-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хірургічна лампа (НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник) (33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 386 робочих днів
252 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 260.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2024 19:43 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
302efb0cabd34a5f87343f1f29998860
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-012913-a.c2
Назва:
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Дод.5 Інформація про тех.характеристики.docx 05.04.2024 12:28
- Скарга дискваліфікація.docx 05.04.2024 12:28
- Скарга дискваліфікація.pdf 05.04.2024 12:28
- Технічний паспорт SY01-LED3AE.pdf 05.04.2024 12:28
- Додаток_ 2_.docx 05.04.2024 12:28
- Протокол відхилення.pdf 05.04.2024 12:28
- sign.p7s 05.04.2024 12:29
- CE 2 from Shanghai Huifeng medical___UA.pdf 12.04.2024 11:35
- Заперечення на пояснення (2).pdf 12.04.2024 11:35
- Заперечення на пояснення.docx 12.04.2024 11:35
- Інструкція.pdf 12.04.2024 11:35
- Запит на інструкцію.pdf 12.04.2024 11:35
- Відповідь на Запит.pdf 12.04.2024 11:35
- рішення від 08.04.2024 № 6183.pdf 08.04.2024 17:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 № 6652.pdf 16.04.2024 11:56
- рішення від 15.04.2024 № 6652.pdf 17.04.2024 18:15
- Додаток 2 (Додаток 5 ТД).docx 10.04.2024 19:59
- Відповідь на скаргу.pdf 10.04.2024 19:59
- Додаток 1 Інформація про відповідність товару.docx 10.04.2024 19:59
- Відповідь на скаргу.pdf.p7s.zip 10.04.2024 19:59
- Відповідь на скаргу.docx 10.04.2024 19:59
- Додаток 3 ФОТО.pdf 10.04.2024 19:59
- Додаток 4 Декларація СЕ.pdf 10.04.2024 19:59
- Протокол.pdf 02.05.2024 18:05
- Протокол.pdf.p7s.zip 02.05.2024 18:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 12:31
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.04.2024 18:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7765cd56c88c4244982c53d468151b71
Заголовок пункту скарги:
неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення:
Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Згідно частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Проте, аналізуючи протокольне рішення Уповноваженої особи, Скаржнику не зрозуміло в чому ж саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
В Додатку 2 до Тендерної документації, а саме пункт 3. 3 розділу 3 Технічна специфікація предмета закупівлі передбачено: (Додаток 2)
« Запропонований учасником товар повинен відповідати наступним технічним (медико-технічним) характеристикам, які наведені у Таблиці 2 та іншим нижченаведеним вимогам:»
«(d) Учасник може запропонувати до закупівлі товар, який відповідає цим вимогам, або є кращим за медико-технічними характеристиками, якістю та/або функціоналом.»
В свою чергу ФОП Олешко В.Д. в Додатку 5 до тендерної документації Технічний опис предмета закупівлі, запропоновано товар: Хірургічна операційна лампа SY01-LED3AE (LED) (з регулюванням колірної температури), який за своїми медико-технічними характеристиками є кращим від характеристик, які прописані Замовником в таблиці. (Додаток 3)
А також надано технічний опис на даний товар, який підтверджує характеристики запропонованого товару. (Додаток 4)
Виходячи з вищенаведеного, Скаржник надав весь перелік документів щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог, які передбаченні в Тендерній документації та додатках до неї.
Разом з тим, жодних інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника Замовником не зазначено, та не обґрунтовано інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника. З огляду на наведене - Замовник не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Беручи до уваги інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника без зазначення аргументації та без зазначення в чому саме полягає така невідповідність. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником протокольне рішення № 52 від 01.04.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Олешко Валерія Дмитрівна порушують законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Проте, аналізуючи протокольне рішення Уповноваженої особи, Скаржнику не зрозуміло в чому ж саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
В Додатку 2 до Тендерної документації, а саме пункт 3. 3 розділу 3 Технічна специфікація предмета закупівлі передбачено: (Додаток 2)
« Запропонований учасником товар повинен відповідати наступним технічним (медико-технічним) характеристикам, які наведені у Таблиці 2 та іншим нижченаведеним вимогам:»
«(d) Учасник може запропонувати до закупівлі товар, який відповідає цим вимогам, або є кращим за медико-технічними характеристиками, якістю та/або функціоналом.»
В свою чергу ФОП Олешко В.Д. в Додатку 5 до тендерної документації Технічний опис предмета закупівлі, запропоновано товар: Хірургічна операційна лампа SY01-LED3AE (LED) (з регулюванням колірної температури), який за своїми медико-технічними характеристиками є кращим від характеристик, які прописані Замовником в таблиці. (Додаток 3)
А також надано технічний опис на даний товар, який підтверджує характеристики запропонованого товару. (Додаток 4)
Виходячи з вищенаведеного, Скаржник надав весь перелік документів щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог, які передбаченні в Тендерній документації та додатках до неї.
Разом з тим, жодних інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника Замовником не зазначено, та не обґрунтовано інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника. З огляду на наведене - Замовник не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Беручи до уваги інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника без зазначення аргументації та без зазначення в чому саме полягає така невідповідність. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником протокольне рішення № 52 від 01.04.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Олешко Валерія Дмитрівна порушують законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ФОП Олешко В.Д., проте згідно протоколу №52 Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ковельського МТМО щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника від 01 квітня 2024 року вирішила відхилити Учасника Фізична особа-підприємець Олешко Валерія Дмитрівна згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Скаржник, як Учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією поданою на закупівлю, не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його таким, що порушує законні права та інтереси. Зокрема, Рішення прийняте з порушеннями ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості).
Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Згідно частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Проте, аналізуючи протокольне рішення Уповноваженої особи, Скаржнику не зрозуміло в чому ж саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
В Додатку 2 до Тендерної документації, а саме пункт 3. 3 розділу 3 Технічна специфікація предмета закупівлі передбачено: (Додаток 2)
« Запропонований учасником товар повинен відповідати наступним технічним (медико-технічним) характеристикам, які наведені у Таблиці 2 та іншим нижченаведеним вимогам:»
«(d) Учасник може запропонувати до закупівлі товар, який відповідає цим вимогам, або є кращим за медико-технічними характеристиками, якістю та/або функціоналом.»
В свою чергу ФОП Олешко В.Д. в Додатку 5 до тендерної документації Технічний опис предмета закупівлі, запропоновано товар: Хірургічна операційна лампа SY01-LED3AE (LED) (з регулюванням колірної температури), який за своїми медико-технічними характеристиками є кращим від характеристик, які прописані Замовником в таблиці. (Додаток 3)
А також надано технічний опис на даний товар, який підтверджує характеристики запропонованого товару. (Додаток 4)
Виходячи з вищенаведеного, Скаржник надав весь перелік документів щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог, які передбаченні в Тендерній документації та додатках до неї.
Разом з тим, жодних інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника Замовником не зазначено, та не обґрунтовано інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника. З огляду на наведене - Замовник не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Беручи до уваги інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника без зазначення аргументації та без зазначення в чому саме полягає така невідповідність. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником протокольне рішення № 52 від 01.04.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Олешко Валерія Дмитрівна порушують законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуване рішення беззаперечно порушує права Скаржника, який, виконавши всі вимоги тендерної документації Замовника, надавши всі необхідні документи, оформивши належним чином свою тендерну пропозицію, запропонувавши економічно вигідну ціну, очікував визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару. Однак, внаслідок неправомірного рішення Замовника, сплативши грошові кошти за участь у спірній закупівлі, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
Скаржник, як Учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією поданою на закупівлю, не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його таким, що порушує законні права та інтереси. Зокрема, Рішення прийняте з порушеннями ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), п 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості).
Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Згідно частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Проте, аналізуючи протокольне рішення Уповноваженої особи, Скаржнику не зрозуміло в чому ж саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації.
В Додатку 2 до Тендерної документації, а саме пункт 3. 3 розділу 3 Технічна специфікація предмета закупівлі передбачено: (Додаток 2)
« Запропонований учасником товар повинен відповідати наступним технічним (медико-технічним) характеристикам, які наведені у Таблиці 2 та іншим нижченаведеним вимогам:»
«(d) Учасник може запропонувати до закупівлі товар, який відповідає цим вимогам, або є кращим за медико-технічними характеристиками, якістю та/або функціоналом.»
В свою чергу ФОП Олешко В.Д. в Додатку 5 до тендерної документації Технічний опис предмета закупівлі, запропоновано товар: Хірургічна операційна лампа SY01-LED3AE (LED) (з регулюванням колірної температури), який за своїми медико-технічними характеристиками є кращим від характеристик, які прописані Замовником в таблиці. (Додаток 3)
А також надано технічний опис на даний товар, який підтверджує характеристики запропонованого товару. (Додаток 4)
Виходячи з вищенаведеного, Скаржник надав весь перелік документів щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог, які передбаченні в Тендерній документації та додатках до неї.
Разом з тим, жодних інших невідповідностей у тендерній пропозиції Скаржника Замовником не зазначено, та не обґрунтовано інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника. З огляду на наведене - Замовник не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Беручи до уваги інформацію, наведену в мотивувальній частині протокольного рішення, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника без зазначення аргументації та без зазначення в чому саме полягає така невідповідність. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги Закону та Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником протокольне рішення № 52 від 01.04.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Олешко Валерія Дмитрівна порушують законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуване рішення беззаперечно порушує права Скаржника, який, виконавши всі вимоги тендерної документації Замовника, надавши всі необхідні документи, оформивши належним чином свою тендерну пропозицію, запропонувавши економічно вигідну ціну, очікував визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару. Однак, внаслідок неправомірного рішення Замовника, сплативши грошові кошти за участь у спірній закупівлі, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
×
-
Назва доказу:
Технічний паспорт
-
Опис доказу:
Технічний паспорт на Хірургічна операційна лампа SY01-LED3AE (LED) (з регулюванням колірної температури).
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт SY01-LED3AE.pdf
-
-
Назва доказу:
Дод.5 Інформація про тех.характеристики
-
Опис доказу:
Дод.5 Інформація про тех.характеристики (заповнений учасником)
-
Повʼязаний документ:
Дод.5 Інформація про тех.характеристики.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Опис доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Опис доказу:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
-
Повʼязаний документ:
Додаток_ 2_.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення (наявність) порушень під час проведення закупівлі щодо предмету «Хірургічна лампа (НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник) (33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє протокольне рішення № 52 від 01.04.2024 р., про відхилення тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Олешко Валерія Дмитрівна. 4. Зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Олешко Валерія Дмитрівна щодо предмету «Хірургічна лампа (НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник) (33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків».
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
132bc27f14cf46f4a416e0a4d84f56ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-012913-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, пункт № 14 розділу 2. Медико-технічні характеристики товару Додаток 5 до Тендерної документації «Варіант вибору мови», на нашу думку, є необґрунтованим, дискримінаційним та такими, що обмежує участь у торгах. Не зрозумілим є факт:
1) Операційний світильник повинен мати дисплей? Якщо так, які параметри повинні бути відображені на ньому?
2) З якою метою буде використовуватись функція зміни мови ?
3) Які варіанти мови повинен використовувати операційний світильник ?
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Хочемо акцентувати увагу, що Антимонопольний Комітет України у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі.
Вимагаємо внести зміни, шляхом видалення даного пункту № 14 розділу 2. Медико-технічні характеристики товару Додаток 5 ТД. У випадку ігнорування вимоги, ми вимушені звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2024 13:10
Вирішення:
Будуть внесені зміни в ТД
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
af613ef9fa8d48dc96cca626552c908d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-012913-a.a3
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Неправомірна відміна процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- 320-40626-24_2024-08-27_1-1070-75CD0660-6465-11EF-AF88-E7C43CA04C60.zip 28.08.2024 08:20
- Документ.docx 22.06.2024 21:58
- Відповідь на скаргу .pdf.p7s.zip 17.05.2024 16:25
- РАПОРТ.pdf 17.05.2024 16:25
- Відповідь на скаргу .pdf 17.05.2024 16:25
- Відповідь на скаргу.docx 17.05.2024 16:25
- Звернення.pdf 08.08.2024 13:06
- Заперечення на пояснення.docx 20.05.2024 14:52
- Лист продовження строку дії тендерної пропозиції.pdf 13.06.2024 14:08
- Заперечення на пояснення.pdf 20.05.2024 14:52
- Скарга відміна.docx 13.05.2024 12:52
- Скарга.pdf 13.05.2024 12:52
- sign.p7s 13.05.2024 12:53
- Протокол сасування закупівлі.pdf.p7s (2).zip 13.05.2024 12:52
- Лампа-хірургічна-безтіньова.pdf 13.05.2024 12:52
- рішення від 21.05.2024 № 8933.pdf 24.05.2024 11:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 № 8933.pdf 22.05.2024 10:22
- рішення від 15.05.2024 № 8546.pdf 15.05.2024 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2024 12:57
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2024 16:43
Дата прийняття рішення по скарзі:
24.05.2024 11:30
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2f13b41bf16e4439a7ca1417029d1b57
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна процедури закупівлі
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його безпідставним та прийнятим із порушенням прав Скаржника та норм законодавства України в сфері публічних закупівель, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), вважає, що Замовником належним чином не підтверджено причини відміни закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 13.03.2024 року була оголошена закупівля товарів за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за предметом: Хірургічна лампа (НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник) (33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків.
Очікувана вартість закупівлі становить 252 000,00 грн з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками - 25.03.2024 09:00.
Згідно результатів аукціону, який відбувся 26.03.2024 13:00, прийняли участь наступні учасники:
1. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕШКО ВАЛЕРІЯ ДМИТРІВНА – остаточна пропозиція – 202 800,00 гривень;
2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ – остаточна пропозиція – 240 000,00 гривень.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ФОП Олешко В.Д., проте згідно протоколу №52 Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ковельського МТМО щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника від 01 квітня 2024 року вирішила відхилити Учасника Фізична особа-підприємець Олешко Валерія Дмитрівна згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ФОП Олешко Валерія Дмитрівна оскаржила рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно Рішення №6652-р/пк-пз від 15.04.2024 постановила: Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи - підприємця Олешко Валерії Дмитрівни та рішення про визначення фізичної особи - підприємця Рудика Андрія Володимировича переможцем процедури закупівлі — "Хірургічна лампа (НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник) (33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-03-13-012913-a.
Проте, згідно Протоколу 73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року,прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Очевидно, що через неможливість визначити Переможцем бажаного Учасника та небажання УО визнати Переможця ФОП Олешко Валерію Дмитрівну згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник даним Протоколом №73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року відмінив закупівлю.
Скаржник не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його безпідставним та прийнятим із порушенням прав Скаржника та норм законодавства України в сфері публічних закупівель, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), вважає, що Замовником належним чином не підтверджено причини відміни закупівлі, з огляду на наступне:
1) У разі, якщо Замовник встановив наявність підстав для відміни тендеру, виходячи з «відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг», він повинен їх детально описати та навести правомірне обґрунтування відповідно до чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Також Замовник не долучив прийняте рішення про відміну процедури закупівлі, що унеможливлює ознайомлення із його змістом.
2) В даному випадку відміна процедури закупівлі можлива до прикладу, у разі перерозподілу коштів на інші більш нагальні закупівлі (роз’яснення Мінекономіки).
3) Із даної відміни процедури закупівлі вбачається пряме небажання Замовника співпрацювати із Скаржником, яким надано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Також велика ймовірність, що після відміни тендеру Замовник може повторно оголосити процедуру закупівлі, у разі виникнення потреби протягом поточного року. Але оголосивши аналогічну закупівлю повторно, Замовник спростовує попереднє рішення про відміну через відсутність потреби, підтверджуючи, що така потреба наявна.
4) На офіційному веб-сайті Замовника Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області розміщено обґрунтування закупівлі технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі: Лампа хірургічна безтіньова. Оскільки для даної процедури закупівлі наявне фінансування та з боку Замовника відсутня будь-яка інформація щодо неактуальності такої потреби задля інших нагальних закупівель або підстав, то можна зробити припущення, що така потреба досі зберігається.
5) Жодних змін в річний план закупівель внесено не було, що може підтверджувати актуальність подальшої потреби в закупівлі лампа хірургічна безтіньова (НК 024:2019 12282 – Операційний світильник)(33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків.
Зважаючи на вище зазначене, вважаємо, що Замовник формально виніс даний протокол з метою відміни процедури закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник ще раз зазначає, що зазначені доводи (а точніше їх відсутність) в Протоколі №73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року не можуть бути підставою для відміни цієї закупівлі.
Неправомірне рішення Замовника щодо відміни тендерної закупівлі тягне за собою наслідок неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, вбачаємо порушення в не реалізації свого права стати переможцем процедури закупівлі.
Безпідставні, неправомірні та необґрунтовані рішення Замовника призводять до порушення прав Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі становить 252 000,00 грн з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками - 25.03.2024 09:00.
Згідно результатів аукціону, який відбувся 26.03.2024 13:00, прийняли участь наступні учасники:
1. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕШКО ВАЛЕРІЯ ДМИТРІВНА – остаточна пропозиція – 202 800,00 гривень;
2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ – остаточна пропозиція – 240 000,00 гривень.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ФОП Олешко В.Д., проте згідно протоколу №52 Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ковельського МТМО щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника від 01 квітня 2024 року вирішила відхилити Учасника Фізична особа-підприємець Олешко Валерія Дмитрівна згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ФОП Олешко Валерія Дмитрівна оскаржила рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно Рішення №6652-р/пк-пз від 15.04.2024 постановила: Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи - підприємця Олешко Валерії Дмитрівни та рішення про визначення фізичної особи - підприємця Рудика Андрія Володимировича переможцем процедури закупівлі — "Хірургічна лампа (НК 024:2023: 12282 — Операційний світильник) (33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-03-13-012913-a.
Проте, згідно Протоколу 73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року,прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі.
Очевидно, що через неможливість визначити Переможцем бажаного Учасника та небажання УО визнати Переможця ФОП Олешко Валерію Дмитрівну згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник даним Протоколом №73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року відмінив закупівлю.
Скаржник не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його безпідставним та прийнятим із порушенням прав Скаржника та норм законодавства України в сфері публічних закупівель, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), вважає, що Замовником належним чином не підтверджено причини відміни закупівлі, з огляду на наступне:
1) У разі, якщо Замовник встановив наявність підстав для відміни тендеру, виходячи з «відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг», він повинен їх детально описати та навести правомірне обґрунтування відповідно до чинних норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Також Замовник не долучив прийняте рішення про відміну процедури закупівлі, що унеможливлює ознайомлення із його змістом.
2) В даному випадку відміна процедури закупівлі можлива до прикладу, у разі перерозподілу коштів на інші більш нагальні закупівлі (роз’яснення Мінекономіки).
3) Із даної відміни процедури закупівлі вбачається пряме небажання Замовника співпрацювати із Скаржником, яким надано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Також велика ймовірність, що після відміни тендеру Замовник може повторно оголосити процедуру закупівлі, у разі виникнення потреби протягом поточного року. Але оголосивши аналогічну закупівлю повторно, Замовник спростовує попереднє рішення про відміну через відсутність потреби, підтверджуючи, що така потреба наявна.
4) На офіційному веб-сайті Замовника Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області розміщено обґрунтування закупівлі технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі: Лампа хірургічна безтіньова. Оскільки для даної процедури закупівлі наявне фінансування та з боку Замовника відсутня будь-яка інформація щодо неактуальності такої потреби задля інших нагальних закупівель або підстав, то можна зробити припущення, що така потреба досі зберігається.
5) Жодних змін в річний план закупівель внесено не було, що може підтверджувати актуальність подальшої потреби в закупівлі лампа хірургічна безтіньова (НК 024:2019 12282 – Операційний світильник)(33167000-8) ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків.
Зважаючи на вище зазначене, вважаємо, що Замовник формально виніс даний протокол з метою відміни процедури закупівлі. Рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник ще раз зазначає, що зазначені доводи (а точніше їх відсутність) в Протоколі №73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року не можуть бути підставою для відміни цієї закупівлі.
Неправомірне рішення Замовника щодо відміни тендерної закупівлі тягне за собою наслідок неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, вбачаємо порушення в не реалізації свого права стати переможцем процедури закупівлі.
Безпідставні, неправомірні та необґрунтовані рішення Замовника призводять до порушення прав Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол №73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року.
-
Опис доказу:
Протокол №73-Л щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 3 травня 2024 року.
-
Повʼязаний документ:
Протокол сасування закупівлі.pdf.p7s (2).zip
-
-
Назва доказу:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі
-
Опис доказу:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Лампа-хірургічна-безтіньова.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про відміну тендеру неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про відміну публічної закупівлі.