• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

торф в брикетах

згідно тендерної документації

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2016 14:36 - 13.09.2016 16:00
Вимога
Відхилено

Скарга на рішення щодо дискваліфікації ФОП Дмитріва А. В.

Номер: 0b9d1d3b98fc40299bcd15b761a86a77
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-08-000879-c.b1
Назва: Скарга на рішення щодо дискваліфікації ФОП Дмитріва А. В.
Вимога:
Учасник ФОП Дмитрів А. В. не погоджується з рішенням, прийнятим тендерним комітетом Устилузької міської ради та зафіксованим в протоколі розгляду тендерних пропозицій №17 від21.09.2016 р. (далі – протокол) з огляду на наступне. В протоколі зазначено, що в складі пропозиції учасника ФОП Дмитріва А. В. відсутній сертифікат якості запропонованого товару як це передбачено Додатком 1 до документації. Учасником надана лише скан-копія копії паспорта якості, який надано ТОВ “Біогумос” та не долучено сертифікат якості виданий Українською інспекцією по контролю якості торф'яної продукції і паливних брикетів “Укрінспаливо”, який є обов’язковим. Однак зазначені твердження не відповідають вимогам документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель від 08.09.2016 р., відповідно до умов якої в Додатку 1 зазначається: “Товар повинен бути новим, непошкодженим, відповідної якості, мати сертифікат якості”. Як бачимо, зазначена вимога не передбачає наявність сертифікату саме “Укрінспаливо”, більше того сама наявність такого сертифікату не свідчить про вимогу її доручення учасником у складі пропозиції, так як надалі в Додатку 1 до документації зазначається: “Учасник надає скановані сертифікати відповідності та паспорт якості товару та інші документи, що підтверджують якісні та кількісні характеристики товару.” Формулювання “учасник надає..” означає, що учасник долучає у складі пропозиції під час подачі через систему електронних закупівель наступні документи, що і було зроблено ФОП Дмитрівом А. В. – долучено паспорт якості, виданий виробником ТОВ “Біогумос”, та сертифікат відповідності на фірмовому бланку Учасника, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам Замовника. Щодо наявності сертифікату якості Української інспекції по контролю якості торф'яної продукції і паливних брикетів “Укрінспаливо” Учасник запевняє, що у разі необхідності готовий надати його копію на першу вимогу Замовника. Жоден розділ чи додаток до Документації не містить вимоги, що сертифікат якості повинен бути виданий саме Українською інспекцією по контролю якості торф'яної продукції і паливних брикетів “Укрінспаливо”. Враховуючи зазначене, вважаємо таке рішення незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Також вважаємо за необхідне наголосити, що у випадку незадоволення цієї скарги в Учасника будуть всі підстави для звернення до уповноваженого органу оскарження з метою впливу на прийняття рішення Замовником згідно із Законом України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимог п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначених замовником під час оголошення закупівлі. Документацією про проведення закупівлі через систему електронних закупівель від 08.09.2016 року передбачено закупівлю товару - ТОРФ У БРИКЕТАХ (БРИКЕТИ ТОРФОВІ) у кількості 120 тонн. (п. 3.1-3.4), який має відповідати якісним та технічним показникам, визначених у Додатку 1 до документації. Крім того, документацією передбачена вимога про надання Учасником скан-копії сертифіката якості (віповідності) запропонованого товару. сертифікат якості (відповідності) згідно вимог чинного законодавства має бути відповідного встановленого зразка та виданий уповноваженим на те органом сертифікації (ст.т. 13, 14-1, 16 Декрету КМ України від 10.05.1993 № 46-93, ДСТУ ТУ 2042-92). Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Дмитріва А.В. було встановлено, що в складі його пропозиції відсутній сканований сертифікат якості (відповідності) на запропонований ним товар, як це передбачено Додатоком 1 до документації. Лист під назвою "Сертифікат відповідності", оформлений на фірмовому бланку Учасника, враховуючи вимоги законодавства, не може вважатись юридичним документом встановленого державного зразка, що засвідчує відповідність запропонованого товару державним стандартам та вимогам. Крім того, лист не містить інформації про виробника товару, органу сертифікації та про присвоєний реєстраційний номер як це передбачено законодавством. Враховуючи зазначене, тендерний комітет не може розцінювати вищевказаний лист як сертифікат якості (відповідності) встановленого зразка, виданого уповноваженим органом сертифікації і бути підставою для підтвердження пропозиції учасника умовам закупівлі. Під час розгляду вимоги учасником наданий сканований сертифікат якості на продукцію - напівбрикети торфяні, який має наступну інформацію про якісні характеристики зольність - 25%, волога - 25%, механічна місткість- 93%. натомість замовником оголошувалась закупівля іншого предмета - ТОРФ У БРИКЕТАХ (БРИКЕТИ ТОРФОВІ), який має інші вимоги до якісихі показників, а саме: зольність - не більше 23%, волога - не більше 20%, механічна місткість - не більше 94%. Крім того, слід звернути увагу на те, що Учасник вказував виробником товару - ТОВ "Біогумос", натомість надав сертифікат якості, де вказаний інший виробник - ДП "РІВНЕТОРФ". Враховуючи вищевикладене, пропозиція ФОП Дмитріва А.В. та запропонований ним товар не відповідає вимогам документації та умовам Замовника, а тому відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель підлягає відхиленню. Протокол тендерного комітету № 15 від 21.09.2016 року є законним, обгрунтованим. Вимога Учасника ФОП Дмиторіва А.В. не підлягає до задоволення.
Статус вимоги: Відхилено