-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
24Т-153_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний бездобавочний для низьких, нормальних та помірних температур)
Завершена
147 351 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 1 200 000.00 UAH
Період оскарження:
14.03.2024 09:27 - 06.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконне визначення переможця
Номер:
cffe59c3ab9143809661a63833849d65
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-14-000911-a.c1
Назва:
Скарга на незаконне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол_196_визначення_переможця_ВТзО_24Т_153.docx 24.04.2024 15:38
- СКАРГА Дрилінг Едвайзер версія 3.pdf 24.04.2024 16:54
- sign.p7s 24.04.2024 16:55
- Рішення від 26.04.2024 №7459.pdf 26.04.2024 17:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 №8110.pdf 08.05.2024 12:41
- Рішення від 07.05.2024 №8110.pdf 10.05.2024 18:29
- Пояснення по суті Скарги UA-2024-03-14-000911-a.c1.docx 30.04.2024 08:35
- Пояснення по суті Скарги UA-2024-03-14-000911-a.c1.pdf 30.04.2024 08:35
- Протокол_239_виконання рішення АМКУ_ВТзО_24Т-153.docx 15.05.2024 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2024 17:24
Дата розгляду скарги:
07.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2024 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.05.2024 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2024 10:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про визначення ТОВ "Епіцентр К" переможцем за процедурою відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний бездобавочний для низьких, нормальних та помірних температур), №24Т-153, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-14-000911-a.
Пункт скарги
Номер:
ac3f9349457247ff8a1a07788bf7b80b
Заголовок пункту скарги:
Незаконне визначення переможця. Невідповідність технічним вимогам.
Опис заперечення:
Незаконне визначення переможця. Невідповідність технічним вимогам. Згідно протоколу від 19.04.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
14 березня 2024 року АТ Укргазвидобування (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом 24Т-153_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний бездобавочний для низьких, нормальних та помірних температур), ідентифікатор: UA-2024-03-14-000911-a.
ТОВ «Дрилінг Едвайзер» (надалі - Скаржник) прийняло участь у Відкритих торгах з Особливостями по предмету закупівлі 24Т-153_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний бездобавочний для низьких, нормальних та помірних температур).
№ закупівлі № UA-2024-03-14-000911-a. Аукціон відбувся 10.04.2024.
Для участі в закупівлі подано пропозиції наступними учасниками:
- ТОВ «Епіцентр К» (Учасник 1)
- ТОВ «ДРИЛІНГ ЕДВАЙЗЕР» (Скаржник)
- ТОВ «ЕНЕРГО КОМПОЗИТ»
19.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника прийнято рішення (протокол № 196 від 19.04.2024 р.), згідно з яким ТОВ «Епіцентр К» визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Скаржник вважає рішення, прийняте Замовником згідно протоколу № 196 від 19.04.2024 р. протиправним та таким, що не ґрунтується на приписах законодавства та фактичних обставинах, а тендерна пропозиція ТОВ «Епіцентр К» містить ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, Закону та Особливостям, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в редакції від 14.03.2024 року (далі – Особливості): Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі – дотриманий.
І. ЩОДО СТАТУТУ:
Відповідно до Підпункту 1 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання Сканованої копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності).
Учасником 1 надано Статут ТОВ «Епіцентр К» (затверджений протоколом від 07.08.2021 № 07/06/21), який не є сканованим з оригіналу документом, та містить заретушовану інформацію (сторінки 11-12 наданого документа).
Варто зазначити, що стаття 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Електронна система закупівель забезпечує збереження та належний захист усієї інформації щодо закупівель відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", можливість взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави, та можливість доступу до цієї інформації замовникам, учасникам, органам, уповноваженим здійснювати контроль у сфері закупівель, органу оскарження, Уповноваженому органу та іншим особам відповідно до цього Закону.
Відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Однак, аналізом встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції переможця Статут не містять точного знакового відтворення змісту та документальної інформації відповідних документів, ним не дотримано вимоги тендерної документації та пункту 40 Особливостей.
Оскільки оригінал Статуту не містить заретушованої інформації, то наданий переможцем документ не є сканованою копією.
Крім того, всупереч вимоги Замовника (Пункт 3 Розділу IV тендерної документації), переможцем не надано обґрунтування визначення конфіденційної інформації.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано:
- Сканованої копії статуту або не надано обґрунтування визначення Учасником саме цієї інформації конфіденційною.
Таким чином, рішення Замовника про визначення переможця є передчасним та незаконним, а тому підлягає скасуванню.
2. ЩОДО НАЯВНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Підпунктом 11 пункту 47 Особливостей сказано, «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА».
Оскільки, переможцем надано Статут ТОВ «Епіцентр К» (протокол від 07.08.2021 № 07/06/21), який містить заретушовану інформацію про реєстраційні номери облікових карток платників податків за даними Державного реєстру фізичних осіб-платників податків Учасників Товариства (ТОВ «Епіцентр К»), то Замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію, оскільки до Учасників Товариства ТОВ «Епіцентр К» можливо застосовані санкції, а Замовник не взмозі перевірити цю інформацію через державний реєстр санкцій.
Оскільки, відповідно до пункту 10 статті 54 Закону України «Про санкції» реєстраційні номери облікових карток платників податків зазначаються у державному реєстрі санкцій обов’язково.
Таким чином, наявні підстави для відхилення пропозиції переможця згідно п. 47 Особливостей.
3. ЩОДО НЕНАДАННЯ ВИСНОВКІВ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Відповідно до вимог пунктів 2 і 3 II частини Додатку 3 тендерної документації вимагалося: «На підтвердження показників вказаних в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановані копії ВИСНОВКУ(-ІВ) ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ …».
Таким чином, вимогами тендерної документації було встановлено безальтернативний спосіб підтвердження відповідності технічним вимогам - надання висновку (ів) лабораторних досліджень.
Переможцем в складі пропозиції надано:
Протокол випробувань № 1-0329 від 29.03.2024 Київської випробувальної лабораторії тампонажних матеріалів ТОВ «УКРСКС» (файл «39 Протокол_випробувань_МТМ_100_для_ТЗ_24Т_153»);
Протокол випробувань № 20062-323.ПВ.24 від 08.04.2024 ВЛ ПрАТ «Івано-Франківськцемент» (файл «47 Протокол №20062-323 Прат ІваноФранківськйцемент»);
Результат хімічного аналізу ДП Українська геологічна компанія (файл «44 хімічний аналіз_ДП _Українська геологічна компанія_»
Проте, дані документи (протоколи випробувань, результати хімічного аналізу) є іншими документами адже НЕ є «ВИСНОВКАМИ» ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано: Висновку(-ів) лабораторних досліджень, які вимагалися Замовником у пункті 2 і пункті 3 ІІ Частини Додатку 3 тендерної документації.
Отже, ТП Переможця підлягала відхиленню з підстав не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 44 Особливостей:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
При цьому, відповідно до п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, зважаючи на зміст та характер, допущених Переможцем порушень у технічні частині ТП в частині відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, отже, дані порушення не підлягають усуненню в порядку п. 43 Особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, пропозиції Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого підлягала відхиленню.
Таким чином, протокол від 19.04.2024р., про визначення переможця закупівлі, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
4. ЩОДО ПАСПОРТУ БЕЗПЕКИ
Підпунктом 2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації вимагалося «Надається скан-копія сертифікату безпечності матеріалу MSDS (або скан-копія паспорту безпеки матеріалу/лист технічних даних) на Товар (предмет закупівлі), запропонований Учасником».
У тендерній пропозиції переможця подано файл «35 Паспорт безпеки.pdf», який не відповідає вимогам Замовника з наступних причин:
По-перше, наданий документ не є скан-копія з документу.
По-друге, інформація з даного файлу не є офіційним документом, оскільки (враховуючи практику Верховного Суду у рішенні по справі №701/1114/16-к) відсутні реквізити такого документа (дата та номер), а також відсутня інформація про особу, яка склала чи видала такий документ.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано скан-копії сертифікату безпечності матеріалу MSDS (або скан-копія паспорту безпеки матеріалу/лист технічних даних) на Товар (предмет закупівлі), запропонований Учасником, які вимагалися Замовником у підпункті 2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації.
При цьому, відповідно до п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, не виявивши дані невідповідності та неопублікувавши вимогу на їх усунення, рішення Замовника про визначення переможця є передчасним та незаконним, а тому підлягає скасуванню.
5. ЩОДО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Підпунктом 1.3 пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання «скан-копія відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором (згідно 1.1).».
Наданий Учасником 1 лист-відгук Філії «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування» № 06020608-01-1038 від 16.11.2021 не містить інформації, яка надана Учасником 1 у «Довідці про виконання аналогічного договору» (вих. № 386 від 08 квітня 2024 року»).
Як приклад, відрізняються у довідці Учасника 1 та наданому Учаснику 1 листі-відгуку – коди ЄДРПОУ Замовника, адреса і контакти Замовника, а також предмет закупівлі.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано:
- скан-копії відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором (згідно 1.1).
6. ЩОДО НАЗВИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВАРУ
Пунктом 4 Додатку 2.1 тендерної документації вимагалося «…На підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписану та заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими…».
Наданий переможцем «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» № 394 від 08.04.2024 (файл «11 Додаток 3 Тех характеристики.docx.pdf), містить неправильну назву запропонованого ТОВ «Епіцентр К» товару.
Переможець вказав повне найменування товару: «Матеріал тампонажний модифікований для низьких, нормальних та помірних температур МТМ-100 ТУ У 23.6-35508039-009:2019 (зі зміною №1 від 27.03.2024р.)», що не відповідає дійсності.
Відповідно до Розділу 1 «Сфера застосування» наданих Учасником 1 ТУ У 23.6-35508039-009:2019 визначено, що умовне позначення матеріалу МТМ складається з повної назви МТМ, умов його використання та позначення цих ТУ.
Отже, в запропонованій Учасником 1 назві товару текст «(зі зміною № 1 від 27.03.2024р.) є зайвим.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано: підписаний та заповнений Учасником частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі.
Зважаючи на вищезазначене, пропозиції Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого підлягала відхиленню.
Таким чином, протокол від 19.04.2024р., про визначення переможця закупівлі, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
ТОВ «Дрилінг Едвайзер» (надалі - Скаржник) прийняло участь у Відкритих торгах з Особливостями по предмету закупівлі 24Т-153_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний бездобавочний для низьких, нормальних та помірних температур).
№ закупівлі № UA-2024-03-14-000911-a. Аукціон відбувся 10.04.2024.
Для участі в закупівлі подано пропозиції наступними учасниками:
- ТОВ «Епіцентр К» (Учасник 1)
- ТОВ «ДРИЛІНГ ЕДВАЙЗЕР» (Скаржник)
- ТОВ «ЕНЕРГО КОМПОЗИТ»
19.04.2024 р. уповноваженою особою Замовника прийнято рішення (протокол № 196 від 19.04.2024 р.), згідно з яким ТОВ «Епіцентр К» визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Скаржник вважає рішення, прийняте Замовником згідно протоколу № 196 від 19.04.2024 р. протиправним та таким, що не ґрунтується на приписах законодавства та фактичних обставинах, а тендерна пропозиція ТОВ «Епіцентр К» містить ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, Закону та Особливостям, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в редакції від 14.03.2024 року (далі – Особливості): Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі – дотриманий.
І. ЩОДО СТАТУТУ:
Відповідно до Підпункту 1 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання Сканованої копії статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності).
Учасником 1 надано Статут ТОВ «Епіцентр К» (затверджений протоколом від 07.08.2021 № 07/06/21), який не є сканованим з оригіналу документом, та містить заретушовану інформацію (сторінки 11-12 наданого документа).
Варто зазначити, що стаття 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Електронна система закупівель забезпечує збереження та належний захист усієї інформації щодо закупівель відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", можливість взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави, та можливість доступу до цієї інформації замовникам, учасникам, органам, уповноваженим здійснювати контроль у сфері закупівель, органу оскарження, Уповноваженому органу та іншим особам відповідно до цього Закону.
Відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5, який зареєстровано 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа – це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Однак, аналізом встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції переможця Статут не містять точного знакового відтворення змісту та документальної інформації відповідних документів, ним не дотримано вимоги тендерної документації та пункту 40 Особливостей.
Оскільки оригінал Статуту не містить заретушованої інформації, то наданий переможцем документ не є сканованою копією.
Крім того, всупереч вимоги Замовника (Пункт 3 Розділу IV тендерної документації), переможцем не надано обґрунтування визначення конфіденційної інформації.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано:
- Сканованої копії статуту або не надано обґрунтування визначення Учасником саме цієї інформації конфіденційною.
Таким чином, рішення Замовника про визначення переможця є передчасним та незаконним, а тому підлягає скасуванню.
2. ЩОДО НАЯВНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Підпунктом 11 пункту 47 Особливостей сказано, «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА».
Оскільки, переможцем надано Статут ТОВ «Епіцентр К» (протокол від 07.08.2021 № 07/06/21), який містить заретушовану інформацію про реєстраційні номери облікових карток платників податків за даними Державного реєстру фізичних осіб-платників податків Учасників Товариства (ТОВ «Епіцентр К»), то Замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію, оскільки до Учасників Товариства ТОВ «Епіцентр К» можливо застосовані санкції, а Замовник не взмозі перевірити цю інформацію через державний реєстр санкцій.
Оскільки, відповідно до пункту 10 статті 54 Закону України «Про санкції» реєстраційні номери облікових карток платників податків зазначаються у державному реєстрі санкцій обов’язково.
Таким чином, наявні підстави для відхилення пропозиції переможця згідно п. 47 Особливостей.
3. ЩОДО НЕНАДАННЯ ВИСНОВКІВ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Відповідно до вимог пунктів 2 і 3 II частини Додатку 3 тендерної документації вимагалося: «На підтвердження показників вказаних в таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку №3 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановані копії ВИСНОВКУ(-ІВ) ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ …».
Таким чином, вимогами тендерної документації було встановлено безальтернативний спосіб підтвердження відповідності технічним вимогам - надання висновку (ів) лабораторних досліджень.
Переможцем в складі пропозиції надано:
Протокол випробувань № 1-0329 від 29.03.2024 Київської випробувальної лабораторії тампонажних матеріалів ТОВ «УКРСКС» (файл «39 Протокол_випробувань_МТМ_100_для_ТЗ_24Т_153»);
Протокол випробувань № 20062-323.ПВ.24 від 08.04.2024 ВЛ ПрАТ «Івано-Франківськцемент» (файл «47 Протокол №20062-323 Прат ІваноФранківськйцемент»);
Результат хімічного аналізу ДП Українська геологічна компанія (файл «44 хімічний аналіз_ДП _Українська геологічна компанія_»
Проте, дані документи (протоколи випробувань, результати хімічного аналізу) є іншими документами адже НЕ є «ВИСНОВКАМИ» ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано: Висновку(-ів) лабораторних досліджень, які вимагалися Замовником у пункті 2 і пункті 3 ІІ Частини Додатку 3 тендерної документації.
Отже, ТП Переможця підлягала відхиленню з підстав не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п. 44 Особливостей:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
При цьому, відповідно до п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, зважаючи на зміст та характер, допущених Переможцем порушень у технічні частині ТП в частині відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, отже, дані порушення не підлягають усуненню в порядку п. 43 Особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, пропозиції Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого підлягала відхиленню.
Таким чином, протокол від 19.04.2024р., про визначення переможця закупівлі, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
4. ЩОДО ПАСПОРТУ БЕЗПЕКИ
Підпунктом 2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації вимагалося «Надається скан-копія сертифікату безпечності матеріалу MSDS (або скан-копія паспорту безпеки матеріалу/лист технічних даних) на Товар (предмет закупівлі), запропонований Учасником».
У тендерній пропозиції переможця подано файл «35 Паспорт безпеки.pdf», який не відповідає вимогам Замовника з наступних причин:
По-перше, наданий документ не є скан-копія з документу.
По-друге, інформація з даного файлу не є офіційним документом, оскільки (враховуючи практику Верховного Суду у рішенні по справі №701/1114/16-к) відсутні реквізити такого документа (дата та номер), а також відсутня інформація про особу, яка склала чи видала такий документ.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано скан-копії сертифікату безпечності матеріалу MSDS (або скан-копія паспорту безпеки матеріалу/лист технічних даних) на Товар (предмет закупівлі), запропонований Учасником, які вимагалися Замовником у підпункті 2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації.
При цьому, відповідно до п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, не виявивши дані невідповідності та неопублікувавши вимогу на їх усунення, рішення Замовника про визначення переможця є передчасним та незаконним, а тому підлягає скасуванню.
5. ЩОДО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Підпунктом 1.3 пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання «скан-копія відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором (згідно 1.1).».
Наданий Учасником 1 лист-відгук Філії «УГВ-Сервіс» АТ «Укргазвидобування» № 06020608-01-1038 від 16.11.2021 не містить інформації, яка надана Учасником 1 у «Довідці про виконання аналогічного договору» (вих. № 386 від 08 квітня 2024 року»).
Як приклад, відрізняються у довідці Учасника 1 та наданому Учаснику 1 листі-відгуку – коди ЄДРПОУ Замовника, адреса і контакти Замовника, а також предмет закупівлі.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано:
- скан-копії відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором (згідно 1.1).
6. ЩОДО НАЗВИ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВАРУ
Пунктом 4 Додатку 2.1 тендерної документації вимагалося «…На підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписану та заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими…».
Наданий переможцем «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» № 394 від 08.04.2024 (файл «11 Додаток 3 Тех характеристики.docx.pdf), містить неправильну назву запропонованого ТОВ «Епіцентр К» товару.
Переможець вказав повне найменування товару: «Матеріал тампонажний модифікований для низьких, нормальних та помірних температур МТМ-100 ТУ У 23.6-35508039-009:2019 (зі зміною №1 від 27.03.2024р.)», що не відповідає дійсності.
Відповідно до Розділу 1 «Сфера застосування» наданих Учасником 1 ТУ У 23.6-35508039-009:2019 визначено, що умовне позначення матеріалу МТМ складається з повної назви МТМ, умов його використання та позначення цих ТУ.
Отже, в запропонованій Учасником 1 назві товару текст «(зі зміною № 1 від 27.03.2024р.) є зайвим.
Отже, Учасником ТОВ «Епіцентр К» всупереч вимогам тендерної документації не надано: підписаний та заповнений Учасником частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі.
Зважаючи на вищезазначене, пропозиції Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого підлягала відхиленню.
Таким чином, протокол від 19.04.2024р., про визначення переможця закупівлі, є незаконним та необґрунтованим, внаслідок чого підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Протокол про визначення переможця
-
Опис доказу:
Доказ підтверджує незаконність рішення
-
Повʼязаний документ:
Протокол_196_визначення_переможця_ВТзО_24Т_153.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з UA-2024-03-14-000911-a; 3. Визнати рішення (протокол) Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» №196 від 19.04.2024 року, опубліковане в електронній системі закупівель 19.04.2024 року про визначення переможця процедури закупівлі неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель; 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення (протокол) №196 від 19.04.2024 року, опубліковане в електронній системі закупівель 19.04.2024 року про визначення ТОВ «Епіцентр К» переможцем у закупівлі № UA-2024-03-14-000911-a за предметом закупівлі 24Т-153_44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент тампонажний бездобавочний для низьких, нормальних та помірних температур).