• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Код ДК 021-32320000-2 (Комплекти мультимедійного обладнання)

Завершена

373 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 869.50 UAH
Період оскарження: 13.03.2024 10:59 - 18.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: d682a1a420dc4ff6bdd5864e400f3f97
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-003275-a.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Наше підприємство бажає взяти участь у відповідній закупівлі. Проте, після вивчення вимог тендерної документації, вважаємо, що вимоги встановлені Вами як Замовником не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України (далі — МОН), з огляду на наступне. Відповідно до Розпорядження Міністерством освіти і науки був затверджений Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (затверджений наказом МОН України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693), а також внесені зміни до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (затверджений наказом МОН України від 02.11.2017 № 1440, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507). Хоча Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право самостійно визначати необхідні критерії у тендерної документації, які саме властивості обладнання потрібні Замовнику для закупівлі, але ж саме вимоги Замовника викладені у такій формі, призводять до штучного обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі, що, у свою чергу, призводить до значного здороження закупівлі за державні кошти. Зазначене є порушенням принципів максимальної економії та ефективності та добросовісної конкуренції серед учасників і не відповідає ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це стосуються, наприклад, вимог до ПЗ: 1. Ви вимагаєте, що учасник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення вчителями від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Звертаємо Вашу увагу, що кожен Постачальник при здійсненні монтажу може провести навчання по користуванню своїм обладнанням. Для цього в тендерній документації достатньо зазначити вимогу про необхідність надання Гарантійного листа про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням, а не порушувати закон і встановлювати обмеження щодо участі у тендері. 2. Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу. Зазначена Вами вимога є цілком диcкримінаційною, оскільки підлаштована саме під конкретного Постачальника. Чому саме 9 годин ефірного часу, а не 8,5? І хто буде сидіти 8 годин поспіль і дивитись відеоматеріал? Ви навмисно обмежуєте коло учасників, прошу не порушувати закон і прибрати цю вимогу. 3. В складі пропозиції надати гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна панель) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Повідомляємо, що на даний час видача грифу скасована, тому виробники, які не отримали зазначениого графа до моменту їх скасування або виробники, які мають свідоцтва, термін дії яких скінчився позбавлені можливості взяти участі у даній закупівлі. Підтвердженням цього є лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року №1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства», з яким можна ознайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva. и навмисно обмежуєте коло учасників, прошу не порушувати закон і прибрати цю вимогу. 4. Для ознайомлення з функціональними можливостями запропонованого товару замовник має право запросити у учасника зразок товару та проведення демонстрації можливостей. Учасник повинен надати зразок товару та провести демонстрацію можливостей за власний рахунок протягом 3 робочих днів за адресою замовника (надати відповідну довідку). Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Частиною 6 статті 26 Закону передбачено, що тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, не приймаються електронною системою закупівель. Отже, тендерна пропозиція учасника складається з документів, які учасник підготував на виконання вимог тендерної документації замовника, та подаються учасником через електронну систему закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Вимоги до ПЗ Програмне забезпечення для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального змісту; сумісне з операційною системою інтерактивної панелі; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони; містить функціонал автоматичного оновлення. Можливість доступу в мережевий ресурс з можливістю завантаження та обміну готових уроків, користування більше ніж 80 ліцензійних додатків (Надати посилання на офіційний сайт для підтвердження) - для створення уроків. Сервіси згруповані в окремі групи за функціональністю: математика, географія, біологія, українська мова, астрономія, історія, хімія, фізика, іноземні мови, природознавство, тестування, інформатика, презентації, інклюзія, музика та загальні. ПЗ працює під управлінням операційної системи Microsoft Windows; ПЗ має функцію автоматичного оновлення (останнє оновлення повинно відбуватись в поточному році). Остання версія — вказати назву, дата останнього оновлення повинна бути не пізніше поточного року— вказати і підтвердити в авторизаційному листі від виробника/офіційного представника програмного забезпечення, адресованого замовнику з вказанням номера закупівлі; Оновлення програмного забезпечення для інтерактивної панелі надається виробником інтерактивної дошки OnLine і без додаткової оплати з безстроковим терміном ліцензії. ПЗ підтримує роботу з 3D об`єктами; Для відповідей на запитання учні можуть використовувати свої персональні мобільні пристрої будь-якого виробника. В складі пропозиції надати гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна панель) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». 2. Спеціалізоване програмне забезпечення для роботи з 3D моделями програмне забезпечення Corinth 3D або еквівалент, що задовольняє наступним вимогам: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення з можливостю роботи в офлайн режимі з інтерфейсом українською мовою: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту сумісне з операційною системою Windows. - обов’язково має функцію автоматичного оновлення; - обов’язково має вбудовану відеоінструкцію яка містить відеороліки з демонстрації функціональних можливостей програмного забезпечення; - обовʼязкова наявність бібліотек інтерактивних моделей для створення навчального контенту; - контент , представлений у программі обов’язково повинен бути викладений українською мовою; - бібліотеки за складовими групами обов’язково повинні містити такій функціонал: 1. • Кут 60º – конструкція • Вісь відрізка лінії – побудова • Бісектриса відрізка лінії – побудова • Коло – опис • Конус – поперечний переріз • Конус – Опис • Конус – проєкція • Конус – криві перерізу • Конус – типи • Куб – поперечні перерізи • Куб – опис • Куб – ребро • Кубик – паперова модель 1 • Куб – проєкція • Куб – сторони • Куб – об’єм • Кубоктаедр – паперова модель 1 • Кубоїд – поперечні перерізи • Кубоїд – Опис • Кубоїд – краї • Кубоїд – паперова модель • Кубоїд – вершини • Циліндр – поперечні перерізи • Циліндр – Опис • Циліндр – проєкція • Циліндр – нарізка • Циліндр – типи • Додекаедр – Розклад на 2D • Додекаедр – Діагоналі • Додекаедр – зовнішній бік • Додекаедр – проєкція • Додекаедр – Вершини • Крапля – частина • Рівносторонній трикутник, обведене коло – побудова • Великий ікосаедр – опис • Півсфера – поперечний перетин • Гіперболічний параболоїд – краї • Ікосаедр – поперечний перетин • Ікосаедр – Опис • Ікосаедр – Краї • Ікосаедр – паперова модель • Ікосаедр – вершини • Ікосидодекаедр – паперова модель • Лінія – положення • Середина відрізка – побудова • Октаедр – поперечний переріз • Октаедр – Опис • Октаедр – Краї • Октаедр – паперова модель • Октаедр – проекція • Октаедр проти Куба • Призма – основна стереометрія • Призма – типи • Піраміда – поперечні перерізи • Піраміда – Опис • Піраміда – Краї • Піраміда – паперова модель • Піраміда – реальна модель • Піраміда – типи • Прямокутник – вписаний в коло • Прямокутник, сторона a, діагональ u – побудова • Ромбікозидодекаедр – Опис • Ромбікубоктаедр – Опис • Прямий кут – побудова • Малий зіркоподібний додекаедр – опис • Кирпатий куб – паперова модель • Плосконосий додекаедр – паперова модель • Сфера – поперечні перерізи • Сфера – модель з паперу • Сфера – • Сферична шапка – опис • Площа – Обписане, вписане коло • Площа – квадратний метр • Квадрат, сторона a, діагональ u – побудова • Тетраедр – Розклад на 2D • Тетраедр – подвійність • Тетраедр – вид • Тетраедр – проєкція • Торус – • Трикутник – Опис • Трикутник – медіальний трикутник • Трикутник – теорема Піфагора • Трикутник a, b, c – побудова • Трикутник гострий – висота • Трикутник c, α, β – побудова • Прямокутний трикутник – висота • Трикутник з вписаним колом – побудова • Урізаний куб – паперова модель • Урізаний кубоктаедр – паперова модель • Урізаний додекаедр – паперова модель • Укорочений ікосаедр – паперова модель • Усічений ікозидодекаедр – паперова модель • Усічений октаедр – паперовий виріз • Усічений тетраедр – • Кут – суміжні кути • Кут – допоміжні кути • Кут – опис • Кут – розмір • Кут – віднімання α ≥ β • Кут – типи • Кут 45º – конструкція • Архімедове тіло – види • Вісь кута – побудова • Чорна діра – модель • Конус – основна стереометрія • Конус – розклад на 2D • Конус – паперова модель • Конус – реальні параметри • Конус – модель • Конічні секції – Опис • Куб – розклад на 2D • Куб – діагоналі • Куб – вигляд • Кубик – паперова модель • Куб – реальні параметри • Куб – вершини • Кубоктаедр – Опис • Кубоктаедр – модель • Кубоїд – розклад 2D нетто • Кубоїд – Діагоналі • Кубоїд – вигляд • Кубоїд – проєкція • Кубоїд – об’єм • Циліндр – Розклад на 2D • Циліндр – паперова модель • Циліндр – реальні параметри • Циліндр – стереометрія • Додекаедр – поперечні перерізи • Додекаедр – Опис • Додекаедр – Краї • Додекаедр – паперова модель • Додекаедр – модель • Додекаедр та ікосаедр – подвійності • Еліпсоїд – Сліпоформний • Великий Додекаедр – Опис • Великий зіркоподібний додекаедр – опис • Порожня сфера – форма • Гіперболоїд – Сліпоформний • Ікосаедр – Розклад на 2D • Ікосаедр – Діагоналі • Ікосаедр – вигляд • Ікосаедр – проєкція • Ікосидодекаедр – Опис • Поліедр Кеплера-Пуансота – види • Лінія, промінь – опис • Мавпяче сідло – нарізка • Октаедр – розклад на 2D • Октаедр – Діагоналі • Октаедр – вигляд • Октаедр – 3D паперова модель • Октаедр – вершини • Платонічний твердий • Призма – реальні параметри • Піраміда – основна стереометрія • Піраміда – розкладання на 2D • Піраміда – Діагоналі • Піраміда – вигляд • Піраміда – проєкція • Піраміда – модель • Піраміда – вершини • Прямокутник – Опис • Прямокутник, сторони a, b – побудова • Ромбікозидодекаедр – паперова модель • Ромбікубоктаедр – паперова модель • Дуга – види - обов’язкова наявність функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопу; - обов’язкова можливість пояснити складні поняття, процеси, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; - обов’язкова наявність можливості перевірки знань учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; - обов’язкова наявність можливості відображення складових частин 3D моделей двома мовами на вибір вчителя; - обов’язкова наявність можливості синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Microsoft Office та Microsoft PowerPoint для використання контенту програмного забезпечення у презентаціях; Для підтвердження функціональності та всіх вказаних вище характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт дистрибʼютора програмного забезпечення та території України. При розробці Технічного завдання тендерної документації вимоги до ПЗ інтерактивної панелі були деталізовані та встановлені таким чином, що в сукупності зазначеними вище Замовником вимог п.1.-4 вказують на орієнтування Замовника на конкретного учасника. Таким чином технічні вимоги до обладнання у частині предмету закупівлі орієнтовані на продукцію певного виробника, не відповідають нормативним документам МОН України, необґрунтовані та спрямовані на штучне обмеження конкуренції. Вимоги встановлені Замовником у вказаних частинах тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон. З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник закупівлі, просимо звернути увагу що відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти і науки України. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення навчання по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням. Більшість навчального процесу проходять дистанційно і викладачам потрібно адаптуватись до нових умов роботи. Здійснювати освітню діяльність мають право всі, хто має відповідний КВЕД діяльності. Замовник промоніторивши ринок України, на рахунок курсів підвищення кваліфікації для вчителів виявив як мінімум два учасника, які можуть пропонувати це. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару та програмного забезпечення, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися. Програмне забезпечення для інтерактивного обладнання — чи не найважливіша частина інтерактивних комплексів для якісного та відчутного покращення учбового процесу. Мінімум 9 годин навчального контенту потрібно для формування знань про інтерактивне обладнання та програмні забезпечення. Головна ціль: набуття навичок практичного володіння інтерактивними сервісами та інструментами для створення інтерактивних завдань, використання інформаційних та комунікаційних технологій, використовувати знання, отримані в процесі вивчення курсу для сучасного навчального процесу. Якщо ваша пропозиція буде містити більше за часом відео матеріалу, для можливості більш якісної підготовки навчального контенту, то ваша пропозиція буде відповідати вимогам тендерної документації. Вимога до тендерної документації: «В складі пропозиції надати Гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки що і інтерактивна дошка «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти» жодним чином не обмежує коло учасників. Згідно даної вимоги не встановлено термінів її дії або скасування відповідного документа. Вразі закінчення дії або скасування відповідного документа, Учасники можуть надати відповідні підтверджуючі документи, щодо законності відсутності даних документів з підтверджуючими на це документами. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі. Вимоги до програмного забезпечення мінімально задовольняють потребу Замовника. Ви можете запропонувати краще ПЗ, з більшою кількістю сервісів для створення інтерактивних уроків. Також Замовник надає посилання на закупівлю UA-2023-10-28-000133-a, у якій різні виробники пропонують програмне забезпечення, зазначене в тендерній документації: "Програмне забезпечення, що включає роботу з сервісами (більше ніж 80 сервісів), для створення інтерактивних уроків, завдань. Враховуючи, що як мінімум два виробника можуть запропонувати програмне забезпечення з такими характеристиками, то дана вимога не є дискримінаційною. Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.03.2024 00:04