• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції

Завершена

523 500.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 235.01 UAH
Період оскарження: 13.03.2024 15:20 - 18.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна кваліфікація

Номер: 40fe3f82a404431090a67521a78374b7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-009317-a.b1
Назва: Неправомірна кваліфікація
Вимога:
Протокольним рішенням замовника ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" обрано переможцем закупівлі. Разом з тим, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі з огляду на наступне. Відповідно до умов закупівлі, місце поставки та надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46. В свою чергу, згідно з додатком 4 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ", вимагається надання "Сканована копія/-ї документа/-ів дозвільного характеру, виданого/-их учаснику дозвільним органом, та/або декларації/-й відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що підтверджує/-ють наявність права в Учасника виконувати роботи з підвищеної небезпеки, відповідно до видів робіт: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - верхолазні роботи". На виконання зазначеної вимоги учасник надав відповідні декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: 1) Дніпропетровська область, Київська область, Одеська область, Харківська область; 2) Дніпропетровська область, Львівська область, Закарпатська область, Волинська область. Отже, Хмельницька область відсутня. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні декларації на виконання робіт на території Хмельницької області. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту: «Відповідно до п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – учасник завантажує інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі тощо. Подаються документи, що передбачені Додатком №4 тендерної документації. Згідно абз. 2 п.п.1 п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - якщо Додатком №4 не визначено конкретний спосіб/перелік документів, яким підтверджується відповідність, то учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі із підтвердженням відповідності або погоджений в довільній формі Додаток №4. Додатком №4 чітко визначений перелік документів, які необхідно надати та їх стислий опис (вимоги до цих документів), достатній для оцінки відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі. Так, у Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції надає скановану копія/-ї документа/-ів дозвільного характеру, виданого/-их учаснику дозвільним органом, та/або декларації/-й відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що підтверджує/-ють наявність права в Учасника виконувати роботи з підвищеної небезпеки, відповідно до видів робіт: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - верхолазні роботи. Тобто, учаснику надано можливість підтвердити наявність в нього права виконувати роботи підвищеної небезпеки різними способами (а саме або документом дозвільного характеру або декларацією відповідності матеріально-технічної бази) із зазначенням умов тільки стосовно видання документів уповноваженими органами та стосовно конкретних видів робіт. Інших вимог та/чи умов до документів дозвільного характеру або декларації відповідності матеріально-технічної бази, в тому числі й щодо обов’язковості зазначення у розділі декларації про місце виконанні робіт підвищенної небезпеки – Хмельницької області, Тендерною документацією не встановлено. Окрім того, звертаємо увагу, що дана вимога має на меті встановлення замовником наявності необхідних знань, навичок, досвіду тощо в працівників учасника в розрізі дотримання законодавства з питань охорони праці, заходів безпеки та ін. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – це документ, що містить опис технічних та організаційних заходів, що забезпечують безпеку праці на підприємстві. Однак, подача Декларації не означає забезпечення безпеки праці в повному обсязі. Обов’язковим є також виконання додаткових заходів щодо охорони праці та забезпечення безпеки праці, зокрема, оцінка ризиків та вжиття заходів щодо їх зменшення, проведення навчань працівників з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, та ін. З цією ж метою, Додатком № 4 до Тендерної документації вимагається надання Учасниками - Протоколів або витягів з протоколів та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці щодо монтажників металопластикових конструкцій. Виходячи з цього, подана Переможцем Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДЗ-2081/ПС-23 від 06.10.2023 р. (на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра), Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №ДЗ-1867/ПС-23 від 11.09.2023 р. №ДЗ-1867/ПС-23 від 11.09.2023 р. (на верхолазні роботи, промисловий альпінізм) та інші документи - в повній мірі підтверджують відповідність умов тендерної пропозиції в цій частині. Додатково зазначаємо, що умовами Додатку 5 до Тендерної Документації, в проекті договору – не передбачено, що в місці розташування замовника, для виконання робіт з монтажу «металопластикових конструкцій» має бути застосовано саме матеріально-технічну базу учасника, таким чином інформація про місце виконання робіт – взагалі не має суттєвого змістовного навантаження та не впливає на предмет закупівлі та якість виконання умов договірних зобов’язань. Частиною 4 ст. 33 Закону передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Таким чином, учасникам надано право звернутись за наданням інформації та отримати відповідь. Права ж вимагати від замовника вчинення будь-яких дій чи прийняття рішень (їх відміни, скасування) – не передбачено ст. 33 Закону. Звертаємо увагу, що згідно із принципами публічних закупівель, а саме ч. 5 ст. 5 Закону - замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. У зв’язку із вище зазначеним Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено