-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду нежитлової будівлі «Пологовий будинок» КНП «Перинатальний центр м. Києва», за адресою: м. Київ, вулиця Предславинська, 9 за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
25 759 795.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 257 597.95 UAH
мін. крок: 1% або 257 597.95 UAH
Період оскарження:
13.03.2024 13:46 - 19.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
4b15210774d74e41a0831467ab470c95
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-006730-a.c2
Назва:
СКАРГА
на рішення про
визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-03-13-006730-a.docx 20.05.2024 22:53
- Рішення від 16.04.2024 № 6783.pdf 20.05.2024 22:53
- Скарга UA-2024-03-13-006730-a.docx.p7s 20.05.2024 22:53
- 22. Кошторисна документація.pdf 20.05.2024 22:53
- sign.p7s 20.05.2024 22:55
- рішення від 23.05.2024 № 9044.pdf 23.05.2024 14:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 № 9512.pdf 31.05.2024 12:57
- рішення від 30.05.2024 № 9512.pdf 04.06.2024 18:34
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.docx 24.05.2024 17:43
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.pdf 24.05.2024 17:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 10:46
Дата розгляду скарги:
30.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2024 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2024 18:35
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2024 17:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
«Відповідно до рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Грін Трейдінг" переможцем процедури закупівлі UA-2024-03-13-006730-a скасовані. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a11353825e1c48b3b5751d2313fa6775
Заголовок пункту скарги:
Комунальне некомерційне підприємство «Перинатальний ментр м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-13-006730-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду нежитлової будівлі «Пологовий будинок» КНП «Перинатальний центр м. Києва», за адресою: м. Київ, вулиця Предславинська, 9).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «Укрмонтажлюкс».
2. ТОВ «Грні Трейдінг»- (надалі Переможець).
3. ТОВ «ТЕП-Капітал»- ( надалі Скаржник).
14. травня 2024 року Замовник, порушуючи чинне Законодавство надав Переможцю 24 години на усунення порушень, які вже були розглянуті Органом оскарження в рішенні №6853-р/пк-пз від 15.04.2024 р. та визнано, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню.
17 травня 2024 року Замовник знову визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Грні Трейдінг»-
Вважаємо дії Замовника, як в частині надання 24 годин на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Грні Трейдінг», так і визначення його Переможцем, неправомірними та такими, що невідповідають умовам чинного законодавства.
Опис заперечення:
Заперечення на визначення Переможця
1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до пп.6.1. п.2 р.III Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі ТП документальне підтвердження відповідності ТП учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Заповнена форма ТП (Додаток 7 ТД);
2. У відповідності до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) із урахуванням змін та доповнень згідно Додатку № 2:
- договірна ціна (згідно Настанови);
- зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни ТП здійснюється виходячи з тих умов, що:
- ціна ТП означає суму, за яку Учасник згоден виконати всі види робіт, що передбачені у технічному завданні Замовника;
- ціна ТП (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва згідно Настанови із урахуванням змін та доповнень у вигляді договірної ціни
- ціна ТП, за яку Учасник згоден виконати роботи, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту та поточних цін на них;
- в ціні ТП Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття;
До розрахунку ціни ТП не включаються будь-які витрати, понесені учасником в зв'язку з участю в тендері.
Розрахунок ціни ТП має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної документації (як додатки до договору) повинні надаватися у сканованому вигляді такі види кошторисної документації, якi підписанi та завірені «мокрою печаткою» (у разі наявності) учасника, а саме:
1. Договірна ціна (згідно кошторисних норм України) (без урахування проходження експертизи);
2. Зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
3. Локальні кошториси;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5.Календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови. Для підтвердження учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують наявність програмного комплексу АВК (договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, тощо.), а також скан копію ліцензії.
Відповідно до Додатку 4до Тендерної документації:
1. До розрахунку ціни тендерної пропозиції входять усі види робіт, передбачені дефектним актом та вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника, в тому числі тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник визначає ціну на роботи, виконання яких передбачені дефектним актом, з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
3. Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу.
4. Технічне завдання визначається згідно затвердженого дефектного акта від 05.02.2024 р., що додається (файл pdf Дефектний акт кап. ремонт головного корпусу).
1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до пп.6.1. п.2 р.III Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі ТП документальне підтвердження відповідності ТП учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Заповнена форма ТП (Додаток 7 ТД);
2. У відповідності до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) із урахуванням змін та доповнень згідно Додатку № 2:
- договірна ціна (згідно Настанови);
- зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни ТП здійснюється виходячи з тих умов, що:
- ціна ТП означає суму, за яку Учасник згоден виконати всі види робіт, що передбачені у технічному завданні Замовника;
- ціна ТП (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва згідно Настанови із урахуванням змін та доповнень у вигляді договірної ціни
- ціна ТП, за яку Учасник згоден виконати роботи, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту та поточних цін на них;
- в ціні ТП Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття;
До розрахунку ціни ТП не включаються будь-які витрати, понесені учасником в зв'язку з участю в тендері.
Розрахунок ціни ТП має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної документації (як додатки до договору) повинні надаватися у сканованому вигляді такі види кошторисної документації, якi підписанi та завірені «мокрою печаткою» (у разі наявності) учасника, а саме:
1. Договірна ціна (згідно кошторисних норм України) (без урахування проходження експертизи);
2. Зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
3. Локальні кошториси;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5.Календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови. Для підтвердження учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують наявність програмного комплексу АВК (договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, тощо.), а також скан копію ліцензії.
Відповідно до Додатку 4до Тендерної документації:
1. До розрахунку ціни тендерної пропозиції входять усі види робіт, передбачені дефектним актом та вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника, в тому числі тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник визначає ціну на роботи, виконання яких передбачені дефектним актом, з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
3. Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу.
4. Технічне завдання визначається згідно затвердженого дефектного акта від 05.02.2024 р., що додається (файл pdf Дефектний акт кап. ремонт головного корпусу).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Аналіз пропозиції Переможця
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано:
- Лист вих.№20/27 від 20.03.2024 р. з погодженням Технічного завдання згідно Додатку 4 до Тендерної документації;
- Кошторисна документації на закупівлю робіт згідно процедури закупівлі.
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Замовника_____________;
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи зазначене Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей в частині виправлень до кошторисної документації Переможця, зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню, та враховуючи рішення Органу оскарження від №6853-р/пк-пз від 15.04.2024 р., яким було визначено, що пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши ТОВ «Грні Трейдінг» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був виконати рішення Органу оскарження, відхилити тендерну пропозицію Переможця, та, за умови необхідності, оголосити нову закупівлю в якій би Скаржник мав можливість прийняти участь.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано:
- Лист вих.№20/27 від 20.03.2024 р. з погодженням Технічного завдання згідно Додатку 4 до Тендерної документації;
- Кошторисна документації на закупівлю робіт згідно процедури закупівлі.
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Замовника_____________;
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи зазначене Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей в частині виправлень до кошторисної документації Переможця, зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню, та враховуючи рішення Органу оскарження від №6853-р/пк-пз від 15.04.2024 р., яким було визначено, що пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши ТОВ «Грні Трейдінг» переможцем процедури закупівлі Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був виконати рішення Органу оскарження, відхилити тендерну пропозицію Переможця, та, за умови необхідності, оголосити нову закупівлю в якій би Скаржник мав можливість прийняти участь.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
×
-
Назва доказу:
Кошторисна документації
-
Опис доказу:
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
-
Повʼязаний документ:
22. Кошторисна документація.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Органу оскарження від №6853-р/пк-пз від 15.04.2024 р.
-
Опис доказу:
Враховуючи зазначене Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей в частині виправлень до кошторисної документації Переможця, зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню, та враховуючи рішення Органу оскарження від №6853-р/пк-пз від 15.04.2024 р., яким було визначено, що пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 16.04.2024 № 6783.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Перинатальний центр м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Грін Трейдінг» у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду нежитлової будівлі «Пологовий будинок» КНП «Перинатальний центр м. Києва», за адресою: м. Київ, вулиця Предславинська, 9) , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-006730-a Всі інші необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
dc7a0037a7e548b9b483087acfa58159
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-006730-a.b1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ПРОТОКОЛ ПЕРЕМОЖЦЯ_КР.pdf 08.04.2024 15:16
- Скарга_UA-2024-03-13-006730-a.docx.p7s 08.04.2024 15:16
- Скарга_UA-2024-03-13-006730-a.docx 08.04.2024 15:16
- 22. Кошторисна документація.pdf 08.04.2024 15:16
- sign.p7s 08.04.2024 15:17
- Рішення від 10.04.2024 № 6379.pdf 10.04.2024 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6783.pdf 17.04.2024 13:41
- Рішення від 16.04.2024 № 6783.pdf 19.04.2024 12:49
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ_КАП. РЕМОНТ.docx 12.04.2024 13:02
- ВІДПОВІДЬ ПО СУТІ_КАП. РЕМОНТ.pdf 12.04.2024 13:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 16:39
Дата розгляду скарги:
16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2024 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2024 12:49
Дата виконання рішення Замовником:
10.05.2024 13:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШЕНО:
1. скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Грін Трейдінг» на закупівлю по предмету "Капітальний ремонт фасаду нежитлової будівлі "Пологовий будинок" КНП "Перинатальний центр м. Києва", за адресою: м. Київ, вулиця Предславинська, 9 за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ca44cc1d750e43aeb492b11bcfd17ed1
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на визначення Переможця
28 березня 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укрмонтажлюкс», а 04 квітня 2024 року визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Грін Трейдінг».
Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Опис заперечення:
1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до пп.6.1. п.2 р.III Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі ТП документальне підтвердження відповідності ТП учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Заповнена форма ТП (Додаток 7 ТД);
2. У відповідності до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) із урахуванням змін та доповнень згідно Додатку № 2:
- договірна ціна (згідно Настанови);
- зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни ТП здійснюється виходячи з тих умов, що:
- ціна ТП означає суму, за яку Учасник згоден виконати всі види робіт, що передбачені у технічному завданні Замовника;
- ціна ТП (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва згідно Настанови із урахуванням змін та доповнень у вигляді договірної ціни
- ціна ТП, за яку Учасник згоден виконати роботи, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту та поточних цін на них;
- в ціні ТП Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття;
До розрахунку ціни ТП не включаються будь-які витрати, понесені учасником в зв'язку з участю в тендері.
Розрахунок ціни ТП має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної документації (як додатки до договору) повинні надаватися у сканованому вигляді такі види кошторисної документації, якi підписанi та завірені «мокрою печаткою» (у разі наявності) учасника, а саме:
1. Договірна ціна (згідно кошторисних норм України) (без урахування проходження експертизи);
2. Зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
3. Локальні кошториси;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5.Календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови. Для підтвердження учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують наявність програмного комплексу АВК (договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, тощо.), а також скан копію ліцензії.
Відповідно до Додатку 4до Тендерної документації:
1. До розрахунку ціни тендерної пропозиції входять усі види робіт, передбачені дефектним актом та вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника, в тому числі тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник визначає ціну на роботи, виконання яких передбачені дефектним актом, з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
3. Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу.
4. Технічне завдання визначається згідно затвердженого дефектного акта від 05.02.2024 р., що додається (файл pdf Дефектний акт кап. ремонт головного корпусу).
Відповідно до пп.6.1. п.2 р.III Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі ТП документальне підтвердження відповідності ТП учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Заповнена форма ТП (Додаток 7 ТД);
2. У відповідності до кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) із урахуванням змін та доповнень згідно Додатку № 2:
- договірна ціна (згідно Настанови);
- зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни ТП здійснюється виходячи з тих умов, що:
- ціна ТП означає суму, за яку Учасник згоден виконати всі види робіт, що передбачені у технічному завданні Замовника;
- ціна ТП (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва згідно Настанови із урахуванням змін та доповнень у вигляді договірної ціни
- ціна ТП, за яку Учасник згоден виконати роботи, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту та поточних цін на них;
- в ціні ТП Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття;
До розрахунку ціни ТП не включаються будь-які витрати, понесені учасником в зв'язку з участю в тендері.
Розрахунок ціни ТП має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної документації (як додатки до договору) повинні надаватися у сканованому вигляді такі види кошторисної документації, якi підписанi та завірені «мокрою печаткою» (у разі наявності) учасника, а саме:
1. Договірна ціна (згідно кошторисних норм України) (без урахування проходження експертизи);
2. Зведений кошторисний розрахунок (з урахуванням витрат на технічний нагляд) з пояснювальною запискою;
3. Локальні кошториси;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5.Календарний графік виконання робіт;
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови. Для підтвердження учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що підтверджують наявність програмного комплексу АВК (договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, тощо.), а також скан копію ліцензії.
Відповідно до Додатку 4до Тендерної документації:
1. До розрахунку ціни тендерної пропозиції входять усі види робіт, передбачені дефектним актом та вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції Учасника, в тому числі тендерної пропозиції за результатами аукціону. Учасник визначає ціну на роботи, виконання яких передбачені дефектним актом, з урахуванням усіх своїх витрат, в тому числі податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
2. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
3. Кошторисна документація на тендерну пропозицію учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу.
4. Технічне завдання визначається згідно затвердженого дефектного акта від 05.02.2024 р., що додається (файл pdf Дефектний акт кап. ремонт головного корпусу).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.2.Аналіз пропозиції Переможця
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано:
- Лист вих.№20/27 від 20.03.2024 р. з погодженням Технічного завдання згідно Додатку 4 до Тендерної документації;
- Кошторисна документації на закупівлю робіт згідно процедури закупівлі.
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Замовника_____________;
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано:
- Лист вих.№20/27 від 20.03.2024 р. з погодженням Технічного завдання згідно Додатку 4 до Тендерної документації;
- Кошторисна документації на закупівлю робіт згідно процедури закупівлі.
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Замовника_____________;
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a
×
-
Назва доказу:
22. Кошторисна документація
-
Опис доказу:
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві: 1. Настанова з визначення вартості будівництва; 2. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни Замовник _______________ Підрядник________________ Вид договірної ціни ________ Визначена згідно з. Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про: - Замовника_____________; - Визначено згідно з______ Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможц
-
Повʼязаний документ:
22. Кошторисна документація.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Відхиливши Тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був визнати відхилити тендерну пропозицію Переможця та перейти до розгляду тендерної пропозиції Скаржника, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним , за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. Комунальне некомерційне підприємство «Перинатальний ментр м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Грін Трейдінг» у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду нежитлової будівлі «Пологовий будинок» КНП «Перинатальний центр м. Києва», за адресою: м. Київ, вулиця Предславинська, 9) , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-006730-a