-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 Закупівля здійснюється за процедурою «відкриті торги» згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Завершена
429 063.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 145.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 145.32 UAH
Період оскарження:
12.03.2024 16:38 - 17.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
84ddc7fb183d48c39e1b946482cfff19
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-012078-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 13-5 Лист-пояснення до Скарги.pdf 12.04.2024 11:55
- 13-4 Скарга до АМКУ щодо необґрунтованого вибору переможцем Вилайн.pdf 12.04.2024 11:55
- 13-5 Лист-пояснення до Скарги.pdf.asice.zip 12.04.2024 11:55
- Gmail - Щодо позиції № 6 в закупівлі канцтоварів UA-2024-03-12-012078-a.pdf 12.04.2024 11:55
- 13-4 Скарга до АМКУ щодо необґрунтованого вибору переможцем Вилайн.pdf.asice.zip 12.04.2024 11:55
- Лист 135 від 27.03.24.pdf 12.04.2024 11:55
- Витяг io-opt - pdf catalog-4-6.pdf.pdf 12.04.2024 11:55
- sign.p7s 12.04.2024 11:56
- 13-6 Доповнення до Скарги.pdf 15.04.2024 16:49
- 13-6 Доповнення до Скарги.pdf.asice.zip 15.04.2024 16:49
- Витяг Ліцензійний договір_КІФ Вінклер - ІО Україна.pdf 17.04.2024 23:34
- 13-7 Доповнення до Скарги - 2.pdf 17.04.2024 23:34
- Screenshot Обкладинки - аркуш 1.jpg 17.04.2024 23:34
- Screenshot Обкладинки - аркуш 2.jpg 17.04.2024 23:34
- 13-7 Доповнення до Скарги - 2.pdf.asice.zip 17.04.2024 23:34
- 13-8 Доповнення до Скарги - 3.pdf 25.04.2024 20:50
- Обкладинки для брошурування 100шт - Agent.jpg 25.04.2024 20:52
- 13-8 Доповнення до Скарги - 3.pdf.asice.zip 25.04.2024 20:52
- Обкладинки для брошурування 100шт - bindMARK.jpg 25.04.2024 20:52
- Обкладинки для брошурування 100шт - DAoffice.jpg 25.04.2024 20:52
- рішення від 15.04.2024 №6616.pdf 15.04.2024 17:21
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 22.04.2024 №608.pdf 22.04.2024 17:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2024 №7706.pdf 01.05.2024 14:08
- рішення від 30.04.2024 №7706.pdf 03.05.2024 12:37
- висновок_пластик_Buromax,Zibi_Китай,Туреччина,Польща,Корея_2020.pdf 17.04.2024 16:51
- порівняльна таблиця.pdf 17.04.2024 16:51
- Тендерна документація.doc 17.04.2024 16:51
- Відповідь Замовника на Скаргу 1.docx 17.04.2024 16:51
- Відповідь Замовника на Скаргу.pdf 17.04.2024 16:51
- Довідка що НЕ підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.pdf 17.04.2024 16:51
- Додаток 3 учасник.pdf 17.04.2024 16:51
- Паспорт якості Вилайн Груп (позиція 6).pdf 17.04.2024 16:51
- ДОДАТОК 3.doc 17.04.2024 16:51
- Відповідь Замовника на доповнення до Скарги.pdf 29.04.2024 16:16
- Відповідь Замовника на доповнення до Скарги.docx 29.04.2024 16:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.04.2024 12:26
Дата розгляду скарги:
22.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2024 17:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.05.2024 12:38
Пункт скарги
Номер:
8fd269a868554e47bf68efdb71a48944
Заголовок пункту скарги:
Інфомація вказана в Скарзі, яка подата у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Опис заперечення:
Інфомація вказана в Скарзі, яка подата у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Інфомація вказана в Скарзі, яка подата у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
×
-
Назва доказу:
Інфомація вказана в Скарзі, яка подата у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
-
Опис доказу:
Інфомація вказана в Скарзі, яка подата у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
-
Повʼязаний документ:
13-4 Скарга до АМКУ щодо необґрунтованого вибору переможцем Вилайн.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Інфомація вказана в Скарзі, яка подата у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відміни протоколу про визначення переможцем ТОВ Вилайн Груп
Номер:
cefafd26a4e84ec89031a136518bf104
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-012078-a.b1
Назва:
Вимога щодо відміни протоколу про визначення переможцем ТОВ Вилайн Груп
Вимога:
ВИМОГА
щодо відміни протоколу про визначення переможцем ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Протоколом від 08.04.2024 р. № 5 "Про прийняття рішення уповноваженою особою" (далі - Рішення) було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП".
ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, принципи публічних закупівель, норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості), Тендерну документацію.
ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" обґрунтовує свою позицію нижченаведеним.
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" для позиції № 6 - "Обкладинка пластикова для брошурування" запропоновано товар ТМ Buromax. В технічних характеристиках до даного товару Учасником зазначено, що товар ТМ Buromax має "Кількість в упаковці, од. - 100".
Однак, обкладинок пластикових для брошурування ТМ Buromax кількостю по 100 од. в упаковці в асортименті не буває. Обкладинки пластикові для брошурування ТМ Buromax бувають тільки по 50 од. в упаковці.
Дана інформація підтверджується листом ТОВ "Імпорт-Офіс Україна" - ексклюзивного правовласника ТМ Buromax (лист додається).
Як вбачається з листа, ТОВ "Імпорт-Офіс Україна" зазначено повний перелік асортименту обкладинок для брошурування ТМ Buromax і жодна позиція не містить кількість 100 од. в упаковці.
Також інформацією щодо технічних характеристик та існуючого асортименту Обкладинок для брошурування ТМ Buromax можна ознайомитись на офіційному сайті ТОВ "Імпорт-Офіс Україна":
https://io-opt.com/catalog/Raskhodnye_materialy_dlya_broshyurovshchikov.
Таким чином, ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" для позиції № 6 запропоновано товар ТМ Buromax, який містить тільки по 50 од. в упаковці, у зв’язку з чим пропозиція ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" є такою, що не відповідає умовам Технічної специфікації та на підставі цього має бути відхилена.
Щодо даної невідповідності Замовника було повідомлено 27 березня - за 12 днів до прийняття Рішення. Уповноваженій особі Замовника - Сарлачан Н. В., було направлено вищезазначений лист від ТОВ "Імпорт-Офіс Україна" на електронну адресу вказану в тендерній документації: n.v.sarlachan@izm.uspa.gov.ua (витяг про направлення листа додається).
Таким чином, за 12 днів про прийняття Рішення Замовнику було відомо про невідповідність товару за позицією № 6. За необхідності, Замовник з метою підтвердження або спростування вищезазначеної інформації, відповідно до п. 2 розд. 5 Тендерної документації мав "право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції".
Відповідно до підпункту 5 п. 1 ст. 5 Закону Замовник має керуватись принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Замовником всупереч принципів закупівель, всупереч вимог Закону, Особливостей та Тендерної документації було прийняте необґрунтоване Рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" не беручи до уваги той факт, що запропонований товар за позицією 6 не відповідає вимогам Технічної специфікації.
Такими діями Замовника відбулось порушення прав та законних інтересів ФОП Бабтенко як учасника закупівлі з приводу не об’єктивності та упередженості Замовника під час прийняття Рішення про визначення переможця.
На підставі вищевикладеного,
ПРОШУ
Скасувати Рішення затверджене протоколом від 08.04.2024 р. № 5 яким визначено переможцем закупівлі ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП".
Додатки:
лист ТОВ "Імпорт-Офіс Україна" від 27.03.2024 р. № 135;
витяг щодо направлення електронного листа уповноваженій особі Замовника.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ /_________________________/ А. Б. БАБТЕНКО
Пов'язані документи:
Учасник
- 13-3 Вимога щодо відміни протоколу про визначення переможцем ТОВ Вилайн Груп.pdf.asice.zip 08.04.2024 16:44
- Gmail - Щодо позиції № 6 в закупівлі канцтоварів UA-2024-03-12-012078-a.pdf 08.04.2024 16:44
- Лист 135 від 27.03.24.pdf 08.04.2024 16:44
- 13-3 Вимога щодо відміни протоколу про визначення переможцем ТОВ Вилайн Груп.pdf 08.04.2024 16:44
Дата подачі:
08.04.2024 16:44
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовником уважно розглянуто Вашу вимогу від 08.04.2024 №0804/13-3 (далі - Вимога) щодо відміни протоколу про визначення переможцем ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП». За результатами розгляду вимоги повідомляємо про наступне.
1) Обґрунтовуючи свої вимоги учасник посилається на адресований цьому учаснику лист ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», яке, на думку ФОП БАБТЕНКО А.Б., є ексклюзивним правовласником торговельної марки BUROMAX. При цьому висновок щодо ексклюзивного володіння правами на зазначену торговельну марку зроблений ФОП БАБТЕНКО А.Б., ймовірно, на підставі виключно листа ТОВ «Імпорт-Офіс Україна».
Замовник доводить до відома ФОП БАБТЕНКО А.Б., що ще 16.06.2020 Верховною Радою України прийнято Закон України № 703-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо створення національного органу інтелектуальної власності», яким визначено повноваження Національного органу інтелектуальної власності. Згідно з розпорядженням Кабінет Міністрів України від 28.10.2022 № 943-р «Деякі питання Національного органу інтелектуальної власності» визначив, що функції Національного органу інтелектуальної власності виконує державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій».
Що стосується безпосередньо торговельних марок, то слід зазначити, що згідно зі ст. 2-1 Закону України від 15.12.1993 № 3689-XII «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» Національний орган інтелектуальної власності здійснює, зокрема:
видачу свідоцтв на торговельні марки, здійснення державної реєстрації торговельних марок;
опублікування офіційних відомостей про торговельні марки та подані заявки на торговельні марки у Бюлетені, ведення Реєстру та Бази даних заявок, внесення до Реєстру відомостей, надання витягів та виписок в електронній та (або) паперовій формі.
Отже, згідно з даними Спеціальної інформаційної системи Національного органу інтелектуальної власності – державної організації «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій» власником свідоцтва на торговельну марку BUROMAX з 22.12.2021 є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД «ВІНКЛЕР», а не ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», як стверджує учасник. Більш того, дію свідоцтва на право власності на торговельну марку BUROMAX подовжено для АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЗАКРИТИЙ НЕДИВЕРСИФІКОВАНИЙ ВЕНЧУРНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ФОНД «ВІНКЛЕР» до 29.12.2032. Ознайомитися з інформацією спеціально уповноваженого державного органу можна за посиланнями: https://sis.nipo.gov.ua/uk/search/detail/1214976/
Отже, згідно з офіційно зареєстрованими та охоронюваними законом правами інтелектуальної власності ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» не є ексклюзивним власником торгової марки BUROMAX. Будь-яке документальне підтвердження «ексклюзивного» статусу ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» ФОП БАБТЕНКО А.Б. не надано.
2) Текст листа ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» від 27.03.2024 №135 щодо асортименту обкладинок для брошурування містить посилання на запит ФОП БАБТЕНКО А.Б., а саме: «Щодо асортименту обкладинок для брошурування ТМ BUROMAX (згідно запиту) – повний асортимент обкладинок надано у таблиці:». Тобто, текст запиту ФОП БАБТЕНКО А.Б. міг бути сформульований, наприклад, наступним чином: «Надайте, будь-ласка, повний перелік обкладинок ТМ BUROMAX кількістю 50 од. в упаковці». При цьому разом з вимогою щодо відміни протоколу про визначення переможцем іншого учасника в якості документа, що підтверджує його позицію, ФОП БАБТЕНКО А.Б. свій власний лист-запит не надає, що є/може бути маніпуляцією заради спотворення/перешкоджання проведенню конкурентної процедури закупівлі та її навмисному затягуванню.
Отже, ФОП БАБТЕНКО А.Б. обґрунтовує свої вимоги єдиним документом (лист ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» від 27.03.2024 №135), що містить завідомо неправдиві дані. Замовником було дано відповідну оцінку зазначеного документу та не враховано його під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, зокрема й з наступних причин:
- ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» не є ексклюзивним власником торгової марки BUROMAX;
- Відповідно до даних Інформації про технічні характеристики предмета закупівлі як ФОП БАБТЕНКО А.Б., так й інших учасників процедури, що підтверджені відповідними висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи, ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» також не є виробником імпортованої продукції торгової марки BUROMAX (в т.ч. й обкладинок для брошурування). Виробником є ZONING Ltd, Bulgaria, Varna, “St. Konstantin i Elena”, 46th, №3, ent.B, ap.11 на виробничих потужностях в Китаї;
- Лист ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» підписаний представником ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» І.Г. Піменовою, що не відповідає даним, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повноваження Піменової І.Г. в якості представника жодним чином ФОП БАБТЕНКО А.Г. не підтверджені.
Крім цього, зазначена інформація, надана ФОП БАБТЕНКО А.Б. поза електронною системою закупівель. Своїми діями учасник безпосередньо порушує та спотворює принципи здійснення публічних закупівель, встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Разом з цим, надання листа від підприємства, що не є власником торговельної марки BUROMAX, не є виробником імпортованої продукції торгової марки BUROMAX, за підписом особи, чиї повноваження не підтверджені документально та/або не відповідають даним відкритих джерел інформації щодо повноважень, не може бути прийнята Замовником в якості неспростовної інформації про повний та виключний асортимент продукції ТМ BUROMAX та не може бути оцінена Замовником як обґрунтоване джерело для сумнівів в інформації, поданій учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій. З урахуванням викладеного, Замовник не вважає за доцільне звертатися за уточненням інформації, що містить завідомо неправдиві дані, які можуть бути та були самостійно перевірені Замовником за даними відкритих джерел інформації.
3) Замовником чітко дотримуються принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст.5 Закону, в т.ч. недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Вимоги тендерної документації є однаковими для всіх учасників Процедури закупівлі.
При цьому Замовник нагадує учаснику, що відповідно до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням вимог ст. 23 Закону від 19.03.2024 року Вих.№ 1903/2-1, що надана ним у складі тендерної пропозиції (файл 2-1 Інформація про технічні характеристики.pdf ), за товарною позицією предмета закупівлі №6, «не зважаючи» на вимоги Замовника щодо 100 од. у пакуванні, ФОП БАБТЕНКО А.Б. також заявлено на торги обкладинки пластикові для брошурування по 50 од. в пачці: а саме: «Обкладинка пластикова для брошурування ТМ AXENT, AXENT GRUPPE Німеччина, Кількість в упаковці, од. - 100 (2пач по 50од=100од) Використання - для палітурки».
Отже, ФОП БАБТЕНКО А.Б. вимагає особливого ставлення до поданої ним тендерної пропозиції: виходячи з відсутності зауважень та претензій ФОП БАБТЕНКА А.Б. його пропозиція (Кількість в упаковці, од. - 100 (2пач по 50од=100од)) відповідає технічним вимогам Замовника, а іншим учасникам процедури закупівлі аналогічно подавати товари на торги в розумінні ФОП БАБТЕНКО А.Б. не можна. Такими діями ФОП БАБТЕНКО А.Б. безпосередньо вимагає від Замовника порушення принципів недискримінації та рівного ставлення до всіх учасників, що є безумовно неприпустимим.
4) У своїй вимозі від 08.04.2024 №0804/13-3 ФОП БАБТЕНКО А.Б. зазначає, що визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» порушило права та законні інтереси ФОП Бабтенко.
Замовник нагадує ФОП БАБТЕНКО А.Б., що його тендерна пропозиція за процедурою Закупівлі була відхилена Замовником до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» з причин її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 №3), й це рішення Замовника не було оскаржено ФОП БАБТЕНКО А.Б. у встановлені Законом строки до органу оскарження (отже учасник погодився з причинами відхилення).
З огляду на зазначене, Замовник наголошує на тому факті, що правам та законним інтересам ФОП БАБТЕНКО А.Б. шкодить неякісна підготовка документів власної тендерної пропозиції, що має наслідком її відхилення Замовником.
Разом з цим, частиною 4 статті 33 Закону визначено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. При цьому Законом не передбачено можливості та/або необхідності скасування рішень замовника на цьому етапі закупівлі на підставі таких вимог учасників.
Враховуючи вищевикладене, причини подання ФОП БАБТЕНКО А.Б. вимоги щодо відміни протоколу про визначення переможцем ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» Замовник вважає надуманими, а сутність вимог учасника – недоведеними, маніпулятивними та такими, що не відповідають дійсності та вимогам Закону й мають на меті спотворення/перешкоджання проведенню конкурентної процедури закупівлі та її навмисне затягування шляхом зловживання правами учасника, в тому числі й на оскарження дій Замовника, отже вимога ФОП БАБТЕНКО А.Б. від 08.04.2024 №0804/13-3 задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено