• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ковбаса напівкопчена, шинка, грудинка, сарделька 1 сорту

Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)

Торги не відбулися

1 470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 350.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2024 18:39 - 19.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення

Номер: f2861eb9a11b4bf89f5061ffc79dbf01
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-012701-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
ТОВ «ЮА ТОРГПРОМ» звертається до Замовника – Військової частини 3017, з вимогою про проведення процедури закупівель у відповідності до положень чинного законодавства. Відповідно , до Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - постанова № 1178) Учаснику надається право на виправлення недоліків у продовж 24 годин, Замовник – Військова частина 3017 , нехтує цим правом та не надає його Учасникам! Щодо вказаної Постанови, Міністерство економіки України у Листі № 3323-04_22523-06 від 17.05.2023р. надає роз’яснення: «Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та 5 якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо» Стосовно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою№ 42/с від 27 березня 2024 р. Зазначено по пункту 1 відхилення, що « Декларація виробника № М17032024, в якій зазначено на продукти зі свинини Шинка к/в в/с та грудинка к/в в/с ДСТУ 4668:2005, яке не відповідає вимогам Оголошення, вказаним у Додатку 1». – Відзначимо, що ми у Гарантійному листі від виробника підтверджуємо та зазначаємо відповідність продукції, також у складі пропозиції надано декілька довідок, що також підтверджують та прописують відповідне ДСТУ та відповідність йому нашого продукту. Щодо Декларації, це є описка та формальна помилка з огляду на те, що структура ДСТУ складається з 4-х цифр, які є реєстраційні номер стандарту, який і ідентифікує продукт, а інші 4 – рік його прийняття. В декларації, як раз і допущена помилка у році прийняття стандарту, що ніяким чином не змінює товар, його назву, модель. Тому, наполягаємо, на перегляд пропозиції з можливістю виправлення помилки, що не призводить до заміни товару. По- другому пункту, ця вимога не стосується технічних, якісних, та інших характеристик товару і ОБОВ’Язково виноситься на 24 години, так як вона стосується ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме матеріально-технічної бази – у випадку, якщо Замовник вважає документи невідповідними. Також зазначимо, що компанія перевізник має у своєму складі велику кількість транспортних засобів, на них згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку на транспортні засоби може зареєструвати лише потужності, форма цього рішення має відмінності в залежності від років видачі та територіальних відділень Держпродслужби. Вимога документації стояла надати потужності на оператора ринка стосовно перевезення : ми їх надали як на себе, так і на перевізника – щодо транспортування, а відповідність транспортних засобів описана характеристиками машин, інших документів Замовник не вимагав , а також вимог до вигляду рішення про потужності також не зазначено. Виходячи з вищє зазначеного наполягаємо, на поверненні нас на етап кваліфікації та наданні нам законної підстави 24 годин на виправлення невідповідностей, так як в складі пропозиції всі документи надано, і вказані недоліки не змінюють предмет закупівлі ні в якому розділі або пункті згідно технічних вимог зазначених Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.