• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Послуги з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань водогрійних котлів"

Завершена

259 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 299.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2024 11:33 - 21.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

"Послуги з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань водогрійних котлів"

Номер: 66cdaae2e3c9412294340f9c36dd043c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-004204-a.c4
Назва: "Послуги з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань водогрійних котлів"
Вимога:
Вимагаємо відмінити тендер на закупівлю з наступних причин: 1. Відсутні передбачені законодавством України підстави для проведення режимно-налагоджувальних випробувань котлів раз на три роки. В нормативному документі "Правила безпеки систем газопостачання " НПАОП 0.00-1.75-15, на які посилається замовник, відсутня така вимога щодо термінів проведення чергових випробувань. "Правила технічної експлуатації систем теплопостачання України" взагалі не існують в нормативній базі України. Тож замовник не має можливості дати посилання на конкретний розділ чи пункт будь-якого нормативного документа для підтвердження необхідності випробувань. 2. З відповідей замовника на уточнення значиться, що випробування котлів будуть проводитись в штатному режимі без підвищеної витрати газу згідно графіка. Як це буде виконуватись, якщо: -аукціон відбувається 25.03.2024 -кваліфікація, оголошення переможця, оскарження рішення про переможця - не менше п'яти днів (згідно тендерної документації замовника) - і тільки після п'яти днів по оголошенню переможця можливе укладення договору з переможцем. Відповідно до законодавства, договір з переможцем не може бути укладений раніше початку квітня 2024 р. Тож про яку роботу опалювальних котлів та їх випробування в штатному режимі в квітні може йти мова? Куди та кому ви будете видавати тепло від котлів, коли повітря більше +10? Хто буде сплачувати за гарячі батареї? Кому прийдуть платіжки за опалення? При цьому замовник заявляє про те, що зайвого газу витрачено не буде. Як це можливо при тому, що випробування проводяться на різних навантаженнях і цих котлів не один, а 12? Ми впевнені, що в таких умовах і термінах будуть просто переписані режимні карти і цим закінчаться режимно-налагоджувальні випробування. Вимагаємо відмінити необгрунтоване проведення випробувань котлів в квітні, фактично в кінці опалювального сезону. В разі проведення закупівлі замовником залишаємо за собою право на звернення до військово-цивільної адміністрації з метою контролю та перевірки проведення даних робіт підрядником, який буде визначений переможцем. Ми не дозволимо витрачати комунальні кошти на проведення фіктивних, необгрунтованих робіт.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: - стосовно першого питання. Підставою проведення даної закупівлі є вимоги чинного законодавства, а саме: 1) Закону України «Про охорону атмосферного повітря» ст.10 (публічне посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2707-12#Text): Суб’єкти господарювання, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані: здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо; вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів; забезпечувати безперебійну ефективну роботу і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів; здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря організованими та неорганізованими стаціонарними джерелами викидів, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік. 2) Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж п. 6.2.3 (публічне посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0197-07#Text): випробування теплофікаційних установок слід здійснювати після введення в експлуатацію новозмонтованих і в процесі експлуатації - періодично (один раз у 3 роки) і після капітального ремонту. Котел, це є теплофікаційна установка. За дотриманням виконання норм вище перелічених законів нагляд за їх дотриманням здійснює Державна екологічна інспекція, Інспекція з енергетичного нагляду та відповідна дільниця газотранспортних мереж України. - Стосовно другого питання. Ми вдячні Вам за звернення і стійку громадську позицію. КП «ЖИЛСЕРВІС» в своїй діяльності завжди ставить пріоритет економію коштів та комфорт споживачів своїх послуг. Тому, в Тендерну документацію внесено зміни, щодо терміну виконання послуг (а саме: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг внесено зміни: продовжено до 31 грудня 2024 року), з якими Ви можете ознайомитися на майданчику «ЗакупівліПро» ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-14-004204-a Тендерна документація від 19.03.2024р. Відсутність режимних карт та технічних звітів за результатами режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань є підставою для зриву наступного опалювального сезону, та для припинення газопостачання на газовикористовуюче обладнання, яке не пройшло режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань. Отже, для безперебійної роботи підприємства та підготовки до опалюваного сезону 2024-2025р., необхідно провести дану закупівлю в 2024 році. Тому, вимушені відхилити Вашу вимогу, стосовно скасування вищезазначеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Повторна вимога на усунення порушень вимог Замовника на проведення послуг, що є предметом закупівлі, а саме надання учасниками декларації на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, ака немає стосунку до послуг з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань водогрійних котлів

Номер: b7fccb1cfe1e474f90c8057e370b4a6e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-004204-a.a3
Назва: Повторна вимога на усунення порушень вимог Замовника на проведення послуг, що є предметом закупівлі, а саме надання учасниками декларації на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, ака немає стосунку до послуг з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань водогрійних котлів
Вимога:
Замовник у тендерній документації від 15.03.2024р. у п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Постанови вимагає Копію Дозволу або відповідних декларацій на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (посилання : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/207-2020-%D0%BF#Text) відповідно додатку 6 до Порядку роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а не як не Дозволу, який вимагає Замовник. 1) Відповідно до Правил охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07 зазначено, що Роботи на висоті — це роботи, при виконанні яких працівник перебуває на відстані менше 2 м від межі неогороджених зовнішніх або не перекритих внутрішніх перепадів по вертикалі 1,3 м і більше від робочої поверхні (ґрунту, перекриття, робочого настилу), а також роботи на похилій робочій поверхні незалежно від відстані від межі перепадів по вертикалі та наявності огородження. Основним засобом захисту, що запобігає падінню з висоти, є захисне огородження перепадів по вертикалі або перекриття робочим настилом внутрішніх прорізів робочої поверхні, а допоміжним — безлямковий запобіжний пояс, який за функціональним призначенням використовують лише для підтримування працівника. 2. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті Задля «встановлення єдиного порядку організації і виконання робіт на висоті» було розроблено Правила охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07; далі — Правила). Правила виконання робіт на висоті та всі інші нормативно-правові акти з охорони праці до робіт на висоті відносять роботи на висоті понад 1,3 м. У нормативних документах міжнародної організації праці під роботами на висоті розуміють роботи на рівні або нижче рівня поверхні землі, з якого може потрапити під дію травми, зокрема підйом і спуск з такого місця. До таких робіт належать: • роботи на риштуваннях і помостах; • у кузові транспортного засобу; • стаціонарних платформах і колисках; • на сцені або естакаді (наприклад, під час концерту, зйомки); • поруч з виїмками (котлованами, траншеями, колодязями), а також у разі використання для доступу опори або каната. При цьому до робіт на висоті не відносять переміщення по стаціонарних драбинах (сходових маршах). Точка виміру на котлах типу «НІІСТу-5» та типу «Факел-Г» не є вищою за 2,5м від поверхні котельного залу та при зрості налагоджувального персоналу 1,8 м не потребує будь яких засобів відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 для надання послуг закупівлі. Ми надали вичерпний перелік, в яких випадках застосовується декларацій на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра! Вимагаємо видалити цю вимогу замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу виконано в повному обсязі. Відповідні зміни внесені. Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога замовника, яка не відносится до предмету надання послуг

Номер: 93d60eb3c4e6463799e0730b7ca57d43
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-004204-a.b2
Назва: Вимога замовника, яка не відносится до предмету надання послуг
Вимога:
Замовник вимагає у Додаток 3.1 до тендерної документації від 14.03.2024р скан копії посвідчень не менше двох налагоджувальників контрольно вимірювальних приладів та автоматики. Предметом закупівлі є Послуги з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробовувань водогрійних котлів. Замовником надано Дотаток 3.2 до тендерної документації Дефектний акт, в якому зазначено виключний перелік послуг, який вимагає замовник, а саме: - Послуги з режимно-налагоджувальних випробовувань водогрійних котлів - Послуги з еколого-теплотехнічних випробовувань водогрійних котлів Згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України 31.12.2021 № 374 «Ресурсні елементні кошторисні норми на пусконалагоджувальні роботи Збірник 7 «ТЕПЛОЕНЕРГЕТИЧНЕ УСТАТКУВАННЯ» є виключний перелік робіт, відповідно до дефектного акту замовника, а саме: - пунктом 10 цих Норм «РЕЖИМНО-НАЛАГОДЖУВАЛЬНІ ВИПРОБУВАННЯ» переліком робіт визначено: 1) Складання програми випробувань; перевірка готовності агрегату до випробувань; монтаж приладів для випробувань; інструктаж спостерігачів; проведення попередніх випробувань, складання відомості зауважень, керівництво їх усуненням 2) Визначення присосів по котлоагрегату; вимір тиску первинного та вторинного повітря; знаходження оптимальних надлишків повітря; визначення температури продуктів горіння після котла і температури газів, що виходять; вимір і регулювання розрідження в топці і газоходах, регулювання тиску палива, повітря, розмірів факелу, повноти горіння; вимір аеродинамічного опору котла, гідравлічного опору водогрійного котла; вимір і регулювання інших характеристик котлоагрегату 3) Визначення основних втрат тепла і КПД, обробка результатів випробувань і складання режимних карт - пунктом 11 цих Норм «ЕКОЛОГО-ТЕПЛОТЕХНІЧНІ ВИПРОБУВАННЯ КОТЛІВ» переліком робіт визначено: 1) Вивчення проектної і експлуатаційної документації, проекту гранично припустимих викидів забруднюючих речовин, експлуатаційних особливостей роботи котельні. Огляд основного і допоміжного устаткування, перевірка укомплектованості устаткування контрольно-вимірювальними приладами, визначення переліку підготовчих робіт, складання схеми вимірів, установлення додаткових приладів і пристосувань, узгодження програми випробувань і інструктаж випробувачів 2) Інструментальне визначення концентрації шкідливих речовин (оксидів азоту, оксиду вуглецю, сірки діоксида, зважених речовин) у продуктах згоряння палива на різних навантаженнях і при різних значеннях коефіцієнта надлишку повітря. Визначення впливу режимних факторів на економічність роботи устаткування і викидів в атмосферу шкідливих речовин. Визначення оптимальних параметрів роботи устаткування при різних теплових навантаженнях. Розробка ( при необхідності) пропозицій по зниженню викидів шкідливих речовин в атмосферу 3) Визначення питомих викидів шкідливих речовин в атмосферу на 1 Гкал виробленої теплоти, на 1 тис. м3 (1 т) палива. Визначення валових викидів шкідливих речовин в атмосферу, т/рік. Підготовка вихідних даних для розрахунків розсіювання шкідливих викидів димарем. Ніякого налагоджування контрольно вимірювальних приладів та автоматики там не визначено. Замовник вже проводив закупівлю UA-2024-02-26-001959-a, в який зазначав послуги з налагоджування контрольно вимірювальних приладів та автоматики котелень та котельного обладнання. Але ця закупівля немає ніякого відношення до автоматики котелень та котельного обладнання. Вимагаємо видалити цю вимоги Замовника та привести документацію Закупівлі у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено, з ними Ви можете ознайомитися в тендерній документації від 15.03.2024 та додатків до неї.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимоги Замовника, що не відносятся до предмету закупівлі

Номер: 80665d1e6b5143e699329f25181e8bf7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-14-004204-a.a1
Назва: Вимоги Замовника, що не відносятся до предмету закупівлі
Вимога:
Замовник вимагає у Додаток 3.1 до тендерної документації від 14.03.2024р Копію Дозволу на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (посилання : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/207-2020-%D0%BF#Text) відповідно додатку 6 до Порядку роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а не як не Дозволу, який вимагає Замовник. 1) Відповідно до Правил охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07 зазначено, що Роботи на висоті — це роботи, при виконанні яких працівник перебуває на відстані менше 2 м від межі неогороджених зовнішніх або не перекритих внутрішніх перепадів по вертикалі 1,3 м і більше від робочої поверхні (ґрунту, перекриття, робочого настилу), а також роботи на похилій робочій поверхні незалежно від відстані від межі перепадів по вертикалі та наявності огородження. Основним засобом захисту, що запобігає падінню з висоти, є захисне огородження перепадів по вертикалі або перекриття робочим настилом внутрішніх прорізів робочої поверхні, а допоміжним — безлямковий запобіжний пояс, який за функціональним призначенням використовують лише для підтримування працівника. 2. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті Задля «встановлення єдиного порядку організації і виконання робіт на висоті» було розроблено Правила охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07; далі — Правила). Правила виконання робіт на висоті та всі інші нормативно-правові акти з охорони праці до робіт на висоті відносять роботи на висоті понад 1,3 м. У нормативних документах міжнародної організації праці під роботами на висоті розуміють роботи на рівні або нижче рівня поверхні землі, з якого може потрапити під дію травми, зокрема підйом і спуск з такого місця. До таких робіт належать: • роботи на риштуваннях і помостах; • у кузові транспортного засобу; • стаціонарних платформах і колисках; • на сцені або естакаді (наприклад, під час концерту, зйомки); • поруч з виїмками (котлованами, траншеями, колодязями), а також у разі використання для доступу опори або каната. При цьому до робіт на висоті не відносять переміщення по стаціонарних драбинах (сходових маршах). Точка виміру на котлах типу НІІСТу-5 та Факел не є вищою за 2.5м від поверхні котельного залу та при зрості налагоджувального персоналу 1,8 м не потребує будь яких засобів відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 для надання послуг закупівлі. Вимагаємо видалити цю вимогу замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено, з ними Ви можете ознайомитися в тендерній документації від 15.03.2024 та додатків до неї.
Статус вимоги: Задоволено