-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ПК-24Т_088_ВО) Світильники
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-13-002823-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_088_ВО) ДК 021:2015 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура (Світильники) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31520000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 896 899,17 грн без ПДВ (Два мільйона вісімсот дев'яносто шість тисяч вісімсот дев'яносто дев'ять 17 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 86 906,97 грн (Вісімдесят шість тисяч дев'ятсот шість гривень 97 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
мін. крок: 1% або 28 968.99 UAH
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір.doc 03.05.2024 10:40
- Скарга.pdf.asice.zip 03.05.2024 10:40
- ТД_ЗТД2.docx 03.05.2024 10:40
- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ Додаток 5.docx 03.05.2024 10:40
- Протокол випробувань на відповідність вимогам до світлодіодних пристроїв та електричних ламп.pdf 03.05.2024 10:40
- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ Додаток 5.pdf 03.05.2024 10:40
- Протокол випробувань на відповідність вимогам 4.24 ДСТУ Світильники (2).pdf 03.05.2024 10:40
- sign.p7s 03.05.2024 10:41
- Рішення від 06.05.2024 №7934.pdf 06.05.2024 15:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 №8419.pdf 14.05.2024 15:00
- Рішення від 13.05.2024 №8419.pdf 16.05.2024 12:57
- Пояснення по суті Скарги.docx 08.05.2024 10:52
- Пояснення по суті Скарги.docx.asice 08.05.2024 10:52
- Пояснення по суті Скарги.pdf 08.05.2024 10:52
- Протокол скасув 22.05.2024.docx 22.05.2024 11:07
Пункт скарги
У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей.
Проте учасником - ТОВ «КИЇВ ТОРГ ЛТД» в складі своє пропозиції надані протоколи випробувань № 10 1-6329 та № 10 1-6329-1 від 21.березня 2023 року, в яких зазначено дату отримання зразків 20 березня 2023 року.
Тобто світильники виробництва LEDVANCE GmbH (торгової марки LEDVANCE) проходили випробування в 2023 році, що суперечить вимозі встановленою Замовником в п.п.2.1.2. п.2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар», Розділу 2 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку № 1 ТД, а саме: «Копію протоколу випробування, що виданий акредитованою лабораторією на запропоновану продукцію, для підтвердження технічних та світлотехнічних вимог..». У відповідності до цього учасник- ТОВ «КИЇВ ТОРГ ЛТД» повинен був надати протокол випробувань на запропоновану продукцію, а саме виготовлену у 2024 році (актуальний на рік виготовлення), тобто протокол повинен бути виданий не раніше 01.01.2024 року.
ОТЖЕ учасником - ТОВ «КИЇВ ТОРГ ЛТД» надано протоколи випробувань не на запропоновану продукцію, виготовлену у 2024 році, які не підтверджують відповідність вимог на запропонований товар 2024 року виготовлення, як це зазначено в його ціновій пропозиції.
-
Назва доказу:
Протокол випробувань на відповідність вимогам 4.24 ДСТУ Світильники (2)
-
Опис доказу:
світильники виробництва LEDVANCE GmbH (торгової марки LEDVANCE) проходили випробування в 2023 році, що суперечить вимозі встановленою Замовником
-
Повʼязаний документ:
Протокол випробувань на відповідність вимогам 4.24 ДСТУ Світильники (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол випробувань на відповідність вимогам до світлодіодних пристроїв та електричних ламп
-
Опис доказу:
підтверджує, що Учасник нада протокол випробувань на світильники виробництва LEDVANCE GmbH (торгової марки LEDVANCE) проходили випробування в 2023 році, що суперечить вимозі встановленою Замовником
-
Повʼязаний документ:
Протокол випробувань на відповідність вимогам до світлодіодних пристроїв та електричних ламп.pdf
-
-
Назва доказу:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ Додаток 5
-
Опис доказу:
підтверджує, що Учасник запропонував товар 2024 року виготовлення
-
Повʼязаний документ:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ Додаток 5.pdf
Замовником в п. 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар», Розділу 2 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Додатку № 1 ТД встановлено технічні вимоги: «На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в Додатку А Додатка 1 ТД позиції 1, учасник надає наступні документи:
2.1.1. Копію документів що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
2.1.2. Копію протоколу випробування, що виданий акредитованою лабораторією на запропоновану продукцію, для підтвердження технічних та світлотехнічних вимог, що викладені у наступних пунктах «Додатка А»:
п. 1.1; п. 1.3; п. 1.4, п. 1.6;
Копія протоколу повинна бути підписана відповідальною особою та завірена печаткою випробувальної лабораторії на кожній сторінці та містити фото Товару. Також копія протоколу повинна бути завірена печаткою представником виробника та постачальника.
2.1.3. Копію протоколу випробування на безпечність ламп та лампових систем фотобіологічна на відповідність вимогам ДСТУ IEC/TR 62778:2015; ДСТУ EN 62471:2017; п. 4.24 ДСТУ EN 60598-1:2017 акредитованого органу з оцінки відповідності, що викладені у наступних пунктах «Додатка А»: п. 1.7. Копія протоколу повинна бути підписана відповідальною особою та завірена печаткою випробувальної лабораторії на кожній сторінці та містити фото Товару Також копія протоколу повинна бути завірена печаткою представником виробника та постачальника;
2.1.4 Копію свідоцтва про фотобіологічну безпечність на відповідність ДСТУ IEC/TR 62778:2015; ДСТУ EN 62471:2017; п. 4.24 ДСТУ EN 60598-1:2017 акредитованого органу з оцінки відповідності, що викладені у наступних пунктах «Додатка А»: п. 1.7. Також копія свідоцтва повинна бути завірена печаткою представником виробника та постачальника;
Орган з оцінки відповідності (сертифікації) має бути акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) за ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 – що підтверджується наданням копії дійсного атестату акредитації.
Випробувальна лабораторія (центр) має бути акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) за ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 – що підтверджується наданням копії дійсного атестату акредитації.
Сфера акредитації випробувальної лабораторії та Органа з оцінки відповідності (сертифікації) містить ДСТУ IEC/TR 62778:2015,
ДСТУ EN 62471:2017, ДСТУ EN 60598-1:2017.
На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в Додатку А Додатка 1 ТД позицій 2, 3, учасник надає наступні документи:
2.2.1. Копію документів що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).»
-
Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для ТОВ «НВП «ВІАН». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ВІАН» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВ ТОРГ ЛТД»; 3. Зобов’язати Замовника провести повторну кваліфікацію. 4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
Щодо надання можливості участі у закупівлі вітчизняному виробнику
- Протокол.docx 21.03.2024 15:57
- відповідь.pdf 21.03.2024 15:57