• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з обслуговування системи газопостачання)

Завершена

78 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 786.30 UAH
Період оскарження: 13.03.2024 11:47 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Встановити порушення в процедурі публічних закупівель на закупівлю nf 2. Зобов’язати Державну установу «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ідентифікаційний код: 38499986) скасувати рішення, прийняте в рамках закупівлі за номером: UA-2024-03-13-004597

Номер: 1da7a58815e8493694945734dcf76e1d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-004597-a.a5
Назва: Встановити порушення в процедурі публічних закупівель на закупівлю nf 2. Зобов’язати Державну установу «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ідентифікаційний код: 38499986) скасувати рішення, прийняте в рамках закупівлі за номером: UA-2024-03-13-004597
Скарга:
Встановити порушення в процедурі публічних закупівель на закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з обслуговування системи газопостачання) (код ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-13-004597-а, в частині прийняття неправомірного рішення стосовно визначення переможцем таких закупівель, Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (ідентифікаційний код: 45373467). 2. Зобов’язати Державну установу «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ідентифікаційний код: 38499986) скасувати рішення, прийняте в рамках закупівлі за номером: UA-2024-03-13-004597-а та яке викладене в протоколі від 22.04.2024 № 91/24, а саме щодо визначення переможцем таких закупівель Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (ідентифікаційний код: 45373467). 1. Встановити порушення в процедурі публічних закупівель на закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з обслуговування системи газопостачання) (код ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-13-004597-а, в частині прийняття неправомірного рішення стосовно визначення переможцем таких закупівель, Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (ідентифікаційний код: 45373467). 2. Зобов’язати Державну установу «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ідентифікаційний код: 38499986) скасувати рішення, прийняте в рамках закупівлі за номером: UA-2024-03-13-004597-а та яке викладене в протоколі від 22.04.2024 № 91/24, а саме щодо визначення переможцем таких закупівель Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (ідентифікаційний код: 45373467).
Дата розгляду скарги: 09.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.04.2024 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2024 13:20
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2024 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Антимонопольного комітету від 09.05.2024 № 8300-р/пк-пз –скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГЕТИЧНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з ремонтування і технічного обслуговування техніки (послуги з обслуговування системи газопостачання)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-004597-а.
Автор: Житомирська філія товариства з обмеженою відповід­альністю «Газороз­подільні мережі України», Борейко Марія 380412421010 m.boreiko@grmu.com.ua

Пункт скарги

Номер: a83d20d4761b4fe5992d55f4406c43fc
Заголовок пункту скарги: Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Опис заперечення: Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Встановити порушення в процедурі публічних закупівель на закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з обслуговування системи газопостачання) (код ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-13-004597-а, в частині прийняття неправомірного рішення стосовно визначення переможцем таких закупівель, Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (ідентифікаційний код: 45373467).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Щодо рішення Замовника

Номер: b671239a500a40daa9aeffba87081d59
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-004597-a.a4
Назва: Щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2024 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2024 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Антимонопольного комітету від 15.04.2024 № 6650-р/пк-пз –скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГЕТИЧНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з ремонтування і технічного обслуговування техніки (послуги з обслуговування системи газопостачання)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-13-004597-а.
Автор: Житомирська філія товариства з обмеженою відповід­альністю «Газороз­подільні мережі України», Борейко Марія 380412421010 m.boreiko@grmu.com.ua

Пункт скарги

Номер: 1b85069290ca42fbb09f31510d88ac37
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення
Опис заперечення: неправомірне рішення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови договору
Тип порушення: Інші умови договору
Опис суті пункту скарги: відсутність у визнаного Переможця документів та невідповідність предмету закупівлі у Додатках до Договору
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

123gb

Номер: cd3a6f3c96e54fdfa37de18aaa0f44b1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-004597-a.b3
Назва: 123gb
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.03.2024 17:45
Автор: Житомирська філія товариства з обмеженою відповід­альністю «Газороз­подільні мережі України», Борейко Марія 380412421010 m.boreiko@grmu.com.ua

Пункт скарги

Номер: 9c180404cb7444adb809e4f636b73752
Заголовок пункту скарги: njjhvbhk
Опис заперечення: db
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: njnnlnln
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

Щодо внесення змін в тендерну документацію

Номер: 86fe110ddb73479cb351086d5b6c5f1c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-004597-a.a2
Назва: Щодо внесення змін в тендерну документацію
Скарга:
Шановний Замовник ! Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі мають бути розроблені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та відповідно до Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285. 1.Чим регламентована норма наявності власної або орендованої АДС? Відповідно до Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285, п. 8.2. Експлуатаційні дільниці газорозподільних підприємств, які не мають у своєму складі АДС, повинні обслуговуватися найближчою АДС газорозподільного підприємства. Закріплення за АДС зони обслуговування здійснюється наказом по газорозподільному підприємству. п.8.3. Підприємства, що самостійно експлуатують системи газопостачання, виконують аварійні роботи силами і засобами власної газової служби із залученням в разі необхідності АДС газорозподільного підприємства згідно з укладеним договором. п. 8.4. Локалізація та ліквідація аварій на ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП, ПСБ, ПОБ та на промислових підприємствах виконуються працівниками підприємства. Участь АДС газорозподільного підприємства в аварійних роботах обумовлюється планом локалізації і ліквідації аварійних ситуацій цих підприємств за погодженням з газорозподільним підприємством. 2. Чи є вимога наявності АДС дискримінаційною, оскільки законодавство зобов'язує мати відповідну службу в складі оператора ГРМ? Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Визначає дискримінаційні умови тендерної документації Антимонопольний комітет України, в особі Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу відповідно до Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285, п 8.3. Підприємства, що самостійно експлуатують системи газопостачання, виконують аварійні роботи силами і засобами власної газової служби із залученням в разі необхідності АДС газорозподільного підприємства згідно з укладеним договором. Замовник безумовно дотримується принципів публічних закупівель і не зазначає дискримінаційних вимог в тендерній документації. 3. Який договір з АДС газорозподільного підприємства потрібно укласти і яке саме газорозпотільне підприємство мається на увазі? Відповідно до Правил безпеки систем газопостачання від 15.05.2015 № 285, п.8.2.Експлуатаційні дільниці газорозподільних підприємств, які не мають у своєму складі АДС, повинні обслуговуватися найближчою АДС газорозподільного підприємства. Закріплення за АДС зони обслуговування здійснюється наказом по газорозподільному підприємству. Відповідно вимога в тендерній документації Замовника щодо дотримання норм Правил безпеки системи газопостачання є обгрунтованою. Порушення Правил безпеки систем газопостачання , а саме розділ VIII Замовником та У часником Закупівлі свідчить про недотримання Законодавства в частині забезпечення технічного обслуговування власником мереж та обслуговуючою організацією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 19.03.2024 13:59
Автор: Житомирська філія товариства з обмеженою відповід­альністю «Газороз­подільні мережі України», Борейко Марія 380412421010 m.boreiko@grmu.com.ua

Пункт скарги

Номер: 17ccbe0240fa4f2198fe45b91d8ed816
Заголовок пункту скарги: зміна тендерної документації
Опис заперечення: Порушення правил безпеки системи газопостачання
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Порушення правил безпеки системи газопостачання
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 58c55b2434cd4051a2cef6f22b8f81ac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-004597-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
В змісті файлу Додаток 2 містяться наступні вимоги : " Згідно «Правил безпеки систем газопостачання» НПАОП О.ОО – 1.73 -15 (Правила) -         Власна АДС -         Договір з АДС газорозподільного підприємства (сканована копія) -         Місце дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади АДС на місце аварії не пізніше ніж за 40 хвилин." 1. Дані вимоги є дискримінаційні оскільки в п.8.1. Р VІІI. "Вимоги до організації роботи аварійно-диспетчерських служб" НПАОП О.ОО – 1.73 -15 зазначено: "Контроль і оперативно-диспетчерське керівництво планово-профілактичними та аварійно-відновлювальними роботами на об'єктах Єдиної газотранспортної системи України з урахуванням вимог охорони праці здійснюються газорозподільними підприємствами...". Тобто Правила визначають необхідність наявності АДС виключно в Оператора ГРМ (функції якого на території Житомирської області виконує Житомирська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”), що створює умови в яких інші суб'єкти господарювання не можуть задовольнити цим вимогам оскільки не є газорозподільчими підприємствами, та не можуть брати участь в тендерній процедурі. 2. п.8.3 Р VІІI "Підприємства, що самостійно експлуатують системи газопостачання, виконують аварійні роботи силами і засобами власної газової служби із залученням в разі необхідності АДС газорозподільного підприємства згідно з укладеним договором." - згідно з положеннями даного пункту, договір на виконання аварійних робіт з АДС укладає балансоутримувач. Отже, вимога, щодо наявності договору з АДС газорозподільчого підприємства і Учасника є такою що суперечить Правилам, та є такою яка обмежує можливість іншим підприємствам брати участь у тендерній процедурі. 3. "Місце дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади АДС на місце аварії не пізніше ніж за 40 хвилин" - дана вимога, що встановлює місце дислокації служб та терміни приїзду згідно з Правилами стосуються виключно АДС газорозподільчого підприємства (п.8.1) - отже наявність цієї умови створює ситуацію в якій суб'єкти господарювання, які не є газорозподільними підприємства не можуть задовольнити вказаним вимогам. Оскільки послуга, що виноситься на тендер є ринкова, та може надаватися будь-яким підприємством чи ФОП які мають відповідні дозволи на обслуговування систем газопостачання - вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та допустити усі підприємства до тендерної процедури.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 09 лютого 2024 року Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та керуючись п.51 Особливостей - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Внести зміни по закупівлі ID: UA-2024-03-13-004597-a Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (послуги з обслуговування системи газопостачання) , а саме до додатку 2 до тендерної документації, виключити з додатку 2 наступні речення: « Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Згідно «Правил безпеки систем газопостачання» НПАОП О.ОО – 1.73 -15 Власна АДС - Договір з АДС газорозподільного підприємства (сканована копія) - Місце дислокації, з урахуванням необхідності прибуття бригади АДС на місце аварії не пізніше ніж за 40 хвилин. (зміни додаються). Продовжити строк подання тендерної пропозиції до 25.03.2024 року до 00.00 годин.
Статус вимоги: Задоволено