-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Дитячий ігровий комплекс – код 37535200-9)
Завершена
199 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2024 13:30 - 18.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
11298720d035463c9ff0943c1de29f1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-004959-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Гадяч 2.pdf 29.04.2024 13:09
- Рішення уповноваженої особи.pdf 29.04.2024 13:09
- sign.p7s 29.04.2024 14:49
- Заперечення.pdf 08.05.2024 15:02
- Рішення від 01.05.2024 № 7749.pdf 01.05.2024 16:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2024 № 8338.pdf 13.05.2024 16:27
- Рішення від 10.05.2024 № 8338.pdf 15.05.2024 12:29
- Сертифікат відповідності постачальника.pdf 03.05.2024 09:42
- Пояснення.pdf 03.05.2024 09:42
- Cертифікат ISO 9001.pdf 03.05.2024 09:42
- ПР на скаргу АМКУ 2.doc 21.05.2024 11:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2024 15:55
Дата розгляду скарги:
10.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2024 12:30
Дата виконання рішення Замовником:
21.05.2024 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі Дитячого ігрового комплексу (код ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДУКОР» було прийнято рішення від 25.04.2024 (далі – Рішення), про відхилення пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУКОР". Згідно скарги від товариства з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» 29.04.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №8338-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» від 29 квітня 2024 № UA-2024-03-13-004959-а, Комісія постановила зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Дитячий ігровий комплекс – код 37535200-9), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-004959-а.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 25 квітня 2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДУКОР».
Пункт скарги
Номер:
314e6329661e499abccd950a29e16c20
Заголовок пункту скарги:
Причина відхилення №1
Опис заперечення:
Згідно Рішення уповноваженої особи першою причиною відхилення пропозиції ТОВ «ДУКОР» було: «Учасником надано сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, але в ньому відсутня інформація стосовно проектування.
Так дійсно, згідно підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: Для підтвердження якості виробництва заводом-виробником обладнання, учасник повинен надати в складі пропозиції відповідний сертифікат, що система управління якістю стосовно проектування та виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Учасником ТОВ «ДУКОР» надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (файл Cертифікат ISO 9001.pdf) який стосується розробки спортивного обладнання та дитячого ігрового обладнання, що містить в собі і проектування. Таким чином вимогу документації виконано в повному обсязі. Якщо ж Замовник вважає, що сертифікат мав містити саме слово проектування, то він мав би дати можливість виправити, як це він робив для інших учасників.
Таким чином пропозиція ТОВ «ДУКОР» не могла бути відхилена з зазначеної Замовником підстави.
Так дійсно, згідно підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: Для підтвердження якості виробництва заводом-виробником обладнання, учасник повинен надати в складі пропозиції відповідний сертифікат, що система управління якістю стосовно проектування та виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Учасником ТОВ «ДУКОР» надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (файл Cертифікат ISO 9001.pdf) який стосується розробки спортивного обладнання та дитячого ігрового обладнання, що містить в собі і проектування. Таким чином вимогу документації виконано в повному обсязі. Якщо ж Замовник вважає, що сертифікат мав містити саме слово проектування, то він мав би дати можливість виправити, як це він робив для інших учасників.
Таким чином пропозиція ТОВ «ДУКОР» не могла бути відхилена з зазначеної Замовником підстави.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі по тексту- Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2024-03-13-004959-a в електронній системі ProZorro.
25.04.2024р. Замовником було опубліковано Рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 01.05.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного відхилення його пропозиції.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР"
Замовник неправомірно відхилив пропозиція ТОВ «ДУКОР», яка повністю відповідає вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода). Замовником порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
25.04.2024р. Замовником було опубліковано Рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 01.05.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного відхилення його пропозиції.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР"
Замовник неправомірно відхилив пропозиція ТОВ «ДУКОР», яка повністю відповідає вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода). Замовником порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Рішення уповноваженої особи
-
Опис доказу:
Підтверджує, що пропозиція ТОВ "ДУКОР" відхилена
-
Повʼязаний документ:
Рішення уповноваженої особи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ДУКОР"
Номер:
d646accd441c4d1da27840f3ca385c29
Заголовок пункту скарги:
Причина відхилення №2
Опис заперечення:
Другою причиною відхилення було: «Відповідність запропонованого учасником товару вимогам зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції чинного на дату розкриття сертифікату відповідності. Учасником сертифікат не надано.»
Так дійсно, згідно підпункту 4 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: Відповідність запропонованого учасником товару вимогам зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції чинного на дату розкриття сертифікату відповідності.
Учасником ТОВ «ДУКОР» надано Сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності постачальника.pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару ДСТУ EN 1176-1:2019. Тендерною документацію не зазначалося хто має проводити випробування та ким має бути виданий сертифікат відповідності. Вимога документації виконана в повному обсязі.
Так дійсно, згідно підпункту 4 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: Відповідність запропонованого учасником товару вимогам зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції чинного на дату розкриття сертифікату відповідності.
Учасником ТОВ «ДУКОР» надано Сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності постачальника.pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару ДСТУ EN 1176-1:2019. Тендерною документацію не зазначалося хто має проводити випробування та ким має бути виданий сертифікат відповідності. Вимога документації виконана в повному обсязі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі по тексту- Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2024-03-13-004959-a в електронній системі ProZorro.
25.04.2024р. Замовником було опубліковано Рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 01.05.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного відхилення його пропозиції.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР"
Замовник неправомірно відхилив пропозиція ТОВ «ДУКОР», яка повністю відповідає вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода). Замовником порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
25.04.2024р. Замовником було опубліковано Рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 01.05.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного відхилення його пропозиції.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР"
Замовник неправомірно відхилив пропозиція ТОВ «ДУКОР», яка повністю відповідає вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода). Замовником порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Рішення уповноваженої особи
-
Опис доказу:
Підтверджує, що пропозиція ТОВ "ДУКОР" відхилена
-
Повʼязаний документ:
Рішення уповноваженої особи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ДУКОР"
Номер:
75f9c1168f1b4b8b92ffe1982ab60c30
Заголовок пункту скарги:
Причина відхилення №3
Опис заперечення:
Третьою підставою відхилення було: «На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 у складі тендерної пропозиції повинен бути наявним Сертифікат відповідності. Учасником сертифікат не надано.»
Так дійсно, згідно підпункту 4 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 у складі тендерної пропозиції повинен бути наявним Сертифікат відповідності.
Учасником ТОВ «ДУКОР» надано Сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності постачальника.pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару НПАОП 92.7-1.01-06. Тендерною документацію не зазначалося хто має проводити випробування та ким має бути виданий сертифікат відповідності. Вимога документації виконана в повному обсязі.
Так дійсно, згідно підпункту 4 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 у складі тендерної пропозиції повинен бути наявним Сертифікат відповідності.
Учасником ТОВ «ДУКОР» надано Сертифікат відповідності (файл Сертифікат відповідності постачальника.pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару НПАОП 92.7-1.01-06. Тендерною документацію не зазначалося хто має проводити випробування та ким має бути виданий сертифікат відповідності. Вимога документації виконана в повному обсязі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі по тексту- Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2024-03-13-004959-a в електронній системі ProZorro.
25.04.2024р. Замовником було опубліковано Рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 01.05.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного відхилення його пропозиції.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР"
Замовник неправомірно відхилив пропозиція ТОВ «ДУКОР», яка повністю відповідає вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода). Замовником порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
25.04.2024р. Замовником було опубліковано Рішення уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 01.05.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного відхилення його пропозиції.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ДУКОР"
Замовник неправомірно відхилив пропозиція ТОВ «ДУКОР», яка повністю відповідає вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода). Замовником порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Рішення уповноваженої особи
-
Опис доказу:
Підтверджує, що пропозиція ТОВ "ДУКОР" відхилена
-
Повʼязаний документ:
Рішення уповноваженої особи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ДУКОР"
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
336f0c9e373042d0a34dfaeccef76706
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-004959-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол розгляду.pdf 29.03.2024 09:40
- Скарга Гадяч.pdf 29.03.2024 09:40
- sign.p7s 29.03.2024 10:21
- рішення від 01.04.2024 №5740.pdf 01.04.2024 17:03
- інформація про резоолютивну частину рішення від 09.04.2024 №6313.pdf 10.04.2024 14:11
- рішення від 09.04.2024 №6313.pdf 12.04.2024 10:31
- Протокол відхилення переможця.pdf 18.04.2024 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 13:43
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення Закупівлі Дитячого ігрового комплексу (код ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) за результатами аукціону було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «МІРОС» код ЄДРПОУ 40958403 з ціновою пропозицією 143 100,00 грн з ПДВ та було прийнято рішення від 25.03.2024 (далі – Рішення), про визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно скарги від товариства з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» 09.04.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №6313-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» від 29 березня 2024 № UA-2024-03-13-004959-а, Комісія постановила зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «МІРОС» переможцем за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Дитячий ігровий комплекс – код 37535200-9), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-004959-а.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 25 березня 2024 року про визначення переможцем ТОВ «МІРОС».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною.
Пункт скарги
Номер:
08475adfc33441caa891c4ce07eefaee
Заголовок пункту скарги:
Не надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015
Опис заперечення:
Згідно підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: Для підтвердження якості виробництва заводом-виробником обладнання, учасник повинен надати в складі пропозиції відповідний сертифікат, що система управління якістю стосовно проектування та виробництва обладнання згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Учасником ТОВ «МІРОС» надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (файл 10.ISO 9001.2015 ukr.pdf) який стосується лише виробництва спортивного обладнання та дитячого ігрового обладнання, але не містить проектування. Таким чином вимогу документації не виконано і пропозиція мала б бути відхилена.
Учасником ТОВ «МІРОС» надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (файл 10.ISO 9001.2015 ukr.pdf) який стосується лише виробництва спортивного обладнання та дитячого ігрового обладнання, але не містить проектування. Таким чином вимогу документації не виконано і пропозиція мала б бути відхилена.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі по тексту- Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2024-03-13-004959-a в електронній системі ProZorro.
25.03.2024р. Замовником було опубліковано Протокол № 4 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 31.03.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС", як такої, що суперечить Закону.
Замовник неправомірно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
25.03.2024р. Замовником було опубліковано Протокол № 4 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 31.03.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС", як такої, що суперечить Закону.
Замовник неправомірно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення про намір укласти договір
-
Опис доказу:
Підтверджує, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" визнана переможцем.
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС"
Номер:
d45c3fb3d2ee49dc8460d1aa0bd69920
Заголовок пункту скарги:
Не надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN 1176-1:2019
Опис заперечення:
Згідно підпункту 4 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: Відповідність запропонованого учасником товару вимогам зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції чинного на дату розкриття сертифікату відповідності.
Учасником ТОВ «МІРОС» надано Сертифікат відповідності (файл 10. Сертифікат відповідності дит. (1).pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару лише деяким пунктам ДСТУ EN 1176-1:2019, а саме пп. 4.2.4.1 – 4.2.4.4, п. 4.2.4.6, п. 4.2.4.7. Таким чином відповідність товару вимогам ДСТУ EN 1176-1:2019 не підтверджена. Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ EN 1176-1:2019 у складі тендерної відсутній.
Учасником ТОВ «МІРОС» надано Сертифікат відповідності (файл 10. Сертифікат відповідності дит. (1).pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару лише деяким пунктам ДСТУ EN 1176-1:2019, а саме пп. 4.2.4.1 – 4.2.4.4, п. 4.2.4.6, п. 4.2.4.7. Таким чином відповідність товару вимогам ДСТУ EN 1176-1:2019 не підтверджена. Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ EN 1176-1:2019 у складі тендерної відсутній.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі по тексту- Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2024-03-13-004959-a в електронній системі ProZorro.
25.03.2024р. Замовником було опубліковано Протокол № 4 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 31.03.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС", як такої, що суперечить Закону.
Замовник неправомірно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
25.03.2024р. Замовником було опубліковано Протокол № 4 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 31.03.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС", як такої, що суперечить Закону.
Замовник неправомірно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення про намір укласти договір
-
Опис доказу:
Підтверджує, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" визнана переможцем.
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС"
Номер:
c23cdb25f9c144f8a68c2acc2959f7f9
Заголовок пункту скарги:
Не надання сертифікату відповідності вимогам НПАОП 92.7-1.01-06
Опис заперечення:
Згідно підпункту 4 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 у складі тендерної пропозиції повинен бути наявним Сертифікат відповідності.
Учасником ТОВ «МІРОС» надано Сертифікат відповідності (файл 10. Сертифікат відповідності дит. (2).pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару лише деяким пунктам НПАОП 92.7-1.01-06. Таким чином відповідність товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 не підтверджена. Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 у складі тендерної відсутній.
Учасником ТОВ «МІРОС» надано Сертифікат відповідності (файл 10. Сертифікат відповідності дит. (2).pdf) який підтверджує відповідність запропонованого товару лише деяким пунктам НПАОП 92.7-1.01-06. Таким чином відповідність товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 не підтверджена. Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 у складі тендерної відсутній.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (далі по тексту-Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі по тексту- Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення № UA-2024-03-13-004959-a в електронній системі ProZorro.
25.03.2024р. Замовником було опубліковано Протокол № 4 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 31.03.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС", як такої, що суперечить Закону.
Замовник неправомірно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
25.03.2024р. Замовником було опубліковано Протокол № 4 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" Період оскарження визначено електронною системою закупівель до 31.03.2024 р. 00.00 годин.
ТОВ «ДУКОР» (далі по тексту Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині незрозумілого та неправомірного визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ДУКОР» вважає рішення Замовника необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ДУКОР», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію, ставить під сумнів досвідченість спеціалістів учасника, і насамперед, суперечить чинному законодавству України, а саме вимогам статті 3, статті 5, статей 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС", як такої, що суперечить Закону.
Замовник неправомірно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала вимогам документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДУКОР» вважає, що наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Документації з конкурсних торгів Замовник та статей 1, 3, 5, 11, 22, 28, 29, 31 Закону.
Вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України; пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення про намір укласти договір
-
Опис доказу:
Підтверджує, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС" визнана переможцем.
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов'язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРОС"
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
2c990b6f8dab445fa72bd80de964f514
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-13-004959-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, в Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в пункті 2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: в підпункті 6. На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам ДСТУ 2030-92 учасник надає Сертифікат відповідності.
Сфера застосування стандарту ДСТУ 2030-92 «Іграшки спортивні. Загальні технічні умови» не поширюється на устаткування для дитячих майданчиків, а призначене для загального користування, яке розглядають в EN 1176.
Дитячий ігровий комплекс є елементом дитячого обладнання для відкритих дитячих майданчиків, які відповідають вимогам ДСТУ EN 1176-1:2019 «Устатковання та покриття дитячих ігрових майданчиків. Частина 1. Загальні вимоги щодо безпеки та методи випробування». У цьому стандарті наведено загальні вимоги безпеки, які стосуються стаціонарного обладнання та покриття на дитячому ігровому майданчику.
Отже, ДСТУ 2030-92 не має відношення до предмету закупівні. Прохання перегдянути і внести зміни до Додатку 2 Технічне завдання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2024 14:53
Вирішення:
Доброго дня, дякую за питання. Будуть внесні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено