обґрунтування для чого Учасник повинен надавати: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання (обов’язкова наявність обладнання у власності або доступ до можливості проведення дослідження цілодобово) з переліком обладнання яке визначив Замовник.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають відповідна матеріально-технічна база, а саме: 1) станція заливки парафінових блоків модульного типу з охолоджуючим блоком; 2) вакуумний гістопроцесор закритого типу для проводки тканин; 3) мінімум 1 ротаційний мікротом автоматичного типу; 4) автомат для фарбування тканин (автостейнер); 5) мінімум 1 мікроском лабораторного типу із встановленою цифровою камерою та ліцензійним програмним забезпеченням для проведення онлайн конференцій та можливості цифровізації гістологічного матеріалу, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначена вимога порушує права Скаржника та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
×
-
Назва доказу:
Витяг відомостей з ліцензійного реєстру МОЗ
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Витяг відомостей з ліцензійного реєстру МОЗ
-
Повʼязаний документ:
6. Витяг відомостей з ліцензійного реєстру МОЗ.PDF
-
-
Назва доказу:
Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики
-
Повʼязаний документ:
5. Перелік здобувачів ліцензії.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова КМУ 1178 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
2. ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-03-14-004871-a
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація [UA-2024-03-14-004871-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, права та законні інтереси КНП "ХОПЦ" можуть бути захищені внесенням відповідних змін до тендерної документації шляхом усунення наведених вище дискримінаційних умов. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Номер:
801c2bddff7748ab934f6f614951e40d
Заголовок пункту скарги:
вимоги встановлені у Додатку №2 до тендерної документації
Опис заперечення:
Додаток 2 до тендерної документації: «Дана матеріально-технічна база забезпечує проведення гістологічних досліджень із використанням стандартизованих методик фарбування та забезпечується Учасником можливості передачі післяопераційного та біопсійного матеріалу (скельця та блоки) для подальших молекулярно-генетичних досліджень без пошкодження біологічного матеріалу (надати діючий договір при виконані субпідрядком)».
В контексті даної вимоги, яку встановив Замовник, хочемо зазначити наступне: Молекулярно-генетичне дослідження не є предметом закупівлі, що є порушенням чинного законодавства України.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
В контексті даної вимоги, яку встановив Замовник, хочемо зазначити наступне: Молекулярно-генетичне дослідження не є предметом закупівлі, що є порушенням чинного законодавства України.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
В контексті даної вимоги, яку встановив Замовник, хочемо зазначити наступне: Молекулярно-генетичне дослідження не є предметом закупівлі, що є порушенням чинного законодавства України.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками
×
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова КМУ 1178 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
2. ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-03-14-004871-a
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація [UA-2024-03-14-004871-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, права та законні інтереси КНП "ХОПЦ" можуть бути захищені внесенням відповідних змін до тендерної документації шляхом усунення наведених вище дискримінаційних умов. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Номер:
9c772ecb1de24006b361d6474472d51b
Заголовок пункту скарги:
вимоги встановлені у Додатку №2 до тендерної документації
Опис заперечення:
Додаток 2 до тендерної документації: «Забезпечити можливість проведення патогістологічне дослідження із подальшою цифровізацією та можливістю застосування телемедицини, сканування чи інших новітніх технологій з деперсоніфікацією особистих даних пацієнта. (Надати відповідну інформацію про матеріально-технічну базу)».
Наказом МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII «Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» можливість проведення патологоанатомічного дослідження операційного та біопсійного матеріалів (в тому числі експрес дослідження інтраопераційного матеріалу) із застосуванням цифровізації, телемедицини сканування чи інших новітніх технологій з де персоніфікацією особистих даних пацієнта не передбачено).
Крім того, дана вимога витікає з необхідності фізичної присутності лікаря-патологоанатома для здійснення вирізки операційного і біопсійного матеріалу.
КНП «ХОПЦ» вивчив багаторічну практику КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради жодного разу не було укладено договорів на цифровізацією та можливісь застосування телемедицини, сканування чи інших новітніх технологій з деперсоніфікацією особистих даних пацієнта.
Ми як потенційний Учасник володіємо достатнім штатом висококваліфікованих спеціалістів, в тому числі лікарів-патологоанатомів першої та вищої кваліфікаційної категорії, а тому КНП «ХОПЦ» може надавати послуги з гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалів будь-якої категорії складності, і не потребуємо застосування телемедицини чи інших новітніх технологій для отримання консультацій, жоден галузевий чи інший нормативно-правовий акт не зобов’язує виконавця звертатися за консультаціями в разі відсутності потреби.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
Наказом МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII «Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» можливість проведення патологоанатомічного дослідження операційного та біопсійного матеріалів (в тому числі експрес дослідження інтраопераційного матеріалу) із застосуванням цифровізації, телемедицини сканування чи інших новітніх технологій з де персоніфікацією особистих даних пацієнта не передбачено).
Крім того, дана вимога витікає з необхідності фізичної присутності лікаря-патологоанатома для здійснення вирізки операційного і біопсійного матеріалу.
КНП «ХОПЦ» вивчив багаторічну практику КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради жодного разу не було укладено договорів на цифровізацією та можливісь застосування телемедицини, сканування чи інших новітніх технологій з деперсоніфікацією особистих даних пацієнта.
Ми як потенційний Учасник володіємо достатнім штатом висококваліфікованих спеціалістів, в тому числі лікарів-патологоанатомів першої та вищої кваліфікаційної категорії, а тому КНП «ХОПЦ» може надавати послуги з гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалів будь-якої категорії складності, і не потребуємо застосування телемедицини чи інших новітніх технологій для отримання консультацій, жоден галузевий чи інший нормативно-правовий акт не зобов’язує виконавця звертатися за консультаціями в разі відсутності потреби.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Наказом МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII «Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» можливість проведення патологоанатомічного дослідження операційного та біопсійного матеріалів (в тому числі експрес дослідження інтраопераційного матеріалу) із застосуванням цифровізації, телемедицини сканування чи інших новітніх технологій з де персоніфікацією особистих даних пацієнта не передбачено).
Крім того, дана вимога витікає з необхідності фізичної присутності лікаря-патологоанатома для здійснення вирізки операційного і біопсійного матеріалу.
КНП «ХОПЦ» вивчив багаторічну практику КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради жодного разу не було укладено договорів на цифровізацією та можливісь застосування телемедицини, сканування чи інших новітніх технологій з деперсоніфікацією особистих даних пацієнта.
Ми як потенційний Учасник володіємо достатнім штатом висококваліфікованих спеціалістів, в тому числі лікарів-патологоанатомів першої та вищої кваліфікаційної категорії, а тому КНП «ХОПЦ» може надавати послуги з гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалів будь-якої категорії складності, і не потребуємо застосування телемедицини чи інших новітніх технологій для отримання консультацій, жоден галузевий чи інший нормативно-правовий акт не зобов’язує виконавця звертатися за консультаціями в разі відсутності потреби.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
Крім того, дана вимога витікає з необхідності фізичної присутності лікаря-патологоанатома для здійснення вирізки операційного і біопсійного матеріалу.
КНП «ХОПЦ» вивчив багаторічну практику КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради жодного разу не було укладено договорів на цифровізацією та можливісь застосування телемедицини, сканування чи інших новітніх технологій з деперсоніфікацією особистих даних пацієнта.
Ми як потенційний Учасник володіємо достатнім штатом висококваліфікованих спеціалістів, в тому числі лікарів-патологоанатомів першої та вищої кваліфікаційної категорії, а тому КНП «ХОПЦ» може надавати послуги з гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалів будь-якої категорії складності, і не потребуємо застосування телемедицини чи інших новітніх технологій для отримання консультацій, жоден галузевий чи інший нормативно-правовий акт не зобов’язує виконавця звертатися за консультаціями в разі відсутності потреби.
Таким чином, вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в Додатку №2 до Тендерної документації є дискримінаційною та такою що порушує основні принципи публічних закупівель, а саме недискримінація та рівне ставлення до усіх учасників, а також дана вимога встановлена з метою штучного обмеження конкуренції між учасниками.
×
-
Назва доказу:
Витяг відомостей з ліцензійного реєстру МОЗ
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Витяг відомостей з ліцензійного реєстру МОЗ
-
Повʼязаний документ:
6. Витяг відомостей з ліцензійного реєстру МОЗ.PDF
-
-
Назва доказу:
Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Перелік здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики
-
Повʼязаний документ:
5. Перелік здобувачів ліцензії.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р
-
Повʼязаний документ:
4. НАКАЗ МОЗ 1877.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова КМУ 1178 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
2. ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-03-14-004871-a
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація [UA-2024-03-14-004871-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, права та законні інтереси КНП "ХОПЦ" можуть бути захищені внесенням відповідних змін до тендерної документації шляхом усунення наведених вище дискримінаційних умов. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Номер:
17ac9cae10ae4805a4202627ba3b5207
Заголовок пункту скарги:
вимоги встановлені у Додатку №2 до тендерної документації
Опис заперечення:
Додаток 2 до тендерної документації: «Повне дослідження операційного матеріалу після виконаного термінового гістологічного дослідження ІV категорії, повинно виконуватися Учасником на протязі 24 годин з моменту вилучення операційного матеріалу».
Замовник зазначив тільки повне дослідження операційного матеріалу після виконаного термінового гістологічного дослідження ІV категорії. Проте не зазначено протягом якого часу повинно проводитися саме термінове гістологічне дослідження, так як саме тривалість надання послуги по терміновому гістологічному дослідженню є ключовим моментом. Оскільки відповідно до Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII « Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» п. 15. Тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу складає: для термінових інтраопераційних біопсій - не більш, ніж 30 хвилин від моменту отримання матеріалу. Дане дослідження проводится з метою визначення об’єму операції. А тому весь період виконання дослідження пацієнт знаходиться в медикаментозному сні (в наркозі). Даної інформації щодо тривалості дослідження Замовник не зазначив.
На думку КНП «ХОПЦ» Замовник має зазначити тривалість проведення термінових гістологічних досліджень з моменту вилучення операційного чи біопсійного матеріалу, та прописати тривалість дослідження відповідно до Наказу №1877 від 06.09.2021 р., так як від даної вимоги залежить життя пацієнта. Враховуючи викладене, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України
Замовник зазначив тільки повне дослідження операційного матеріалу після виконаного термінового гістологічного дослідження ІV категорії. Проте не зазначено протягом якого часу повинно проводитися саме термінове гістологічне дослідження, так як саме тривалість надання послуги по терміновому гістологічному дослідженню є ключовим моментом. Оскільки відповідно до Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII « Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» п. 15. Тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу складає: для термінових інтраопераційних біопсій - не більш, ніж 30 хвилин від моменту отримання матеріалу. Дане дослідження проводится з метою визначення об’єму операції. А тому весь період виконання дослідження пацієнт знаходиться в медикаментозному сні (в наркозі). Даної інформації щодо тривалості дослідження Замовник не зазначив.
На думку КНП «ХОПЦ» Замовник має зазначити тривалість проведення термінових гістологічних досліджень з моменту вилучення операційного чи біопсійного матеріалу, та прописати тривалість дослідження відповідно до Наказу №1877 від 06.09.2021 р., так як від даної вимоги залежить життя пацієнта. Враховуючи викладене, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Оскільки відповідно до Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII « Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» п. 15. Тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу складає: для термінових інтраопераційних біопсій - не більш, ніж 30 хвилин від моменту отримання матеріалу. Дане дослідження проводится з метою визначення об’єму операції. А тому весь період виконання дослідження пацієнт знаходиться в медикаментозному сні (в наркозі). Даної інформації щодо тривалості дослідження Замовник не зазначив.
.На думку КНП «ХОПЦ» Замовник має зазначити тривалість проведення термінових гістологічних досліджень з моменту вилучення операційного чи біопсійного матеріалу, та прописати тривалість дослідження відповідно до Наказу №1877 від 06.09.2021 р., так як від даної вимоги залежить життя пацієнта. Враховуючи викладене, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України
.На думку КНП «ХОПЦ» Замовник має зазначити тривалість проведення термінових гістологічних досліджень з моменту вилучення операційного чи біопсійного матеріалу, та прописати тривалість дослідження відповідно до Наказу №1877 від 06.09.2021 р., так як від даної вимоги залежить життя пацієнта. Враховуючи викладене, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України
×
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р.
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р.
-
Повʼязаний документ:
4. НАКАЗ МОЗ 1877.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-03-14-004871-a
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація [UA-2024-03-14-004871-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України.
Номер:
ce336b9cc65a4c7e9d0216aab4cb7914
Заголовок пункту скарги:
вимоги встановлені у Додатку №2 до тендерної документації
Опис заперечення:
Додаток 2 до тендерної документації: «Виконавець повинен знаходитися на території м. Хмельницький для виконання термінового гістологічного дослідження ІV категорії, яке не перевищує 4 години, На підтвердження можливості виконання даного термінового гістологічного дослідження операційного матеріалу, Учасник повинен надати довідку про його місце розташування, при цьому відстань від Учасника до Замовника повинна бути не більше 80 км., з долученням Google Maps, та копії ліцензії за вказаною адресою на провадження медичної практики: організація і управління охороною здоров’я, патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія)»
Відповідно до Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII «Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» п. 15. Тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу складає: для термінових інтраопераційних біопсій - не більш, ніж 30 хвилин від моменту отримання матеріалу. Дане дослідження проводится з метою визначення об’єму операції. А тому весь період виконання дослідження пацієнт знаходиться в медикаментозному сні (в наркозі).
Виходячи із вище сказаного термінове гістологічне дослідження IV категорія складності не може здійснюватися в часових рамках та відстані у їх співідношенні які зазначив Замовник, дана вимога суперечить Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину».
Дана вимога прописана з порушення нормативно-правових актів. Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII «Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» п. 15. Тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу складає: для термінових інтраопераційних біопсій - не більш, ніж 30 хвилин від моменту отримання матеріалу. Дане дослідження проводится з метою визначення об’єму операції. А тому весь період виконання дослідження пацієнт знаходиться в медикаментозному сні (в наркозі).
Виходячи із вище сказаного термінове гістологічне дослідження IV категорія складності не може здійснюватися в часових рамках та відстані у їх співідношенні які зазначив Замовник, дана вимога суперечить Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину».
Дана вимога прописана з порушення нормативно-правових актів. Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину» в розділі VII «Порядок проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів» п. 15. Тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу складає: для термінових інтраопераційних біопсій - не більш, ніж 30 хвилин від моменту отримання матеріалу. Дане дослідження проводится з метою визначення об’єму операції. А тому весь період виконання дослідження пацієнт знаходиться в медикаментозному сні (в наркозі).
Виходячи із вище сказаного термінове гістологічне дослідження IV категорія складності не може здійснюватися в часових рамках та відстані у їх співідношенні які зазначив Замовник, дана вимога суперечить Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину».
Дана вимога прописана з порушення нормативно-правових актів. Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Виходячи із вище сказаного термінове гістологічне дослідження IV категорія складності не може здійснюватися в часових рамках та відстані у їх співідношенні які зазначив Замовник, дана вимога суперечить Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину».
Дана вимога прописана з порушення нормативно-правових актів. Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р.
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р.
-
Повʼязаний документ:
4. НАКАЗ МОЗ 1877.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-03-14-004871-a
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація [UA-2024-03-14-004871-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи із вище сказаного, термінове гістологічне дослідження IV категорія складності не може здійснюватися в часових рамках та відстані у тих співідношеннях, які зазначив Замовник, дана вимога суперечить Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 вересня 2021 р. за N 1239/36861 «Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину». Дана вимога прописана з порушення нормативно-правових актів. Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Номер:
ef5a8832dfd240e295f68525bdabce38
Заголовок пункту скарги:
вимоги встановлені у Додатку №2 до тендерної документації
Опис заперечення:
№ Найменування Одиниця виміру кількість
1 Проведення морфологічного дослідження І категорії складності послуги 750
2 Проведення морфологічного дослідження ІІ категорії складності послуги 210
3 Проведення морфологічного дослідження ІІІ категорії складності послуги 710
4 Проведення морфологічного дослідження IV категорії складності послуги 280
5 Імуногістохімічне дослідження І категорії складності послуги 10
6 Імуногістохімічне дослідження ІІ категорії складності послуги 10
7 Імуногістохімічне дослідження ІІІ категорії складності послуги 10
1 Проведення морфологічного дослідження І категорії складності послуги 750
2 Проведення морфологічного дослідження ІІ категорії складності послуги 210
3 Проведення морфологічного дослідження ІІІ категорії складності послуги 710
4 Проведення морфологічного дослідження IV категорії складності послуги 280
5 Імуногістохімічне дослідження І категорії складності послуги 10
6 Імуногістохімічне дослідження ІІ категорії складності послуги 10
7 Імуногістохімічне дослідження ІІІ категорії складності послуги 10
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник зазначив у предметі закупівлі імуногістохімічне дослідження І-ІІІ категорії складності.
Імуногістохімічних та молекулярно-генетичних досліджень, потребують заклади охорони здоров’я, які уклали відповідний договір з НСЗУ, а саме: ДОГОВОРІВ ПРО МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ МЕДИЧНИХ ГАРАНТІЙ ЗА ПАКЕТОМ «ХІМІОТЕРАПЕВТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ ТА СУПРОВІД ПАЦІЄНТІВ З ОНКОЛОГІЧНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ У СТАЦІОНАРНИХ ТА АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ»; ДОГОВОРІВ ПРО МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ЗА ПРОЗРАМОЮ МЕДИЧНИХ ГАРАНТІЙ ЗА ПАКЕТОМ «ЛІКУВАННЯ ТА СУПРОВІД ПАЦІЄНТІВ З ГЕМАТОЛОГІЧНИМИ ТА ОНКОГЕМАТОЛОГІЧНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ В СТАЦІОНАРНИХ ТА АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ».
Жодних інших законодавчих актів, які б вимагали, чи аргументували доцільність виконання імуногістохімічного та молекулярно-генетичного дослідження, не має.
Відповідно до стратегії розвитку медицини в Україні, створено чітку структуру спроможної мережі закладів охорони здоров’я Хмельницької області, де функцію кожного закладу чітко визначено.
В Хмельницькій області є тільки два заклади охорони здоров’я, які уклали вище вказані договори з НСЗУ – КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради та КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради.
Саме ці два заклади вповноважені забезпечити виконання при потребі імуногістохімічне та молекулярно-генетичне дослідження операційного та біопсійного матеріалів.
Виходячи з вище викладеного, виконання імунногістохімічного дослідження, яке є предметом закупівлі, не відноситься до сфери компетенції Замовника, і включений безпосередньо з метою обмежити кола учасників, а тому є дискримінаційним.
Крім того здійснення закупівлі з включенням до предмету закупівлі імуногістохімічних досліджень, призведе до подвійної оплати одного й того ж самого дослідження двома закладами (КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради та КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради/ або КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради та КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради), а отже, до нецільового використання бюджетних коштів.
Імуногістохімічне дослідження не може бути предметом закупівлі так як призведе до подвійної оплати, та нецільового використання бюджетних коштів.
На підставі вище викладеного просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України.
Імуногістохімічних та молекулярно-генетичних досліджень, потребують заклади охорони здоров’я, які уклали відповідний договір з НСЗУ, а саме: ДОГОВОРІВ ПРО МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ МЕДИЧНИХ ГАРАНТІЙ ЗА ПАКЕТОМ «ХІМІОТЕРАПЕВТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ ТА СУПРОВІД ПАЦІЄНТІВ З ОНКОЛОГІЧНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ У СТАЦІОНАРНИХ ТА АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ»; ДОГОВОРІВ ПРО МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ЗА ПРОЗРАМОЮ МЕДИЧНИХ ГАРАНТІЙ ЗА ПАКЕТОМ «ЛІКУВАННЯ ТА СУПРОВІД ПАЦІЄНТІВ З ГЕМАТОЛОГІЧНИМИ ТА ОНКОГЕМАТОЛОГІЧНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ В СТАЦІОНАРНИХ ТА АМБУЛАТОРНИХ УМОВАХ».
Жодних інших законодавчих актів, які б вимагали, чи аргументували доцільність виконання імуногістохімічного та молекулярно-генетичного дослідження, не має.
Відповідно до стратегії розвитку медицини в Україні, створено чітку структуру спроможної мережі закладів охорони здоров’я Хмельницької області, де функцію кожного закладу чітко визначено.
В Хмельницькій області є тільки два заклади охорони здоров’я, які уклали вище вказані договори з НСЗУ – КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради та КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради.
Саме ці два заклади вповноважені забезпечити виконання при потребі імуногістохімічне та молекулярно-генетичне дослідження операційного та біопсійного матеріалів.
Виходячи з вище викладеного, виконання імунногістохімічного дослідження, яке є предметом закупівлі, не відноситься до сфери компетенції Замовника, і включений безпосередньо з метою обмежити кола учасників, а тому є дискримінаційним.
Крім того здійснення закупівлі з включенням до предмету закупівлі імуногістохімічних досліджень, призведе до подвійної оплати одного й того ж самого дослідження двома закладами (КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради та КНП «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради/ або КП «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради та КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради), а отже, до нецільового використання бюджетних коштів.
Імуногістохімічне дослідження не може бути предметом закупівлі так як призведе до подвійної оплати, та нецільового використання бюджетних коштів.
На підставі вище викладеного просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ №1394 від 22.12.2023р
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Постанова КМУ №1394 від 22.12.2023р
-
Повʼязаний документ:
8. Постанова КМУ 1394.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ №174 від 28.02.2023 р
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Постанова КМУ №174 від 28.02.2023 р
-
Повʼязаний документ:
7. Постанова КМУ 174.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р.
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: Наказ МОЗ №1877 від 06.09.2021р.
-
Повʼязаний документ:
4. НАКАЗ МОЗ 1877.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-03-14-004871-a
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація [UA-2024-03-14-004871-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вище викладеного просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни, так як дана вимога суперечить нормативно-правовим актам та діючому законодавству України.