-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин – А-95, дизельне паливо (по талонах), нафтовий газ скраплений – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 (Нафта і дистиляти)
Завершена
4 490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 450.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2024 10:30 - 22.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена
Приведення у відповідність проект договору
Номер:
48b35206e4b64c448cd6584aa17ad538
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-002404-a.a1
Назва:
Приведення у відповідність проект договору
Вимога:
Вітаю!
1.Учасник у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Учасник є емітентом довірчих документів (талонів) готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації а саме – в Додаток №2 - ТЕХНІЧНА ЗАВДАННЯ - які є дискримінаційними та протиправними, а саме: Термін використання талонів має бути протягом 12 місяців р.
А також внести зміни до проекту договору розділу III. ПОРЯДОК ВИПУСКУ НАФТОПРОДУКТІВ – 3.3.. Термін дії паливних талонів – до їх повного використання Покупцем, але загальною тривалістю дії не менше 365 днів з дати їх отримання (з урахуванням пролонгації або заміни талонів).
У зв’язку з цим, пропонуємо внести зміну та викласти в наступній редакції:
Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України. Талон є єдиної форми (зразка) на всіх перерахованих АЗС, які містять голограмний.
2.Після придбання пального, Постачальник протягом строку дії талонів здійснює їх зберігання до моменту фактичного отримання пального на АЗС. При цьому варто врахувати, що з моменту переходу права власності на пальне до моменту отоварення талонів на АЗС проходить значний час. За цей тривалий час, ціна пального значно коливається, як правило відбувається значне зростання вартості пального та витрат на його зберігання. Відповідно, постачальник буде нести необгрунтовані витрати при його зберіганню необмежений строк. У зв’язку з цим, викласти їх в наступній редакції:
« п. 2.6. Оплата за поставлений Товар здійснюється відповідно до умов договору до кінця поточного бюджетного року за умови наявності фінансування, що передбачає оплату Товару згідно видаткових накладних партіями, не пізніше 30 календарних днів з дати поставки Товару. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та підписання Сторонами видаткової накладної Покупець має право здійснити оплату поставленого Товару до настання термінів оплати.»
3. «п.10.3.1.2.У разі коливання ціни товару на ринку в межах до 10 % від ціни за одиницю товару, Постачальник може письмово звернутися до Замовника з ініціативою щодо зміни ціни за одиницю товару. У разі збільшення ціни на товар Постачальник зобов’язаний надати документальне підтвердження наявності підстав для збільшення ціни на товар. Підтвердженням збільшення ціни на товар може бути довідка Торгово-промислової палати України, або її територіального (регіонального) відділення з інформацію про середньоринкову вартість товару на території України або на території Житомирської області на момент пропозиції щодо збільшення ціни товару.».
Даний пункт проекту договору є «застарілим» та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, оскільки не враховує останні зміни.
Так, з 19.10.2022 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), прийнята відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
П. 19 Особливостей передбачено перелік випадків зміни істотних умов договору, у тому числі надано право змінювати ціну за одиницю товару у договорі про закупівлю пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку за умови документального підтвердження такого коливання. Зокрема: підпункт 2 п. 19 Особливостей визначає що: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;»
У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 10:53
Вирішення:
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що до тендерної документації було внесено зміни, які відповідають вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та було враховано останні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено