-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи (42141100-0 Трансмісійні, розподільні та колінчасті вали (Черв’ячні вали, кардані вали) 42141000-9 Прямозубі циліндричні зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи (Вінці зубчасті, маточини зубчастого вінця, водила, шестерні, головні пари, фланці редуктору, редуктори, маточини колеса заднього, зірочки приводу дверей, колеса черв’ячні редуктора дверей, пари шестерень склоочисника редуктора, двоплечі важелі дверного редуктора, хрестовини, вали шестерні, тарілчасті колеса, фланці шліцеві, втулки редуктора, втулки з диском, маточина з диском, гайки вісьові трамвайного колеса, ексцентрики)
Завершена
6 074 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 60 740.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2024 10:42 - 19.03.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
bcaf15efcfef4c5f92186355bfa4ff86
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-002732-a.c2
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2024 Миколаїв.pdf 18.03.2024 16:30
- sign.p7s 18.03.2024 16:35
- рішення від 20.03.2024 № 5054.pdf 20.03.2024 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2024 16:48
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2024 16:51
Пункт скарги
Номер:
21b713918d034fd9ab3cf6ce202a240e
Заголовок пункту скарги:
Визначення предмету закупівлі у цілому - без поділу на лоти
Опис заперечення:
Визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі різних за кодом Єдиного закупівельного словника запчастин є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Тип порушення:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з п. 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 встановлено, шо предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В свою чергу, 42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, 42141100-0 - Трансмісійні, розподільні та колінчасті вали, 42141000-9 Прямозубі циліндричні зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи (Додаток 5 до Тендерної документації), які визначені складовою предмета закупівлі відносяться до різних розділів Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи сукупні технічних вимоги, встановлені у Додатку 5 Тендерної документації до витратних матеріалів, різних за технічним призначенням та різних за кодом Єдиного закупівельного словника, одразу разом всі за переліком позиції не може запропонувати жоден учасник (оскільки предмет закупівлі визначено у цілому, без поділу на лоти).
Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі різних за кодом Єдиного закупівельного словника запчастин є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі, так як Скаржник є постачальником частини предмета закупівлі та не має можливості запропонувати весь обсяг.
Крім того, об’єднання різних за найменуваннями та характеристиками предметів закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів та призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі без винятку позиції.
Згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має налагоджені зв'язки/дистриб'юторські договори з виробниками, представниками, дистриб'юторами зазначених у Тендерній документації позицій товарів.
При цьому кожне найменування предмету закупівлі (витратні матеріали для гемодіалізу та дезінфекційні засоби) може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками (за умов внесення відповідних змін до Тендерної документації шляхом розділення предмета закупівлі на лоти).
Враховуючи вищевикладене, якщо поділити закупівлю за лотам, це суттєво збільшить коло учасників та сприятиме здоровій конкуренції, і як наслідок, призведе до економії грошових коштів закупівлі, що особливо важливо під час воєнного стану.
Безальтернативна закупівля продукції, а саме - без поділу на лоти, що запропонована Замовником, передбачає корупційну складову, призводить до порушення принципу максимальної економії, ефективності при проведенні закупівель та до збитків державного бюджету.
Таким чином, Скаржник вважає, що наявні обґрунтовані підстави для зобов’язання Замовника внести зміни до Тендерної документації (та відповідні зміни до процедури закупівлі) шляхом розділу предмета закупівлі на лоти.
Згідно з п. 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 встановлено, шо предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В свою чергу, 42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, 42141100-0 - Трансмісійні, розподільні та колінчасті вали, 42141000-9 Прямозубі циліндричні зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи (Додаток 5 до Тендерної документації), які визначені складовою предмета закупівлі відносяться до різних розділів Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи сукупні технічних вимоги, встановлені у Додатку 5 Тендерної документації до витратних матеріалів, різних за технічним призначенням та різних за кодом Єдиного закупівельного словника, одразу разом всі за переліком позиції не може запропонувати жоден учасник (оскільки предмет закупівлі визначено у цілому, без поділу на лоти).
Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі різних за кодом Єдиного закупівельного словника запчастин є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі, так як Скаржник є постачальником частини предмета закупівлі та не має можливості запропонувати весь обсяг.
Крім того, об’єднання різних за найменуваннями та характеристиками предметів закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів та призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі без винятку позиції.
Згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має налагоджені зв'язки/дистриб'юторські договори з виробниками, представниками, дистриб'юторами зазначених у Тендерній документації позицій товарів.
При цьому кожне найменування предмету закупівлі (витратні матеріали для гемодіалізу та дезінфекційні засоби) може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками (за умов внесення відповідних змін до Тендерної документації шляхом розділення предмета закупівлі на лоти).
Враховуючи вищевикладене, якщо поділити закупівлю за лотам, це суттєво збільшить коло учасників та сприятиме здоровій конкуренції, і як наслідок, призведе до економії грошових коштів закупівлі, що особливо важливо під час воєнного стану.
Безальтернативна закупівля продукції, а саме - без поділу на лоти, що запропонована Замовником, передбачає корупційну складову, призводить до порушення принципу максимальної економії, ефективності при проведенні закупівель та до збитків державного бюджету.
Таким чином, Скаржник вважає, що наявні обґрунтовані підстави для зобов’язання Замовника внести зміни до Тендерної документації (та відповідні зміни до процедури закупівлі) шляхом розділу предмета закупівлі на лоти.
×
-
Назва доказу:
Умови тендерної документації
-
Опис доказу:
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, на думку Скаржника, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
-
Повʼязаний документ:
Скарга 2024 Миколаїв.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС» внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог описаних в тексті скарги, а у разі неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі.
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
0780de1bbc7148adad79334109c7955b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-002732-a.b1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2024 Миколаїв.pdf 18.03.2024 16:25
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
19.03.2024 00:03
Пункт скарги
Номер:
3a1365eb516645e8af57bc700b93c0dd
Заголовок пункту скарги:
Визначення предмету закупівлі у цілому - без поділу на лоти
Опис заперечення:
Визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі різних за кодом Єдиного закупівельного словника запчастин є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Тип порушення:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, Із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з п. 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 встановлено, шо предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В свою чергу, 42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, 42141100-0 - Трансмісійні, розподільні та колінчасті вали, 42141000-9 Прямозубі циліндричні зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи (Додаток 5 до Тендерної документації), які визначені складовою предмета закупівлі відносяться до різних розділів Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи сукупні технічних вимоги, встановлені у Додатку 5 Тендерної документації до витратних матеріалів, різних за технічним призначенням та різних за кодом Єдиного закупівельного словника, одразу разом всі за переліком позиції не може запропонувати жоден учасник (оскільки предмет закупівлі визначено у цілому, без поділу на лоти).
Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі різних за кодом Єдиного закупівельного словника запчастин є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі, так як Скаржник є постачальником частини предмета закупівлі та не має можливості запропонувати весь обсяг.
Крім того, об’єднання різних за найменуваннями та характеристиками предметів закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів та призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі без винятку позиції.
Згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має налагоджені зв'язки/дистриб'юторські договори з виробниками, представниками, дистриб'юторами зазначених у Тендерній документації позицій товарів.
При цьому кожне найменування предмету закупівлі (витратні матеріали для гемодіалізу та дезінфекційні засоби) може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками (за умов внесення відповідних змін до Тендерної документації шляхом розділення предмета закупівлі на лоти).
Враховуючи вищевикладене, якщо поділити закупівлю за лотам, це суттєво збільшить коло учасників та сприятиме здоровій конкуренції, і як наслідок, призведе до економії грошових коштів закупівлі, що особливо важливо під час воєнного стану.
Безальтернативна закупівля продукції, а саме - без поділу на лоти, що запропонована Замовником, передбачає корупційну складову, призводить до порушення принципу максимальної економії, ефективності при проведенні закупівель та до збитків державного бюджету.
Таким чином, Скаржник вважає, що наявні обґрунтовані підстави для зобов’язання Замовника внести зміни до Тендерної документації (та відповідні зміни до процедури закупівлі) шляхом розділу предмета закупівлі на лоти.
Згідно з п. 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 встановлено, шо предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В свою чергу, 42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, 42141100-0 - Трансмісійні, розподільні та колінчасті вали, 42141000-9 Прямозубі циліндричні зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи (Додаток 5 до Тендерної документації), які визначені складовою предмета закупівлі відносяться до різних розділів Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи сукупні технічних вимоги, встановлені у Додатку 5 Тендерної документації до витратних матеріалів, різних за технічним призначенням та різних за кодом Єдиного закупівельного словника, одразу разом всі за переліком позиції не може запропонувати жоден учасник (оскільки предмет закупівлі визначено у цілому, без поділу на лоти).
Такий спосіб визначення предмету закупівлі у цілому (без поділу на лоти) з включенням до загального переліку предмету закупівлі різних за кодом Єдиного закупівельного словника запчастин є дискримінацією та фактично позбавляє потенційного учасника можливості прийняти участь у даній закупівлі, так як Скаржник є постачальником частини предмета закупівлі та не має можливості запропонувати весь обсяг.
Крім того, об’єднання різних за найменуваннями та характеристиками предметів закупівлі порушує принцип конкурентоспроможних торгів та призводить до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які можуть запропонувати всі без винятку позиції.
Згрупування номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має налагоджені зв'язки/дистриб'юторські договори з виробниками, представниками, дистриб'юторами зазначених у Тендерній документації позицій товарів.
При цьому кожне найменування предмету закупівлі (витратні матеріали для гемодіалізу та дезінфекційні засоби) може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками/постачальниками (за умов внесення відповідних змін до Тендерної документації шляхом розділення предмета закупівлі на лоти).
Враховуючи вищевикладене, якщо поділити закупівлю за лотам, це суттєво збільшить коло учасників та сприятиме здоровій конкуренції, і як наслідок, призведе до економії грошових коштів закупівлі, що особливо важливо під час воєнного стану.
Безальтернативна закупівля продукції, а саме - без поділу на лоти, що запропонована Замовником, передбачає корупційну складову, призводить до порушення принципу максимальної економії, ефективності при проведенні закупівель та до збитків державного бюджету.
Таким чином, Скаржник вважає, що наявні обґрунтовані підстави для зобов’язання Замовника внести зміни до Тендерної документації (та відповідні зміни до процедури закупівлі) шляхом розділу предмета закупівлі на лоти.
×
-
Назва доказу:
Умови тендерної документації
-
Опис доказу:
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, на думку Скаржника, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
-
Повʼязаний документ:
Скарга 2024 Миколаїв.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МИКОЛАЇВЕЛЕКТРОТРАНС» внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог описаних в тексті скарги, а у разі неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі.