-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лінолеум, плінтус та його частини
Завершена
645 882.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 458.83 UAH
мін. крок: 1% або 6 458.83 UAH
Період оскарження:
12.03.2024 23:33 - 17.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неравомірна дискваліфікація
Номер:
2ba944fe8ba34e049ab35a2d129e693f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-013812-a.c2
Назва:
Неравомірна дискваліфікація
Скарга:
ФОП Яців Наталія Володимирівна приймає участь у закупівлі UA-2024-03-12-013812-a. Наша тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду Замовником пропозиції Учасника ФОП Яців Наталія Володимирівна, нас було дискваліфіковано та опубліковано протокол рішення Уповноваженої особи Замовника. Скаржник не погоджується з рішенням Уповноваженої особи замовника та вважає відхилення нашої тендерної пропозиції неправомірним. На підставі цього, Скаржник звертається до органу оскарження зі скаргою
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Антимонопольного комітету України_28_03_2024_2.pdf 28.03.2024 18:49
- sign.p7s 28.03.2024 18:50
- Рішення від 01.04.2024 №5731.pdf 01.04.2024 17:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 №6328.pdf 10.04.2024 13:10
- Рішення від 09.04.2024 №6328.pdf 12.04.2024 13:32
- Пояснення до скарги на запит АМКУ Лінолеум.pdf 03.04.2024 15:51
- Додаток 2 до ТД технічні характеристики Лінолеум, плінтус.docx 03.04.2024 15:51
- Протокол УО 82 про відхилення ФОП Яців (невиправлення 24 год).docx 03.04.2024 15:51
- Протокол УО 81 про надання 24 год ФОП ЯЦІВ.pdf 03.04.2024 15:51
- Протокол УО 81 про усунення невідповідностей ФОП Яців.docx 03.04.2024 15:51
- Додаток 2 до ТД технічні характеристики Лінолеум.pdf 03.04.2024 15:51
- 3н_Інформація про технічні та якісні характеристики.pdf 03.04.2024 15:51
- Пояснення до скарги на запит АМКУ Лінолеум.docx 03.04.2024 15:51
- Протокол УО 82 про відхилення ФОП ЯЦІВ.pdf 03.04.2024 15:51
- Протокол УО 94-1 про скасування рішення АМКУ (Лінолеум).docx 16.04.2024 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2024 12:22
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 17:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6328-р/пк-пз від 09.04.2024 виконано (Рішення Уповноваженої особи від 16.04.2024 № 94/1).
Пункт скарги
Номер:
ffd572a32bd14e1893bab7c143f87e76
Заголовок пункту скарги:
Скаржник повністю виконав всі вимоги тендерної документації та підтвердив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Опис заперечення:
Замовник в протоколі ««ПРОТОКОЛ уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Харківській області»» стверджує те, що Скаржник не виправив виявлені невідповідності протягом 24 годин, а саме: «3. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл. 3н_Інформація про технічні та якісні характеристики.pdf), а саме інформацію щодо запропонованих товарів. А інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовника не підтвердив, як вимагалося тендерною документацією. Виходячи з цього Учасник не виконав дану вимогу Замовника. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.» Отже уповноважена особа стверджує те, що Скаржник – ніби то не підтвердив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, як це вимагалось тендерною документацією.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик викладені у додатку 2 - розділі 2: 2. Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції:: 2.1. Товар, який постачається, є НОВИМ, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені (на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист). 2.2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кольоровий зразок на запропонований лінолеум, кольорова гама якого повинна відповідати вищевказаним вимогам. 2.3. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; 2.4. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнену Таблицю №1 відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням повної інформації про товар (виробник, торгова марка, модель, розміри, тощо). 2.5. Учасник подає в складі тендерної пропозиції документи якості на товар (декларацію відповідності або сертифікат відповідності), дійсні на дату подання пропозиції. Якщо законодавством України не передбачена наявність вищевказаних документів, Учасник повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару. 2.6. Учасник подає в складі тендерної пропозиції лист від представництва виробника в Україні про підтвердження технічних характеристик на товар. 2.7. Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару, що пропонується до поставки, вимогам діючого санітарного законодавства України. 2.8. Рік виготовлення – 2022-2023 рік (на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист). Скаржник в своїй тендерній пропозиції надав – • Кольоровий зразок лінолеуму – «2_Фото лінолеуму» документ Вих. №19/03-2 від 19.03.2024; • Документ «Технічна специфікація» Вих. №19/03-3 від 19.03.2024 – в якому надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2, в якому вказав всі характеристики товару, що пропонується та надав заповнену порівняльну таблицю №1, таким чином виконав вимоги п. 2.3 та 2.4; • Копію сертифікату відповідності на лінолеум, Копію висновку ДСЕЕ на лінолеум, Копію висновку ДСЕЕ на плінтус та комплектуючі до нього, Довідку щодо сертифікатів якості Вих. №19/03-4 від 19.03.2024; • Лист – підтвердження характеристик лінолеуму від офіційного представника виробника та Лист – підтвердження характеристик плінтуса та комплектуючих від виробника. • Гарантійні листи щодо дати виготовлення товару та про те, що товар є новим. Таким чином, в своїй тендерній пропозиції Скаржник на момент подання тендерної пропозиції виконав всі вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик. Проте, уповноваженою особою була виявлена невідповідність, а саме: «3. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації.». На виконання даної вимоги уповноваженої особи, Скаржник розмістив у складі тендерної пропозиції новий документ – «3н_Інформація про технічні та якісні характеристики», Вих. №25/03-3 від 25.03.2024, в якому згідно з Додатком 2 надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме товарів, які запропоновані до закупівлі. Уповноважена відхилила тендерну пропозицію Скаржника, мотивуючи це тим, що в даному документі Скаржник «3. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл. 3н_Інформація про технічні та якісні характеристики.pdf), а саме інформацію щодо запропонованих товарів. А інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовника не підтвердив, як вимагалося тендерною документацією». Наскільки зрозуміло з тексту даного пункту протоколу – уповноважена особа очікувала, що учасник повинен надати у складі тендерної саме вимоги Замовника щодо предмету закупівлі у вигляді окремого документу. Але така вимога відсутня у складі тендерної документації, в додатку 2 п. 2.3 вказано – «2.3. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації». Згідно с. 1 п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - «32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;», тобто предмет закупівлі і є товаром, який пропонується Замовнику до закупівлі. Таким чином вказана вимога стосується саме надання інформації щодо запропонованих товарів.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЯЦІВ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ЯЦІВ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.
Скарга
Скасована
КЕП
Неравомірна дискваліфікація
Номер:
30878dce38f841c189898d1fbc1315e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-013812-a.a1
Назва:
Неравомірна дискваліфікація
Скарга:
ФОП Яців Наталія Володимирівна приймає участь у закупівлі UA-2024-03-12-013812-a. Наша тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду Замовником пропозиції Учасника ФОП Яців Наталія Володимирівна, нас було дискваліфіковано та опубліковано протокол рішення Уповноваженої особи Замовника. Скаржник не погоджується з рішенням Уповноваженої особи замовника та вважає відхилення нашої тендерної пропозиції неправомірним. На підставі цього, Скаржник звертається до органу оскарження зі скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Антимонопольного комітету України_28_03_2024.pdf 28.03.2024 18:31
- sign.p7s 28.03.2024 18:34
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
28.03.2024 18:46
Пункт скарги
Номер:
c186c4b677ef4ee78b32dd45222334ef
Заголовок пункту скарги:
Скаржник повністю виконав всі вимоги тендерної документації та підтвердив технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Опис заперечення:
Замовник в протоколі ««ПРОТОКОЛ уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Харківській області»» стверджує те, що Скаржник не виправив виявлені невідповідності протягом 24 годин, а саме: «3. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл. 3н_Інформація про технічні та якісні характеристики.pdf), а саме інформацію щодо запропонованих товарів. А інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовника не підтвердив, як вимагалося тендерною документацією.
Виходячи з цього Учасник не виконав дану вимогу Замовника. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Отже уповноважена особа стверджує те, що Скаржник – ніби то не підтвердив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, як це вимагалось тендерною документацією.
Виходячи з цього Учасник не виконав дану вимогу Замовника. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Отже уповноважена особа стверджує те, що Скаржник – ніби то не підтвердив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, як це вимагалось тендерною документацією.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик викладені у додатку 2 - розділі 2:
2. Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції::
2.1. Товар, який постачається, є НОВИМ, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені (на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист).
2.2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кольоровий зразок на запропонований лінолеум, кольорова гама якого повинна відповідати вищевказаним вимогам.
2.3. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;
2.4. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнену Таблицю №1 відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням повної інформації про товар (виробник, торгова марка, модель, розміри, тощо).
2.5. Учасник подає в складі тендерної пропозиції документи якості на товар (декларацію відповідності або сертифікат відповідності), дійсні на дату подання пропозиції.
Якщо законодавством України не передбачена наявність вищевказаних документів, Учасник повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару.
2.6. Учасник подає в складі тендерної пропозиції лист від представництва виробника в Україні про підтвердження технічних характеристик на товар.
2.7. Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару, що пропонується до поставки, вимогам діючого санітарного законодавства України.
2.8. Рік виготовлення – 2022-2023 рік (на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист).
Скаржник в своїй тендерній пропозиції надав –
• Кольоровий зразок лінолеуму – «2_Фото лінолеуму» документ Вих. №19/03-2 від 19.03.2024;
• Документ «Технічна специфікація» Вих. №19/03-3 від 19.03.2024 – в якому надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2, в якому вказав всі характеристики товару, що пропонується та надав заповнену порівняльну таблицю №1, таким чином виконав вимоги п. 2.3 та 2.4;
• Копію сертифікату відповідності на лінолеум, Копію висновку ДСЕЕ на лінолеум, Копію висновку ДСЕЕ на плінтус та комплектуючі до нього, Довідку щодо сертифікатів якості Вих. №19/03-4 від 19.03.2024;
• Лист – підтвердження характеристик лінолеуму від офіційного представника виробника та Лист – підтвердження характеристик плінтуса та комплектуючих від виробника.
• Гарантійні листи щодо дати виготовлення товару та про те, що товар є новим.
Таким чином, в своїй тендерній пропозиції Скаржник на момент подання тендерної пропозиції виконав всі вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик.
Проте, уповноваженою особою була виявлена невідповідність, а саме:
«3. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації.».
На виконання даної вимоги уповноваженої особи, Скаржник розмістив у складі тендерної пропозиції новий документ – «3н_Інформація про технічні та якісні характеристики», Вих. №25/03-3 від 25.03.2024, в якому згідно з Додатком 2 надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме товарів, які запропоновані до закупівлі.
Уповноважена відхилила тендерну пропозицію Скаржника, мотивуючи це тим, що в даному документі Скаржник «3. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл. 3н_Інформація про технічні та якісні характеристики.pdf), а саме інформацію щодо запропонованих товарів. А інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовника не підтвердив, як вимагалося тендерною документацією». Наскільки зрозуміло з тексту даного пункту протоколу – уповноважена особа очікувала, що учасник повинен надати у складі тендерної саме вимоги Замовника щодо предмету закупівлі у вигляді окремого документу.
Але така вимога відсутня у складі тендерної документації, в додатку 2 п. 2.3 вказано – «2.3. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації».
Згідно с. 1 п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - «32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;», тобто предмет закупівлі і є товаром, який пропонується Замовнику до закупівлі. Таким чином вказана вимога стосується саме надання інформації щодо запропонованих товарів.
Крім того, інформація щодо вимог Замовника що до технічних, якісних та кількісних характеристик згідно з Додатком 2 надана Скаржником у таблиці 1 (порівняльна таблиця) документу «Технічна специфікація» Вих. №19/03-3 від 19.03.2024 та є у складі тендерної пропозиції.
2. Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції::
2.1. Товар, який постачається, є НОВИМ, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені (на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист).
2.2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кольоровий зразок на запропонований лінолеум, кольорова гама якого повинна відповідати вищевказаним вимогам.
2.3. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;
2.4. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати заповнену Таблицю №1 відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням повної інформації про товар (виробник, торгова марка, модель, розміри, тощо).
2.5. Учасник подає в складі тендерної пропозиції документи якості на товар (декларацію відповідності або сертифікат відповідності), дійсні на дату подання пропозиції.
Якщо законодавством України не передбачена наявність вищевказаних документів, Учасник повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості товару.
2.6. Учасник подає в складі тендерної пропозиції лист від представництва виробника в Україні про підтвердження технічних характеристик на товар.
2.7. Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товару, що пропонується до поставки, вимогам діючого санітарного законодавства України.
2.8. Рік виготовлення – 2022-2023 рік (на підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист).
Скаржник в своїй тендерній пропозиції надав –
• Кольоровий зразок лінолеуму – «2_Фото лінолеуму» документ Вих. №19/03-2 від 19.03.2024;
• Документ «Технічна специфікація» Вих. №19/03-3 від 19.03.2024 – в якому надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2, в якому вказав всі характеристики товару, що пропонується та надав заповнену порівняльну таблицю №1, таким чином виконав вимоги п. 2.3 та 2.4;
• Копію сертифікату відповідності на лінолеум, Копію висновку ДСЕЕ на лінолеум, Копію висновку ДСЕЕ на плінтус та комплектуючі до нього, Довідку щодо сертифікатів якості Вих. №19/03-4 від 19.03.2024;
• Лист – підтвердження характеристик лінолеуму від офіційного представника виробника та Лист – підтвердження характеристик плінтуса та комплектуючих від виробника.
• Гарантійні листи щодо дати виготовлення товару та про те, що товар є новим.
Таким чином, в своїй тендерній пропозиції Скаржник на момент подання тендерної пропозиції виконав всі вимоги тендерної документації щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик.
Проте, уповноваженою особою була виявлена невідповідність, а саме:
«3. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації.».
На виконання даної вимоги уповноваженої особи, Скаржник розмістив у складі тендерної пропозиції новий документ – «3н_Інформація про технічні та якісні характеристики», Вих. №25/03-3 від 25.03.2024, в якому згідно з Додатком 2 надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме товарів, які запропоновані до закупівлі.
Уповноважена відхилила тендерну пропозицію Скаржника, мотивуючи це тим, що в даному документі Скаржник «3. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл. 3н_Інформація про технічні та якісні характеристики.pdf), а саме інформацію щодо запропонованих товарів. А інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації Замовника не підтвердив, як вимагалося тендерною документацією». Наскільки зрозуміло з тексту даного пункту протоколу – уповноважена особа очікувала, що учасник повинен надати у складі тендерної саме вимоги Замовника щодо предмету закупівлі у вигляді окремого документу.
Але така вимога відсутня у складі тендерної документації, в додатку 2 п. 2.3 вказано – «2.3. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації».
Згідно с. 1 п. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - «32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;», тобто предмет закупівлі і є товаром, який пропонується Замовнику до закупівлі. Таким чином вказана вимога стосується саме надання інформації щодо запропонованих товарів.
Крім того, інформація щодо вимог Замовника що до технічних, якісних та кількісних характеристик згідно з Додатком 2 надана Скаржником у таблиці 1 (порівняльна таблиця) документу «Технічна специфікація» Вих. №19/03-3 від 19.03.2024 та є у складі тендерної пропозиції.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЯЦІВ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ЯЦІВ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.