• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи вентиляції підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею №11 за адресою вул. Лагунової Марії, буд.17-А

Завершена

1 919 685.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 598.42 UAH
Період оскарження: 13.03.2024 10:17 - 05.04.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможця

Номер: d6dd1109bf864b12b19d452fc41cabcb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.a8
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, навіщо ви грубо порушуєте чинне законодавство України, вносите зміни з порушеннями, і потім незаконно дискваліфікуєте учасників, Але в той же момент приймаєте переможцем пропозицію учасника, яка містить невідповідності тендерній документації? Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Вами, враховуючи наявність невідповідностей в пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», і те що перегляд пропозиції тривав вже 4 дні з 5, а надати 24 години можна коли залишається не менше 2 робочих днів, необхідно було аргументовано подовжити термін розгляду пропозиції до 20 робочих днів, і потім надати 24 години на виправлені невідповідності, але ви проігнорувавши наявні порушення, які були нами вам навіть описані в попередніх вимогах були свідомо проігноровані. Нами при розгляді пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 2 Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, механізмів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника), договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника тощо). Учасником ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» надано Довідка № 2 від 05 квітня 2024 року (файл 2.Довідка МТБ), що містить інформацію про наявність орендованого перфоратора Dnipro-M ВН-40 в кількості 2 штук та договір оренди №1 від27.11.2323 року (файл 2.2. Договір оренди обладнання). Звертаємо вашу увагу, що договір укладений директором даного підприємства з самими собою. Відповідно до чинного законодавства, директор ТОВ не може укладати договори з собою як ФО чи ФОП, з цього виходить, що договір оренди відповідно до ч3 ст.238 ЦКУ: представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом. А значить даний договір є фіктивним. А значить на підтвердження права власності чи користування не був наданий. Далі, файл 17. Підсумкова відомість ресурсів, містить в будівельних машинах і механізмах «Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм». Дана установка відсутня в довідці про наявність матеріально технічної бази, як і підтвердження права власності, незважаючи на те, що відповідно до вимоги, в довідку повинні бути включені механізми і обладнання, необхідні для виконання робі. А як ми бачимо, дана установка входить до підсумкової відомості і буде використовуватись. 2. Відповідно до п.п.3.3 Додатку 2 - Відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку, який повинен бути складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгуку. Відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Відповідно до пп.3.1. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори), а відповідно лист відгук повинен містити посилання на публічне розміщення інформації про укладання аналогічного договору, так як в пп.3.3. відгук повинен відповідати інформації пп.3.1. Надані відгуки не містять посилання на публічне розміщення договору відповідно до п.3 пп.3.1 Додатку 2. Також відгук від Броварського ліцею №10 не містить печатки організації, яка його видала. Також довідка повинна містити № договору, дата договору, предмет договору, найменування об’єкта робіт. Надана довідка №4 від 05 квітня 2024 року (файл 4.Довідка досвід) містить тільки предмет договору, і відсутнє найменування об’єкта робіт. Також довідка повинна мати назву згідно форми «Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в свою чергу вона має назву « Довідка про наявність аналогічних договорів», що є невідповідністю наданій формі в обох випадках. Також відповідно до Додатку 2 п3 пп 3.2. учасник повинен надати Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до п.3.1. цього додатку, з усіма додатками та копією довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3. Хочемо зазначити, що акт виконаних робіт (надання послуг, видаткові накладні тощо), є невід’ємними частинами будь якого договору, що підтверджують його виконання. Надані копії договорів не містять в собі актів виконаних робіт (наданих послуг, видаткових накладних тощо). Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації документи, які складають розрахунки договірної ціни: договірна ціна, пояснювальна записка до договірної ціни, розрахунки за статтями витрат договірної ціни, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис надаються за підписом керівника учасника оформлені у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Надані учасником документи не місять підпису керівника учасника, і мова йде саме про підпис, а не накладання КЕП/УЕП на документ відповідно до вимоги. В ході розгляду пропозиції, було встановлено, що 08.03.2024 року була зміна власника ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», відповідно до чого учасником не було завантажено актуальний СТАТУТ організації, і наказ на призначення директора, на підставі якого рішення він виконує обов’язки. На нашу думку вказаних підстав достатньо для відхилення пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», І дуже цікаво, що ТОВ»ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» і ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ», яке надало авторизаційний лист на ручні установку MVUS-2000 мають однакову адресу реєстрації: Київська область, Бориспільський р-н, с.Щасливе, вул.Фестивальна, 19. А також дуже цікаво, яким дивним чином вимога про ТУ на ручну установку тихенько потрапило в Додаток 3, і про що ви не повідомили в переліку змін при їх внесенні. Явна змова Замовника і Учасника ТОВ "ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ" і фіктивні документи. То як ви поясните дивний біг, що обидві ТОВ зареєстровані за однією ж адресою? А також надана копію ТУ містить інформацію, що будь яка навіть часткова публікація даного ТУ, потребує дозволу від ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ». Пропозиція учасника не містить даного дозволу, і незрозуміло яким чином вони дістало дану копію ТУ. Ну як не зрозуміло, все зрозуміло, враховуючи спільну адресу реєстрації товариств. А ще дані ТУ містять якесь незрозуміле ЄДРПОУ 24881057. Незрозуміле, бо ЄДРПОУ ТОВ "ЕНЕРДЖІ СМАРТ" - 42487751. Також хотілось би почути аргументовану відповідь, чому ви проігнорували всі наявні помилки пропозиції вказаного учасника, визнали його переможцем, не зваваючи на те, що ви були зобов'язані надати 24 години на виправлення помилок. Бо та ж установка для свердління отворів 160мм, за собою тягне певні кошти в пропозиції, а вона відсутня в учасника в довідці про наявність обладнання. Про нашу протиправну дискваліфікацію нагадувати вже не будемо, і про порушення при внесені змін. Заява до ДАСУ була подана, чекаємо на початок моніторингу закупівлі.
Вирішення: Рішення замовника: Вимога не задоволена У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Вимога ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" не містить прохання надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відтак не підлягає задоволенню. Додатково повідомляємо, що за результатами ретельної перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» на відповідність вимогам Тендерної документації, Замовником не виявлено зазначених Вами чи будь-яких інших невідповідностей в інформації та/або наданих документах. Інформація, наведена Вами у вимозі, не відповідає положенням Тендерної документації по закупівлі, а тому не може бути прийнята до уваги Замовником
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможця

Номер: 009e904171f24d7d90de58ab2942a490
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.b7
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, навіщо ви грубо порушуєте чинне законодавство України, вносите зміни з порушеннями, і потім незаконно дискваліфікуєте учасників, Але в той же момент приймаєте переможцем пропозицію учасника, яка містить невідповідності тендерній документації? Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Вами, враховуючи наявність невідповідностей в пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», і те що перегляд пропозиції тривав вже 4 дні з 5, а надати 24 години можна коли залишається не менше 2 робочих днів, необхідно було аргументовано подовжити термін розгляду пропозиції до 20 робочих днів, і потім надати 24 години на виправлені невідповідності, але ви проігнорувавши наявні порушення, які були нами вам навіть описані в попередніх вимогах були свідомо проігноровані. Нами при розгляді пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 2 Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, механізмів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника), договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника тощо). Учасником ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» надано Довідка № 2 від 05 квітня 2024 року (файл 2.Довідка МТБ), що містить інформацію про наявність орендованого перфоратора Dnipro-M ВН-40 в кількості 2 штук та договір оренди №1 від27.11.2323 року (файл 2.2. Договір оренди обладнання). Звертаємо вашу увагу, що договір укладений директором даного підприємства з самими собою. Відповідно до чинного законодавства, директор ТОВ не може укладати договори з собою як ФО чи ФОП, з цього виходить, що договір оренди відповідно до ч3 ст.238 ЦКУ: представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом. А значить даний договір є фіктивним. А значить на підтвердження права власності чи користування не був наданий. Далі, файл 17. Підсумкова відомість ресурсів, містить в будівельних машинах і механізмах «Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм». Дана установка відсутня в довідці про наявність матеріально технічної бази, як і підтвердження права власності, незважаючи на те, що відповідно до вимоги, в довідку повинні бути включені механізми і обладнання, необхідні для виконання робі. А як ми бачимо, дана установка входить до підсумкової відомості і буде використовуватись. 2. Відповідно до п.п.3.3 Додатку 2 - Відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку, який повинен бути складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгуку. Відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Відповідно до пп.3.1. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори), а відповідно лист відгук повинен містити посилання на публічне розміщення інформації про укладання аналогічного договору, так як в пп.3.3. відгук повинен відповідати інформації пп.3.1. Надані відгуки не містять посилання на публічне розміщення договору відповідно до п.3 пп.3.1 Додатку 2. Також відгук від Броварського ліцею №10 не містить печатки організації, яка його видала. Також довідка повинна містити № договору, дата договору, предмет договору, найменування об’єкта робіт. Надана довідка №4 від 05 квітня 2024 року (файл 4.Довідка досвід) містить тільки предмет договору, і відсутнє найменування об’єкта робіт. Також довідка повинна мати назву згідно форми «Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в свою чергу вона має назву « Довідка про наявність аналогічних договорів», що є невідповідністю наданій формі в обох випадках. Також відповідно до Додатку 2 п3 пп 3.2. учасник повинен надати Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до п.3.1. цього додатку, з усіма додатками та копією довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3. Хочемо зазначити, що акт виконаних робіт (надання послуг, видаткові накладні тощо), є невід’ємними частинами будь якого договору, що підтверджують його виконання. Надані копії договорів не містять в собі актів виконаних робіт (наданих послуг, видаткових накладних тощо). Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації документи, які складають розрахунки договірної ціни: договірна ціна, пояснювальна записка до договірної ціни, розрахунки за статтями витрат договірної ціни, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис надаються за підписом керівника учасника оформлені у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Надані учасником документи не місять підпису керівника учасника, і мова йде саме про підпис, а не накладання КЕП/УЕП на документ відповідно до вимоги. В ході розгляду пропозиції, було встановлено, що 08.03.2024 року була зміна власника ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», відповідно до чого учасником не було завантажено актуальний СТАТУТ організації, і наказ на призначення директора, на підставі якого рішення він виконує обов’язки. На нашу думку вказаних підстав достатньо для відхилення пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», І дуже цікаво, що ТОВ»ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» і ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ», яке надало авторизаційний лист на ручні установку MVUS-2000 мають однакову адресу реєстрації: Київська область, Бориспільський р-н, с.Щасливе, вул.Фестивальна, 19. Також нагадуємо, що уповноваженою особою було порушено правило внесення змін до тендерної документації, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення замовника: Вимога не задоволена У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Вимога ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" не містить прохання надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відтак не підлягає задоволенню. Додатково повідомляємо, що за результатами ретельної перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» на відповідність вимогам Тендерної документації, Замовником не виявлено зазначених Вами чи будь-яких інших невідповідностей в інформації та/або наданих документах. Інформація, наведена Вами у вимозі, не відповідає положенням Тендерної документації по закупівлі, а тому не може бути прийнята до уваги Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможця

Номер: 6e8ec6ee6e3b4658b3806a3c00e8b40f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.c6
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, навіщо ви грубо порушуєте чинне законодавство України, вносите зміни з порушеннями, і потім незаконно дискваліфікуєте учасників, Але в той же момент приймаєте переможцем пропозицію учасника, яка містить невідповідності тендерній документації? Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Визначення невідповідностей здійснюється замовником самостійно. При цьому Особливостями встановлено обов'язок замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Вами, враховуючи наявність невідповідностей в пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», і те що перегляд пропозиції тривав вже 4 дні з 5, а надати 24 години можна коли залишається не менше 2 робочих днів, необхідно було аргументовано подовжити термін розгляду пропозиції до 20 робочих днів, і потім надати 24 години на виправлені невідповідності, але ви проігнорувавши наявні порушення, які були нами вам навіть описані в попередніх вимогах були свідомо проігноровані. Нами при розгляді пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 2 Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, механізмів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної в довідці згідно п. 1.1. інформації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, видаткові накладні, акт прийому-передачі тощо) чи право користування (договір оренди, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, що орендується, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника), договір надання послуг, в якому повинно бути відображено перелік обладнання, яке надається у використання, та який повинен бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції учасника тощо). Учасником ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» надано Довідка № 2 від 05 квітня 2024 року (файл 2.Довідка МТБ), що містить інформацію про наявність орендованого перфоратора Dnipro-M ВН-40 в кількості 2 штук та договір оренди №1 від27.11.2323 року (файл 2.2. Договір оренди обладнання). Звертаємо вашу увагу, що договір укладений директором даного підприємства з самими собою. Відповідно до чинного законодавства, директор ТОВ не може укладати договори з собою як ФО чи ФОП, з цього виходить, що договір оренди відповідно до ч3 ст.238 ЦКУ: представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом. А значить даний договір є фіктивним. А значить на підтвердження права власності чи користування не був наданий. Далі, файл 17. Підсумкова відомість ресурсів, містить в будівельних машинах і механізмах «Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм». Дана установка відсутня в довідці про наявність матеріально технічної бази, як і підтвердження права власності, незважаючи на те, що відповідно до вимоги, в довідку повинні бути включені механізми і обладнання, необхідні для виконання робі. А як ми бачимо, дана установка входить до підсумкової відомості і буде використовуватись. 2. Відповідно до п.п.3.3 Додатку 2 - Відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку, який повинен бути складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгуку. Відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Відповідно до пп.3.1. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори), а відповідно лист відгук повинен містити посилання на публічне розміщення інформації про укладання аналогічного договору, так як в пп.3.3. відгук повинен відповідати інформації пп.3.1. Надані відгуки не містять посилання на публічне розміщення договору відповідно до п.3 пп.3.1 Додатку 2. Також відгук від Броварського ліцею №10 не містить печатки організації, яка його видала. Також довідка повинна містити № договору, дата договору, предмет договору, найменування об’єкта робіт. Надана довідка №4 від 05 квітня 2024 року (файл 4.Довідка досвід) містить тільки предмет договору, і відсутнє найменування об’єкта робіт. Також довідка повинна мати назву згідно форми «Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), в свою чергу вона має назву « Довідка про наявність аналогічних договорів», що є невідповідністю наданій формі в обох випадках. Також відповідно до Додатку 2 п3 пп 3.2. учасник повинен надати Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до п.3.1. цього додатку, з усіма додатками та копією довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3. Хочемо зазначити, що акт виконаних робіт (надання послуг, видаткові накладні тощо), є невід’ємними частинами будь якого договору, що підтверджують його виконання. Надані копії договорів не містять в собі актів виконаних робіт (наданих послуг, видаткових накладних тощо). Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації документи, які складають розрахунки договірної ціни: договірна ціна, пояснювальна записка до договірної ціни, розрахунки за статтями витрат договірної ціни, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис надаються за підписом керівника учасника оформлені у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Надані учасником документи не місять підпису керівника учасника, і мова йде саме про підпис, а не накладання КЕП/УЕП на документ відповідно до вимоги. В ході розгляду пропозиції, було встановлено, що 08.03.2024 року була зміна власника ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», відповідно до чого учасником не було завантажено актуальний СТАТУТ організації, і наказ на призначення директора, на підставі якого рішення він виконує обов’язки. На нашу думку вказаних підстав достатньо для відхилення пропозиції ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», І дуже цікаво, що ТОВ»ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» і ТОВ «ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ», яке надало авторизаційний лист на ручні установку MVUS-2000 мають однакову адресу реєстрації: Київська область, Бориспільський р-н, с.Щасливе, вул.Фестивальна, 19. Також нагадуємо, що уповноваженою особою було порушено правило внесення змін до тендерної документації, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення замовника: Вимога не задоволена У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Вимога ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" не містить прохання надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відтак не підлягає задоволенню. Додатково повідомляємо, що за результатами ретельної перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» на відповідність вимогам Тендерної документації, Замовником не виявлено зазначених Вами чи будь-яких інших невідповідностей в інформації та/або наданих документах. Інформація, наведена Вами у вимозі, не відповідає положенням Тендерної документації по закупівлі, а тому не може бути прийнята до уваги Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Усунення порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 46eae3261cd645b6aeb58e11aba7e9ec
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.a5
Назва: Усунення порушення в сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", закупівлі ID: UA-2024-03-13-002083-а, як таку що була неправомірно відхилена, у зв'язку з виявленими порушеннями з боку уповноваженої особи Замовника, а саме: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою немає вихідного номеру та повного найменування Замовника. Протокол в цілому містить порушення в оформленні, так як і протоколі відсутній порядок денний, порядок розляду питань, що внесені до протоколу. У Вас одразу - вирішила і все на тому. Все з порушеннями, що тендерна документація, що внесення змін, що протокол відхилення пропозиції. 2. Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей замовник має право внести зміни до тендерної документації в наступних випадках: з власної ініціативи; у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю; за результатами звернень; на підставі рішення органу оскарження. Отже, замовник може внести зміни до тендерної документації з власної ініціативи, у разі встановлення порушення органами ДАСУ (якщо етап проведення закупівлі ще дозволяє внесення змін), у відповідь на звернення учасників закупівлі (якщо порушення дійсно має місце) та на виконання рішення органу оскарження. У разі внесення змін до тендерної документації замовник продовжує строк для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше 4 днів. Підкреслюю, що йдеться саме про календарні дні, не робочі. Рішення про внесення змін до тендерної документації оформлюється протоколом, його номер і дата вказуються в оновленій версії тендерної документації. Протокол в електронній системі закупівель не оприлюднюється. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Вами при внесенні змін було опубліковано архів: Вентиляція зі змінами.rar який містить файл: ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx, що було опубліковано з порушеннями, так як не вказано на підставі чого були внесені зміни, і не вказано перелік пунктів які було вилучено чи додано до тендерної документації, а відповідно дані зміни є недіючими, і учасник повинен був надати документи відповідно до першої редакції тендерної документації, що і було зроблено учасником закупівлі. Відповідно до рішення № 5572-р/пк-пз від 27.03.2024 Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, комісія зобов’язала Вас внести зміни до Додатку 3 тендерної документації в частині акту огляду. Відповідно до наведеного порядку внесення змін, Ви як замовник повинні були опублікувати перелік змін, з обов’язковим зазначенням які зміни вносяться, яка вимога вилучається і яка вимога додається до тендерної документації, щоб учасник не шукав, що він не повинен тепер надавати, а що повинен. Ви просто написали, що було внесено зміни до Додатку 3, а що там змінилося шукайте самі. У зв’язку виявленими порушеннями у сфері публічних закупівель, які не можуть бути виправлені, так як відбулось розкриття пропозицій учасників, вимагаємо скасувати закупівлю в цілому, так як навіть повернення нас на кваліфікацію, це не прибере порушення, бо ви не виконали рішення АМКУ, бо можливості внесення змін без порушення у Вас вже немає, а наша пропозиція була дискваліфікована неправомірно, так як всі документи відповідно до діючої першої редакції Тендерної документації були наданні, а внесені вами зміни є недіючими із-за порушення при їх внесенні., а відповідно у разі проведення моніторингу вже після визнання нас переможцем і підписання договору, Держаудитслужба може зобов’язати його розірвати і провести повторну закупівлю. Також нагадуємо Вам, що відповідно до Статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає адміністративну відповідальність за порушення законодавства про закупівлі з накладенням штрафу на уповноважену особу Замовника у розмірі від 1700 грн при першому порушенні, при повторному протягом року - 3400 грн. А невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Так як час на подання вимог закінчується, а ви ніяк не реагуєте на власні порушення, ми будемо звертатись до моніторингу ДАСУ, і нехай вже вони вирішують порушили ви чи ні, і відповідно реагує у разі порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення замовника: Вимога не задоволена У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Вимога ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" не містить прохання надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відтак не підлягає задоволенню. Додатково звертаємо увагу на наступне. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" оформлено у повній відповідності до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно до пункту 54 Особливостей «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». При внесенні змін до Тендерної документації в рамках Закупівлі Замовник діяв в межах та у відповідності до чинного законодавства. Підстав для відміни відкритих торгів Замовник не виявив.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Усунення порушення в сфері публічних закупівель

Номер: 9bd35828411d4634ada2018e1ec53870
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.c4
Назва: Усунення порушення в сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", закупівлі ID: UA-2024-03-13-002083-а, як таку що була неправомірно відхилена, у зв'язку з виявленими порушеннями з боку уповноваженої особи Замовника, а саме: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою немає вихідного номеру та повного найменування Замовника. Протокол в цілому містить порушення в оформленні, так як і протоколі відсутній порядок денний, порядок розляду питань, що внесені до протоколу. У Вас одразу - вирішила і все на тому. Все з порушеннями, що тендерна документація, що внесення змін, що протокол відхилення пропозиції. 2. Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей замовник має право внести зміни до тендерної документації в наступних випадках: з власної ініціативи; у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю; за результатами звернень; на підставі рішення органу оскарження. Отже, замовник може внести зміни до тендерної документації з власної ініціативи, у разі встановлення порушення органами ДАСУ (якщо етап проведення закупівлі ще дозволяє внесення змін), у відповідь на звернення учасників закупівлі (якщо порушення дійсно має місце) та на виконання рішення органу оскарження. У разі внесення змін до тендерної документації замовник продовжує строк для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше 4 днів. Підкреслюю, що йдеться саме про календарні дні, не робочі. Рішення про внесення змін до тендерної документації оформлюється протоколом, його номер і дата вказуються в оновленій версії тендерної документації. Протокол в електронній системі закупівель не оприлюднюється. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Вами при внесенні змін було опубліковано архів: Вентиляція зі змінами.rar який містить файл: ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx, що було опубліковано з порушеннями, так як не вказано на підставі чого були внесені зміни, і не вказано перелік пунктів які було вилучено чи додано до тендерної документації, а відповідно дані зміни є недіючими, і учасник повинен був надати документи відповідно до першої редакції тендерної документації, що і було зроблено учасником закупівлі. Відповідно до рішення № 5572-р/пк-пз від 27.03.2024 Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, комісія зобов’язала Вас внести зміни до Додатку 3 тендерної документації в частині акту огляду. Відповідно до наведеного порядку внесення змін, Ви як замовник повинні були опублікувати перелік змін, з обов’язковим зазначенням які зміни вносяться, яка вимога вилучається і яка вимога додається до тендерної документації, щоб учасник не шукав, що він не повинен тепер надавати, а що повинен. Ви просто написали, що було внесено зміни до Додатку 3, а що там змінилося шукайте самі. У зв’язку виявленими порушеннями у сфері публічних закупівель, які не можуть бути виправлені, так як відбулось розкриття пропозицій учасників, вимагаємо скасувати закупівлю в цілому, так як навіть повернення нас на кваліфікацію, це не прибере порушення, бо ви не виконали рішення АМКУ, бо можливості внесення змін без порушення у Вас вже немає, а наша пропозиція була дискваліфікована неправомірно, так як всі документи відповідно до діючої першої редакції Тендерної документації були наданні, а внесені вами зміни є недіючими із-за порушення при їх внесенні., а відповідно у разі проведення моніторингу вже після визнання нас переможцем і підписання договору, Держаудитслужба може зобов’язати його розірвати і провести повторну закупівлю. Також нагадуємо Вам, що відповідно до Статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає адміністративну відповідальність за порушення законодавства про закупівлі з накладенням штрафу на уповноважену особу Замовника у розмірі від 1700 грн при першому порушенні, при повторному протягом року - 3400 грн. А невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ми не будемо витрачати свій час і подавати скаргу до АМКУ, так як це все одно зобов’яже Вас скасувати закупівлю, а просто по закінченню строку на оскарження 17 квітня, якщо не буде відповідної реакції, будемо звертатись до моніторингу Держаудитслужби України, і нехай вже вони вирішують порушили ви чи ні, і відповідно реагує у разі порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення замовника: Вимога не задоволена У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Вимога ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" не містить прохання надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відтак не підлягає задоволенню. Додатково звертаємо увагу на наступне. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" оформлено у повній відповідності до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» в якій визначено, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Відповідно до пункту 54 Особливостей «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». При внесенні змін до Тендерної документації в рамках Закупівлі Замовник діяв в межах та у відповідності до чинного законодавства. Підстав для відміни відкритих торгів Замовник не виявив.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Усунення порушення в сфері публічних закупівель

Номер: e6670ab37f6a4de38f1ebd520e5dec9c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.a3
Назва: Усунення порушення в сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", закупівлі ID: UA-2024-03-13-002083-а, як таку що була неправомірно відхилена, у зв'язку з виявленими порушеннями з боку уповноваженої особи Замовника, а саме: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою немає вихідного номеру. 2. Відповідно до абзацу третього пункту 54 Особливостей замовник має право внести зміни до тендерної документації в наступних випадках: з власної ініціативи; у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю; за результатами звернень; на підставі рішення органу оскарження. Отже, замовник може внести зміни до тендерної документації з власної ініціативи, у разі встановлення порушення органами ДАСУ (якщо етап проведення закупівлі ще дозволяє внесення змін), у відповідь на звернення учасників закупівлі (якщо порушення дійсно має місце) та на виконання рішення органу оскарження. У разі внесення змін до тендерної документації замовник продовжує строк для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше 4 днів. Підкреслюю, що йдеться саме про календарні дні, не робочі. Рішення про внесення змін до тендерної документації оформлюється протоколом, його номер і дата вказуються в оновленій версії тендерної документації. Протокол в електронній системі закупівель не оприлюднюється. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом 1 дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Вами при внесенні змін було опубліковано архів: Вентиляція зі змінами.rar який містить файл: ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx, що було опубліковано з порушеннями, так як не вказано на підставі чого були внесені зміни, і не вказано перелік пунктів які було вилучено чи додано до тендерної документації, а відповідно дані зміни є недіючими, і учасник повинен був надати документи відповідно до першої редакції тендерної документації, що і було зроблено учасником закупівлі. Також незрозуміло як ви визначили, що інформація надана в ловідці від виробника , є еквівалентами, якщо у вас основне обладнання виробництва ТОВ ВЕНТ-СЕРВІС, і вказане до прикладу обладнання Вентилятор SV 50-30, має виробниче маркування SV(AV) 50-30/28-1F-0.36 kW, чи той самий вентилятор rv 160, це вентилятор RV 160L і іншого не існує з таким маркуванням. І якщо ви введете пошуковий запит в інтернеті: rv 160, вам видасть в результаті AEROSTAR RV 160L. Так само з тими ж калориферами. Те що у вас технічна специфікація складена аби скласти, без правильного маркування і вказування виробника, не робить надану пропозицію еквівалентною. Далі вами в новій недіючій редакції додався пункт: Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник у складі пропозиції надає титульну сторінку технічних умов виробника на запропоновану ним до постачання ручну вентиляційну установку, з відміткою про їх перевірку та внесення до бази даних Технічні умови України. Яким чином наявність ТУ свідчить про сертифікацію обладнання чи наявність іншого документа який підтверджував би якість та безпечність, і взагалі наявність виробничих потужностей, якщо ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС СМАРТ, якого наводить учасник ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ», як виробника ручної вентиляційної установки, якщо в першого немає зареєстрованих видів діяльності, а саме: 28.25 Виробництво промислового холодильного та вентиляційного устаткування, і взагалі відсутня будь яка інформація, що вони виробляють якесь обладнання? І що таке база даних Технічні умови України? Це якийсь офіційний портал який сертифікує щось? Ви вимагаєте наявність якогось незрозумілого папірця, від якоїсь незрозумілої організації, яка ні на що не впливає в даній ситуації, і ні про що не говорить. Просто хтось щось зареєстрував в базі якесь незрозуміле ТУ, щоб допомагати іншому проштовхуючи дану вимогу вигравати закупівлі. З Актом огляду не пройшло, вирішили тихенько додати іншу вимогу, але на наше щастя з порушеннями. Доречі, технічне завдання не містить обладнання ручна вентиляційна установка, там просто є ручна установка, а вентиляційна вона, зварювальна чи ще якась невідомо, а відповідно якщо немає в технічному завданні ручної вентиляційної установки, яку повинен запропонувати Учасник, то і немає що до якого обладнання надавати лист від виробника чи якусь титулку якогось ТУ. Наведений в нашій пропозиції виробник має зареєстровану діяльність, виробничі потужності і багато років є виробником вентиляційного обладнання. Далі, відповідно до п.п.3.3 Додатку 2 - Відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку, який повинен бути складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука. Відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Відповідно до пп.3.1. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори), а відповідно лист відгук повинен містити посилання на публічне розміщення інформації про укладання аналогічного договору, так як в пп.3.3. відгук повинен відповідати інформації пп.3.1. Також відгук не містить печатки організації, яка його видала. Відповідно до пп.1.1 Додатку 2 - Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (виробничих баз та/або складських приміщень/майданчиків, механізмів, приладів, інструментів, тощо, з зазначенням найменування, кількості, з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Підсумкова відомість ресурсів, завантажена учасником ТОВ «ЗАХИСНІ СПОРУДИ УКРАЇНИ» містить наступні машини і механізми: Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм. Вказане обладнання відсутнє в файлі: Довідка МТБ.pdf, як і інформація про право користування. Далі, відповідно до чинного законодавства, директор ТОВ не може укладати договори з собою як ФО чи ФОП, відповідно договір оренди відповідно до ч3 ст.238 ЦКУ: представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом . Довідка вказана в пп.3.1. Додатку 2 оформлена не за встановленою формою. Тому вимагаємо або скасувати рішення про дискваліфікацію, так як пропозиція відповідає первинній тендерній документації, або взагалі скасувати закупівлю у зв’язку з виявленими порушеннями у сфері публічних закупівель, виправлення яких неможливе, так як пропозиції були відкриті. Інакше будемо вимушені подавати скаргу до АМКУ і відповідна скарга вже готується, а також до моніторингу Держаудитслужби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не задоволена У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. Відповідно до абзацу 2 п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Вимога ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" не містить прохання надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, відтак не підлягає задоволенню. Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 54 Особливостей «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». При внесенні змін до Тендерної документації в рамках Закупівлі Замовник діяв в межах та у відповідності до чинного законодавства. Підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ" є невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Обґрунтування таких невідповідностей надано у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2024 року. Такі невідповідності в інформації та/або документах, що можуть бути усуненні учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, а тому Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ "Захисні споруди України" буде розглянута Замовником та перевірена на відповідність вимогам Тендерної документації у встановленому Законом порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на умови тендерної документації

Номер: e70624bcef674d1baea2f96a6622d56f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.c2
Назва: скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2024 19:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.04.2024 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Додаток 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Тендерної документації викладено у новій редакції.
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 9133d837a59541f0942c4557cc8d2037
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо підтвердження аналогічного досвіду Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати: 3.1. Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), складена учасником за наступною формою: Примітки до п.3.1: - під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляції, укладений та виконаний протягом 2023 та/або 2024 років із замовником (контрагентом) за результатами відкритих торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у кількості не менше двох. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори). 3.2. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до п.3.1. цього додатку, з усіма додатками та копією довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3. 3.3. Відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку, який повинен бути складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука. Відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Опис заперечення: Дана умова Документації є дискримінаційною для Скаржника та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Необхідно зазначити, що умови містять суперечливий характер.
Спочатку Замовник встановлює можливість підтвердження в тому числі одним аналогічним договором (виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)), а вже потім зазначає, що під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляції, укладений та виконаний протягом 2023 та/або 2024 років із замовником (контрагентом) за результатами відкритих торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у кількості не менше двох.
Таким чином Замовник встановлює вимогу про надання не менше 2 договорів виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляції, укладений та виконаний протягом 2023 та/або 2024 років із замовником (контрагентом) за результатами відкритих торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Скаржник може підтвердити виконання робіт в 2023 році наступними договорами:
1. договором № 91 від 08.11.2023 р., укладеним з комунальним закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж будівництва і архітектури» на капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд (влаштування системи вентиляції) в будівлі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж будівництва і архітектури» за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, буд. 22.
Договір укладено згідно процедури закупівлі UA-2023-10-18-006021-a
2. Договором № 199 від 14.09.2023 р., укладеним органом державної влади «Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації на Капітальний ремонт підвальних приміщень житлових будинків для використання під найпростіші укриття, просп. Берестейський, 77-А у Святошинському районі міста Києва.
Договір укладено згідно процедури закупівлі UA-2023-08-22-006673-a.
Цей договір є договором з капітального ремонту приміщень і включає в себе роботи з ремонту вентиляційної системи.
Разом з тим зазначені договори не відповідають умовам Тендерної документації з наступних підстав:
- Замовником встановлено умову про виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляції, в той час як Скаржник має досвід роботи по капітальному ремонту приміщень, який включає в себе елементом ремонт вентиляційної системи, а отже Замовник може визначити, що згідно зазначеного договору не проводився саме капітальний ремонт вентиляційних систем.
Отже участь в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які зможуть надати в якості аналогічних договорів договори на виконання робіт з капітального ремонту системи вентиляції, укладений та виконаний протягом 2023 та/або 2024 років із замовником (контрагентом) за результатами відкритих торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель в кількості не менше двух, що є дискримінаційним для Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Скаржник може підтвердити виконання робіт в 2023 році наступними договорами:
1. договором № 91 від 08.11.2023 р., укладеним з комунальним закладом професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж будівництва і архітектури» на капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд (влаштування системи вентиляції) в будівлі Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж будівництва і архітектури» за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, буд. 22.
Договір укладено згідно процедури закупівлі UA-2023-10-18-006021-a
2. Договором № 199 від 14.09.2023 р., укладеним органом державної влади «Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації на Капітальний ремонт підвальних приміщень житлових будинків для використання під найпростіші укриття, просп. Берестейський, 77-А у Святошинському районі міста Києва.
Договір укладено згідно процедури закупівлі UA-2023-08-22-006673-a.
Цей договір є договором з капітального ремонту приміщень і включає в себе роботи з ремонту вентиляційної системи.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: d4c3d63d2eb1430fa278f6ea896bc319
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо підтвердження ознайомлення з об’єктом Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати акт огляду об’єкту, який підтверджує факт огляду об’єкту учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ та підписів уповноважених представників замовника та учасника. Попередній огляд об’єкту здійснюється учасниками в період уточнень для визначення детального обсягу та умов виконання робіт. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Опис заперечення: Дана умова Документації є дискримінаційною для Скаржника та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Замовник умисно встановив додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежив коло учасників.
Фактично Замовник встановив вимогу:
- домовитися з уповноваженою особою про відвідання об’єкту та визначитися з часом такого відвідання;
- скласти акт обстеження обʼєкту;
- підписати скласти акт обстеження обʼєкту в неустановленої особи Замовника.
Проте слід звернути увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку і строків доступу до об'єкту, не визначено порядку і строків отримання такого акту обстеження обʼєкту, а також не визначено в чому і яка суть обстеження і ознайомлення, що має бути відображено у акті, за яких умов Замовник зобов'язаний його підписати, хто повинен бути представником при обстеженні та ознайомленні, хто має право підписання цього документу.
При цьому, у Тендерній документації відсутні будь-які запобіжники від зловживань зі сторони Замовника. Замовник може проігнорувати телефонний дзвінок для домовленості про здійснення огляду об’єкту, не організувати обстеження об'єкта чи не підписати акт обстеження об'єкта.
Скаржник не має жодного впливу на невизначену особу Замовника, між Скаржником та Замовником немає жодних договірних відносин та якихось обов'язків щодо огляду об’єкту та підписанню акту обстеження об'єкта.
По суті, Замовник у такий спосіб забезпечує наявність у нього інструменту, який ставить Учасника у залежність від прийняття ним рішень, та може бути використаний для відхилення Пропозицій учасників, які з об'єктивних причин не зможуть надати акт обстеження об'єкта де передбачається надання послуг, з підписом уповноваженої особи.
Обстеження об'єкта та підписання відповідного акту прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб –порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та підписом або погодженням паперових документів.
Це також дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме - на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на інших, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому Учаснику провести обстеження об'єкту.
При цьому слід зазначити, що ознайомитись з видами та об'ємами робіт учасник може з Технічного завдання (Додаток 3 Документації - додається) та інших частин Тендерної документації., що надаються у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону та особливостями: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Таким чином, огляд об'єкту є недоречним.
Більш того, простий огляд об’єкту не призведе до ознайомлення з об’ємом, умовами та документацією виконання робіт їх вивчення та аналізу. Ця вся документація вже надана в складі Тендерної пропозиції. Для належного огляду необхідно створювати комісію, яка повинна здійснити перевірку всіх видів і обсягів робіт, що не може бути здійсненим при поверхневому огляді який фактично і бажає провести Замовник.
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва визначено, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягу робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином на законодавчому рівні визначено, що для складання тендерної пропозиції достатньо надання в складі тендерної документації відомості обсягу робіт та відомості ресурсів до неї без цін.
В Додатку 3 до Тендерної документації визначено перелік і обсяг робіт та матеріалів.
Скаржник, як потенційний учасник процедури закупівлі, має значний досвід в будівництві і наявність в тендерній документації технічної специфікації є цілком достатнім для коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті.
Просте відвідання об’єкту жодним чином не вплине на більш ефективну підготовку тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція готується на підставі Тендерної документації, а не огляду обстеження об’єкту.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом невстановленої особи Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити обстеження об'єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду завіреного підписом невстановленої особи Замовника (також можуть виникнути питання щодо повноважень цієї особи Замовника), що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Разом з тим, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути непідписаний уповноваженою особою Замовника акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Дана умова Документації є дискримінаційною для Скаржника та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 3b7cf89778cb476ba81a5ce5c08e89fb
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо довідки від виробника Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати - лист, адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатора закупівлі, від виробника ручної вентиляційної установки, яка пропонується Замовнику до постачання, або його офіційного представника або дистриб’ютора в Україні, що засвідчує наявність в учасника права на здійснення постачання та монтаж такого товару, підтверджує дійсність гарантійних зобов’язань та наявність технічної підтримки на території України. В листі має бути зазначено марка, модель та кількість товару, що гарантується до поставки та строки такої поставки.
Опис заперечення: Дана вимога обмежує можливості Скаржника щодо участі через те, що Скаржник не працює безпосередньо з виробниками. Зважаючи на те, що при проведенні будівництва необхідне придбання різного обладнання і матеріалів в різних кількостя, Скаржник закуповує ці матеріали і обладнання у посередників, які за рахунок оптових закупівель мають знижки, мають відповідних спеціалістів, що сприяє закупівлі в строк і необхідної продукції та зменшує фінансове навантаження на Скаржника в частині створення закупівельно-логістичного відділу відділу
Таким чином Скаржник, не може надати гарантійний лист від виробника обладнання чи представника/дистриб’ютора, адресованого Замовнику з зазначенням ідентифікатору закупівлі, ручної вентиляційної установки, яка пропонується Замовнику до постачання, або його офіційного представника або дистриб’ютора в Україні, що засвідчує наявність в учасника права на здійснення постачання та монтаж такого товару, підтверджує дійсність гарантійних зобов’язань та наявність технічної підтримки на території України. В листі має бути зазначено марка, модель та кількість товару, що гарантується до поставки та строки такої поставки.
Крім того Скаржник залежить від волі виробника/представника/дистриб’ютора товару надати чи не надати відповідний лист. Скаржник також не може вплинути на виробника/представника/дистриб’ютора в частині відорбраження відповідного змісту листа, що в подальшому може призвести до відхилення його Тендерної пропозиції.
Також небхідно відмітити, що лист повинен засвідчувати наявність в учасника права на здійснення постачання та монтаж такого товару, підтверджує дійсність гарантійних зобов’язань та наявність технічної підтримки на території України. Разом з тим законодавством України, чи виробниками не встановлюється обмежень в постачанні та монтажу такого товару.
Зважаючи на те, що Замовником проводиться закупівля робіт, а не товару, то саме на особу, яка буде виконувати ці роботи покладається гарантійні зобов’язання та технічна підтримка.
Таким чином лист від виробника товару/ дистриб’ютора,/представника на поставку товару, зважаючи на те, що закуповуються роботи, додним чином не впливає на виконання робіт і на гарантійні зобов’язання виконавця робіт перед Замовником.
Зважаючи на зазначене умова тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Дана вимога обмежує можливості Скаржника щодо участі через те, що Скаржник не працює безпосередньо з виробниками
Крім того Скаржник залежить від волі виробника/представника/дистриб’ютора товару надати чи не надати відповідний лист
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду

Акт огляду

Номер: d6ebc14ca1184c199cc9f819657a5ae1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-13-002083-a.a1
Назва: Акт огляду
Вимога:
Шановний Замовник, враховуючи вашу безпідставну вимогу, що до надання акту огляду, так як це обмежує коло учасників, які не мають можливість зайвий раз кататись і переглядати всі об'єкти в яких планують приймати участь, чи готові ви надати доступ для огляду об'єкту і ПКД і неділю? Або просто приберіть дану вимогу, і не витрачайте задарма час і кошти учасників. Хто знає що йому робити, йому вистачить і дефектного акту, поїздка нічого не дасть, і виявлених якихось робіт все одно участик додати не зможе на підставі обстеження. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник забезпечує рівний та вільний доступ усіх Учасників закупівлі до огляду об’єкту проведення робіт. Такий огляд надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту та отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, графіком роботи об’єкту та особливостями доступу до нього, умовами виконання робіт тощо). І у разі виявлення будь-яких недоліків у технічному завданні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у Тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту Учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи у визначені Замовником строки, що мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2024 09:00