-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кайданки металеві
Торги не відбулися
203 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 018.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 018.50 UAH
Період оскарження:
13.03.2024 14:43 - 20.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Діскрімінація
Номер:
64d0f6bd4a6b42ab880716244fe942fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-008189-a.b1
Назва:
Діскрімінація
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» (далі – Учасник) брав участь в закупівлі, оголошеної Управлінням поліції охорони в Харківській області (далі -Замовник) в електронній системі закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки).
28.03.2024 р. Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
В документі «Інформація про відхилення тендерної пропозиції» від 28.03.2024 р. Уповноважена особа Замовника зазначила підставу відхилення пропозиції учасника, а саме:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що Учасником не виконані умови технічної специфікації тендерної документації, а саме: відповідно до вимог п. 1 технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації учасник мав надати в складі тендерної пропозиції паспорт на виріб (може бути поєднаний з інструкцією по експлуатації кайданок) в якому вказано: назву та місце знаходження підприємства виробника, назву, номер виробу, вагу, розміри, дату виготовлення товару, його термін служби, гарантійні зобов'язання виробника.
При цьому, в складі тендерної пропозиції Учасника надано паспорт інструкція (настанова) з експлуатації наручники металеві БР-М-92 КДС 00.9.19.1 КЕ ТУ У 28.6-31350429-010:2009, який не містить, зокрема, номеру виробу та дати виготовлення товару.
Звертаємо увагу Уповноваженої особи Замовника на те, що Замовником в тендерній документації вимагався ПАСПОРТ на виріб, а не ПАСПОРТ НА ГОТОВИЙ виріб. Різниця між зазначеними вимогами полягає в тому, що паспорт на виріб не повинен містити конкретну дату та номер виробу. Такі дані зазначаються в паспорті на готовий виріб.
В своїй пропозиції Учасник надав зразок паспорту на виріб, а саме документ з назвою « 2.1 Паспорт наручники БР-М-92.pdf» в тексті якого, зокрема, зазначено
Наручники металеві «БР-М-92» виріб №КІ .відповідає технічним умовам ТУ У 28.6-31350429-010:2009
і визнані придатними до експлуатації.
Виготовлено в Україні.
Виробник: СПЕЦВОЄНТОРГ. Адреса: вул. Дністерська, 1-А, м. Київ, 02090
Дата виготовлення__________20___р.
А відтак Учасник виконав усі вимоги Замовника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
А ч. 5 згаданої статті містить імперативне положення, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Дії Замовника в частині відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт», яке викладене у рішенні Уповноваженої особи Замовника від 28.03.2024 року та розміщено в електронній системі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки), порушує права та законні інтереси ТОВ «Укроборонекспорт», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи зазначене, з метою недопущення збитків державного бюджету, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням,
З огляду на викладене, та відповідно до статі 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 46 Особливостей вимагаємо,-
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони в Харківській області про відхилення пропозиції ТОВ «Укроборонекспорт» яке викладене у рішенні від 28.03.2024 року та розміщено в електронній системі уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-13-008189-a, за предметом закупівлі «Кайданки металеві» (код за ДК 021:2015 35230000-5 - Кайданки) та визначити найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Укроборонекспорт»., переможцем торгів
2. У разі незадоволення вимоги будемо звертатись до відповідних органів, для відстоювання своїх інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.03.2024 16:23
Дата подачі:
29.03.2024 16:23
Вирішення:
Шановний учаснику!
П. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що у разі, коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
При цьому, ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі» ні нормами Особливостей не передбачене право учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися до замовника із вимогою щодо скасування його рішення про відхилення тендерної пропозиції.
В зв’язку із викладеним Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено