-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові конструкції
Завершена
1 545 336.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 726.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 726.68 UAH
Період оскарження:
13.03.2024 15:23 - 18.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено
невідповідність тендерної документації діючому законодавству
Номер:
370cb9ec955941e9939110f52f3bd496
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-009098-a.b4
Назва:
невідповідність тендерної документації діючому законодавству
Вимога:
Шановний Замовник у ТД щодо вимог до банківської гарантії ви вимагаєте , що «Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», але ж в цей документ неодноразово вносились зміни , а тому даний документ є дійсним в редакції від 16.07.2020. Вимагаємо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2024 18:39
Вирішення:
Шановний учасник, інформуємо Вас про те, що йдеться про дату затвердження постанови від 15.12.2004 №639, а не внесення до неї змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога.
Номер:
b0a138d5750745a2b3221af2bf799a1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-009098-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Додатком 2 до ТД вимагається від Учасника надання:
20) Сертифікат (виданий на імя учасника) ISO 37001:2018 на систему управління щодо протидії корупції;
21) Сертифікат (виданий на ім’я учасника) ISO 50001:2020 на систему енергетичного менеджменту
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення внутрішнього аудиту підприємства учасника. Окрім того, отримання сертифікатів ISO в нашій державі є добровільним, а не обов’язковим. Відповідно до діючого законодавства, ніхто не може втручатись у внутрішню діяльність підприємства, крім випадків встановлених законом.
З приводу ISO 37001:2018- Цей стандарт застосовують лише до хабарництва. Він установлює вимоги та надає настанови щодо системи управління, яка призначена допомогти організації попередити, виявити та реагувати на хабарництво, виконувати закони щодо протидії корупції та добровільні зобов’язання, які можуть бути застосовані до її діяльності. Тобто Ви, як Замовник – СТРУКТУРА ПРАОВОХОРОНОЇ СИСТЕМИ вважаєте, що Ваші співробітники можуть брати чи давати хабаря? Ви це серйозно? У Вас же є внутрішня безпека, чи вона погано працює? Вважаємо , що висунувши цю вимогу Ви дискредитуєте самі себе як структуру правоохоронної системи.
Взагалі Антикорупційні програми на підприємстві та інші документи необхідні при прийнятті участі у державних закупівлях сума яких більше 25млн.гривень.
З приводу ISO 50001:2020- Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Успішне застосування СЕнМ підтримує культуру прихильності поліпшення енергетичної результативності, яка залежить від прихильності на всіх рівнях організації, особливо від прихильності вищого керівництва. У багатьох випадках це призводить в організації до зміни її культури.
У даній закупівлі Учасники не використовують енергію та не споживають її.
Встановлюючи дану вимогу Ви своїми діями навмисно звужуєте коло для прийняття участі потенційних учасників у даній закупівлі.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 11:40
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється ЗАМОВНИКОМ, який встановлює технічні/якісні характеристики предмету закупівлі, строки, місце поставки товару/виконання робіт/надання послуг кваліфікаційні критерії до учасників, проєкт договору про закупівлю та інші вимоги.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога 2
Номер:
3fde00c70072467fb1e0232be827889b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-009098-a.c2
Назва:
дискримінаційна вимога 2
Вимога:
Додатком 2 до ТД вимагається від Учасника надання:
2) Сертифікат (виданий на імя учасника) ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги»;
3) Сертифікат (виданий на імя учасника) ДСТУ ІSО 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
4) Сертифікат (виданий на імя учасника) ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»;
5) Сертифікат (виданий на імя учасника) ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»;
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення внутрішнього аудиту підприємства учасника. Окрім того, отримання сертифікатів ISO в нашій державі є добровільним, а не обов’язковим. Відповідно до діючого законодавства, ніхто не може втручатись у внутрішню діяльність підприємства, крім випадків встановлених законом. Встановлюючи дану вимогу Ви своїми діями навмисно звужуєте коло для прийняття участі потенційних учасників у даній закупівлі.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 11:15
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється ЗАМОВНИКОМ, який встановлює технічні/якісні характеристики предмету закупівлі, строки, місце поставки товару/виконання робіт/надання послуг кваліфікаційні критерії до учасників, проєкт договору про закупівлю та інші вимоги.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога 1
Номер:
9db766f1a8994095860f7b12c56447c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-009098-a.c1
Назва:
дискримінаційна вимога 1
Вимога:
Додатком 1 до ТД п.2.4. вимагається від Учасника : Обов’язкова наявність внутрішнього аудитора системи управління якістю (надати у складі тендерної пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора системи управління якістю, ДСТУ ISO 19011:2019).
На підставі якого нормативно-правового акту Ви висунули цю вимогу? Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, так як у Вас відсутні правові підстави для її висування, бо предметом закупівлі є постачання «Металопластикових конструкцій ,код ДК 021:2015: – 44220000-8 – Столярні вироби» а не проведення аудиторських перевірок організації чи підприємства.
Вимагаємо скасувати цю вимогу , як дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 11:04
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється ЗАМОВНИКОМ, який встановлює технічні/якісні характеристики предмету закупівлі, строки, місце поставки товару/виконання робіт/надання послуг кваліфікаційні критерії до учасників, проєкт договору про закупівлю та інші вимоги.
Також, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, умови тендерної документації формуються ЗАМОВНИКОМ, з урахуванням власних потреб щодо предмету закупівлі.
В свою чергу, метою цієї закупівлі є придбання та встановлення металопластикових конструкцій належної якості, згідно вимог чинних нормативних документів.
Окрім цього, оголошуючи вказану закупівлю замовник прагне придбати продукцію в підприємства/організації, де впроваджені найкращі політики щодо:
- ефективного функціонування системи управління якістю та безпеки виробництва продукції, робіт або послуг
- належного функціонування систем внутрішнього контролю;
- забезпечення в організації заходів із охорони довкілля;
- створення в організації безпечних і здорових умов праці на робочому місці;
- поліпшення енергетичної ефективності;
- запобігання будь-яким проявам корупції у діяльності
Замовник у своїй закупівельній діяльності дотримується принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відтак, вважаємо, що включення до тендерної документації подібних вимог жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в кожного учасника є можливість отримати подібний сертифікат. Натомість, необхідність включення таких вимог зумовлена виключно необхідністю придбання товару та супутніх послуг належної якості.
Статус вимоги:
Відхилено