• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків (код ДК 021:2015 -90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям )

Завершена

2 225 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 253.50 UAH
Період оскарження: 13.03.2024 12:49 - 24.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Оскарження рішення Замовника про визнання ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ"

Номер: b69766b1cdfa4c84a0deaaac1f731822
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-005721-a.b4
Назва: Оскарження рішення Замовника про визнання ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ"
Скарга:
ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ" було визнано переможцем закупівлі Замовником згідно Протоколу про визначення учасника переможцем та намір укласти договір від 08.05.2024р., Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ", оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Дата розгляду скарги: 22.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.05.2024 17:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.05.2024 13:45
Автор: ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ", Тібеж Денис 0672317666 dn.tibezh@gmail.com http://www.ecosvit.in.ua

Пункт скарги

Номер: b0f18e9d7b5e4379b8989706b138ebb3
Заголовок пункту скарги: Скаржник заперечує віповідність переможцем кваліфікаційним критеріям закупівлі
Опис заперечення: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ", оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме наявністю обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до документації закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про признання переможцем закупівлі ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ".Протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

ТОВ ТПЕ ЕКО СВІТ" не погоджується з відхиленням пропозиції відповідно до протоколу від 01.04.2024 року

Номер: 87fa05a01f914ebb880377f0ecfa2c46
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-005721-a.c3
Назва: ТОВ ТПЕ ЕКО СВІТ" не погоджується з відхиленням пропозиції відповідно до протоколу від 01.04.2024 року
Скарга:
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації
Дата розгляду скарги: 16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.04.2024 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.04.2024 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником розглянуто рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7339-р/пк-пз від 24 квітня 2024 року щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків (код ДК 021:2015 -90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям )
Автор: ТОВ "ТПК ЕКО СВІТ", Тібеж Денис 0672317666 dn.tibezh@gmail.com http://www.ecosvit.in.ua

Пункт скарги

Номер: ab73d9ead1fe4432b637ae0f868d6735
Заголовок пункту скарги: Скаржник заперечує відхилення своєї пропозиції Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації
Опис заперечення: Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації згідно додатку 2 закупівлі відповідно до протоколу від 01.04.2024 року. Проте Скаржник наполягає на її відповідності умовам документації та вбачає у діях Замовника дискримінаційний та упереджений підхід до розгляду пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Якби замовник торгів дійсно дотримувався положень Особливостей № 1178, він би обов'язково надав учаснику 24 години на виправлення помилок, як це прямо вказано у пункті 43 цих особливостей. Згідно з цим пунктом, у випадку виявлення невідповідностей у наданій учасником тендерної пропозиції інформації чи документах, замовник має публікувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення, при цьому термін для виправлення не може бути коротшим за два робочі дні до закінчення періоду розгляду пропозицій. Така процедура надає учасникам можливість усунути виявлені недоліки та забезпечити відповідність своїх пропозицій умовам тендеру, тим самим підтримуючи принципи чесної конкуренції та рівного ставлення до всіх учасників процесу закупівлі. Відсутність такого повідомлення від замовника не лише свідчить про недотримання норм Особливостей № 1178, але й ставить під сумнів легітимність процедури відхилення тендерних пропозицій на основі виявлених невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 9579042f0d6d4948aa5d3c8c464c4634
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-005721-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. Однією із вимог тендерної документації є наявність в учасника сміттєвозів з заднім завантаженням зі зменшеними габаритами полегшеного типу об’ємом бункера не більше 10 м.куб., та такими розмірами: ширина - 2,3м.; висота - 2,7м.; довжина – 7 м.; колісна база-3,3м. (для можливості виконання послуг та/чи робіт та проїзду по вузьким доріжкам на території Замовника) в кількості – не менше 2 автомобілів. Тобто, в Учасника мають бути в наявності сміттєвози із зменшеними, але чітко визначеними габаритами. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки прийняти участь в закупівлі може Учасник, який має два міні сміттєвози саме із зазначеними параметрами. Якщо потенційний Учасник має аналогічний (ні) автомобіль (лі), параметри якого (яких) є меншими за вказані – він не може прийняти участь, оскільки не буде відповідати вимогам закупівлі. 2. Іншою вимогою тендерної документації є наявність в учасника екскаватора – навантажувача (довжина до 5,91 м, ширина до 2,36 м, висота по даху кабіни до 3,93 м, колісна база 2,22 м) з ківшом з крабовим ходом в кількості не менше 2 одиниці. (для прибирання території від рослинних відходів, опалого листя, снігу та очищення вольєрів тварин від відходів залишків продуктів життєдіяльності тварин). Тобто, в Учасника мають бути в наявності два екскаватора-навантажувача САМЕ з колісною базою 2,22 м. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки прийняти участь в закупівлі може Учасник, який має в наявності два екскаватора-навантажувача з колісною базою 2,22 м. Замовником не обгрунтовано чому саме така чітко визначена колісна база має бути у двох екскаваторів-навантажувачів Учасника, відсутні пояснення, як розмір колісної бази впливає на якість надання послуг та які негативні наслідки будуть для Замовника, якщо колісна база буде меншою або більшою. 3. Відповідно вимог тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи: - скан-копію оригіналів/копії договорів (договору) на мийку та дезінфекцію контейнерів та транспортних засобів, якими буде здійснюватися надання послуг (у разі наявності власної мийки – надати підтверджуючі документи) дійсного протягом 2024 року. В даній вимозі Замовником не враховано можливість здійснення потенційним учасником САМОСТІЙНО миття та дезінфекціїї контейнерів та наявності у нього власного спеціалізованого обладнання, і це не обов’язково «власна мийка». Викладення цієї вимоги саме в такій редакції обмежує коло учасників та є дискримінаційною вимогою. 4. Також, у тендерній документації зазначено, що учасник повинен відповідати вимогам розділу VII Рішення Київської міської ради від 25 грудня 2008 року №1051/1051 "Про правила благоустрою міста Києва". Звертаю увагу, що зазначені в даному розділі: ЗУ «Про відходи» та Правилами транспортування відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 30.10.2008 N 582/582, втратили чинність. Тому прошу надати пояснення яким саме вимогам має відповідати учасник. 5. Відповідно до п. 3. Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 2 копії договору за 2022-2023 роки (обов’язково один з договорів повинен підтверджувати надання послуг з вивезення великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків), зазначеного в довідці в повному обсязі (додатки до договору та документи первинного бухгалтерського обліку, які підтверджують повне його виконання). Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Предмет закупівлі завжди визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015. Встановлення Замовником обов’язкової наявності в Учасника договору про надання послуг з вивезення великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків за 2022-2023 роки є дискримінаційною умовою. Оскільки через введений в Україні воєнний стан та бойові дії суб’єкти господарювання, для яких такі послуги були актуальними, змінили своє місце знаходження або призупини свою діяльність. Крім того, наявність саме такого договору не є гарантією спроможності належного, своєчасного та якісного надання послуг у 2024 році, враховуючи діючий воєнний стан в нашій країні та ситуацію з обстрілами. Зважаючи на викладене вище, прошу надати відповідні обгрунтування, пояснення, та виключити зазначені дискримінаційної вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, а саме:однією із вимог тендерної документації є наявність в учасника сміттєвозів з заднім завантаженням зі зменшеними габаритами полегшеного типу об’ємом бункера не менше 7 м.куб та не більше 10 м.куб., та розмірами не більше: ширина - 2,3м.; висота - 2,7м.; довжина – 7 м.; колісна база-3,3м. (для можливості виконання послуг та/чи робіт та проїзду по вузьким доріжкам на території Замовника) в кількості – не менше 2 автомобілів. 2. Щодо колісної бази екскаватора-навантажувача, повідомляємо наступне. Колісна база екскаватора-навантажувача - це відстань між передніми та його задніми вісьми. Вона може впливати на різні аспекти функціонування та характеристики екскаватора-навантажувача, зокрема такі як маневреність (вказана колісна база дозволяє легше маневрувати в обмежених просторах або на вузьких ділянках Замовника), навантаження (менша колісна база не може дозволити здійснити більше навантаження без втрати стабільності), вантажопідйомність (менша колісна база впливає на здатність піднімати вантажі). Отже, колісна база впливає на ефективність, маневреність, стабільність, навантаження та вантажопідйомність екскаватора-навантажувача, а також прямо впливає на здатність екскаватора-навантажувача виконувати конкретні інженерно-технічні та інші завдання які потрібні Замовнику при наданні послуг. Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі Замовник виходить з вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах і у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. У вашому зверненні відсутні посилання на порушення під час проведення процедури закупівлі. Не обґрунтовано в чому полягає порушення саме Ваших прав. Слід також зазначити, що якщо у учасників відсутні необхідні транспортні засоби, машини та/або механізми, у потенційного учасника є можливість залучення співвиконавця для надання послуг, що є предметом закупівлі. 3. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації, а саме: відповідно вимог тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи: - скан-копію оригіналів/копії договорів (договору) на мийку та дезінфекцію контейнерів та транспортних засобів, якими буде здійснюватися надання послуг дійсного протягом 2024 року (у разі наявності власних потужностей для миття та дезінфекції контейнерів надати документи які підтверджують наявність спеціалізованого обладнання з зазначенням місця проведення такого миття та дезінфекції, додатково надати гарантійний лист про забезпечення учасником миття та дезінфекції контейнерів протягом періоду надання послуг за закупівлею). Миття та дезінфекція не повинна проводитись на території Замовника. 4. Шановний Учаснику, Ви повинні відповідати усім іншим вимогам розділу VII Рішення Київської міської ради від 25 грудня 2008 року №1051/1051 "Про правила благоустрою міста Києва" (далі - Правила), крім тих які втратили чинності. Тобто учасники повинні відповідати іншим вимогам обумовленими розділом VII Правил які не втратили чинності. 5. Відповідно до пункту 4.1. тендерної документації визначена назва предмету закупівлі: «Послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків. (код ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)». Код ДК 021:2015 - 90510000-5 не охоплюють весь склад предмета закупівлі. Замовником виконано вимоги пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та господарства України № 1082 від 11.06.2020, в частині зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а оголошення, опубліковане за зазначеною процедурою відкритих торгів в розділі «Інформація про предмет закупівлі» містить «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» який вимагається Замовником. Враховуючи викладене порушень обумовлених Наказом Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020 р. не вбачається. Встановлення Замовником обов’язкової наявності в Учасника договору про надання послуг з вивезення великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків за 2022-2023 роки не є дискримінаційною умовою з врахуванням введеного воєнного стану в Україні, оскільки вивезення обумовлених відходів на протязі 2022-2023 років проводяться суб’єктами господарювання, що підтверджується оголошеними та проведеними протягом 2022-2023 років закупівлями які були розміщені у електронній системі «Prozzoro». Слід також зазначити, що з початку введення воєнного стану та протягом 2022-2023 року суб’єкти господарювання які здійснюють діяльність поводженням з тваринами в Україні не припинили свою діяльність та продовжують здійснювати вивезення продуктів життєдіяльності тварин (наприклад у м. Києві але не обмежуючись переліком та територією - Державне підприємство "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦИРК УКРАЇНИ", КП "Центр поводження з тваринами" КМР, Комунальне підприємство "Київський іподром", Комунальне підприємство "Притулок для тварин" та інші притулки, зоопарки, контактні зоопарки, тощо господарська діяльність яких пов’язана з тваринами). Таким чином учасники мають можливість підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та спроможність вивезення великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків за 2022-2023.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога на умови тендерної документації

Номер: 7b072b9bb73c47b78f76511eaecc9f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-005721-a.b1
Назва: Вимога на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має підтвердити наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме автомобілі, спецтехніка, обладнання та устаткування: - не менш 20-и металевих транспортних контейнерів типу «мультиліфт» для будівельних, великогабаритних відходів, листя, рослинних відходів та відходів залишків життєдіяльності тварин з такими об’ємами: 10 м. куб. - 2 одиниці; 12 м. куб. – 2 одиниці; 13м.куб.- 3 одиниці; 15 м. куб. – 8 одиниць; 25 м. куб. – 2 одиниці; 30 м. куб. – 3 одиниці. Пластикові контейнери для твердих побутових відходів: з плоскою кришкою об’ємом 1,1 м.куб.в кількості не менше 45 контейнерів; з плоскою кришкою системи SPLIT LID об’ємом 1,1 м.куб. кількості не менше 15 контейнерів; з плоскою кришкою об’ємом 240 літрів в кількості не менше 15 контейнерів; з плоскою кришкою об’ємом 120 літрів. в кількості не менше 14 контейнерів. Металеві оцинковані контейнери для роздільного збору (РЗВ) під сміттєвоз з верхнім переднім завантаженням в наступних об’ємах та кількості: 3,5 м.куб. - 4 одиниці ( під скло); 5 м.куб. – 3 одиниці (під ПЕТ пляшки); 5-7,5 м.куб. - 3 одиниці (під макулатуру). Просимо надати відповідне пояснення та обгрунтування щодо необхідності наявності в Учасника зазначених контейнерів, з врахуванням вимог та умов ДСТУ 8476:2015, а також принципів публічних закупівель. 2. Відповідно до п. 2. Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії та/або оригінали посвідчень водіїв, Медичних довідок на водіїв щодо їх придатності до керування транспортним засобом, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Відповідно до п. 1.3. Наказу МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (в діючій редакції) Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на 5 років, крім випадку, передбаченого частиною третьою статті 30 Закону України «Про автомобільний транспорт». Тобто, дана вимога Замовника суперечить вимогам діючого законодавства України. 3. . Відповідно до п. 3. Додатку 1 тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 2 копії договору за 2022-2023 роки (обов’язково один з договорів повинен підтверджувати надання послуг з вивезення великогабаритних побутових відходів, залишків продуктів життєдіяльності тварин, листя, рослинних залишків), зазначеного в довідці в повному обсязі (додатки до договору та документи первинного бухгалтерського обліку, які підтверджують повне його виконання). Вимога щодо обмеження періоду, протягом якого був виконаний аналогічний договір (договори) є дискримінаційною та прописана Замовником для свідомого обмеження кола Учасників. Цей факт підтверджується і практикою Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи всю вище викладену інформацію, просимо: - надати відповідні обгрунтування та пояснення, привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства України та виключити зазначені дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо пояснення та обґрунтування щодо необхідності наявності в Учасника зазначених контейнерів повідомляємо наступне. Зазначені об’єми контейнерів потрібні Замовнику в зв’язку з позитивним досвідом використання аналогічних контейнерів для збору відходів у минулих періодах за 2022-2023 року яка призвела до економії власних коштів та коштів бюджетного фінансування за рахунок скорочення періодичності вивезення відходів відповідно до потреб Замовника і фактичного об’єму накопичення відходів, а також але не обмежуючись враховуючи інженерно-технічні потреби при їх встановлені і використанні у спеціально відведених та важкодоступних місцях (враховуючи обмежену кількість таких спеціальних місць) з урахуванням їх габаритів в тому числі при їх переміщенні та встановлені на території Замовника або при проведенні збору та/або вивезення таких відходів в тому числі з залученням спеціальних механізмів та машин обумовлених закупівлею, внутрішніх організаційних потреб у Замовника для забезпечення доступності контейнерів різного об’єму і кількістю відповідно до запланованого Замовником об’єму вивезення відходів і їх накопичення у минулі роки, естетичності вигляду контейнерів та можливістю встановлення контейнерів різних габаритів таким чином при якому таке встановлення унеможливить перекриття контейнерами експозиції (вольєрів) з тваринами та наддасть інклюзівність для усіх верств населення. Щодо врахування вимог ДСТУ 8476:2015, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 2 «передмови» ДСТУ 8476:2015, зазначений стандарт набув чинності з 01.07.2017 року на підставі наказу ДП «УкрНДНЦ» від 28 вересня 2015 р. № 118 (з змінами та доповненнями) Як вбачається з пункту 1.3. ДСТУ 8476:2015, даний стандарт не поширюється на контейнери, які розроблені, виготовлені чи ввезені в Україну до набуття чинності цього стандарту і які перебували та продовжують перебувати в експлуатації. Враховуючи викладене контейнери які розроблені, виготовлені чи ввезені в Україну до 01.07.2017 року не суперечать ДСТУ 8476:2015 та вільно експлуатуюся в Україні. Окрім цього з пункту 5.3.7. по 5.3.13 ДСТУ 8476:2015 встановлено, що фактична місткість (об’єм) контейнера не може відрізнятися більше ніж на (5— 10) % від номінального значення, а також додатками «Е», «Ж», «И», «К» ДСТУ 8476:2015 передбачена місткість (об’єми) та розміри контейнерів які можуть коливатися від 10% до 15%. Таким чином зазначені Замовником об’єми контейнерів не суперечать вимогам ДСТУ 8476:2015. Також слід зазначити, шо у разі відсутності у учасників необхідної кількості контейнерів та/або їх об’єму, у потенційного учасника є можливість залучення співвиконавця для надання послуг, що є предметом закупівлі. Щодо врахування принципів публічних закупівель Замовник повідомляє наступне. Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі Замовник виходить з вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах і у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. У вашому зверненні відсутні посилання на порушення під час проведення процедури закупівлі. Не обґрунтовано в чому полягає порушення саме Ваших прав. 2. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни з врахуванням вимог Наказу МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. в діючий редакції. 3. Вимога про надання менше 2 копії договору за 2022-2023 роки покликано тим, що Указом президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, в Україні введений воєнний стан який продовжується до теперішнього часу. Зважаючи на введений в Україні воєнний стан переважна кількість суб’єктів господарювання втратила технічну, фінансову, тощо спроможність у виконанні робіт та/або наданні послуг в тому числі обумовлених тендерною документацією. Враховуючи викладене для Замовника важливо, щоб учасники які подали пропозиції за закупівлею підтвердили спроможність належного, своєчасного та якісного надання послуг в період дії воєнного стану, а також підтвердили їх повне виконання. Таким чином Замовником не здійснюється будь яке обмеження періоду та не є дискримінаційною та не прописана Замовником для свідомого обмеження кола Учасників, а викликана настанням форс-мажорних обставин в Україні (військовим станом).
Статус вимоги: Відхилено