• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)

Торги не відбулися

3 710 782.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 935.75 UAH
Період оскарження: 13.03.2024 13:49 - 30.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ФОП ШМАТЧЕНКО КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ

Номер: b1a2708ee07e484f83b14fef8b724d56
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-006633-a.b2
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ФОП ШМАТЧЕНКО КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2024 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2024 17:00
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2024 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення від 11.04.2024р. про визначення фізичної особи-підприємця Шматченка Костянтина Валерійовича (ЄДПРОУ/іпн 3566311371) переможцем за процедурою закупівлі — "ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)" по ЛОТ 2 «Продуктові набори святкові до Дня пам'яті та примирення, до Міжнародного дня громадян похилого віку та Міжнародного дня людей з інвалідністю».
Автор: ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", ВІкторія Петрова +380977834529 freeland2023@ukr.net

Пункт скарги

Номер: de9b4e582e45452ca0fa94d89208f23d
Заголовок пункту скарги: Замовник визначив переможцем закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації /технічній специфікації Замовника
Опис заперечення: Додатком №4 «Технічна специфікація» визначено Технічні та якісні характеристики товару, зокрема «Печиво здобне з декором, фасоване в гофроящик по не менше 320 грам. Ароматне печиво з додаванням цукру, молока сухого знежиреного, дріжджів. Вкрите глазурю кондитерською коричневого кольору. Товар повинен передаватись в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування. Харчова (поживна цінність) на 100 грам продукту: вуглеводи – 53,8 грам, жири – 26,3 грам, білки – 11,6 грам, сіль – 0,3 грам. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, маса нетто, склад, умови зберігання, дату «Вжити до», дані про харчову та енергетичну цінність. Печиво здобне повинне відповідати умовам ДСТУ 3781:2014 або ТУ У 10.7-31202174-001:2020. Якщо на етикетці товару не зазначено назву ДСТУ або ТУ У то вона обов’язково має бути указана в декларації».
Запропонований асортимент продукції буде розглядатися замовником при наявності пакету документів та фото запропонованого товару.
На фото запропонованого товару повинно бути відображене:
Загальне фото з назвою харчового продукту;
Відповідність до умов ТУ, ДСТУ.
Виробник
Дата виготовлення.
З метою забезпечення постачання якісної продукції Учасник надає наступні документи, зокрема:
7. На підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: копію посвідчення про якість та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, тощо.
На виконання даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- «с. 213-216 Підтвердження безпеки та якості Печиво здобне з декором». Даний документ містить декларацію виробника №ДРН-0002701 від 25.02.2024 року, видане ПП «Деліція» на печиво здобне «Альпійське з декором (ваговий 3,2 корекс 0,400*8) та власне фото запропонованого продукту. Хочемо звернути увагу, що печиво на фото не відповідає печиву, зазначеному в Декларації виробника ( в Декларації визначено печиво в корексі вагою 0,400г, а на фото продукту картонний ящик вагою 320г). Крім того, на фото продукту відсутня інформація про відповідність до умов ТУ, ДСТУ, що вимагалось Замовником та простежується неспівпадіння в харчовій (поживній) цінності продукту, зазначеній на етикетці продукту, по відношенню до вимог Замовника, а саме Замовником вимагалось Харчова (поживна цінність) на 100 грам продукту: вуглеводи – 53,8 грам, жири – 26,3 грам, білки – 11,6 грам, сіль – 0,3 грам в Декларації виробника визначено процент жиру - 28,6, на фото етикетки ящика вказано жири - 24,8, тобто показники жирності зазначені в Декларації виробника не відповідають показникам жирності визначеним на фото етикетки ящика та власне не відповідають вимогам у тендерній документації Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Шматченко Костянтин Валерійович, Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та ст..5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ФОП ШМАТЧЕНКО КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ

Номер: 6162450b8f3f44aa90f5277cac484ed3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-006633-a.a1
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ФОП ШМАТЧЕНКО КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2024 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.04.2024 11:59
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2024 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення від 11.04.2024р. про визначення фізичної особи-підприємця Шматченка Костянтина Валерійовича переможцем за процедурою закупівлі — "ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)" по ЛОТ 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення (щоквартальні).
Автор: ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", ВІкторія Петрова +380977834529 freeland2023@ukr.net

Пункт скарги

Номер: f996fc6d590f4b94a2545f3b6822719b
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ФОП ШМАТЧЕНКО КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ Замовник визначив переможцем закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, а саме Технічній специфікації, викладеній в Додатку №4
Опис заперечення: Додатком №4 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі. Технічна специфікація» Замовника визначено технічні та якісні характеристики товару та визначено ряд документів, які Учасникам необхідно надати з метою забезпечення постачання якісної продукції, зокрема:
П.3 Продуктового набору – «Цукор білий кристалічний– фасований по не менше 1 кг. Цукор першої категорії, зовнішній вигляд білий, чистий, без сторонніх домішок, допускається жовтуватий відтінок. Цукор повинен бути сипким, допускаються грудочки, що розпадаються у разі легкого натискання. Смак солодкий без стороннього запаху і присмаку, як в сухому цукрі, так і в його водному розчину. Товар повинен передаватись в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування. Харчова (поживна цінність) на 100 грам продукту: вуглеводи – 99,8 грам. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, маса нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Цукор повинен відповідати умовам ДСТУ 4623:2023. У випадку, якщо виробник фасує цукор за своїм ТУ і видає постачальнику (декларацію або інший документ про якість) з вказанням ТУ (на фасування), то надати підтвердження відповідності продукту до ДСТУ 4623:2023».
П. 4 Продуктового набору: «Булгур крупа пшенична першого сорту – фасована по не менше 1 кг. Повинна бути не зіпріла та без теплового пошкодження під час сушіння; мати властивий здоровому зерну, нормальний запах (без затхлого, солодового, пліснявілого та інших сторонніх запахів); нормальний колір. Товар повинен передаватись в неушкодженій упаковці, яка відповідає характеру, забезпечує цілісність товару та збереженню його якості під час транспортування. Харчова (поживна цінність) на 100 грам продукту: вуглеводи – 63,4 грам, білки – 12,3 грам, жири – 1,3 грам. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, маса нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, рекомендації (рецепт) щодо приготування булругу. Крупа булгур повинна відповідати умовам ДСТУ 1055:2006, без ГМО (про що зазначено на упаковці). У випадку, якщо виробник фасує булгур за своїм ТУ і видає постачальнику (декларацію або інший документ про якість) з вказанням ТУ (на фасування), то надати підтвердження відповідності продукту до ДСТУ 1055:2006».
Даний Додаток також містить наступну інформацію:
«Запропонований асортимент продукції буде розглядатися замовником при наявності пакету документів та фото запропонованого товару.
На фото запропонованого товару повинно бути відображене:
- загальне фото з назвою харчового продукту;
- відповідність до умов ТУ, ДСТУ;
- виробник;
- дата виготовлення.
З метою забезпечення постачання якісної продукції Учасник надає наступні документи:
1) Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів.
2) Сканована копія/ії з оригіналу/ів документа/ів (сертифікат/ів та/або свідоцтво) які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку керівника/ів та члена/ів групи HACCP, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах зазначених у ст. 33 Закону України № 771/97 від 22.07.2014 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
3) Сканована копія з оригіналу документа (сертифікат відповідності) який підтверджує, що система управління безпечністю харчових продуктів Учасника відповідає вимогам НАССР згідно Закону України № 771/97 від 22.07.2014 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
4) Довідку у довільній формі, що містить пояснення щодо виконання Учасником положень ч. 2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами).
5) Документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України
№ 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, а саме:
 документ/и, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів;
 копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року;
 копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року.
6) Скановану копію з оригіналу /або скановану копію акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника. Акт повинен бути датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.
7) На підтвердження якості та безпечності запропонованої продукції копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством: копію посвідчення про якість та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, тощо».
На виконання вище визначених вимог Замовника Учасник ФОП Шматченко Костянтин Валерійович,у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
- документ «с. 175-179 Підтвердження безпеки та якості Цукор білий кристалічний». Даний документ містить скан-копію Декларації виробника (посвідчення про якість) на готову продукцію від 29.02.2024 року, виданий виробником «ТМ «ЩЕДРІСТЬ», Україна, м. Київ, вул. Марка Вовчка, 21 (жодної інформації про виробника круп «ТМ «ЩЕДРІСТЬ» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ми не знайшли, як і жодної зареєстрованої торгової марки з назвою ТМ «ЩЕДРІСТЬ» не знайдено в системі УКРНОІВІ) та власне фото запропонованого продукту.
Хочемо звернути увагу, що фото продукту та документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції вимагались Замовником у складі тендерної документації. Зокрема Замовник чітко вимагав, що на фото запропонованого товару повинно бути відображено виробника запропонованого товару. Натомість, на фото цукру, наданого Учасником міститься інформація про те, що «цукор білий кристалічний І категорії ДСТУ 4623:2023 виготовлено в Україні з цукрових буряків. Розфасовано ФОП Літковський А.О». Дана інформація не відповідає наданій інформації в Декларації виробника (посвідчення про якість) на готову продукцію від 29.02.2024 року, де зазначено, що виробником є ТМ «ЩЕДРІСТЬ». Крім того, на фото пакету з цукром визначено термін придатності до споживання цукру 4 роки від дати виготовлення та умови зберігання в прохолодному місці за температури не вище +40 °C (дана інформація, на вимогу Замовника повинна бути зазначена на кожній одиниці фасування), натомість в Декларації зазначено термін зберігання 12 місяців та умови зберігання при температурі від -5 до +15°C. Оскільки інформація, що міститься на фото запропонованого продукту не відповідає інформації визначеній в документі що засвідчує якість на безпеку продукту, то Учасник не підтвердив якість запропонованого продукту.
- с. 180-184 Підтвердження безпеки та якості Крупа булгур пшенична першого сорту. Даний документ містить скан-копію Декларації виробника (посвідчення про якість) на готову продукцію від 29.02.2024 року, видану виробником «ТМ «ЩЕДРІСТЬ», Україна, м. Київ, вул. Марка Вовчка, 21 та власне фото запропонованого продукту. Хочемо звернути увагу, що Замовником вимагалось - «На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, маса нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, рекомендації (рецепт) щодо приготування булругу». На фото продукту, наданого Замовником, НЕ зазначено найменування (назву) виробника/фасувальника/імпортера продукту, що є порушенням ст. 6 ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Також на фото продукту вказано термін зберігання 12 місяців, а в Декларації виробника (посвідчення про якість) на готову продукцію від 29.02.2024 року вказано термін зберігання 15 місяців. Отже Учасник не виконав вимогу про те, що, на фото продукту має бути зазначено виробника та не підтвердив якість запропонованого продукту.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Шматченко Костянтин Валерійович, Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та ст..5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: a47bfab3b650452fa337b3a9cd7f41cf
Заголовок пункту скарги: При розгляді тендерних пропозицій учасників Замовником було застосовано дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій
Опис заперечення: Додаток №4 ТД містить вимогу:
З метою забезпечення постачання якісної продукції Учасник надає наступні документи:
6) Скановану копію з оригіналу /або скановану копію акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника. Акт повинен бути датований не пізніше річної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції.
Учасник ФОП Шматченко Костянтин Валерійович надає АКТ №577-29 від 21.03.2024 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, який містить ОПИС виявлених порушень вимог законодавства, що, чесно кажучи, викликає шок, а саме: пункт 1,2 частини першої статті 41 ЗУ №771, пункт 1,2 частини першої, частина друга статті 42 ЗУ №771: «Потужність не підтримується в чистому та робочому стані. Потужність спланована, сконструйована та розміщена так, що не забезпечується її належне утримання, чищення та/або дезінфекція, запобігання або мінімізація будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів із боротьби зі шкідниками, забрудненню харчових продуктів, а саме: для стін приміщень використовуються матеріали, які не придатні для миття та не забезпечують можливість дотримання належного рівня гігієнічних вимог до харчових продуктів, включаючи захист від забруднення, під час операцій із харчовими продуктами та між такими операціями; стеля та верхні кріплення побудовано так, що не запобігає накопиченню бруду, утворенню небажаної плісняви і відпаданню часток конструкції, наявні отвори; пункт 4 частини першої статті 49 ЗУ №771: «Не надано підтвердження, що ведеться результативна боротьба зі шкідниками та гризунами»; частина перша статті 21 ЗУ №771: «Постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних тракторів та контролю у критичних точках розроблено, але не запроваджено».
Тобто, Замовник, настільки прискіпливо розглядав тендерну пропозицію Скаржника, що виявив, що Акт наданий Скаржником складений за формою, затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року 446 (яка, доречі, була єдиною діючою на момент проведення планового (позапланового) державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти 19 грудня 2023 року, а нова форма набрала чинності з 01.01.2024 року – одна з підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника, п.1.17) і не помітив, що за результатом перевірки, Потужність учасника ФОП Шматченко Костянтин Валерійович «не підтримується в чистому та робочому стані, не надано підтвердження, що ведеться результативна боротьба зі шкідниками та гризунами, постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних тракторів та контролю у критичних точках розроблено, але не запроваджено».
Також Додатком вимагалось надати:
5) Документи, що підтверджують виконання Учасником вимог Закону України
№ 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, а саме:
 документ/и, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів;
 копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних книжок працівників, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року;
 копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року.
Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі того, що Скаржником не надано підтвердження того, що відповідальні особи Скаржника ознайомлені з документами, що встановлюють порядок виконання заходів, а той факт, що Головним управлінням ДЕРЖПРОДСПОЖИВЧСЛУЖБИ м. Києва, за результатами перевірки виявлено, що в Учасника ФОП Шматченко Костянтин Валерійович «постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних тракторів та контролю у критичних точках розроблено, але не запроваджено» залишився поза увагою Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Застосування дискримінаційного підходу до Учасників є порушенням ст..5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір